Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο 120.000 ευρώ στο ηλεκτρονικό κατάστημα perishop.gr για εξαπάτηση καταναλωτών


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 hours ago, misterman said:

Επειδή όντως με το paypal δεν κινδυνεύεις να χάσεις τα χρήματα σου και η ύπαρξη του δηλώνει ουσιαστικά και την αξιοπιστία του καταστήματος....γνωρίζει κανείς αν κάποιο ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ κατάστημα δε συμπεριλαμβάνει το paypal στους τρόπους πληρωμής του;θα είχε ενδιαφέρον αν ίσχυε αυτό.

Τρελες προμήθειες έχει το PayPal και καθυστερεί πολύ να αποδώσει τα χρήματα στον επαγγελματία. 

Γι’αυτό και φυσικά παρα πολλά μεγάλα καταστήματα δεν το υποστηρίζουν. 

Δεν είναι θεωρώ παράμετρος σοβαρότητας ή όχι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, polaki είπε

Τρελες προμήθειες έχει το PayPal και καθυστερεί πολύ να αποδώσει τα χρήματα στον επαγγελματία. 

Γι’αυτό και φυσικά παρα πολλά μεγάλα καταστήματα δεν το υποστηρίζουν. 

Δεν είναι θεωρώ παράμετρος σοβαρότητας ή όχι. 

Κρίμα μόνο για τον πελάτη γιατί τουλάχιστον με αυτό διασφαλίζει τα χρήματα του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, CanonTux said:

Είπα εγώ κάτι αντίθετο; Φυσικά και το γνωρίζω αυτό, γιατί με έκανες παράθεση; 

Τα στοιχεία των μελών παρέθεσα, επειδή αναρωτιόσασταν ποιοι να είναι μέλη. 

ΧΑ ΧΑ ΧΑ, (επίτηδες κεφαλαία, τρανταχτό γέλιο), ε λοιπόν όσο υπάρχουν αγοραστές σαν εσένα τόσο θα ξεφυτρώνουν καταστήματα απατεώνες με ακόμα μεγαλύτερη συχνότητα. Συνεχίστε έτσι, θα έχουμε και άλλα απολαυστικά αναγνώσματα!

 

Ξερεις υπαρχουν και αγοραστες που ειναι μεγαλυτερης ηλικιας ή νεοτερης ηλικιας ή άνθρωποι οι οποιοι δεν τα πανε και τοσο καλα με την τεχνολογια δεν ειναι ολοι σαν και εσενα που εχεις απιστευτη γνωση και δεν την πατας ποτε και εισαι και μαγκας εξυπνος και ωραιος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, misterman said:

Κρίμα μόνο για τον πελάτη γιατί τουλάχιστον με αυτό διασφαλίζει τα χρήματα του.

Το paypal χρεώνει 30 λεπτά ανά συναλλαγή ανεξάρτητα απτο κόστος της συναλλαγής, και 2.5% αν δεν κάνω λάθος ανά συναλλαγή. 

Οι Visa/Master είναι στο 1% πάνω κάτω. 

Μπορεί σε εμάς να μη φαίνεται μεγάλο, ΑΛΛΑ σκέψου όλα τα gadgetάκια των 5 και 7€ που παίρνουμε. Το 0,30€ ανά συναλλαγή σε αυτά, είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ για τον επαγγελματία, ο οποίος παίζει με ένα 20% περιθώριο κέρδους. 

Επίσης, η καθυστέρηση της απόδοσης των χρημάτων στον επαγγελματία ΤΑΧΑ ΜΟΥ για την προστασία του πελάτη, είναι επίσης καταστροφική για τον legit έμπορο. 

Γιατί εσύ ο πελάτης πληρώνεις, εγώ ο έμπορος εισπράτω, αγοράζω το gadget σου απ'τον προμηθευτή και στο στέλνω, και έχω το Χ περιθώριο κέρδους μου. 

Δεν είναι δυνατόν να δουλέψει το εμπόριο με απόδοση χρημάτων του Paypal μετά από 30 ημέρες. 

 

Δηλαδή οκ μας βολεύει εμάς μεν, αλλά από πλευράς merchant είναι τελείως ασύμφορο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που έκανε παραγγελία και πιθανότατα να χάσει τα λεφτά του( 370)€.. Η παραγγελία έγινε 21 Φεβρουαρίου όταν ακόμα σαφώς το κατάστημα ονομαζόταν perishop και ήταν και στο skroutz.. μέσω skroutz το βρήκα και έλεγε πως αν κάνω την αγορά από το κατάστημα τους και όχι από το skroutz θα ήταν ποιο οικονομικό της τάξεως 50 ευρώ κάπου εκεί... οπότε το έκανα.. συνήθως τσεκάρω πριν παραγγείλω κάτι online και το πληρώσω αμέσως, στην συγκεκριμένη περίπτωση έγινε βεβιασμένα η παραγγελία και δεν τσέκαρα τπτ, λίγες ώρες αργότερα λοιπόν από την παραγγελία είπα να τσεκάρω τι και πως και ξεκίνησα με το  facebook.. μόλις είδα τα σχόλια ένα μικρό εγκεφαλικό το έπαθα η αλήθεια είναι και αυτό γιατί τα σχόλια ήταν όλα μα όλα αρνητικά  επίσης είχαν ξεκινήσει να σβήνουν και τα σχόλια σιγά σιγά οι κάτοχοι του λογαριασμού... Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν το κατάφερα ποτέ τηλεφωνικά... Μουσική και μετά από 30 δευτερόλεπτα έκλεινε.. έστειλα mail και πήρα απάντηση για κάποιο λόγο και με ενημέρωσαν πως η παραγγελία μου θα αργήσει κάνα μήνα ενώ ήταν διαθέσιμο το προϊόν όταν το παρήγγειλα!!! Ε λέω μπορεί να είχε ένα κομμάτι και να εξαντλήθηκε... περίμενα περίμενα πέρασε ο μήνας καμία επαφή και δοκίμασα πάλι. Μόνο με mail αυτήν αλλά και στο live chat που έχουν στο site.. απάντησαν και στα 2 με καθυστέρηση 2 ημερών.. το έστειλα Τρίτη και απάντησα  πέμπτη εσκεμμένα σαφώς για να φύγει η βδομάδα... και μου είπαν από βδομάδα θα σας ενημερώσουμε με mail για την  ακριβή ημερομηνία παράδοσης.. ακόμα περιμένω και έχω στείλει ξανά στο live chat στο νέο site πλέον peristore..  Όπως και να έχει από το skroutz έφαγε κλώτσο το συγκεκριμένο κατάστημα λόγω κακών κριτικών λίγο πριν το τέλος του Φεβρουαρίου.. το site έπεσε πριν 1 εβδομάδα.. έχω πληρώσει με revolut και έχω κάνει αξίωση για τα χρήματα μου και βλέπουμε Λιθουανική τράπεζα είναι θα δείξει.. επίσης επειδή διάβασα πολλά σχόλια που λένε καλά να πάθετε που αγοράζετε και ξοφλείτε το ποσό κλπ.. ο καθένας κάνει αυτό που τον βολεύει και πληρώνει όπως τον βολεύει δεν είναι λάθος θεωρώ.. από την άλλη θα μπορούσε να ήταν αντικαταβολή επίσης κάτι που δεν έγινε.. δεκτό και αυτό. it is what it is... τέλος με εξοργίζει που τρώει πρόστιμο αλλά παρ'όλα αυτά υπάρχει ακόμα το κατάστημα με νέο domain στα ίδια στοιχεία όπως και το φυσικό κατάστημα στην Λάμπρου Κατσώνη στην Λάρισα κανονικά θα έπρεπε να τον κλείσουν τελείως και να ανοίξει όταν ξεχρεώσει τον κοσμάκη που εμπιστεύτηκε και έδωσε τα λεφτά του σε έναν υποτίθεται επιχειρηματία με ανταγωνιστηκές  τιμές. Ερώτηση κρίσεως: αν πάω από το φυσικό κατάστημα με την παραγγελία μου και ζητήσω την συσκευή υπάρχει η πιθανότητα να την πάρω;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Μανώλης1985 είπε

