antoniokonstant25 Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου Έχω μια απορία σχετικά με το λαμπάκι του χειρόφρενου. Ενώ προχωράω καμιά φορά ανάβει για 1 λεπτό το λαμπάκι. Παίζει να είναι για τακάκια ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilias78 Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου Το λαμπάκι ανάβει γενικά κ αν έχεις θέμα με τα φρένα. Όχι μόνο για το αν το χειρόφρενο είναι ανεβασμένο. Οπότε η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου Nαι,έχεις χαμηλή στάθμη υγρών φρένων γιατί έχουν φαγωθεί τα τακάκια. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 49 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε Έχω μια απορία σχετικά με το λαμπάκι του χειρόφρενου. Ενώ προχωράω καμιά φορά ανάβει για 1 λεπτό το λαμπάκι. Παίζει να είναι για τακάκια ; Τα υγρά φρένων έχουν χαμηλή στάθμη. Για όποιον λόγο κι αν συμβαίνει αυτό (ίσως και πολύ φθαρμένα τακάκια). Για τη φθορά στα τακάκια -αν υπάρχει- συνήθως υπάρχει άλλο λαμπάκι. Πήγαινε συνεργείο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Προσθεσε λιγο υγρο φρενων μεταξυ min και max και μαλλον δεν θα αναψει ξανα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salvador_ Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, 2MM είπε Προσθεσε λιγο υγρο φρενων μεταξυ min και max και μαλλον δεν θα αναψει ξανα Δεν προσθέτουμε ποτέ υγρά φρένων η στάθμη των υγρών πέφτει είναι απόλυτα φυσιολογικό να γίνεται όταν έχουν φαγωθεί τα τακάκια. Πας άμεσα για αλλαγή , με τα νέα τακάκια η υδραυλική πίεση θα επιστρέψει πίσω τα υγρά φρένων με αποτελεσμα από min να ξανά πάει στο Μαξ. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από salvador_ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 7 hours ago, 2MM said: Προσθεσε λιγο υγρο φρενων μεταξυ min και max και μαλλον δεν θα αναψει ξανα για κανεναν λογο 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Προσθέτεις υγρά αν είναι πολύ χαμηλά κ πας συνεργείο γιατι τα χάνει από κάπου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Πιθανόν έχεις διαρροή ή έχουν φαγωθεί αρκετά τα τακάκια . Έλεγχο σε συνεργείο άμεσα . Προσθέτεις υγρά φρένων και το πας συνεργείο . Καλό είναι να ελεγχθούν και τα σωληνάκια φρένων ειδικά εάν δε έχουν αλλαχθεί ποτέ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 9 ώρες πριν, salvador_ είπε Δεν προσθέτουμε ποτέ υγρά φρένων η στάθμη των υγρών πέφτει είναι απόλυτα φυσιολογικό να γίνεται όταν έχουν φαγωθεί τα τακάκια. Πας άμεσα για αλλαγή , με τα νέα τακάκια η υδραυλική πίεση θα επιστρέψει πίσω τα υγρά φρένων με αποτελεσμα από min να ξανά πάει στο Μαξ. Κι αν ειναι κατω απο το Min περιμενεις μεχρι να αλλαξεις τακακια για να ξαναανεβει ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
J0hn82 Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Όχι, τρέχεις συνεργείο. Φυσιολογικά παίζει από το Max έως το Min. Αν πέσει κάτω από το Min έχεις πρόβλημα, δεν παίζουμε ούτε κάνουμε του κεφαλιού μας με αυτά τα θέματα. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από J0hn82 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, 2MM είπε Κι αν ειναι κατω απο το Min περιμενεις μεχρι να αλλαξεις τακακια για να ξαναανεβει ? + οτι υπάρχει κίνδυνος να πάρει αέρα το κύκλωμα όταν υπάρχει χαμηλή στάθμη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Προσθετεις λιγο να παει πανω απο το ΜΙΝ κι αν ξανακατεβει εχεις διαρροη . Γιατι κι αυτο με τα φαγωμενα τακακια δεν ειναι απολυτο . Μπορει να μην ηταν στο ΜΑΧ οταν αλλαξε τακακια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Επισης, υπαρχει το ενδεχομενο και αναλογα τον κατασκευαστη, αν εχει υδραυλικο συμπλεκτη με κοινο δοχειο, να χανει και απο το κυλινδρακι του συμπλεκτη. Οπως και να εχει, καλα ειναι να πας για ελεγχο σε συνεργειο… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salvador_ Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου έχετε ιδέα τι δύναμη έχει η υδραυλική πίεση όταν πατάμε το φρενο; εάν είχε σοβαρή διαρροή θα έμενε από φρένο.. Να συμπληρώσεις υγρά φρένων χωρίς να ξέρεις το γιατι επειδή στο είπε ο Τάκης στο φόρουμ είναι εντελώς χαζό. Οδικη και συνεργείο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα