Προς το περιεχόμενο

Audi A6 1.8t quattro


Chris_stavrou69

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοιτάξτε το αμάξι το έκανα δοκιμή στο ξεκίνημα δεν είδα κάποιο ζόρι ωστόσο για το λάδι ενδεχομένως να έχετε δίκαιο μου φαίνεται αρκετά λογικό για ενα αμάξι 25ετιας. Το αμάξι που θέλω αυτή την στιγμή είναι προσωρινή λύση διότι αυτό τον καιρό μετακινούμε με συναδέλφους και επειδή πάντα δεν βολεύει θέλω να πάρω κάτι δικό μου να απαλλαγώ απο αυτό το κομμάτι και να είμαι ''ελευθερος"

Παρεμπιπτόντως όταν λέω προσωρινά εννοώ 2 το πολύ 3 χρόνια κάνοντας κατά μέσο όρο 5-6000χλμ το χρόνο απο σταθμό προς Σίνδο και πάλι πίσω δηλαδή εκτός πόλης οπότε πιστεύω ότι αμάξι και αν προκύψει θα πετυχαίνω την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση του(για όσους είναι Θεσσαλονικείς και γνωρίζουν).

Ύστερα εάν είναι όντως να βγάζει κάθε λίγο και λιγάκι προβλήματα λογικά θα παραλείψω αυτό το ντιλ. Εάν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο σε παρόμοια τιμή είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση(εκτός γαλλικών)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yπαρχουν απειρα πιο οικονομικα και αξιοπιστα αμαξια . πχ Nissan Primera, Mazda 6, Toyota Avensis , Honda, κτλ 

Εκτος αν θες πολλά αλογα , οποτε λιγοστεύουν οι επιλογες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, 2MM είπε

Yπαρχουν απειρα πιο οικονομικα και αξιοπιστα αμαξια . πχ Nissan Primera, Mazda 6, Toyota Avensis , Honda, κτλ 

Εκτος αν θες πολλά αλογα , οποτε λιγοστεύουν οι επιλογες 

Κοίτα είμαι και 20 οπότε καταλαβαίνεις οτι θέλω λίγο να κάνω και το κομμάτι μου ωστόσο δεν ακυρώνω κανένα απο τα άλλα αν είναι σε καλή κατάσταση (όσο μπορούν να είναι για τα λεφτά που διαθέτω) και εννοείται πως έχουν A/C.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Chris_stavrou69 είπε

Κοίτα είμαι και 20 οπότε καταλαβαίνεις οτι θέλω λίγο να κάνω και το κομμάτι μου ωστόσο δεν ακυρώνω κανένα απο τα άλλα αν είναι σε καλή κατάσταση (όσο μπορούν να είναι για τα λεφτά που διαθέτω) και εννοείται πως έχουν A/C.

Αν το αμάξι είναι πιο παλιό απο τον οδηγό κάπου δεν κουμπώνει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν το αμάξι είναι πιο παλιό απο τον οδηγό κάπου δεν κουμπώνει καλά.

Είμαι ανοικτός σε προτάσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αν το αμάξι είναι πιο παλιό απο τον οδηγό κάπου δεν κουμπώνει καλά.

Γιατι, εχει αλλη υποδοχη ? 😃

 

4 ώρες πριν, Chris_stavrou69 είπε

Είμαι ανοικτός σε προτάσεις 

Δεν θες κατι πιο νεανικο? πχ ΤΤ , Αλφα Ρομεο GT 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 2MM είπε

Γιατι, εχει αλλη υποδοχη ? 😃

 

Δεν θες κατι πιο νεανικο? πχ ΤΤ , Αλφα Ρομεο GT 

ΤΤ που κοίταξα ενώ πριν 1-2 χρόνια τα έδιναν όλοι τζάμπα τώρα τελευταία έχουν ψηλό εξαφανιστεί... Εδώ Θεσσαλονίκη και στα περίχωρα τουλάχιστον ωστόσο για αλφα ρομεο GT δεν έχω καν εικόνα πιο αμάξι είναι τι προσφέρει και γενικά δεν έχω εικόνα απο την αλφα ρομεο σαν μάρκα από άποψη ποιότητας κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη απο οτι καταλαβα, δεν ειναι το φορτε σου τα αμαξια, πες μας ποιο σου αρεσει (και βρισκεις) να σου πουμε την γνωμη μας 

Για το Α6 σου ειπαμε, καιει αρκετα και ισως να καιει και αρκετο λαδι πραγμα που σημαινει οτι καποια στιγμη θα θελει επισκευη ( ας πουμε ομως οτι 20,000χλμ θα τα βγαλει χωρις προβλημα) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/04/2024 at 18:58, Chris_stavrou69 said:

Καλησπέρα στην ομάδα εδώ και 3 μήνες ψάχνω σε καθημερινή βάση και έχω δει αρκετα αμάξια, ωστόσο λίγα απο αυτά μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον είτε λόγω εμφάνισης είτε λόγω του ότι έχουν κάποιο ελάττωμα είτε απλά ζητάνε πάρα πολλά λεφτά για το έχει να προσφέρει το αμάξι που πουλάνε(διαθέτω μέχρι 5000€)

Τεσπά ο λόγος που ανεβάζω είναι το ότι θα ήθελα την γνώμη και κάποιων άλλων για ένα συγκεκριμένο αμάξι που είδα στο marketplace. Το αμάξι αυτό είναι ενα audi A6 1.8t quattro k04 015 μοντέλο 1999 220-230αλογα με 234κ χλμ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είδα απο κοντά και το οδήγησα έχει αρκετά καλό εξοπλισμό πάνω του είναι ευρύχωρο έχει κλίμα aftermarket led φανάρια μπρος πίσω ωστόσο όπως ανέφερα έχει αρκετά χιλιόμετρα και ο ιδιοκτήτης ανέφερε ότι τσιμπάει λιγο λάδι (του τύπου 1-1.5 λίτρο στα 10κ χλμ) και ότι έχει μια μικρή διαρροή απο το καπάκι της κεφαλής το οποίο είπε οτι είναι αρκετά φθηνό να αλλαχτεί. Σε γενικές γραμμές η οδική του συμπεριφορά φαινόταν φυσιολογική δεν είχε κάτι περίεργο που να είναι εμφανές τουλάχιστον και στα χαμηλά και σε άνοιγμα συμπεριφερόταν σωστά κραδασμούς πολλούς δεν είχε εφόσον και είχε bilstein b6 αναρτήσεις. Η τιμή που το δίνει είναι στα 4.200 και είπε οτι το δίνει για θέλει να φύγει εξωτερικό και έχει και ενα golf 5. Θέλω λοιπόν την έμπειρη γνώμη σας γενικά για το αμάξι/κινητήρα αν θα το παίρνατε η όχι. Υ.Γ δεν έχω καθαρή εικόνα τι κατανάλωση θα έχει, δεν έχω βαρύ πόδι και το θελω κυρίως για εκτός πόλης (Θεσσαλονίκη) και θα κάνει 20 χλμ την μέρα Δευτέρα Παρασκευή.

Λογικα θα χρειαστεις μια επισκευη στο μοτερ εξαιτιας της καταναλωσης καποια στιγμη.

Το καλο ειναι αυτο το μοτερ το ξερουν ολα τα μαστορια και μπορεις να βρεις ευκολα καποιον να κανει καλη δουλεια και σχετικα οικονομικα.

Για τοσα χιλιομετρα που θα κανεις εγω θα το επερνα και θα το εστελνα κατευθειαν ενα ρεκτιφιε να γινει καινουργιο.

Εφοσον δεν χρειαζεται κατι αλλο εκτος μηχανης (αμορτισερ, ρουλεμαν, διαφορικα κτλ) εμενα μου αρεσει σαν επιλογη.

