Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MessengerOfGood είπε

Μου έκαναν μια καλή προσφορά από ΗΡΩΝ και την σκέφτομαι: Κίτρινο, 0,084€/Kwh & μηδεν πάγιο.

Είναι αξιόπιστη και σοβαρή?

εχει μηχανισμό διακύμανσης νομιζω!!! για ξαναρωτα, 0.084 δεν ειναι τελική τιμή

  • Like 1
  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 minutes ago, MessengerOfGood said:

Μου έκαναν μια καλή προσφορά από ΗΡΩΝ και την σκέφτομαι: Κίτρινο, 0,084€/Kwh & μηδεν πάγιο.

Είναι αξιόπιστη και σοβαρή?

Όχι και όχι. Στα 0,20€ κοντά παίζει το πρόγραμμα μηδενικού παγίου στον Ήρωνα. Μάλλον σε....ηρωνεύτηκε.

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πήραν τηλέφωνο από την Protergia και με ενημέρωσαν ότι οι μεταφορές των παροχών μου στη Volton δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Μου πρόσφεραν 100€ πίστωση στον πρώτο λογαριασμό για κάθε παροχή! Ελπίζω να μην μεταφερθεί η παροχή μου στη Volton στο μεταξύ, μεσολαβεί και Σ/Κ, γιατί θα επιβαρυνθώ με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις της καθυστέρησης 18 ημερών.

Η Volton με ενημέρωσε ότι παρά τις αιτήσεις υπαναχώρησης, η παροχή που καθυστέρησε 18 μέρες έχει ήδη μεταφερθεί σε αυτούς. Η Protergia όμως επέμενε ότι είμαστε ακόμα ενεργοί πελάτες και ότι απλώς ειδοποιήθηκαν από τον ΔΕΔΔΗΕ για το αίτημα αλλαγής. Ισχυρίστηκαν το ίδιο ακόμα και για την παροχή που η Volton επιβεβαίωσε ότι διακόπηκε λόγω της αίτησης υπαναχώρησής μου. Είναι εντελώς ό,τι να 'ναι και οι δύο αλλα η volton χειρότερη.

Η εκπρόσωπος που μίλησα υπονόησε ότι αν κάποιος που σύστησα μέσω του προγράμματος "bring a friend" αποχωρήσει γρήγορα πριν λάβει λογαριασμό, η Protergia μπορεί να παρακρατήσει ή να αποσύρει μέρος του μπόνους των 50€. Είναι κοτσάνα και δεν ήξερε τους όρους;

Προσπάθησα να πάρω ξανά 50€ συσταση της ίδιας παροχής από το "bring a friend" αφού τώρα μου κάνουν ανανέωση (και υπάρχει περίπτωση να κάτσει 2-3 μέρες και volton αν δεν προλάβουν να με κρατήσουν), ενώ νόμιζα ότι θα παρω ούτως η άλλως τα 50€ απο τη πρώτη σύσταση. Ωστόσο, εκείνη υπονόησε ότι μπορεί να μη λάβω ούτε το πρώτο μπόνους. Μέχρι στιγμής, έχω δει στον έναντι μια πίστωση 27,95€ από το πρόγραμμα "bring a friend" στο λογαριασμό μου στην Protergia. Περίμενα πιστώσεις 10€ και 50€ με βάση όσα ήξερα.

Επιπλέον, ανέφερε ότι επειδή οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις υπολογίζονται μηνιαίως αφού συγκρίνονται με μετρήσεις δεδδηέ, δεν θα πρέπει να ανησυχώ για την προηγούμενη καθυστέρηση 18 ημερών και την ένδειξη μετρητή - οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις θα εκδοθούν νορμαλ. Κι αυτό κοτσάνα, έτσι δεν είναι;

Επεξ/σία από Cmg__
Δημοσ.

Τώρα αφού δεν έχουμε πρόσβαση να δούμε τι έγινε στην πραγματικότητα δε μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά. 

Καλό είναι να συμβουλεύεται το λινκ του ΥΔΕ να βλέπεις σε ποιο διάδοχο είναι η παροχή αυτή τη στιγμή που ελέγχεις.

