SabotazNic Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου Έχουμε μια σκούπα στικ η οποία έπεσε όσο φόρτιζε και από τότε δεν μπορεί να φορτίσει. Η σκούπα δούλευε για κάποιες μέρες μετά (λίγο διαδρόμους κάνουμε με αυτήν). Τα λαμπάκια τώρα αναβοσβήνουν επειδή δεν έχει πλέον μπαταρία. Την πήγαμε σε έναν και καλά τεχνικό να την μετρήσει, λέει πλακέτα. Λέει μέτρησε την μπαταρία και δείχνει σχεδόν 25v (η μπαταρία είναι 25.2). Επέμενε ότι δεν δουλεύει λόγω πλακέτας το οποίο θεωρώ είναι η εύκολη λύση για κάποια "μαστόρια". (ίσως να φταίει κάποια πλακέτα για την φόρτιση, όχι για το αν θα δουλέψει ή όχι) Τελικά, μπορεί να έχει τάση μια μπαταρία, αλλά να μην μπορεί να αποδώσει? Μήπως μηδενίζει μετά από καιρό μη φόρτισης? Επίσης μου είπε ότι δεν μπορεί να μετρήσει την θύρα φόρτισης της ίδιας της σκούπας. Ισχύει? Δλδ όσο είναι είπανε η μπαταρία, δεν θα έπρεπε να δείξει τα ίδια νούμερα με το να μετράει την ίδια την μπαταρία? Ή κάνω λάθος σε αυτό? Δηλαδή θέλω να δω αν το κύκλωμα φτάνει μέχρι την μπαταρία γιατί θεωρώ ότι υπάρχει κάποιο θέμα μεταξύ θύρα φόρτισης και μπαταρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου 7 minutes ago, SabotazNic said: Τελικά, μπορεί να έχει τάση μια μπαταρία, αλλά να μην μπορεί να αποδώσει? Ναι μπορεί, η τάση της μπαταρίας το μόνο που δείχνει είναι το ποσοστό φόρτισης, το οποίο δεν έχει και πολύ σχέση με το εάν και πόσο έχει μειωθεί η χωρητικότητα της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου 1 hour ago, SabotazNic said: Έχουμε μια σκούπα στικ η οποία έπεσε όσο φόρτιζε και από τότε δεν μπορεί να φορτίσει. Η σκούπα δούλευε για κάποιες μέρες μετά (λίγο διαδρόμους κάνουμε με αυτήν). Τα λαμπάκια τώρα αναβοσβήνουν επειδή δεν έχει πλέον μπαταρία. Την πήγαμε σε έναν και καλά τεχνικό να την μετρήσει, λέει πλακέτα. Λέει μέτρησε την μπαταρία και δείχνει σχεδόν 25v (η μπαταρία είναι 25.2). Επέμενε ότι δεν δουλεύει λόγω πλακέτας το οποίο θεωρώ είναι η εύκολη λύση για κάποια "μαστόρια". (ίσως να φταίει κάποια πλακέτα για την φόρτιση, όχι για το αν θα δουλέψει ή όχι) Τελικά, μπορεί να έχει τάση μια μπαταρία, αλλά να μην μπορεί να αποδώσει? Μήπως μηδενίζει μετά από καιρό μη φόρτισης? Επίσης μου είπε ότι δεν μπορεί να μετρήσει την θύρα φόρτισης της ίδιας της σκούπας. Ισχύει? Δλδ όσο είναι είπανε η μπαταρία, δεν θα έπρεπε να δείξει τα ίδια νούμερα με το να μετράει την ίδια την μπαταρία? Ή κάνω λάθος σε αυτό? Δηλαδή θέλω να δω αν το κύκλωμα φτάνει μέχρι την μπαταρία γιατί θεωρώ ότι υπάρχει κάποιο θέμα μεταξύ θύρα φόρτισης και μπαταρίας. Μπορεί με το που ζητάει ρεύμα η σκούπα αυτό να ρίχνει κάτω απο την τάση που πρέπει, αυτο μπορείς να το μετρήσεις με πολύμετρο και το βρίσκω λίγο παράξενο να μην το έκανε ο τεχνικός, μπορεί όμως να φταίει και η πλακέτα. πανε την και σε κάποιον άλλον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου αν η ονομαστικη ειναι 25,2 τοτε στα 25 μπορει να ειναι το cut off. λογικα στα 25v θα εχει κατω απο 30% χωρητικότητα και ειναι λογικο να μην λειτουργει. με την θυρα δεν καταλαβα τι θες να μετρησεις και πως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mariosnik_ Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου Μπορεί να έχει χάσει την χωρητικότητα που είχε, οπότε ναι είναι δυνατόν να συμβεί αυτό που λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 27 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε αν η ονομαστικη ειναι 25,2 τοτε στα 25 μπορει να ειναι το cut off. λογικα στα 25v θα εχει κατω απο 30% χωρητικότητα και ειναι λογικο να μην λειτουργει. με την θυρα δεν καταλαβα τι θες να μετρησεις και πως. Οπως βλεπεις την μπαταρια αν εχει ταση, δεν ξερω αν γινεται μεσω της θυρας να δεις και παλι την ταση της μπαταριας. Στην ουσια θελω να καταλαβω αν υπαρχει καποιο προβλημα μεταξυ της θυρας φορτισης και της μπαταριας. Δεν ξερω αν ειναι σωστο, αλλα να δω αν "κλεινει" το κυκλωμα μεταξυ θυρας και μπαταριας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cthulhucarbide Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου Βάλε μια άλλη μπαταρία πάνω ή ένα τροφοδοτικό για να δεις αν θα παίξει σωστά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 27 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 56 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Βάλε μια άλλη μπαταρία πάνω ή ένα τροφοδοτικό για να δεις αν θα παίξει σωστά Η μπαταρια για να δω αν φορτιζει και εκεινη? Γιατι οπως λεω, δουλευε κανονικα η σκουπα μεχρι που απλα αδειασε η μπαταρια (βλεπω την λυχνια που αναβοσβηνει καιτο δηλωνει αυτο). Τροφοδοτικο πηρα και αλλο και δεν φορτιζει την μπαταρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgiouu Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου και τα δυο ειναι πιθανον να εχουν συμβει δηλ ναι η μπαταρια μπορει να μην φορτιζει πια λογω βλαβης πλακετας και επισης ναι μεν μπορεις να μετρας 25 αλλα μολις ζητας καταναλωση η ταση να πεφτει στα 20 ας πουμε οποτε ναι ειναι νεκρο το μηχανημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου Τι μπαταρία έχει? Πχ αν είναι NiCd και ξεφόρτισε μέχρι τέλους, χαιρετίσματα. Αν είναι Li-Po όχι. Αν έχει πλακέτα μεταξύ μπαταρίας και φορτιστή, προφανώς δεν μπορείς να μετρήσεις με πολύμετρο από τη θύρα φόρτισης, γιατί παρεμβάλλεται το ολοκληρωμένο. Επίσης ο ρόλος της πλακέτας είναι να προστατεύει την μπαταρία από υπερφόρτιση ή υπερεκφόρτιση, οπότε δεν θα έπρεπε η μπαταρία να χαλάσει (αν δεν έχει συμπληρώσει πολλούς κύκλους φορτο-εκφορτίσεων). 25,2V ονομαστική τάση μου φαίνεται περίεργη τιμή. Αν ήταν Lipo 7S (που για μοτέρ θα ταίριαζε) θα έπρεπε να είναι 25,9V (ή 22,2V για 6S) και στα 25V θα είχε ακόμα ικανό φορτίο να ταϊσει το μοτέρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, stcp είπε Τι μπαταρία έχει? Πχ αν είναι NiCd και ξεφόρτισε μέχρι τέλους, χαιρετίσματα. Αν είναι Li-Po όχι. Αν έχει πλακέτα μεταξύ μπαταρίας και φορτιστή, προφανώς δεν μπορείς να μετρήσεις με πολύμετρο από τη θύρα φόρτισης, γιατί παρεμβάλλεται το ολοκληρωμένο. Επίσης ο ρόλος της πλακέτας είναι να προστατεύει την μπαταρία από υπερφόρτιση ή υπερεκφόρτιση, οπότε δεν θα έπρεπε η μπαταρία να χαλάσει (αν δεν έχει συμπληρώσει πολλούς κύκλους φορτο-εκφορτίσεων). 25,2V ονομαστική τάση μου φαίνεται περίεργη τιμή. Αν ήταν Lipo 7S (που για μοτέρ θα ταίριαζε) θα έπρεπε να είναι 25,9V (ή 22,2V για 6S) και στα 25V θα είχε ακόμα ικανό φορτίο να ταϊσει το μοτέρ. 7x18650 ειναι σε μια θηκη υποθετω. 3,6v x 7=25,2v https://kokoris.gr/?ProdID=361456284600&ProdCatList=MC5_82_68 Επεξ/σία 27 Απριλίου από basilis_k6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα