Προς το περιεχόμενο

CFMOTO / CL-X 700 Sport


Chocobo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην κοινότητα.

Όπως θα διαβάσατε και απο τον τίτλο το θέμα αφορά την εταιρία CFMOTO και πιο συγκεκριμένα το clx700 sport που με ενδιαφέρει.

Μέχρι πρόσφατα ήξερα την εταιρία μόνο σαν όνομα και δεν γνώριζα πολλά.Βέβαια ακόμα δεν γνωρίζω πολλά εξού και η δημιουργία του νήματος.

Καταρχάς θα ήθελα να δω αν υπάρχουν στο Ινσόμνια χρήστες του εν λόγο μοντέλου και να συζητήσουμε λίγο ως προς την αξιοπιστία της , πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει , πόσο έμπειρη και καλή είναι η αντιπροσωπία της Ελλάδα κλπ.

Η μηχανή αυτή χονδρικά κοστίζει κάπου στα 7.000€ με ταξινόμηση οπότε δεν είναι πολύ πίσω σε τιμή απο πιο γνωστές εταιρίες. 

Ο λόγος που κοιτάω την συγκεκριμένη είναι και ο οικονομικός αλλά και ο αισθητικός.Είναι πρακτικά ενα έτοιμο cafe racer και οπτικά είναι πάρα πολύ κοντά σε αυτό που θέλω.Οποιαδήποτε άλλη μηχανή που μου αρέσει όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι κοστίζει 11.000+ οπότε μιλάμε για μεγάλη διαφορά.Θέλω λοιπόν να μαζέψω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ για την εταιρία και το μοντέλο αυτό για να ζυγίσω το αν αξίζει η αγορά της.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν κυκλοφορεί καιρό.Είναι χονδρικά 3 χρόνια στην αγορά.Μέχρι στιγμής το feedback απο διάφορα βίντεο που έχω σχολιάσει youtube αλλά και μερικά νήματα στο reddit , είναι μέτριο προς καλό.Οπότε είμαι σκεπτικός.Η CFMOTO επίσης δίνει 2 χρόνια εγγύηση εδώ ενώ Καναδά παράδειγμα δίνει επέκταση μέχρι 5.

Κάτι που με προβληματίζει είναι οι αγγελίες που έχω βρει στο Car. Πωλούνται περι τα 7 μοντέλα και όλες έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα.Οι 6 έχουν 5-6 χιλιάδες και μόνο μια έχει 22.000. Η τιμή είναι επίσης λίγο χαμηλή για μοντέλο με τόσα λίγα χιλιόμετρα.Βέβαια αυτό είναι κάπως λογικό καθώς είναι μια νέα εταιρία στο χώρο , είναι κινεζικη με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό σαν στίγμα κλπ.  Παράλληλα όμως αυτό μπορεί και να σημαίνει πως οι χρήστες δεν είναι ευχαριστημένοι και την πουλάνε νέα έχοντας χάσει ένα 25-30% της αρχικής τιμής.

Σε επικοινωνία με μερικούς πωλητές δεν μπόρεσα να καταλήξω κάπου.Φυσιολογικά θέλουν να την πουλήσουν , δεν θα αναφέρουν προβλήματα κλπ.

Η αντιπροσωπία εδώ δεν έχει το Sport μοντέλο , έχει μόνο το Heritage το οποίο είναι ίδια μηχανή αλλά με διαφορετικό τιμόνι και φρένα.Ουσιαστικά όμως δεν έχω την δυνατότητα ακόμα να κάτσω πάνω της ή να την πάρω βόλτα.

Έχω συναντήσει ένα άτομο στην πόλη μου τυχαία στο δρόμο αλλά δεν είχε πολύ χρόνο (και όρεξη) να μου πει πολλά.Μου είπε απλά πως μέχρι τα 1500 χιλιόμετρα που έχει κάνει δεν έχει συναντήσει πρόβλημα.

Οπότε φίλοι όποιος έχει πληροφορίες και μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος.