Τα τμήματα διακράτησης για αντιπροσφορα δεν έχουν καν πρόσβαση να δουν που είναι η παροχή και ακόμη και τα τμήματα εξυπηρέτησης δεν έχουν κάποιες φορές live πρόσβαση, καθώς λειτουργούν outsourcing κάποιες φορές σε εξωτερικά τηλεφωνικά κέντρα πχ η Protergia νομίζω έχει συνεργασία με evalue θυγατρική cosmote. Η εξυπηρέτηση volton είναι μέσα στην εταιρεία ακόμη οπότε ίσως εκεί να έχει πρόσβαση να σου πει ακριβώς τι έχει γίνει. Γενικά, επειδή μπερδεύτηκε το πράγμα πάρε μια απόφαση που θα μείνεις και τα δες τους τελικούς λογαριασμούς που θα εκδοθούν από τους προηγούμενους διαδόχους και αν όλα είναι καλά εξοφλείτε αλλιώς προωθείς παράπονο ή/και myrae αίτημα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

Με πήραν τηλέφωνο από την Protergia και με ενημέρωσαν ότι οι μεταφορές των παροχών μου στη Volton δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Μου πρόσφεραν 100€ πίστωση στον πρώτο λογαριασμό για κάθε παροχή! Ελπίζω να μην μεταφερθεί η παροχή μου στη Volton στο μεταξύ, μεσολαβεί και Σ/Κ, γιατί θα επιβαρυνθώ με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις της καθυστέρησης 18 ημερών.

Η Volton με ενημέρωσε ότι παρά τις αιτήσεις υπαναχώρησης, η παροχή που καθυστέρησε 18 μέρες έχει ήδη μεταφερθεί σε αυτούς. Η Protergia όμως επέμενε ότι είμαστε ακόμα ενεργοί πελάτες και ότι απλώς ειδοποιήθηκαν από τον ΔΕΔΔΗΕ για το αίτημα αλλαγής. Ισχυρίστηκαν το ίδιο ακόμα και για την παροχή που η Volton επιβεβαίωσε ότι διακόπηκε λόγω της αίτησης υπαναχώρησής μου. Είναι εντελώς ό,τι να 'ναι και οι δύο αλλα η volton χειρότερη.

Η εκπρόσωπος που μίλησα υπονόησε ότι αν κάποιος που σύστησα μέσω του προγράμματος "bring a friend" αποχωρήσει γρήγορα πριν λάβει λογαριασμό, η Protergia μπορεί να παρακρατήσει ή να αποσύρει μέρος του μπόνους των 50€. Είναι κοτσάνα και δεν ήξερε τους όρους;

Προσπάθησα να πάρω ξανά 50€ συσταση της ίδιας παροχής από το "bring a friend" αφού τώρα μου κάνουν ανανέωση (και υπάρχει περίπτωση να κάτσει 2-3 μέρες και volton αν δεν προλάβουν να με κρατήσουν), ενώ νόμιζα ότι θα παρω ούτως η άλλως τα 50€ απο τη πρώτη σύσταση. Ωστόσο, εκείνη υπονόησε ότι μπορεί να μη λάβω ούτε το πρώτο μπόνους. Μέχρι στιγμής, έχω δει στον έναντι μια πίστωση 27,95€ από το πρόγραμμα "bring a friend" στο λογαριασμό μου στην Protergia. Περίμενα πιστώσεις 10€ και 50€ με βάση όσα ήξερα.

Επιπλέον, ανέφερε ότι επειδή οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις υπολογίζονται μηνιαίως αφού συγκρίνονται με μετρήσεις δεδδηέ, δεν θα πρέπει να ανησυχώ για την προηγούμενη καθυστέρηση 18 ημερών και την ένδειξη μετρητή - οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις θα εκδοθούν νορμαλ. Κι αυτό κοτσάνα, έτσι δεν είναι;

Αυτό είναι συνήθης πρακτική από όλους να λένε ότι είσαι ακόμα πελάτης τους κάτι που δεν ισχύσει. Όταν σε καλούν σημαίνει ότι έχει πάει ήδη το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ. Άρα υπάρχει προσωρινή έγκριση για αλλαγή παρόχου. Αν κάνεις υπαναχώρηση και δεν έχεις ενεργοποιηθεί στον νέο πάροχο δεν παίρνεις τίποτα από αυτά που σου έχει τάξει το win back. Πρέπει να κάνεις συμβόλαιο καινούργιο με τον παλιό πάροχο για να ισχύουν τα όποια δώρα.  

