Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, mikeser είπε

Μιας και πρώτη φορά αλλάζω παροχο υπέγραψα συμβόλαιο 4 Ιουλίου στη protergia και μου στείλανε μήνυμα την ίδια μέρα ότι μέχρι 11 του μήνα θα έχω συνδεθεί. Από ότι βλέπω πήρε μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ 9/7(αν και με καινούργιο μετρητή που έχω θεωρώ θα έπρεπε να ήταν πιο άμεσο) και ακόμα τίποτα.  Πρέπει να επικοινωνήσω με προτεργια ή ΔΕΔΔΗΕ μπας και γίνει πιο άμεσα ή απλά περιμένω; 

Έχεις κάνει έλεγχο να δεις εαν έχεις αλλάξει ο αριθμός παροχής σου; 

  • Απαντ. 8,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mikeser είπε

Μιας και πρώτη φορά αλλάζω παροχο υπέγραψα συμβόλαιο 4 Ιουλίου στη protergia και μου στείλανε μήνυμα την ίδια μέρα ότι μέχρι 11 του μήνα θα έχω συνδεθεί. Από ότι βλέπω πήρε μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ 9/7(αν και με καινούργιο μετρητή που έχω θεωρώ θα έπρεπε να ήταν πιο άμεσο) και ακόμα τίποτα.  Πρέπει να επικοινωνήσω με προτεργια ή ΔΕΔΔΗΕ μπας και γίνει πιο άμεσα ή απλά περιμένω; 

Το τελευταίο ψηφίο άλλαξε; Αν ναι έχεις πάει ήδη αν όχι πάρε τηλ 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mikeser είπε

Μιας και πρώτη φορά αλλάζω παροχο υπέγραψα συμβόλαιο 4 Ιουλίου στη protergia και μου στείλανε μήνυμα την ίδια μέρα ότι μέχρι 11 του μήνα θα έχω συνδεθεί. Από ότι βλέπω πήρε μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ 9/7(αν και με καινούργιο μετρητή που έχω θεωρώ θα έπρεπε να ήταν πιο άμεσο) και ακόμα τίποτα.  Πρέπει να επικοινωνήσω με προτεργια ή ΔΕΔΔΗΕ μπας και γίνει πιο άμεσα ή απλά περιμένω; 

Παρε τηλ. ΔΕΔΔΗΕ, γτ αν δεν ειχε γινει η αλλαγη μεχρι 9/7 και εσυ εδωσες χ ενδειξεις και μετρησε ο ΔΕΔΔΗΕ χ+, μπορει να κολλησει η αλλαγη, οποτε παρε τηλ να δεις τι εχει γινει. 

1 ώρα πριν, alekout είπε

Καλημέρα και καλή βδομάδα . Μιά ερώτηση . Ξέρετε αν το swift ontime ισχύει και για επαγγελματικές παροχές ;

Οχι ειναι μονο για οικιακες παροχες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Οχι ειναι μονο για οικιακες παροχες.

Ευχαριστώ . Μήπως ξέρεις κι αν ισχύουν οι συστάσεις ; Εννοώ αν κάνω εγώ σύσταση με οικιακή παροχή , θα έχουμε τα 50€ και 5Χ10€ ;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, alekout είπε

Ευχαριστώ . Μήπως ξέρεις κι αν ισχύουν οι συστάσεις ; Εννοώ αν κάνω εγώ σύσταση με οικιακή παροχή , θα έχουμε τα 50€ και 5Χ10€ ;

Μπορείς κανονικά 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να αναφέρω μια μικρή παρασπονδία από τους πωλητές της Zenith: Με πήρε ένας και μου είπε ότι η σύμβασή μου (2 παροχές, αυτό το κίτρινο με το 40% +5% έκπτωση) λήγει σήμερα και να ανανεώσω με ένα επίσης ωραίο πρόγραμμα κλπ κλπ. Όταν του είπα ότι εγώ αν δεν τσεκάρω δεν υπογράφω τίποτα και του ζήτησα να μου στείλει αυτό το ωραίο κίτρινο πρόγραμμα μου είπε ότι δεν μπορεί να μου το στείλει αλλά είναι το Power Home Save2. 