Αφήνω ένα σύνδεσμο για να δείτε το μοντέλο

https://cfmoto.net.gr/autos/700cl-x-sport/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα 2 χρονια και 2 μηνες το 650 mt ειχα κάνει 30 χιλιάδες χιλομετρα σε αυτα τα δυο χρονια
εχω κανει test drive ολα τα cf
φιλος εχει το clx 700 το heritage (και αυτο εχει περιπου 27 28 000

και οχι το sport δεν ειναι το ιδιο μοντέλο και άλλη χαρτογράφηση εχει και παντελώς διαφορετικά φρένα εντελώς άλω κράτημα κλπ

δεν το προτίμησαν για έναν και μόνο λόγο το sport παιζει στην κατηγορία τον naked ποιο πολυ  και γενικός καγουρικων ας το πούμε ετσι εκει μπάλα στα καινουργια παιζουν τα yamaha mt7 kai 9, οσα άτομα πήραν το sport μετάνιωσαν αρκετά καθώς σε αυτη την κατηγορία ειναι λίγα τα άλογα ετσι το σουτάρουν για να πάνε 120+++ άλογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Black Demis είπε

ειχα 2 χρονια και 2 μηνες το 650 mt ειχα κάνει 30 χιλιάδες χιλομετρα σε αυτα τα δυο χρονια
εχω κανει test drive ολα τα cf
φιλος εχει το clx 700 το heritage (και αυτο εχει περιπου 27 28 000

και οχι το sport δεν ειναι το ιδιο μοντέλο και άλλη χαρτογράφηση εχει και παντελώς διαφορετικά φρένα εντελώς άλω κράτημα κλπ

δεν το προτίμησαν για έναν και μόνο λόγο το sport παιζει στην κατηγορία τον naked ποιο πολυ  και γενικός καγουρικων ας το πούμε ετσι εκει μπάλα στα καινουργια παιζουν τα yamaha mt7 kai 9, οσα άτομα πήραν το sport μετάνιωσαν αρκετά καθώς σε αυτη την κατηγορία ειναι λίγα τα άλογα ετσι το σουτάρουν για να πάνε 120+++ άλογα

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.

Απο όσα review έχω δει μιλάνε για ίδιο κινητήρα.Ακόμα και on paper μιλάμε για σχεδόν πανομοιότυπο. 74hp - 8750rpm Ροπή 61nm 6500rpm και αντίστοιχα , 74hp 8500rpm Ροπή 68nm 7000rpm. Τα φρένα κλπ τα ανέφερα. Για μένα έχει σημασία η αξιοπιστία πάντως και η ποιότητα υλικών και αυτά τα δύο μοιράζονται στο 99% τα ίδια εξαρτήματα.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος θα πάρει αυτό ως naked, είναι ξεκάθαρα cafe racer και η σειρά NK της cfmoto είναι στη κατηγορία naked. Ωστόσο το sport μέχρι τα 150-160 είναι γρηγορότερο απο ένα mt7 οπότε όποιος πήγε απο sport σε mt7 δεν θα είδε καμία διαφορά πλην της τελικής.

Όπως και να έχει δεν είναι συγκρίσιμες αυτές οι δύο.Αν κοιτούσα κάτι κοντά σε Yamaha θα ήταν το XSR όπου και αυτό θεωρείται neo cafe racer.

Όπως κατάλαβα δεν είχες θέματα στα 30Κ χιλιόμετρα με το 650mt ούτε ο φίλος σου με το Heritage σωστα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκ τον μέσα σου λέω ότι είναι ίδιος ο κινητήρας με άλλους χάρτης πολύ καλός ροπατος σου δίνει αίσθηση ότι είναι παραπάνω άλογα από ότι είναι, πολύ μεγάλη κατανάλωση βέβαια παραπάνω και από το τέρας gs 1300

Από αξιοπιστία αν εξαιρέσουμε την αλυσίδα πρώτης τοποθέτησης που είναι αρκετά άθλια δεν βγάζει κάτι σοβαρό