 Ερώτηση κρίσεως: αν πάω από το φυσικό κατάστημα με την παραγγελία μου και ζητήσω την συσκευή υπάρχει η πιθανότητα να την πάρω;;

όχι.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

όχι.

Μην με σκοτώνεις έτσι ρε αδερφέ πως δεν γίνεται  :) ενδέχεται να μπορώ γιατί και εγώ σε κατάστημα δουλεύω με eshop και συνεργαζόμαστε με όλες τις εταιρείες courier και eshops κλπ.. εφόσον έχω κάνει την παραγγελία εκτός skroutz και δεν έχει φύγει κάποιο δέμα από αυτούς αν υπάρχει διαθέσιμο μπορώ να το παραλάβω από το φυσικό κατάστημα τους εφόσον είναι πληρωμένο και έχω την απόδειξη αγοράς!!  Αν θέλεις μπορείς να μου αιτιολογίσεις το γιατί ίσως να μην μπορώ να πάρω την παραγγελία μου από εκεί; με βάζεις σε σκέψεις..  ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.. επίσης τώρα που το θυμήθηκα στην revolut όταν κάνεις αξίωση τα χρήματα σου από αγορά λέει το εξής: εάν ο έμπορος συμφωνήσει με την αξίωση που υποβάλατε θα σας επιστραφεί το ποσό, εαν αποφασίζει να την αμφισβητήσει θα ελέγχθουν τα στοιχεία από τον έμπορο και αυτό θα πάρει 5 μέρες.. Στην συνέχεια ο έμπορος θα έχει άλλες 20 μέρες στην διάθεση του για να επανεξετάσει την υπόθεση και να ζητήσει επανεξέταση.. όπως είπε κάποιος παραπάνω πιάσε το αυγό και κούρευτο...

Επεξ/σία από Μανώλης1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Tablet said:

 

Ξερεις υπαρχουν και αγοραστες που ειναι μεγαλυτερης ηλικιας ή νεοτερης ηλικιας ή άνθρωποι οι οποιοι δεν τα πανε και τοσο καλα με την τεχνολογια δεν ειναι ολοι σαν και εσενα που εχεις απιστευτη γνωση και δεν την πατας ποτε και εισαι και μαγκας εξυπνος και ωραιος. 

Ok. Αυτοί που λες θα την πατήσουν. Όπως την πατάνε και με τους γυφτους που τους λένε ότι είναι απτή ΔΕΗ.

Η ζωή συνεχίζεται δυστυχώς και χωρίς αυτούς. 

1 hour ago, Μανώλης1985 said:

Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που έκανε παραγγελία και πιθανότατα να χάσει τα λεφτά του( 370)€.. Η παραγγελία έγινε 21 Φεβρουαρίου όταν ακόμα σαφώς το κατάστημα ονομαζόταν perishop και ήταν και στο skroutz.. μέσω skroutz το βρήκα και έλεγε πως αν κάνω την αγορά από το κατάστημα τους και όχι από το skroutz θα ήταν ποιο οικονομικό της τάξεως 50 ευρώ κάπου εκεί... οπότε το έκανα.. συνήθως τσεκάρω πριν παραγγείλω κάτι online και το πληρώσω αμέσως, στην συγκεκριμένη περίπτωση έγινε βεβιασμένα η παραγγελία και δεν τσέκαρα τπτ, λίγες ώρες αργότερα λοιπόν από την παραγγελία είπα να τσεκάρω τι και πως και ξεκίνησα με το  facebook.. μόλις είδα τα σχόλια ένα μικρό εγκεφαλικό το έπαθα η αλήθεια είναι και αυτό γιατί τα σχόλια ήταν όλα μα όλα αρνητικά  επίσης είχαν ξεκινήσει να σβήνουν και τα σχόλια σιγά σιγά οι κάτοχοι του λογαριασμού... Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν το κατάφερα ποτέ τηλεφωνικά... Μουσική και μετά από 30 δευτερόλεπτα έκλεινε.. έστειλα mail και πήρα απάντηση για κάποιο λόγο και με ενημέρωσαν πως η παραγγελία μου θα αργήσει κάνα μήνα ενώ ήταν διαθέσιμο το προϊόν όταν το παρήγγειλα!!! Ε λέω μπορεί να είχε ένα κομμάτι και να εξαντλήθηκε... περίμενα περίμενα πέρασε ο μήνας καμία επαφή και δοκίμασα πάλι. Μόνο με mail αυτήν αλλά και στο live chat που έχουν στο site.. απάντησαν και στα 2 με καθυστέρηση 2 ημερών.. το έστειλα Τρίτη και απάντησα  πέμπτη εσκεμμένα σαφώς για να φύγει η βδομάδα... και μου είπαν από βδομάδα θα σας ενημερώσουμε με mail για την  ακριβή ημερομηνία παράδοσης.. ακόμα περιμένω και έχω στείλει ξανά στο live chat στο νέο site πλέον peristore..  Όπως και να έχει από το skroutz έφαγε κλώτσο το συγκεκριμένο κατάστημα λόγω κακών κριτικών λίγο πριν το τέλος του Φεβρουαρίου.. το site έπεσε πριν 1 εβδομάδα.. έχω πληρώσει με revolut και έχω κάνει αξίωση για τα χρήματα μου και βλέπουμε Λιθουανική τράπεζα είναι θα δείξει.. επίσης επειδή διάβασα πολλά σχόλια που λένε καλά να πάθετε που αγοράζετε και ξοφλείτε το ποσό κλπ.. ο καθένας κάνει αυτό που τον βολεύει και πληρώνει όπως τον βολεύει δεν είναι λάθος θεωρώ.. από την άλλη θα μπορούσε να ήταν αντικαταβολή επίσης κάτι που δεν έγινε.. δεκτό και αυτό. it is what it is... τέλος με εξοργίζει που τρώει πρόστιμο αλλά παρ'όλα αυτά υπάρχει ακόμα το κατάστημα με νέο domain στα ίδια στοιχεία όπως και το φυσικό κατάστημα στην Λάμπρου Κατσώνη στην Λάρισα κανονικά θα έπρεπε να τον κλείσουν τελείως και να ανοίξει όταν ξεχρεώσει τον κοσμάκη που εμπιστεύτηκε και έδωσε τα λεφτά του σε έναν υποτίθεται επιχειρηματία με ανταγωνιστηκές  τιμές. Ερώτηση κρίσεως: αν πάω από το φυσικό κατάστημα με την παραγγελία μου και ζητήσω την συσκευή υπάρχει η πιθανότητα να την πάρω;;

Αδερφέ εσύ πλήρωσες με κάρτα, οποιαδήποτε τράπεζας. 

Μια χαρά έκανες και κανεις δεν μπορεί να σου πει κάτι, θα μπορούσε να συμβεί στον οποιοδήποτε. 

Έχεις αρκετές πιθανότητες να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, γιατί η κάθε revolut έχει από πίσω τη Visa και τη Mastercard, και αυτές δεν παίζουν. 

