Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Αυτό που σου ήρθε στο SMS (12ψήφιο ενωμένο)

Πχ αν στο προηγούμενο πάροχο ήσουν 123456789-03

στη προτεργια είσαι 123456789-04-0

Το 12ο ψηφίο δεν είναι πάντα 0, συνήθως είναι αλλά όχι πάντα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Αυτό ακριβώς γινόταν και με την Ελπέντισον. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε πιο πάνω με τον αποκλεισμό των κυμαινομενων από τα δώρα.

Το ξέρω ότι δεν έχεις τέτοια πρόθεση αλλά σχόλια σαν και αυτό οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση αυτής της δυνατότητας στο εγγύς μέλλον.

Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί. Προσέχουμε για να έχουμε!!!

Δεν είναι εξυπνάδα να πάω σε ένα πάροχο λίγες μέρες, να αρπάξω το δωρο και να εξαφανισθώ. Εξυπνάδα είναι να κάνω σωστή διαχείριση ώστε και εγώ να έχω μια χαρά όφελος και να μην αναγκάσω τον πάροχο με την συμπεριφορά μου να αλλάξει στάση ως προς τις προσφορές του οι οποίες ήταν σπουδαίες για μεγάλο διάστημα. Με σωστή διαχείριση, η προσφορά θα με περιμένει και την επομενη φορά.

Σίγουρα δεν χρειάζεται υπερβολές, αλλά θεωρώ ότι λίγοι είναι αυτοί που κάνουν τουρισμό. Δεν επηρεάζουν τόσο την αγορά.

Οι πιο πολλές προσφορές γίνονται στα σταθερά γιατί εκεί σε δεσμεύουν. Επίσης οι προσφορές συνήθως τρέχουν κατά περιόδους. Το καλοκαίρι αρκετές κόβονται.

Αυτοί που επηρεάζουν την αγορά όσοι κάνουν αλλαγή παρόχου και αφήνουν χρέη, όχι όσοι παίρνουν τα δώρα και μόνο.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Σίγουρα δεν χρειάζεται υπερβολές, αλλά θεωρώ ότι λίγοι είναι αυτοί που κάνουν τουρισμό. Δεν επηρεάζουν τόσο την αγορά.

Οι πιο πολλές προσφορές γίνονται στα σταθερά γιατί εκεί σε δεσμεύουν. Επίσης οι προσφορές συνήθως τρέχουν κατά περιόδους. Το καλοκαίρι αρκετές κόβονται.

Αυτοί που επηρεάζουν την αγορά όσοι κάνουν αλλαγή παρόχου και αφήνουν χρέη, όχι όσοι παίρνουν τα δώρα και μόνο.

Ακριβώς, το 2024 τα ληξιπρόθεσμα χρέη στους παρόχους ήταν 2.4 δις ευρώ. Δεν είναι το θέμα ο τουρισμός, είναι όταν πάει κάποιος και αφήνει φέσι 1-2 χιλιάρικα και το κάνει σε 2-3 παρόχους τον χρόνο. Το να επωφελείται κάποιος 50–100€ τον μήνα ανά παροχή ενώ πληρώνει τους λογαριασμούς δεν είναι επιζήμιο καθώς ελάχιστοι το κάνουν 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα. Μερικές απορίες με την ελπίδα οτι κάποιος ξέρει.

Είχα Ζενίθ σταθερό μέχρι τον προηγούμενο μήνα. Τώρα γύρισε αυτόματα σε ότι το γυρνάνε - δεν ξέρω.
Σε ένα μήνα αλλάζω σπίτι.

  1. Έχει νόημα να ξεκινήσω τώρα κάποια σταθερή δέσμευση; Μπορώ να την "μετακομίσω";
  2. Το καινούριο σπίτι είναι ακόμα με εργολαβικό. Χρειάζεται να μπεί ντε και καλά ΔΕΗ ή μπορείς να κάνεις νέα σύνδεση/χελώνα με οποιονδήποτε πάροχο;
  3. Φωτοβολταικά με net metering υποστηρίζονται απο όλους του παρόχους; Έχει κάποιος καλύτερες τιμές αγοράς ή προσφορές σε σχέση με τους άλλους; Η υποστηρίζονται μόνο απο ΔΕΗ πχ οπότε πρέπει να είμαι ντε και καλά εκεί;

Τέλος υπάρχει κάπου αρχειάκι όπως είχατε παλιότερα να κάνω σύγκριση στους παρόχους; Δε βρίσκω κάτι pinned.
Με νοιάζει καθαρά σταθερό να έχω το κεφάλι μου ήσυχο - ιδιαίτερα δεδομένου οτι θα κάνει balance με το net (ελπίζω)

Δημοσ.
7 hours ago, bilham said:

Το 12ο ψηφίο δεν είναι πάντα 0, συνήθως είναι αλλά όχι πάντα

Για να μη ξέρει λεπτομέρειες, υποθέτω ότι πάει 1η φορά προτέργια... 

Αν είναι η 2η φορά που η παροχή πάει προτέργια, τότε είναι -1

Αν είναι η 3η φορά τότε -2 κλπ

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, vklon είπε

Ακριβώς, το 2024 τα ληξιπρόθεσμα χρέη στους παρόχους ήταν 2.4 δις ευρώ. Δεν είναι το θέμα ο τουρισμός, είναι όταν πάει κάποιος και αφήνει φέσι 1-2 χιλιάρικα και το κάνει σε 2-3 παρόχους τον χρόνο. Το να επωφελείται κάποιος 50–100€ τον μήνα ανά παροχή ενώ πληρώνει τους λογαριασμούς δεν είναι επιζήμιο καθώς ελάχιστοι το κάνουν 

Να ρωτήσω κάτι πως γίνεται κάποιος να αφήνει πιστόλι ειδικά τόσο μεγάλο και να πάει σε άλλο πάροχο όταν η απόλυτη προϋπόθεση είναι να έχεις εξοφλήσει 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ένα φίλο που είναι προτεργια αλλά δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία.