Εκεί που πάσχει είναι ότι όσοι το πήραν (και εγώ που το οδήγησα) για τα δεδομένα της κατηγορίας (πρακτικά naked είναι η τέλος παντον όσοι το πήραν σαν naked το πήρ; ν) είναι λίγα τα άλογα του και όσοι το πήραν πήγαν σχεδόν όλοι καρφί για κάτι πολύ ποιο δυνατό, 6 άτομα είχαμε στην ομάδα που μήλαγαμε ούτε ένα χρόνο δεν το κράτησαν 3 πήγαν mt 9, ένας mt10, ένας cb650 και ένας τώρα πήρε z800,

To heritage απο την άλλη το κρατάνε για καμιά βόλτα Κυριακή (για κάθε μέρα και εκείνο δεν κάνει λόγο κατανάλωσης)

Και δεύτερο αρνητικό δεν μπορείε να το έχεις για κάθε μέρα η κατανάλωση καυσημου είναι αλλού

 

Εγώ παντος με μέση κατανάλωση 4.8 λίτρα με το mt είχα κάνει 30.000 χιλομετρα σε 3λ2 χρόνια και το έδωσα πλήρες ευχαριστημένος

Εμένα λόγο υπερβολικά απότομης οδηγήσεις χάλαγε συνέχεια συνεμολοκ πίσω τροχού το έλιωνα 4 άλλαξα στης 30 χιλιάδες (16 ευρώ κάνει), και είχα βάλει και heavy duty αλυσηδα γιατί μαμά δεν με άντεξε ούτε 3.000 (σε άλλους βέβαια άντεχε και 20.000)

Επεξ/σία από Black Demis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Black Demis είπε

Εκ τον μέσα σου λέω ότι είναι ίδιος ο κινητήρας με άλλους χάρτης πολύ καλός ροπατος σου δίνει αίσθηση ότι είναι παραπάνω άλογα από ότι είναι, πολύ μεγάλη κατανάλωση βέβαια παραπάνω και από το τέρας gs 1300

Από αξιοπιστία αν εξαιρέσουμε την αλυσίδα πρώτης τοποθέτησης που είναι αρκετά άθλια δεν βγάζει κάτι σοβαρό

Εκεί που πάσχει είναι ότι όσοι το πήραν (και εγώ που το οδήγησα) για τα δεδομένα της κατηγορίας (πρακτικά naked είναι η τέλος παντον όσοι το πήραν σαν naked το πήρ; ν) είναι λίγα τα άλογα του και όσοι το πήραν πήγαν σχεδόν όλοι καρφί για κάτι πολύ ποιο δυνατό, 6 άτομα είχαμε στην ομάδα που μήλαγαμε ούτε ένα χρόνο δεν το κράτησαν 3 πήγαν mt 9, ένας mt10, ένας cb650 και ένας τώρα πήρε z800,

To heritage απο την άλλη το κρατάνε για καμιά βόλτα Κυριακή (για κάθε μέρα και εκείνο δεν κάνει λόγο κατανάλωσης)

Και δεύτερο αρνητικό δεν μπορείε να το έχεις για κάθε μέρα η κατανάλωση καυσημου είναι αλλού

 

Εγώ παντος με μέση κατανάλωση 4.8 λίτρα με το mt είχα κάνει 30.000 χιλομετρα σε 3λ2 χρόνια και το έδωσα πλήρες ευχαριστημένος

Εμένα λόγο υπερβολικά απότομης οδηγήσεις χάλαγε συνέχεια συνεμολοκ πίσω τροχού το έλιωνα 4 άλλαξα στης 30 χιλιάδες (16 ευρώ κάνει), και είχα βάλει και heavy duty αλυσηδα γιατί μαμά δεν με άντεξε ούτε 3.000 (σε άλλους βέβαια άντεχε και 20.000)

Χίλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αμα σου πω δεν είχα καθόλου εικόνα περι κατανάλωσης καθώς ήταν δεδομένη η μέτρια κατανάλωση βάση ιπποδύναμης.

Έχω μπεί και στην ομάδα που έχουν facebook(παγκόσμια) και με τα όσα νέα έχω μάθει με βλέπω να στρέφομαι αλλού.Είναι κρίμα βέβαια καθώς μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.Δεν είμαι στην φάση δηλαδή για mt7 κλπ, δεν ήμουν ποτέ του γκαζιού ιδιαίτερα.Πρόσφατα πήρα για βόλτα ένα super duke 990 και μαρτύρησα. 