Όμως οι συμβάσεις μου λήγουν 9 Σεπτεμβρίου! 

Όταν επικοινώνησα με τη Ζενιθ μου είπαν ότι έχει ανοίξει η δυνατότητα να αλλαξω (δεν θέλω φυσικά). Με πίεσαν λίγο λέγοντας μου ότι το πρόγραμμα μου δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο και πρέπει να αλλάξω τώρα. Φυσικά τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να τηρήσουν το ισχύον συμβόλαιο ανεξάρτητα αν είναι ή όχι εμπορικά διαθέσιμο.

Υπερβάλλων ζήλος του πωλητή; Άγνοια; Δεν ξέρω αλλά σπάστηκα λιγάκι...

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, alekout είπε

Ευχαριστώ . Μήπως ξέρεις κι αν ισχύουν οι συστάσεις ; Εννοώ αν κάνω εγώ σύσταση με οικιακή παροχή , θα έχουμε τα 50€ και 5Χ10€ ;

ναι ισχυει

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

Να αναφέρω μια μικρή παρασπονδία από τους πωλητές της Zenith: Με πήρε ένας και μου είπε ότι η σύμβασή μου (2 παροχές, αυτό το κίτρινο με το 40% +5% έκπτωση) λήγει σήμερα και να ανανεώσω με ένα επίσης ωραίο πρόγραμμα κλπ κλπ. Όταν του είπα ότι εγώ αν δεν τσεκάρω δεν υπογράφω τίποτα και του ζήτησα να μου στείλει αυτό το ωραίο κίτρινο πρόγραμμα μου είπε ότι δεν μπορεί να μου το στείλει αλλά είναι το Power Home Save2. 

Όμως οι συμβάσεις μου λήγουν 9 Σεπτεμβρίου! 

Όταν επικοινώνησα με τη Ζενιθ μου είπαν ότι έχει ανοίξει η δυνατότητα να αλλαξω (δεν θέλω φυσικά). Με πίεσαν λίγο λέγοντας μου ότι το πρόγραμμα μου δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο και πρέπει να αλλάξω τώρα. Φυσικά τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να τηρήσουν το ισχύον συμβόλαιο ανεξάρτητα αν είναι ή όχι εμπορικά διαθέσιμο.

Υπερβάλλων ζήλος του πωλητή; Άγνοια; Δεν ξέρω αλλά σπάστηκα λιγάκι...

πριν μερικές μέρες με πήραν τηλ zenith και ισχυρίζεται ότι λήγει το πρόγραμμα μου (40 + 5%) τέλος του μήνα ενώ έληγε μέση Σεπτεμβρίου.του έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να το αλλάξω για 2 κυρίους λόγους ειναι χωρίς πάγιο και δεύτερο τώρα είναι από τα φτηνότερα τιμή kw και τους αλλάζω τα φώτα λόγο κλιματιστικά τα λέμε από Σεπτέμβη... δεν του άρεσε αλλά προσπάθησε πας και αλλάξω πρόγραμμα άλλα είδε ότι είμαι ενημερωμένος και το έκλεισε

 

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

Να αναφέρω μια μικρή παρασπονδία από τους πωλητές της Zenith: Με πήρε ένας και μου είπε ότι η σύμβασή μου (2 παροχές, αυτό το κίτρινο με το 40% +5% έκπτωση) λήγει σήμερα και να ανανεώσω με ένα επίσης ωραίο πρόγραμμα κλπ κλπ. Όταν του είπα ότι εγώ αν δεν τσεκάρω δεν υπογράφω τίποτα και του ζήτησα να μου στείλει αυτό το ωραίο κίτρινο πρόγραμμα μου είπε ότι δεν μπορεί να μου το στείλει αλλά είναι το Power Home Save2. 

Όμως οι συμβάσεις μου λήγουν 9 Σεπτεμβρίου! 

