Προς το περιεχόμενο

Κάμερες σε φανάρια.


Retromaniac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρόβλημα δεν είναι το ύψος στο πρόστιμο.

το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι είναι πολύ σπάνιο να φας πρόστιμο.

αν εφαρμοστούν κάμερες παντού, και πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, τότε δε χρειάζεται υψηλό πρόστιμο, και οι οδηγοί θα συμμορφωθούν.

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, xp-user είπε

Ο γυιος μου 2 μηνες για μπαρα ΑΜΕΑ Καμια δικαιολογια δεν δεχονται παρα μονο για λογους υγειας που να μπορεις να το αποδειξεις με βεβαιωση απο κρατικο νοσοκομειο

Άτυχος ο γιός…

Εγώ ξέρω 4 περιπτώσεις που το πήραν πίσω στο 10-ήμερο.

Τώρα τι παπάτζα πούλησαν για να τη σκαπουλάρουν δεν γνωρίζω ακριβώς.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Άτυχος ο γιός…

Εγώ ξέρω 4 περιπτώσεις που το πήραν πίσω στο 10-ήμερο.

Τώρα τι παπάτζα πούλησαν για να τη σκαπουλάρουν δεν γνωρίζω ακριβώς.

Άτυχος είναι  ο ΑΜΕΑ που ενώ έχει το πρόβλημά του, έχει και τούς ασυνείδητους να του το μεγαλώνουν..

Αλλά τι σου λέω τώρα πολύ που σε νοιάζει..

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Black Demis said:

τι σχέση έχει μισθός με σοβαρές ποινές?
κόκκινο φαναρι
αλκοολ
στοπ
θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τα ίδια από κάθε κράτος και να ειναι πολύ σκληρά το καλύτερο ειναι αφαίρεση άδειας οδήγησης για μεγαλο χρονικό διάστημα και δεν ειναι καθολου υπερβολή καθώς κάνεις συνειδητή επηλογη που μπορει να σκοτώσει κόσμο

ναι προστιμα που αφορούν παρκάρισμα , προστιμα που αφορούν μικρή υπέρβαση ταχύτητας φάση 130 όριο πας με 140 κλπ ναι ας ειναι ανάλογα με τον μισθό αλλά όχι τα σοβαρά προστιμα εκεί κανονικά ουτε καν χρηματικό πρόστιμο άμεση αφαίρεση διπλώματος και τέλος και αν πιάσουν να οδηγάς χωρίς, αυτοφώρω

Ωραία:

Αν περάσει κάποιος με κόκκινο μισού δευτερολέπτου στις 3 τη νύχτα μπορεί να σκοτώσει κανέναν; Ή μάλλον, δικαιολογείται πρόστιμο ίσο με το 100% του μηνιαίου μισθού του, εφόσον πληρώνεται με κατώτατο;

Δε σου λέω ότι είναι σωστό, ούτε ότι δεν είναι παράβαση. Όμως δεν έχει καμία σχέση με το να περνάω αέρα κοκκινο 4ων δευτερολέπτων. Στη μια περίπτωση έχω κάνει μια χαμηλής επικινδυνότητας παράβαση, στη δεύτερη είμαι δολοφόνος. Ειναι δυνατόν η ποινή να είναι η ίδια;

Ο λόγος, θεωρώ εγώ, πού είναι έτσι ο νόμος, είναι η έλλειψη καμερών μέχρι στιγμής. Δεν μπορείς να κανεις διαχωρισμό «έως 1 δευτερόλεπτο» ή «παραπάνω από 1 δευτερόλεπτο» γιατί ο αστυνομικός που βεβαιώνει την παράβαση δεν είναι ρολόι. Οπότε τα εξισώσαν όλα προς το πιο αυστηρό.

Αυτό βέβαια έχει το αντίθετο αποτέλεσμα: ο αστυνομικός δυσκολεύεται να γράψει κάποιον 700€ και θα το κάνει μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Κι αυτό γιατί και ο αστυνομικός συνήθως 1000€ τον μήνα παίρνει και καταλαβαίνει. 
 

Το πρόβλημα της Ελλάδας, λοιπόν, είναι η ατιμωρησία, όχι οι ποινές που είναι από τις αυστηρότερες στην Ευρώπη. Ούτως ή άλλως, κανεις δε λέει «αχ τι ωραία, ας με γραψουν 700€ και ας μου παρουν 2 μήνες το δίπλωμα, δε με νοιάζει, ας κάψω το κόκκινο». Όλοι βασίζονται στην έλλειψη αστυνόμευσης αλλά και στο «σβήσιμο» των κλήσεων. Αν διορθωθεί αυτό, και σε αυτό θα συμβάλουν οι καμερες, θα δούμε σίγουρα βελτίωση. Αλλιώς και 10.000€ πρόστιμο να βάλεις δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μπουν παράλληλα κ κάμερες να ρυθμίζουν τα φανάρια.

Κάπου ένα ώπα με τις αναμονες να στρίψεις επειδή κρατάει το φανάρι 2ms ενώ ο άλλος δρόμος είναι άδειος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν σκοτώνονται οταν κάποιος περνά με 1-2 δεύτερα κόκκινου είναι γιατί υπάρχει το ολικό κοκκινο + ο χρόνος εκκίνησης.
Εφιαλτικό πάντως να υπάρχουν σε κάθε φανάρι κάμερες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν κανένα νόημα οι κάμερες πέρα από μίζες και για τα μάτια του κόσμου. Δεν μπορούν να μπουν παντού, έχουν κόστος, θα χαλάσουν ή θα τις σπάσουν. 

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα 20 φανάρια σε μεγάλους δρόμους. 

Υπάρχει λύση πολύ απλή άμεση και ανέξοδη και απόλυτα αποτελεσματική. 

Δέκα συμβατικά αυτοκίνητα θα γυρίζουν όλη την πόλη και θα μοιράζουν πρόστιμα. 

Όταν ακούσεις το γείτονα και θα σου πει μα πως με γράψανε για στοπ που πέρασα στο στενάκι στα Λιόσια στις 12 το βράδυ θα ξέρεις πως πρέπει να οδηγείς 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, dtk-386 said:

με δρακόντειους νόμους δεν πας όμως μπροστά.

τα μυαλά των ανθρώπων χτίζονται από την παιδική ηλικία.

αν υπήρχε σωστή εκπαίδευση από το δημοτικό όλα θα ήταν καλύτερα.

λέμε τώρα

Εδώ κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Ο Έλληνας, μόλις πατήσει το πόδι του Ευρώπη, κατευθείαν, από Βαλκάνιος, γίνεται Ευρωπαίος οδηγός..! Οπότε μια χαρά πας μπροστά.!

1 hour ago, dkstopo said:


Εφιαλτικό πάντως να υπάρχουν σε κάθε φανάρι κάμερες. 

Άστα να πάνε, δεν θα μπορεί να περάσει κανένας με κόκκινο χωρίς να φάει πρόστιμο.! Μεγάλο κακό μας βρήκε.!!

1 hour ago, Vagosman said:

Ας μπουν παράλληλα κ κάμερες να ρυθμίζουν τα φανάρια.

Κάπου ένα ώπα με τις αναμονες να στρίψεις επειδή κρατάει το φανάρι 2ms ενώ ο άλλος δρόμος είναι άδειος.

Αυτό έχει ήδη δρομολογηθεί (όχι με κάμερες, με το Google maps), ήταν και θέμα εδώ μέσα, πριν λίγο καιρό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εδώ κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Ο Έλληνας, μόλις πατήσει το πόδι του Ευρώπη, κατευθείαν, από Βαλκάνιος, γίνεται Ευρωπαίος οδηγός..! Οπότε μια χαρά πας μπροστά.!

