Προς το περιεχόμενο

Service για προϊόν αγορασμένο απο το Skroutz Market


vaggelhs4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας,

Το καλοκαίρι του 2023 αγόρασε με τιμολόγιο ένα φως SZ150R της Godox μέσω skroutz marketplace το οποιο συνεργάζεται με όλα τα φωτογραφικά μαγαζιά της Αθήνας. Απο το εν λόγω μαγαζί έχω ψωνίσει αρκετά φωτογραφικά απλά επειδή έκανα μια μαζική παραγγελία με πολλές δόσεις και πολλά διαφορετικά προϊόντα με συνέφερε να αγοράσω μέσω του skroutz marketplace.  Πριν απο περίπου 2 μήνες ο βραχιώνας πάνω στον οποίο το φως κάνει tilt up/down χάλασε. Το εστειλα στη skroutz και ήρθαν δωρεαν να το παρουν και να το στείλουν στο service του μαγαζιού απο το οποίο είχε αγοραστεί. Το μαγαζί ενημέρωσε ότι το προϊον έχει χαλάσει απο κακή χρήση και θα υπάρξει ένα κοστος επισκευής κοντα στα 50€ που όμως να μην πληρώσω αν δεν επισκευαστεί. Βέβαια μεταξύ μας το πόσο κακή χρήση μπορείς να κάνεις σε ένα φως του οποίου οι δουλείες είναι 3( να κάνει tilt up/down, να φωτίζει και να κρατάει ένα softbox) είναι μια άλλη κουβέντα για άλλο thread. Δίνω εντολή να επισκευαστεί. Περνάνε κάποιες εβδομάδες και με ειδοποιούν ότι το φως δε μπορούν να το επισκευάσουν και να το στείλω εγώ στη godox της πολωνίας. Σημειώστε ότι στην Ελλάδα υπάρχει αντιπροσωπεία της godox στην Θεσσαλονίκη η οποία μου λεει ότι το μαγαζί που αγόρασα το φως δεν είναι επίσημος μεταπωλητής στην Ελλάδα.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Απο τη στιγμή που στέλνω ένα προιον για επισκευή δεν οφείλει το μαγαζί να κόψει τον κ... του να το επισκευασεί και να με ενημερώσει για το κόστος;

Επεξ/σία από vaggelhs4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, vaggelhs4 said:

Γεια σας,

Το καλοκαίρι του 2023 αγόρασε με τιμολόγιο ένα φως SZ150R της Godox μέσω skroutz marketplace το οποιο συνεργάζεται με όλα τα φωτογραφικά μαγαζιά της Αθήνας. Απο το εν λόγω μαγαζί έχω ψωνίσει αρκετά φωτογραφικά απλά επειδή έκανα μια μαζική παραγγελία με πολλές δόσεις και πολλά διαφορετικά προϊόντα με συνέφερε να αγοράσω μέσω του skroutz marketplace.  Πριν απο περίπου 2 μήνες ο βραχιώνας πάνω στον οποίο το φως κάνει tilt up/down χάλασε. Το εστειλα στη skroutz και ήρθαν δωρεαν να το παρουν και να το στείλουν στο service του μαγαζιού απο το οποίο είχε αγοραστεί. Το μαγαζί ενημέρωσε ότι το προϊον έχει χαλάσει απο κακή χρήση και θα υπάρξει ένα κοστος επισκευής κοντα στα 50€ που όμως να μην πληρώσω αν δεν επισκευαστεί. Βέβαια μεταξύ μας το πόσο κακή χρήση μπορείς να κάνεις σε ένα φως του οποίου οι δουλείες είναι 3( να κάνει tilt up/down, να φωτίζει και να κρατάει ένα softbox) είναι μια άλλη κουβέντα για άλλο thread. Δίνω εντολή να επισκευαστεί. Περνάνε κάποιες εβδομάδες και με ειδοποιούν ότι το φως δε μπορούν να το επισκευάσουν και να το στείλω εγώ στη godox της πολωνίας. Σημειώστε ότι στην Ελλάδα υπάρχει αντιπροσωπεία της godox στην Θεσσαλονίκη η οποία μου λεει ότι το μαγαζί που αγόρασα το φως δεν είναι επίσημος μεταπωλητής στην Ελλάδα.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Απο τη στιγμή που στέλνω ένα προιον για επισκευή δεν οφείλει το μαγαζί να κόψει τον κ... του να το επισκευασεί και να με ενημερώσει για το κόστος;

Κανονικά εσύ το πήρες από το κατάστημα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την αποστολή στο σερβις (άλλο αν εμείς σκιπάρουμε το κατάστημα και το πάμε/στέλνουμε μόνοι μας στην αντιπροσωπεία για πιο γρήγορα). Τώρα στην περίπτωσή σου το κατάστημα βλέπει πως δεν μπορεί να το φτιάξει εδώ και πετάει το μπαλάκι σε εσένα (για να μην χρεωθεί και τα μεταφορικά). Ενημέρωσε και το Skroutz για να δεις τι θα κάνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...