Όταν επικοινώνησα με τη Ζενιθ μου είπαν ότι έχει ανοίξει η δυνατότητα να αλλαξω (δεν θέλω φυσικά). Με πίεσαν λίγο λέγοντας μου ότι το πρόγραμμα μου δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο και πρέπει να αλλάξω τώρα. Φυσικά τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να τηρήσουν το ισχύον συμβόλαιο ανεξάρτητα αν είναι ή όχι εμπορικά διαθέσιμο.

Υπερβάλλων ζήλος του πωλητή; Άγνοια; Δεν ξέρω αλλά σπάστηκα λιγάκι...

Εμένα πάντως ήταν αρκετά ευγενική η κοπέλα...μου λέει λήγει το πρόγραμμα σας να σας κάνουμε προσφορά.. λέω λήγει σε 1,5 μήνα και δεν το αλλάζω γιατί είναι πολύ καλό..με ρώτησε πόσες kwh καιω (λίγες.. γύρω στις 150 τους μήνες χωρίς κλιματιστικά αλλιώς πάει 250-300 για δύο τρεις μήνες max) και μου λέει πολύ λίγες δεν αξίζει καν το μπλέ...θα σας ξανά καλέσουμε μετά τον 15Αυγουστο να σας κάνουμε προσφορά.. αλλά χαλαρά και χωρίς πίεση.. αλλά μάλλον έτυχε 

Δημοσ.

Πιστεύω  ότι μόλις διαπιστώσουν την μεγάλη εκροή πελατών προς άλλους παροχους το Σεπτεμβριο, θα βγάλουν τότε κάτι το ανταγωνιστικό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλά εγώ δεν θα χάσω ένα μήνα μέχρι να το βγάλουν....θα έχω πάει σε άλλη και θα ξαναγυρίσω στην πρώην μετά.😂Τους έστειλα και μέιλ και τους λέω θα πάω στην τάδε και θα κάνω και DEAL μαζί της έχετε να μου προτείνετε τίποτα;και φυσικά σιγή ιχθύος...έχω πάρει ήδη και σύσταση από ένα παιδί εδώ μέσα για τη νέα μου ΣΧΕΣΗ οπότε μετράνε μέρες.😂

Επεξ/σία από vassilis211973
Δημοσ.
3 ώρες πριν, MessengerOfGood είπε

Να αναφέρω μια μικρή παρασπονδία από τους πωλητές της Zenith: Με πήρε ένας και μου είπε ότι η σύμβασή μου (2 παροχές, αυτό το κίτρινο με το 40% +5% έκπτωση) λήγει σήμερα και να ανανεώσω με ένα επίσης ωραίο πρόγραμμα κλπ κλπ. Όταν του είπα ότι εγώ αν δεν τσεκάρω δεν υπογράφω τίποτα και του ζήτησα να μου στείλει αυτό το ωραίο κίτρινο πρόγραμμα μου είπε ότι δεν μπορεί να μου το στείλει αλλά είναι το Power Home Save2. 

Όμως οι συμβάσεις μου λήγουν 9 Σεπτεμβρίου! 

Όταν επικοινώνησα με τη Ζενιθ μου είπαν ότι έχει ανοίξει η δυνατότητα να αλλαξω (δεν θέλω φυσικά). Με πίεσαν λίγο λέγοντας μου ότι το πρόγραμμα μου δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο και πρέπει να αλλάξω τώρα. Φυσικά τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να τηρήσουν το ισχύον συμβόλαιο ανεξάρτητα αν είναι ή όχι εμπορικά διαθέσιμο.

Υπερβάλλων ζήλος του πωλητή; Άγνοια; Δεν ξέρω αλλά σπάστηκα λιγάκι...

Έχει να κάνει καθαρά με την προσωπικότητα του πωλητή.Σεμενα ήταν μια ευγενική κυρία η οποία συμφώνησε να μην αλλάξω ακόμα και θα με ενοχλήσει λίγο πριν λήξει σε 1,5 μήνα περίπου για να δει μήπως υπάρχει καμία καλή προσφορά τότε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...