Προς το περιεχόμενο

email confirmation σε eshop, είναι τόσο δύσκολο;


mechpanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή εντάξει, τί να πω... Είχα την τύχη, να προλάβω όταν το gmail ήταν ακόμα beta, το όνομά μου@gmail.com.
Κάθε τόσο, κάποιος βάζει αυτό σε διάφορα eshop αντί για το δικό του  (από λάθος πληκτρολόγηση, ίσως!) και προχωράει η παραγγελία του κανονικά, ενώ μου έρχονται εμένα οι ειδοποιήσεις για παραγγελία, άσχετων ατόμων! 
Καλά δεν μπορούν τα eshops να βάλουν στο στάδιο του checkout, ένα απλό mail verification? Δηλαδή ρε φίλε, αν δεν έχεις κάνει login και κάνεις ψυχρή παραγγελία πού ξέρω ότι είσαι εσύ...κάνε κλικ σε ένα confirmation link, για να σου προχωρήσω την παραγγελία...
Συνέχεια γίνεται αυτό, τώρα τελευταία συνέχεια παράγγελνε ένας κάτι led αυτοκινήτου, μου ερχόταν εμένα η ειδοποίηση, απαντούσα ότι δεν έχω παραγγείλει τίποτα, ξανά απ'την αρχή (του την ακύρωναν :) ) ...μέχρι που μου έρχεται mail ευχαριστούμε για την παραγγελία, παρακαλώ κάντε μας αξιολόγηση, ε τους έλουσα και με παρακάλεσαν να την κατεβάσω.
Όχι τους λέω, πρώτα θα φτιάξετε το mail verification και μετά θα την κατεβάσω!!!

Βέβαια, εδώ ολόκληρη τράπεζα δεν το είχε (είχα κάνει post, παλιότερα!!!), θα το έχουν τα σκρουτζομάγαζα! Αλλά πόσο δύσκολο είναι πια, τόσο πρόβλημα τους είναι ένα step παραπάνω στο checkout???

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς πιστεύω ότι δεν είναι θέμα άγνοιας αλλά σχεδιαστικής φιλοσοφίας των μυαλών πίσω από τη δημιουργία του κάθε site.

Υπάρχουν πολλά καταστήματα που προσφέρουν την επιλογή "παραγγελία ως επισκέπτης". Η λογική είναι ότι όταν μια αρκετά μεγάλη μερίδα άνθρωπων προχωρά στο τελευταίο βήμα των αγορών της, εαν δει ότι πρέπει να γίνει user αμέσως δυσανασχετεί. Επομένως έχει γίνει μια προσπάθεια να σχεδιαστεί η εμπειρία του χρήστη με την ελάχιστη δυνατή τριβή. Όσο πιο "εύκολη" είναι η διαδικασία τόσο πιο πιθανόν να γίνει η παραγγελία. Το confirmation είναι ένα βήμα παραπάνω από τα ελάχιστα απαιτούμενα οπότε το έχουν παραλείψει. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα με βολεύει αυτό όταν κάνω παραγγελίες στα γρήγορα, απλώς τριπλοτσεκάρω τα στοιχεία που βάζω.

Οπότε εαν έχεις email του τύπου panos.papadopoulos@gmail δεν θα σε αφήσουν σε ησυχία και δυστυχώς δεν παίζει να αλλάξει αυτό διότι τα "μεγάλα μυαλά" δεν βλέπουν κάτι τέτοιο ως πρόβλημα. Εφόσον "συγκρατούν" υποψήφιους πελάτες πιο εύκολα με αυτό τον τρόπο θεωρούν τις παράπλευρες απώλειες αποδεκτές.

tldr όλα αυτά γίνονται στο βωμό του UX και κατ'επέκτασιν του κέρδους (ποιoς το περίμενε...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και που να δεις που κάποιος εχει βάλει ενα δικό μου email στο taxisnet του!
Ο συγκεκριμένος επίσης εχει δώσει αυτο το email σε λογιστή,πελάτες,ασφαλιστική και δε ξέρω και εγω που αλλού και συνέχεια μου ερχονται emails που προορίζονταν για αυτόν.
Εχω μπει στην διαδικασία να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με άνθρωπο που μου έστειλε email για τον συνονόματο ωστε να τον ενημερώσει για το λάθος του αλλα ακόμα αυτός δίνει το δικό μου email...

Επεξ/σία από dimitris_sal
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον ζητάς να υπάρχει order verification και όχι email confirmation, αλλά απο τη στιγμή που μπορείς να κάνεις αγορές ως επισκέπτης, για ποιόν λόγο ακριβώς να υπάρχει order verification? αυτό που έχει σημασία είναι η διεύθυνση αποστολής και η λήψη πληρωμής. Το mail που λαμβάνεις είναι απλώς order confirmation και δε χρησιμεύει πέραν απο λόγους αρχειοθέτησης. Απορώ πως κατάφερες να ακυρώσεις παραγγελία απαντώντας σε email... εκτός ότι σε αυτά τα mails δεν επιτρέπονται απαντήσεις, συνήθως σε τέτοιου είδους mails αναφέρεται κι ότι "εάν λάβετε αυτό το email κατά λάθος ή δεν πραγματοποιήσατε αυτήν την παραγγελία, παρακαλούμε αγνοήστε αυτό το μήνυμα"... οπότε πιθανόν αυτός που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο eshop να ήταν ολίγον άσχετος

ο σκοπός των eshops ειναι να κάνουν το checkout οσο πιο απλουστοποιημένο γίνεται, οχι να μας ζαλίζουν με verifications και confirmations για πραγματικά άχρηστους λόγους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε ρε συ...είναι εγώ υποχρεωμένος επειδή ο άλλος δεν βάζει σωστά το mail του, να δέχομαι email τί παραγγελίες έκανε; Και δέχομαι μόνο από τριτοτέταρτης κατηγορίας eshop, τα πιο γνωστά έχουν μάλλον το σύστημα που λέω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...