  • Thanks 1
Δημοσ.

Η ζενίθ από σήμερα προσφέρει το νέο power secure 2.0 σταθερό 12μηνο με 0.090 με συνέπεια, 9.90 πάγιο και 3 πάγια μέσα στο έτος δώρο. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 minute ago, juanjk said:

Η ζενίθ από σήμερα προσφέρει το νέο power secure 2.0 σταθερό 12μηνο με 0.090 με συνέπεια, 9.90 πάγιο και 3 πάγια μέσα στο έτος δώρο. 

Ωραία τιμή, απαράδεκτο πάγιο...

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Ωραία τιμή, απαράδεκτο πάγιο...

Στα σταθερά όλοι ίδιο πάγιο έχουν, έριξαν λίγο τη τιμή. Μακάρι να ακολουθήσουν και οι άλλοι πάροχοι 

  • Like 2
Δημοσ.
12 minutes ago, alexander098 said:

Στα σταθερά όλοι ίδιο πάγιο έχουν, έριξαν λίγο τη τιμή. Μακάρι να ακολουθήσουν και οι άλλοι πάροχοι 

Ναι δεν αλλάζει ότι είναι απαράδεκτο.

  • Like 6
Δημοσ.

Έστειλα καταγγελία στη ΡΑΕ για την κρατική επιδότηση. Είμαι στην Zenith με το παλιό πρόγραμμα Power Home Smart Night (-45%). Δεν έβγαλα άκρη με την Zenith και ΔΕΔΔΗΕ που μίλησα μαζί τους. Στους υπόλοιπους έχει μπει τπτ ή δεν προβλέπεται? Δεν συζητάμε για κάποιο φοβερό ποσό (~2€) αλλά αν δικαιούμαι να το πάρω γιατί να το χάσω...
 

Spoiler

Σας υποβάλλω την παρούσα καταγγελία σχετικά με την κρατική επιδότηση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για τον μήνα Φεβρουάριο 2025.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η κρατική επιδότηση αφορά το σύνολο της κατανάλωσης του Φεβρουαρίου. Ωστόσο, στους δύο τελευταίους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος που έλαβα από την εταιρεία ZeniΘ, η επιδότηση αποδόθηκε μόνο για μέρος της κατανάλωσης του εν λόγω μήνα.

Αναλυτικά:

Λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 04/04/2025, για την περίοδο κατανάλωσης 22/02/2025 – 24/03/2025, συνολική κατανάλωση 165 kWh, περιλαμβάνει επιδότηση μόνο για 39 kWh, που αντιστοιχούν στην κατανάλωση από 22/02 έως 28/02.

Λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 05/03/2025, για την περίοδο 25/01/2025 – 22/02/2025, συνολική κατανάλωση 155 kWh, εκ των οποίων 117 kWh αφορούν στον Φεβρουάριο, δεν περιλαμβάνει καμία επιδότηση για τον συγκεκριμένο μήνα.

Κατά συνέπεια, για συνολική κατανάλωση 156 kWh εντός του Φεβρουαρίου, έχει αποδοθεί κρατική επιδότηση μόνο για 39 kWh.

Στις 05/04/2025 επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη ZeniΘ, η οποία με ενημέρωσε ότι οι πληροφορίες για την επιδότηση αποστέλλονται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Στη συνέχεια, επικοινώνησα με τον ΔΕΔΔΗΕ, όπου με διαβεβαίωσαν ότι αποστέλλουν μόνο τις μηνιαίες καταναλώσεις στους παρόχους και δεν είναι αρμόδιοι για την επιδότηση. Τελικά, επανήλθα στη ZeniΘ, η οποία ανέφερε ότι τα ποσά της επιδότησης αποστέλλονται από το Ελληνικό Κράτος και συγκεκριμένα από το Υπουργείο Οικονομικών.

Επισυνάπτω τους δύο προαναφερόμενους λογαριασμούς για επιβεβαίωση των στοιχείων.