Με λίγη προσπάθεια ίσως να έφερνα στα οπτικά μου γούστα ένα cb650 ή ενα xsr. Αλλά εκεί πάμε για 3 χιλιάρικα πάνω αρχική + μετατροπές 2 χιλιάρικα...Είναι πολλά για κάτι που θέλω να κάνω μια βόλτα 2 φορές το μήνα.Κοιτούσα και κάνα Ducati monster μετά μεταχειρισμένο αλλά δεν υπάρχουν πολλά ειδικά Ηράκλειο που βρίσκομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Chocobo said:

Χίλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αμα σου πω δεν είχα καθόλου εικόνα περι κατανάλωσης καθώς ήταν δεδομένη η μέτρια κατανάλωση βάση ιπποδύναμης.

Έχω μπεί και στην ομάδα που έχουν facebook(παγκόσμια) και με τα όσα νέα έχω μάθει με βλέπω να στρέφομαι αλλού.Είναι κρίμα βέβαια καθώς μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.Δεν είμαι στην φάση δηλαδή για mt7 κλπ, δεν ήμουν ποτέ του γκαζιού ιδιαίτερα.Πρόσφατα πήρα για βόλτα ένα super duke 990 και μαρτύρησα. 

Με λίγη προσπάθεια ίσως να έφερνα στα οπτικά μου γούστα ένα cb650 ή ενα xsr. Αλλά εκεί πάμε για 3 χιλιάρικα πάνω αρχική + μετατροπές 2 χιλιάρικα...Είναι πολλά για κάτι που θέλω να κάνω μια βόλτα 2 φορές το μήνα.Κοιτούσα και κάνα Ducati monster μετά μεταχειρισμένο αλλά δεν υπάρχουν πολλά ειδικά Ηράκλειο που βρίσκομαι.

δεν ειναι καθολου μέτρια έχουν κάνει χάρτη με ολες της ροπες να ειναι χαμηλα και όντος μηχανη σκαβει λες και εχεις 150 άλογα αλλά αυτό εχει σαν αποτέλεσμα υψηλή κατανάλωση , εκτος και αν το εχεις μονημα σε eco mode τοτε τα πραγματα ειναι αρκετα καλύτερα
α ναι επειδι ακουω για μετατροπές με αυτον τον κινητήρα ξεχνας ελευθέρας εξάτμιση εκτός και αν εχεις στην διάθεση σου κάνα 4 χιλιαρο (χουν αλλαξει τόσα πράγματα για να γινει euro 5 που με ελευθέρας γινεται κουβάς και μαλιστα τόσο θοριβοδες που τύφλα να εχεις ελικόπτερο που πέφτει
αυτη (και πολλες αλλες euro 5) αν της πάρεις μηχανικά δεν της αγγίζεις 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν ονειρεύεσαι βόλτες με γυναίκαι παρέα να της παίρνει ο άνεμος τα μαλλιά ξανασκέψου το. Με τέτοια σέλα συνεπιβάτη θα έχεις την γκρίνια του αιώνα (και όχι άδικα).

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Πάντως αν ονειρεύεσαι βόλτες με γυναίκαι παρέα να της παίρνει ο άνεμος τα μαλλιά ξανασκέψου το. Με τέτοια σέλα συνεπιβάτη θα έχεις την γκρίνια του αιώνα (και όχι άδικα).

Μόνο για προσωπική χρήση.Η γυναίκα ούτε στη vespa δεν ανεβαίνει.Γενικά και η δική μου χρήση ελάχιστη θα είναι για αυτό και δεν θέλω να ξεφύγω στα χρήματα.