Τι πρέπει να κάνει για να μου στείλει σύσταση?

Να κατεβάσει το app και να καταχωρήσει το ΑΦΜ μου η τον αριθμό παροχής μου?

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GREGORYMO είπε

Έχω ένα φίλο που είναι προτεργια αλλά δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία.

Τι πρέπει να κάνει για να μου στείλει σύσταση?

Να κατεβάσει το app και να καταχωρήσει το ΑΦΜ μου η τον αριθμό παροχής μου?

 

θα κατεβασει το app και θα κανει εγγραφη. δεν χρειαζετε δικο σου αφμ ουτε αριθμο παροχης. στην επιλογη bring a friend θα πατησει αποστολη προσκληση και θα ερθει στο μαιλ του ενα λινκ, αυτο το λινκ θα σου στειλει.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, costacurta said:

Να ρωτήσω κάτι πως γίνεται κάποιος να αφήνει πιστόλι ειδικά τόσο μεγάλο και να πάει σε άλλο πάροχο όταν η απόλυτη προϋπόθεση είναι να έχεις εξοφλήσει 

 

Αν δεν έχει περάσει η ημερομηνία λήξης ή αν έχεις κάνει διακανονισμό (που μετά δεν τηρήσεις) δε φαίνεσαι ληξιπροθεσμος. 

Η εξόφληση λογαριασμού είναι προϋπόθεση για τον επόμενο πάροχο, συνήθως για να σου δώσει μηδενική εγγύηση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, The_Judas είπε

Σίγουρα δεν χρειάζεται υπερβολές, αλλά θεωρώ ότι λίγοι είναι αυτοί που κάνουν τουρισμό. Δεν επηρεάζουν τόσο την αγορά.

Οι πιο πολλές προσφορές γίνονται στα σταθερά γιατί εκεί σε δεσμεύουν. Επίσης οι προσφορές συνήθως τρέχουν κατά περιόδους. Το καλοκαίρι αρκετές κόβονται.

Αυτοί που επηρεάζουν την αγορά όσοι κάνουν αλλαγή παρόχου και αφήνουν χρέη, όχι όσοι παίρνουν τα δώρα και μόνο.

Είναι μια άλλη παράμετρος που υπήρχε πάντα, δεν προέκυψε τώρα, όπως το θέμα που ανέφερα.

Οι προσφορές έχουν συρρικνωθεί εδώ και αρκετο διάστημα, ανεξαρτήτως εποχής, στα κυμαινόμενα κυρίως, συνεπώς κάτι εκεί δημιουργεί πρόβλημα σε σχέση με τα αρχικά στάδια. Χρέη πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Οι πάροχοι για χρέη διψήφια αμέσως μπαίνουν σε διαδικασίες χρεώσεων τόκων υπερημερίας, τηλεφωνικων κλήσεων από εισπρακτικές, αποστολής απειλητικών επιστολών για δικαστική διεκδίκηση. Δεν περιμένουν να γιγαντωθεί το χρέος. Επίσης ο νέος πάροχος ελέγχει, αν υπάρχει ληξιπροθεσμη οφειλή. Μια μη ληξιπρόθεσμη οφειλή δεν μπορεί να είναι τεράστια.

2 ώρες πριν, vklon είπε

. Το να επωφελείται κάποιος 50–100€ τον μήνα ανά παροχή ενώ πληρώνει τους λογαριασμούς δεν είναι επιζήμιο καθώς ελάχιστοι το κάνουν 

Εντάξει παιδιά, συνεχίσθε εσείς να πηγαινετε 4-5 μέρες σε κάθε πάροχο, να αρπάζετε δώρα (αν βρίσκετε πλέον..) και να ζητατε και πιστωτικά από πάνω και όταν συνειδητοποιείτε ότι πλέον δεν υπάρχουν προσφορές, όπως λίγο παλαιότερα, να ρίχνετε την ευθύνη σε όσους έχουν χρέη για να νοιώθετε καλύτερα!

Επεξ/σία από ΑΠΟΛΛΩΝ83
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Την κατασπαράζει!

Άρα, ΑΝ φύγει κάποιος 2-3 ημέρες ΜΕΤΑ την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ υπάρχει μικρότερη χασουρα η είναι αδιάφορο?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Άρα, ΑΝ φύγει κάποιος 2-3 ημέρες ΜΕΤΑ την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ υπάρχει μικρότερη χασουρα η είναι αδιάφορο?

στη ζενιθ μαλλον αδιαφορο ισως πληρωσεις ολοκληρο το μηνα + τις 2-3 μερες ολοκληρη τιμη. στον ηρων παντως που το εκανα μου εκατσε η φαση. μετα απο 5 μερες απο την καταμετρηση εδωσα ιδιες μετρησεις, εκδοθηκε ο εκκαθαριστικος μεχρι την ημερα της καταμετρησης και τωρα περιμενω τον τελικο με 5 μερες και 0 καταναλώση. αυτο βεβαια θα μας το πουν οσοι ηταν ζενιθ γτ εγω δεν ημουν ποτε.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GREGORYMO είπε

Άρα, ΑΝ φύγει κάποιος 2-3 ημέρες ΜΕΤΑ την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ υπάρχει μικρότερη χασουρα η είναι αδιάφορο?

Κι εγώ αυτό θα έκανα, λογικά κάτι θα γλιτώσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...