Παρακαλώ για τον έλεγχο και τις απαραίτητες ενέργειές σας προκειμένου να αποδοθεί η κρατική επιδότηση για το σύνολο της κατανάλωσης του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έκδωσε λογαριασμό η ζενίθ και δεν μου έβαλε την έκπτωση συνέπειας 

Ενώ μου είχαν πει ότι η πάγια εντολή δεν δούλεψε από δική τους δυσλειτουργία στο σύστημα 

Τους κάλεσα σήμερα και μου είπαν θα το ελέγξουν και θα με καλέσουν 

Δημοσ.
13 hours ago, ATmega said:

Έστειλα καταγγελία στη ΡΑΕ για την κρατική επιδότηση. Είμαι στην Zenith με το παλιό πρόγραμμα Power Home Smart Night (-45%). Δεν έβγαλα άκρη με την Zenith και ΔΕΔΔΗΕ που μίλησα μαζί τους. Στους υπόλοιπους έχει μπει τπτ ή δεν προβλέπεται? Δεν συζητάμε για κάποιο φοβερό ποσό (~2€) αλλά αν δικαιούμαι να το πάρω γιατί να το χάσω...
 

  Hide contents

Σας υποβάλλω την παρούσα καταγγελία σχετικά με την κρατική επιδότηση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για τον μήνα Φεβρουάριο 2025.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η κρατική επιδότηση αφορά το σύνολο της κατανάλωσης του Φεβρουαρίου. Ωστόσο, στους δύο τελευταίους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος που έλαβα από την εταιρεία ZeniΘ, η επιδότηση αποδόθηκε μόνο για μέρος της κατανάλωσης του εν λόγω μήνα.

Αναλυτικά:

Λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 04/04/2025, για την περίοδο κατανάλωσης 22/02/2025 – 24/03/2025, συνολική κατανάλωση 165 kWh, περιλαμβάνει επιδότηση μόνο για 39 kWh, που αντιστοιχούν στην κατανάλωση από 22/02 έως 28/02.

Λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 05/03/2025, για την περίοδο 25/01/2025 – 22/02/2025, συνολική κατανάλωση 155 kWh, εκ των οποίων 117 kWh αφορούν στον Φεβρουάριο, δεν περιλαμβάνει καμία επιδότηση για τον συγκεκριμένο μήνα.

Κατά συνέπεια, για συνολική κατανάλωση 156 kWh εντός του Φεβρουαρίου, έχει αποδοθεί κρατική επιδότηση μόνο για 39 kWh.

Στις 05/04/2025 επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη ZeniΘ, η οποία με ενημέρωσε ότι οι πληροφορίες για την επιδότηση αποστέλλονται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Στη συνέχεια, επικοινώνησα με τον ΔΕΔΔΗΕ, όπου με διαβεβαίωσαν ότι αποστέλλουν μόνο τις μηνιαίες καταναλώσεις στους παρόχους και δεν είναι αρμόδιοι για την επιδότηση. Τελικά, επανήλθα στη ZeniΘ, η οποία ανέφερε ότι τα ποσά της επιδότησης αποστέλλονται από το Ελληνικό Κράτος και συγκεκριμένα από το Υπουργείο Οικονομικών.

Επισυνάπτω τους δύο προαναφερόμενους λογαριασμούς για επιβεβαίωση των στοιχείων.

Παρακαλώ για τον έλεγχο και τις απαραίτητες ενέργειές σας προκειμένου να αποδοθεί η κρατική επιδότηση για το σύνολο της κατανάλωσης του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία.

 

Τελικά δηλαδή είναι δεδομένο ότι η zenith στο power home smart night -45% βάζει την κρατική επιδότηση;

Σε εμένα δεν έχουν βάλει καθόλου για τον Φεβρουάριο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tempo είπε

Τελικά δηλαδή είναι δεδομένο ότι η zenith στο power home smart night -45% βάζει την κρατική επιδότηση;

Σε εμένα δεν έχουν βάλει καθόλου για τον Φεβρουάριο.

Δεν βγάζεις άκρη με αυτούς. Είναι ανεξήγητο σε ποιους και πότε βάζουν. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...