21 ώρες πριν, Black Demis είπε

δεν ειναι καθολου μέτρια έχουν κάνει χάρτη με ολες της ροπες να ειναι χαμηλα και όντος μηχανη σκαβει λες και εχεις 150 άλογα αλλά αυτό εχει σαν αποτέλεσμα υψηλή κατανάλωση , εκτος και αν το εχεις μονημα σε eco mode τοτε τα πραγματα ειναι αρκετα καλύτερα
α ναι επειδι ακουω για μετατροπές με αυτον τον κινητήρα ξεχνας ελευθέρας εξάτμιση εκτός και αν εχεις στην διάθεση σου κάνα 4 χιλιαρο (χουν αλλαξει τόσα πράγματα για να γινει euro 5 που με ελευθέρας γινεται κουβάς και μαλιστα τόσο θοριβοδες που τύφλα να εχεις ελικόπτερο που πέφτει
αυτη (και πολλες αλλες euro 5) αν της πάρεις μηχανικά δεν της αγγίζεις 

Έγινε μέλος και στη σελίδα στο facebook εδώ και 2 μέρες και ρώτησα και εκεί.Η σελίδα έχει περίπου 5000 μέλη.Μεικτά αποτελέσματα και εκεί.Μου απάντησα άτομα με προβλήματα και άτομα χωρίς.Γενικά φαίνεται να είναι σχεδόν 50-50 με αυτή τη μηχανή πράγμα που είναι αποτρεπτικό για μένα.

Φτάνουμε λοιπόν πάλι στην αρχή όπου δεν ξέρω τι να πάρω καθώς το γούστο μου είναι περίεργο.Μάλλον πως θα πάω σε μεταχειρησμένο Monster όπου ακόμα και κακό να μου βγεί δεν θα έχω πετάξει 7κ αλλά 3κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Chocobo said:

Μόνο για προσωπική χρήση.Η γυναίκα ούτε στη vespa δεν ανεβαίνει.Γενικά και η δική μου χρήση ελάχιστη θα είναι για αυτό και δεν θέλω να ξεφύγω στα χρήματα.

Έγινε μέλος και στη σελίδα στο facebook εδώ και 2 μέρες και ρώτησα και εκεί.Η σελίδα έχει περίπου 5000 μέλη.Μεικτά αποτελέσματα και εκεί.Μου απάντησα άτομα με προβλήματα και άτομα χωρίς.Γενικά φαίνεται να είναι σχεδόν 50-50 με αυτή τη μηχανή πράγμα που είναι αποτρεπτικό για μένα.

Φτάνουμε λοιπόν πάλι στην αρχή όπου δεν ξέρω τι να πάρω καθώς το γούστο μου είναι περίεργο.Μάλλον πως θα πάω σε μεταχειρησμένο Monster όπου ακόμα και κακό να μου βγεί δεν θα έχω πετάξει 7κ αλλά 3κ.

ειμαι εκει απο τοτε που είχε 30 μελοι 😄 και ναι εχεις οντος περιεργο γουστο για σενα κατι ποιο παλιο πυστευω ταιριάζει για να το κανεις οπως θελεις , οτι καινούργιο θα παρεις απο οποια εταιρεια δεν θα σε καλυψει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Chocobo είπε

Φτάνουμε λοιπόν πάλι στην αρχή όπου δεν ξέρω τι να πάρω καθώς το γούστο μου είναι περίεργο.Μάλλον πως θα πάω σε μεταχειρησμένο Monster όπου ακόμα και κακό να μου βγεί δεν θα έχω πετάξει 7κ αλλά 3κ.

Από άποψη γούστου και λουκ, ποιά είναι που σου αρέσουν (και δεν τα φτάνει η τσέπη σου)? Για να καταλάβω λίγο καλύτερα προς τα που να κινηθώ.
Τι άποψη έχεις για το Suzuki SV650(το Χ αν θέλουμε ντε και καλά cafe racer look)? Λίγο πιο σπορ απ αυτό που κοιτάς, αλλά αφου λες για Monster τότε σίγουρα ταιριάζει και το SV στη λίστα. Συν ότι θα είναι πιο αξιόπιστο.
Kawasaki Z650RS? Πιο ακριβό, και δεν ξέρω κατά πόσο παίζουν μεταχειρισμένα μιας και είναι σχετικά καινούριο μοντέλο με λίγες πωλήσεις.
To Yamaha XSR 700 το ακύρωσες λόγω εμφάνισης, ή κάτι άλλο σε χαλάει?