Θα πάρει καιρό αλλά θα δικαιωθείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά κι εγώ έχω παραγγείλει δυο συσκευές πριν απο 1μιση μηνα. Δεν τα εμφανιζε διαθέσιμα για αυτό και περίμενα ενα μήνα όπως έλεγε. Η πληρωμή έγινε με κατάθεση λόγω τιμολογίου. Υπάρχει κάποια λυση; να απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη για επιστροφή των χρημάτων έστω; στο ηλεκτρονικό έγκλημα; γνωρίζει κανείς; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήμουν από τούς τυχερούς πού πήρα το κινητό σε πολύ καλή τιμή και μέσα σε 3 ημέρες 🤷

Είχα διαβάσει τις κριτικές αλλά κατόπιν εορτής. Τώρα διαβάζω ότι έγινε αυτό και σκέφτομαι ότι ήμουν πολύ τυχερός, πράγμα σπάνιο για μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Μανώλης1985 είπε

...Ερώτηση κρίσεως: αν πάω από το φυσικό κατάστημα με την παραγγελία μου και ζητήσω την συσκευή υπάρχει η πιθανότητα να την πάρω;;

Δεν έχει ετοιμοπαραδοτα στο μαγαζί. Πας εκεί προπληρώνεις και σου λέει θα σε ενημερώσουμε να περάσεις να το πάρεις ΟΤΑΝ έρθει. Οι διαθεσιμότητες δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση.

Εμένα έκανε πάνω από έναν μήνα να μου στείλει ένα κινητό που ήταν "άμεσα διαθέσιμο" και μόνο μετά από άπειρα τηλεφωνήματα, μέιλ και κακές κριτικές (όταν έκανα κριτική με πήραν οι ίδιοι)

Πάντως μετά το πρόστιμο έκλεισε και το φυσικό κατάστημα μέχρι 12/4.

 

Από Ιανουάριο μέχρι Φεβρουάριο, σε έναν μηνα μόνο, είχε δεχθεί κάπου 4.000 παραγγελίες. Φανταστείτε ότι το πρόστιμο 120.000 δεν του λέει τίποτα.

 

 

image.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Tablet είπε

 

Ξερεις υπαρχουν και αγοραστες που ειναι μεγαλυτερης ηλικιας ή νεοτερης ηλικιας ή άνθρωποι οι οποιοι δεν τα πανε και τοσο καλα με την τεχνολογια δεν ειναι ολοι σαν και εσενα που εχεις απιστευτη γνωση και δεν την πατας ποτε και εισαι και μαγκας εξυπνος και ωραιος. 

Αυτοί που αναφέρεις πρέπει τότε να ζητήσουν βοήθεια από έναν σαν εμένα που πράγματι είμαι μάγκας και έξυπνος και γνώστης, για το ωραίος δεν ξέρω, ας το πουν οι γυναίκες! 😃

Επεξ/σία από CanonTux
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο που επεβλήθη στη συγκεκριμένη επιχείρηση, οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης μετά από σχετική εντολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων."

μια χαρά ανοίγει πάντως το site, ωραία διαφήμιση τους κάνατε ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, dimtsef said:

, ωραία διαφήμιση τους κάνατε ..

Σου φαίνεται για διαφήμιση αυτο? Ο ορισμός της δυσφήμισης είναι. Ουτε πουλί πετούμενο δεν θα ξανα αγοράσει από αυτον, αν έχει διαβάσει τα παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Antonia2701 είπε

Παιδιά κι εγώ έχω παραγγείλει δυο συσκευές πριν απο 1μιση μηνα. Δεν τα εμφανιζε διαθέσιμα για αυτό και περίμενα ενα μήνα όπως έλεγε. Η πληρωμή έγινε με κατάθεση λόγω τιμολογίου. Υπάρχει κάποια λυση; να απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη για επιστροφή των χρημάτων έστω; στο ηλεκτρονικό έγκλημα; γνωρίζει κανείς; 

Νομίζω η καλύτερη σου λύση είναι να ρωτήσεις δικηγόρο, αυτοί λογικά ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...