Ισως....Το έγραψα έχοντας στο μυαλό μου την απίστευτη νοοτροπία και πειθαρχεία των Ιαπώνων. Εχω δει την εκπαίδευση που κάνουν στα παιδιά τους και έχω μείνει άφωνος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, dtk-386 said:

Ισως....Το έγραψα έχοντας στο μυαλό μου την απίστευτη νοοτροπία και πειθαρχεία των Ιαπώνων. Εχω δει την εκπαίδευση που κάνουν στα παιδιά τους και έχω μείνει άφωνος!

Εντάξει τώρα και εσύ.... Πηγές στον πιο πολιτισμένο λαό του πλανήτη. 

Αλλά δεν χρειάζεται να πας μακριά. Υπάρχουν πόλεις και στην Ελλάδα, οι οποίες και σέβονται τους πεζούς, και τηρούν τον ΚΟΚ. Πχ η Βέροια. Επειδή έχει τύχει να ζήσω για κάποια χρόνια εκεί, αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο.. Αν θέλεις να περάσεις τον δρόμο, απλά περνάς τον δρόμο. Σταματάνε όλοι. Εχει-δεν έχει διάβαση... Και εάν σταματήσει ένας, δεν θα κορνάρει κανένας από πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Ωραία:

Αν περάσει κάποιος με κόκκινο μισού δευτερολέπτου στις 3 τη νύχτα μπορεί να σκοτώσει κανέναν; Ή μάλλον, δικαιολογείται πρόστιμο ίσο με το 100% του μηνιαίου μισθού του, εφόσον πληρώνεται με κατώτατο;

Δεν υπάρχει κόκκινο μισού δευτερολέπτου ούτε δικαιολογίες.. πριν έρθει το κόκκινο υπάρχει το πορτοκαλί που σε ενημερώνει να σταματήσεις.. βέβαια στην Ελλάδα το πορτοκαλί το θεωρούν πράσινο..

Κάμερες σε πολλά σημεία είναι ένα μέτρο που αποδίδει μαζί με αυστηρά πρόστιμα και αφαίρεση διπλώματος, όμως πρέπει να δοθεί εντολή και αρμοδιότητα στους δήμους να μπορούν να στήνουν ένα πχ. vw canddy με κάμερα  μέσα στο πίσω τζάμι  και να μπορούν να το παρκάρουν σε επιλεγμένα και διαφορετικά σημεία και να μοιράζουν λαχεία(κλήσεις) βέβαια τα χρήματα από τα πρόστιμα να πηγαίνουν κατά 80% στον αρμόδιο Δήμο ώστε να βελτιώνει την πόλη..

Οι σταθερές κάμερες κάνουν δουλειά αλλά τις μαθαίνεις η κινητές είναι το κερασάκι στην τούρτα.. 

Να δεις πως γίνονται όλα μέλι γάλα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εντάξει τώρα και εσύ.... Πηγές στον πιο πολιτισμένο λαό του πλανήτη. 

Αλλά δεν χρειάζεται να πας μακριά. Υπάρχουν πόλεις και στην Ελλάδα, οι οποίες και σέβονται τους πεζούς, και τηρούν τον ΚΟΚ. Πχ η Βέροια. Επειδή έχει τύχει να ζήσω για κάποια χρόνια εκεί, αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο.. Αν θέλεις να περάσεις τον δρόμο, απλά περνάς τον δρόμο. Σταματάνε όλοι. Εχει-δεν έχει διάβαση... Και εάν σταματήσει ένας, δεν θα κορνάρει κανένας από πίσω...

+ Ορεστιάδα , έπαθα πλάκα με τον κόσμο της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, andreas-d είπε

. βέβαια στην Ελλάδα το πορτοκαλί το θεωρούν πράσινο..

Σε όλο τον κόσμο το πορτοκαλί είναι πράσινο (χρόνος κίνησης), το ότι οι περισσότεροι  δεν το ξέρουν, αυτό δεν το αναιρεί.
Σε αλλά κράτη ανάβει πριν σβήσει το πράσινο, όπως επίσης σε κάποια άλλα ανάβει πριν σβήσει το κοκκινο για να προετοιμάσει τους οδηγούς να ξεκινήσουν.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Σε όλο τον κόσμο το πορτοκαλί είναι πράσινο (χρόνος κίνησης), το ότι οι περισσότεροι  δεν το ξέρουν, αυτό δεν το αναιρεί.
Σε αλλά κράτη ανάβει πριν σβήσει το πράσινο, όπως επίσης σε κάποια άλλα ανάβει πριν σβήσει το κοκκινο για να προετοιμάσει τους οδηγούς να ξεκινήσουν.  