Edit: Κοιτάς αποκλειστικά στην κατηγορία 600-700cc?
Αποκλείεται τελείως κάτι σαν το Husqvarna Svartpilen 401 (KTM 390 από κάτω) ή το καινούριο Triumph Speed 400 (η το scrambler αντίστοιχα)?

Επεξ/σία από apostolis159
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, apostolis159 είπε

Από άποψη γούστου και λουκ, ποιά είναι που σου αρέσουν (και δεν τα φτάνει η τσέπη σου)? Για να καταλάβω λίγο καλύτερα προς τα που να κινηθώ.
Τι άποψη έχεις για το Suzuki SV650(το Χ αν θέλουμε ντε και καλά cafe racer look)? Λίγο πιο σπορ απ αυτό που κοιτάς, αλλά αφου λες για Monster τότε σίγουρα ταιριάζει και το SV στη λίστα. Συν ότι θα είναι πιο αξιόπιστο.
Kawasaki Z650RS? Πιο ακριβό, και δεν ξέρω κατά πόσο παίζουν μεταχειρισμένα μιας και είναι σχετικά καινούριο μοντέλο με λίγες πωλήσεις.
To Yamaha XSR 700 το ακύρωσες λόγω εμφάνισης, ή κάτι άλλο σε χαλάει?

Edit: Κοιτάς αποκλειστικά στην κατηγορία 600-700cc?
Αποκλείεται τελείως κάτι σαν το Husqvarna Svartpilen 401 (KTM 390 από κάτω) ή το καινούριο Triumph Speed 400 (η το scrambler αντίστοιχα)?

Καλησπέρα.

Το Suzuki δεν μου αρέσει.Περισσότερο μου θυμίζει το παλιό Hornet πάρα monster.Η ουρά είναι πολύ ψηλά.Στα περισσότερα Cafe Racer είναι πιο χαμηλά ή με καμπύλη.

Το Kawasaki είναι ζέστη-κρύο.Το XSR μου αρέσει πολύ.Το ακύρωσα λόγο τιμής καθώς ξεκινάει 9.5Κ αν υπολογίσεις και σύστημα εξάτμισης πάμε χαλαρά στα 10+κ και γενικά για άλλες αλλαγές (ουρά , καθρέπτες ,  φτερό , καρίνα θα πάει 11κ. Θα το σκεφτόμουν σε αυτή την τιμή αν ήταν κάτι καθημερινό. Για κάτι όμως που θα βγάζω ελάχιστα όχι δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα.

Δεν θα πέσω κάτω απο 600cc. Ήδη αυτές οι μηχανές παίζουν 50-70 άλογα.Παρακάτω πάμε σε ποδήλατο :P

Μου αρέσει το Husqvarna Svarpilen το 700ρι αλλά η τιμή εκτός πραγματικότητας 11+

Αν πάντως είχα την οικονομική άνεση θα επέλεγα το XSR χωρίς σκέψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Αν πάντως είχα την οικονομική άνεση θα επέλεγα το XSR χωρίς σκέψη.

Απ' τα συμφραζόμενα μιλάμε μόνο για καινούριο, σωστά? Μεταχειρισμένο δεν θέλεις, ή δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο?

Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω, χωρίς κακία, αυτό:

Αναφορά σε κείμενο

Το ακύρωσα λόγο τιμής καθώς ξεκινάει 9.5Κ αν υπολογίσεις και σύστημα εξάτμισης πάμε χαλαρά στα 10+κ και γενικά για άλλες αλλαγές (ουρά , καθρέπτες ,  φτερό , καρίνα θα πάει 11κ. Θα το σκεφτόμουν σε αυτή την τιμή αν ήταν κάτι καθημερινό. Για κάτι όμως που θα βγάζω ελάχιστα όχι δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα.

Δηλαδή η εξάτμιση και τα υπόλοιπα έξτρα που έχεις κατά νου πρέπει ντε και καλά να αγοραστουν όλα day one?!
Κατανοώ πως το look είναι σημαντικό, γιατί και για εμένα είναι. Αν δεν την βλέπω τη μηχανή και γουστάρω δεν έχει νόημα. Αλλά το να πάρεις μία μηχανή που σου αρέσει και να την φέρεις σιγά σιγά εκεί που θέλεις έχει την πλάκα του. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος.