Α4 εχεις δει? πιστευω θα εχεις πιο πολες επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/04/2024 at 17:58, Chris_stavrou69 said:

Καλησπέρα στην ομάδα εδώ και 3 μήνες ψάχνω σε καθημερινή βάση και έχω δει αρκετα αμάξια, ωστόσο λίγα απο αυτά μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον είτε λόγω εμφάνισης είτε λόγω του ότι έχουν κάποιο ελάττωμα είτε απλά ζητάνε πάρα πολλά λεφτά για το έχει να προσφέρει το αμάξι που πουλάνε(διαθέτω μέχρι 5000€)

Τεσπά ο λόγος που ανεβάζω είναι το ότι θα ήθελα την γνώμη και κάποιων άλλων για ένα συγκεκριμένο αμάξι που είδα στο marketplace. Το αμάξι αυτό είναι ενα audi A6 1.8t quattro k04 015 μοντέλο 1999 220-230αλογα με 234κ χλμ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είδα απο κοντά και το οδήγησα έχει αρκετά καλό εξοπλισμό πάνω του είναι ευρύχωρο έχει κλίμα aftermarket led φανάρια μπρος πίσω ωστόσο όπως ανέφερα έχει αρκετά χιλιόμετρα και ο ιδιοκτήτης ανέφερε ότι τσιμπάει λιγο λάδι (του τύπου 1-1.5 λίτρο στα 10κ χλμ) και ότι έχει μια μικρή διαρροή απο το καπάκι της κεφαλής το οποίο είπε οτι είναι αρκετά φθηνό να αλλαχτεί. Σε γενικές γραμμές η οδική του συμπεριφορά φαινόταν φυσιολογική δεν είχε κάτι περίεργο που να είναι εμφανές τουλάχιστον και στα χαμηλά και σε άνοιγμα συμπεριφερόταν σωστά κραδασμούς πολλούς δεν είχε εφόσον και είχε bilstein b6 αναρτήσεις. Η τιμή που το δίνει είναι στα 4.200 και είπε οτι το δίνει για θέλει να φύγει εξωτερικό και έχει και ενα golf 5. Θέλω λοιπόν την έμπειρη γνώμη σας γενικά για το αμάξι/κινητήρα αν θα το παίρνατε η όχι. Υ.Γ δεν έχω καθαρή εικόνα τι κατανάλωση θα έχει, δεν έχω βαρύ πόδι και το θελω κυρίως για εκτός πόλης (Θεσσαλονίκη) και θα κάνει 20 χλμ την μέρα Δευτέρα Παρασκευή.

ειχα το Α4 με ιδιο κινητηρα αλλα χωρις τετρακινηση

Τσιμπανε λαδι μετα απο τοσα χρονια αλλα αν το πηγαινεις ετησιο σερβις/αλλαγη λαδιων δε σε απασχολει.

Θετικα

Γενικα αυτα τα οχηματα ειναι σχετικα πολυτελη για την ηλικια τους και αρκετα στιβαρα. Αν βρεις σπασμενα πλαστικα ή σκισμενα καθισματα μαλλον το ειχαν κανιβαλοι...

Μεσα εχει ελαχιστο θορυβο ενω τοσο τα Α4 οσο και Α6 εχουν μεγαλους χωρους σε σχεση με ανταγωνισμο οσο για επιβατες οσο για αποσκευες. Μη ξεχναμε οτι ειναι audi οποτε κραταει μια χ τιμη ακομα και αν θες να το πουλησεις καποια στιγμη...