Για να σε προετοιμάσει το αναφέρεις όχι να φύγεις..

Πάντως εδώ στην Γερμανία που το πορτοκαλί ανάβει και πριν το πράσινο δε φεύγουμε με πορτοκαλί και όταν από πράσινο έρθει πορτοκαλί σταματάμε,  εσύ κάνε ότι καταλαβαίνεις δε θα σου γεμίσω εγώ το κεφάλι με γνώσεις..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Ωραία:

Αν περάσει κάποιος με κόκκινο μισού δευτερολέπτου στις 3 τη νύχτα μπορεί να σκοτώσει κανέναν; Ή μάλλον, δικαιολογείται πρόστιμο ίσο με το 100% του μηνιαίου μισθού του, εφόσον πληρώνεται με κατώτατο;

Δε σου λέω ότι είναι σωστό, ούτε ότι δεν είναι παράβαση. Όμως δεν έχει καμία σχέση με το να περνάω αέρα κοκκινο 4ων δευτερολέπτων. Στη μια περίπτωση έχω κάνει μια χαμηλής επικινδυνότητας παράβαση, στη δεύτερη είμαι δολοφόνος. Ειναι δυνατόν η ποινή να είναι η ίδια;

Ο λόγος, θεωρώ εγώ, πού είναι έτσι ο νόμος, είναι η έλλειψη καμερών μέχρι στιγμής. Δεν μπορείς να κανεις διαχωρισμό «έως 1 δευτερόλεπτο» ή «παραπάνω από 1 δευτερόλεπτο» γιατί ο αστυνομικός που βεβαιώνει την παράβαση δεν είναι ρολόι. Οπότε τα εξισώσαν όλα προς το πιο αυστηρό.

Αυτό βέβαια έχει το αντίθετο αποτέλεσμα: ο αστυνομικός δυσκολεύεται να γράψει κάποιον 700€ και θα το κάνει μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Κι αυτό γιατί και ο αστυνομικός συνήθως 1000€ τον μήνα παίρνει και καταλαβαίνει. 
 

Το πρόβλημα της Ελλάδας, λοιπόν, είναι η ατιμωρησία, όχι οι ποινές που είναι από τις αυστηρότερες στην Ευρώπη. Ούτως ή άλλως, κανεις δε λέει «αχ τι ωραία, ας με γραψουν 700€ και ας μου παρουν 2 μήνες το δίπλωμα, δε με νοιάζει, ας κάψω το κόκκινο». Όλοι βασίζονται στην έλλειψη αστυνόμευσης αλλά και στο «σβήσιμο» των κλήσεων. Αν διορθωθεί αυτό, και σε αυτό θα συμβάλουν οι καμερες, θα δούμε σίγουρα βελτίωση. Αλλιώς και 10.000€ πρόστιμο να βάλεις δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως.

Στις 3 το βράδυ θα έχει παλλόμενο πορτοκαλί,αν έχει κόκκινο σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις .

1 λεπτό πριν, andreas-d είπε

Για να σε προετοιμάσει το αναφέρεις όχι να φύγεις..

Πάντως εδώ στην Γερμανία που το πορτοκαλί ανάβει και πριν το πράσινο δε φεύγουμε με πορτοκαλί και όταν από πράσινο έρθει πορτοκαλί σταματάμε,  εσύ κάνε ότι καταλαβαίνεις δε θα σου γεμίσω εγώ το κεφάλι με γνώσεις..

αυτό,όπως και σε μερικά κράτη υπάρχει χρονόμετρο μέχρι να αλλάξει το φανάρι,το έχω δει στην Βουλγαρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...