Κι εγώ στη δική μου έκανα σχεδόν 3 χρόνια να βάλω εξάτμιση, κάτι που ήθελα απ' την πρώτη μέρα γιατί η μαμά δεν βλεπότανε. Όχι γιατί δεν υπήρχε μπάτζετ, αλλά γιατί στην πορεία γούσταρα τόσο πολύ να την οδηγάω και να μαθαίνω που πήραν άλλα σειρά. Αναρτήσεις, φρένα, μαθήματα, κλπ. Και τώρα που έγιναν όλα, έχει έρθει ακριβώς εκεί που τη θέλω η μηχανή -οδηγικά και οπτικά-, πάλι ψάχνομαι να δω τι θα φτιάξω/αλλάξω. Κατάλαβες νομίζω που το πάω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, apostolis159 είπε

Απ' τα συμφραζόμενα μιλάμε μόνο για καινούριο, σωστά? Μεταχειρισμένο δεν θέλεις, ή δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο?

Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω, χωρίς κακία, αυτό:

Δηλαδή η εξάτμιση και τα υπόλοιπα έξτρα που έχεις κατά νου πρέπει ντε και καλά να αγοραστουν όλα day one?!
Κατανοώ πως το look είναι σημαντικό, γιατί και για εμένα είναι. Αν δεν την βλέπω τη μηχανή και γουστάρω δεν έχει νόημα. Αλλά το να πάρεις μία μηχανή που σου αρέσει και να την φέρεις σιγά σιγά εκεί που θέλεις έχει την πλάκα του. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος.

Κι εγώ στη δική μου έκανα σχεδόν 3 χρόνια να βάλω εξάτμιση, κάτι που ήθελα απ' την πρώτη μέρα γιατί η μαμά δεν βλεπότανε. Όχι γιατί δεν υπήρχε μπάτζετ, αλλά γιατί στην πορεία γούσταρα τόσο πολύ να την οδηγάω και να μαθαίνω που πήραν άλλα σειρά. Αναρτήσεις, φρένα, μαθήματα, κλπ. Και τώρα που έγιναν όλα, έχει έρθει ακριβώς εκεί που τη θέλω η μηχανή -οδηγικά και οπτικά-, πάλι ψάχνομαι να δω τι θα φτιάξω/αλλάξω. Κατάλαβες νομίζω που το πάω.

Σωστά τα λές.Βέβαια Εξάτμιση θα έπρεπε να αλλάξω day one ναι. Δεν είμαι του πολύ γκαζιού αλλά ο θόρυβος για μένα είναι η μισή απόλαυση στη μηχανή.Δεν θα είχε νόημα για μένα με μαμά εξάτμιση. Στο θέμα του νέου μετράει και η ψιλή τιμή του xsr συνδιαστικά με την χρήση που θέλω να κάνω η οποία θα είναι 2 φορές το μήνα πρακτικά. Δεν έχω την άνεση να δώσω τόσα χρήματα (έστω 10 χιλιάρικα) για κάτι που δεν θα χρησιμοποιώ πολύ.

Να φανταστείς για CLX που έχω ανοίξει το νήμα ήμουν οριακά στα 6.700€ που κάνει και τουλάχιστον εμφανησιακά είναι στο 90% αυτού που θέλω άρα ελάχιστες αλλαγές θα έκανα.

Ωστόσο δεν κοιτάω μόνο νέο όχι.Μεταχειρησμένα πάντως οι τιμές σε yamaha κρατάνε πολύ οπότε δεν θα γλιτώσω πολλά αν επιλέξω μεταχειρισμένο xsr πχ

Ένα άλλο κακό είναι πως είμαι Κρήτη επομένως μικρότερη αγορά και ακόμα ένα κακό είναι πως ο κόσμος δεν κρατάει πια βιβλίο σέρβις ? Έχω μιλήσει με αρκετά άτομα και με λίπη φτάνω σε αυτό το συμπέρασμα....Για μένα είναι red flag να μην έχει κάποιος ιστορικό του οχήματος ακόμα και αν είναι 2ο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...