Επισης αν κανεις τη συντηρηση τους δε θα εχεις δυσσαρεστες εκπληξεις ειναι σκυλια. Επισης στροφιλικια και εθνικη οδο δε μασανε η καλυτερη τους, νιωθεις οτι εχεις τρενο (ειδικα αν εχεις και καλα λαστιχακια). Επισης αν βρεις ενα μηχανικο που να ξερει απο κινητηρες vag θα εχεις και το κεφαλι σου υσηχο. Μη ξεχναμε οτι ολα τα αναλωσιμα και τα μηχανικα μερη ειναι αφθονα

Αρνητικα

Καιει καυσιμο χωρις αυριο ακομα και με ελαφρυ ποδι. Εγω να σκεφτεις το ειχα παρει μτχ με αεριο (που και εκει ετρωγε) δε μπορω να φανταστω ποσα θα εδινα χωρις αεριο. Αν σε παιρνει σκεψου το!

Η τετρακινηση πιστευω οτι ειναι αχρειαστη σε αυτο το αμαξι, περισσοτερο αρνητικα θα εχεις (βαρος/ακριβα ανταλλακτικα-επισκευη κτλ)

Μπορει να μη βγαζουν ζημιες αλλα αν τρακαρεις ή εχεις καμια ζημια κινητηρα/ηλεκτρικα τη ...στρουμφισες. Εγω να σκεφτεις για βλαβες αγοραζα μερη ειτε απο Γερμανια ειτε απο μτχ -τρακαρισμενα γιατι οταν ακουγα τιμες για αυθεντικα με επιανε το εμφραγμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

ειχα το Α4 με ιδιο κινητηρα αλλα χωρις τετρακινηση

Τσιμπανε λαδι μετα απο τοσα χρονια αλλα αν το πηγαινεις ετησιο σερβις/αλλαγη λαδιων δε σε απασχολει.

Θετικα

Γενικα αυτα τα οχηματα ειναι σχετικα πολυτελη για την ηλικια τους και αρκετα στιβαρα. Αν βρεις σπασμενα πλαστικα ή σκισμενα καθισματα μαλλον το ειχαν κανιβαλοι...

Μεσα εχει ελαχιστο θορυβο ενω τοσο τα Α4 οσο και Α6 εχουν μεγαλους χωρους σε σχεση με ανταγωνισμο οσο για επιβατες οσο για αποσκευες. Μη ξεχναμε οτι ειναι audi οποτε κραταει μια χ τιμη ακομα και αν θες να το πουλησεις καποια στιγμη...

Επισης αν κανεις τη συντηρηση τους δε θα εχεις δυσσαρεστες εκπληξεις ειναι σκυλια. Επισης στροφιλικια και εθνικη οδο δε μασανε η καλυτερη τους, νιωθεις οτι εχεις τρενο (ειδικα αν εχεις και καλα λαστιχακια). Επισης αν βρεις ενα μηχανικο που να ξερει απο κινητηρες vag θα εχεις και το κεφαλι σου υσηχο. Μη ξεχναμε οτι ολα τα αναλωσιμα και τα μηχανικα μερη ειναι αφθονα

Αρνητικα

Καιει καυσιμο χωρις αυριο ακομα και με ελαφρυ ποδι. Εγω να σκεφτεις το ειχα παρει μτχ με αεριο (που και εκει ετρωγε) δε μπορω να φανταστω ποσα θα εδινα χωρις αεριο. Αν σε παιρνει σκεψου το!

Η τετρακινηση πιστευω οτι ειναι αχρειαστη σε αυτο το αμαξι, περισσοτερο αρνητικα θα εχεις (βαρος/ακριβα ανταλλακτικα-επισκευη κτλ)

Μπορει να μη βγαζουν ζημιες αλλα αν τρακαρεις ή εχεις καμια ζημια κινητηρα/ηλεκτρικα τη ...στρουμφισες. Εγω να σκεφτεις για βλαβες αγοραζα μερη ειτε απο Γερμανια ειτε απο μτχ -τρακαρισμενα γιατι οταν ακουγα τιμες για αυθεντικα με επιανε το εμφραγμα

Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να είναι μπροστά κίνηση να γλυτώνω αυτό το μανίκι με τους ιμάντες αλλα και πάλι δεν με απασχολεί τόσο...και αυτό που είδα αέριο είναι αλλα δεν γνωρίζω και πάλι τι κατανάλωση θα έχει γι'αυτό θα ήθελα τα φώτα σου σε αυτό το ζήτημα.

18 ώρες πριν, 2MM είπε

Επειδη απο οτι καταλαβα, δεν ειναι το φορτε σου τα αμαξια, πες μας ποιο σου αρεσει (και βρισκεις) να σου πουμε την γνωμη μας 

Για το Α6 σου ειπαμε, καιει αρκετα και ισως να καιει και αρκετο λαδι πραγμα που σημαινει οτι καποια στιγμη θα θελει επισκευη ( ας πουμε ομως οτι 20,000χλμ θα τα βγαλει χωρις προβλημα) 

Κάτι σε α4 θα ήταν ιδανικό αλλα και α3 δεν θα έριχνα άκυρο (εννοώ μέγεθος/κατηγορία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Chris_stavrou69 είπε

Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να είναι μπροστά κίνηση να γλυτώνω αυτό το μανίκι με τους ιμάντες αλλα και πάλι δεν με απασχολεί τόσο...και αυτό που είδα αέριο είναι αλλα δεν γνωρίζω και πάλι τι κατανάλωση θα έχει γι'αυτό θα ήθελα τα φώτα σου σε αυτό το ζήτημα.

Κάτι σε α4 θα ήταν ιδανικό αλλα και α3 δεν θα έριχνα άκυρο (εννοώ μέγεθος/κατηγορία)

Δεν εχει ιμαντες η 4κινηση , λαθος καταλαβες 

 

Και το Α3 και το Α4 καλα αμαξια ειναι , και πιο πολυ στα μετρα σου πιστευω . 

Αν το Α6 εχει αεριο  και δουλευει σωστα ισως  ειναι προτιμοτερο ομως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτος ο κινητηρας παιρνει ευκολα αεριο. Εγω το ειχα 2-3 χρονια χωρις θεμα απλως ακολουθοντας ετησιο ελεγχο και συντηρηση.. Η καταναλωση απο 8.7-12 λιτρα

φιλος με Α3 ιδιο κινητηρα αλλα τσιπαρισμενο εχει καταναλωση 10-15 λιτρα

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν το αμαξι εχει τετοια καταλωση και κανεις χλμ (και οχι να το κινεις καθε σ/κ) αξιζει αεριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, 2MM είπε

Δεν εχει ιμαντες η 4κινηση , λαθος καταλαβες 

 

Και το Α3 και το Α4 καλα αμαξια ειναι , και πιο πολυ στα μετρα σου πιστευω . 

Αν το Α6 εχει αεριο  και δουλευει σωστα ισως  ειναι προτιμοτερο ομως 

Εννοώ για να μην είναι διαμήκεις ο κινητήρας και να βγαίνουν πιο εύκολα οι ιμάντες από τα αριστερά.

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

αυτος ο κινητηρας παιρνει ευκολα αεριο. Εγω το ειχα 2-3 χρονια χωρις θεμα απλως ακολουθοντας ετησιο ελεγχο και συντηρηση.. Η καταναλωση απο 8.7-12 λιτρα

φιλος με Α3 ιδιο κινητηρα αλλα τσιπαρισμενο εχει καταναλωση 10-15 λιτρα

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν το αμαξι εχει τετοια καταλωση και κανεις χλμ (και οχι να το κινεις καθε σ/κ) αξιζει αεριο

Αέριο έχει το αμάξι τώρα το αν λειτουργεί κανονικά η όχι δεν το γνωρίζω. Όταν το έκανα τεστ στο αέριο το είχε και πήγαινε μια χαρά, μόνο όταν το άνοιξα το γυρίσαμε βενζίνη μόνο γιατί λέει οτι στα ψηλά με το αέριο χάνει αρκετά. Και το αμάξι θα είναι daily θα κάνει 100χλμ την εβδομάδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...