Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλοκοιτάζω το Zenith Smart Night αλλά αυτό που με "κρατάει" και δεν κάνω την κίνηση είναι η ένδειξη ex-post.

Μέχρι σήμερα ήμουν σε κίτρινο τιμολόγιο (ΔΕΗ) και κάθε 1-2 του μήνα έβλεπα τις τιμές και είχα μια σιγουριά ότι αν δω κάτι υψηλό θα φύγω (άλλο το γεγονός ότι δεν θα είχα που να πάω!).

Αυτό το ex-post μου δίνει την εντύπωση οτι αφού η τιμολόγηση θα ακολουθήσει μπορεί να έχουμε μια τρελή χρέωση και δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα πλέον.

Είναι σωστός ο φόβος μου και ο προβληματισμός μου ή δεν έχω καταλάβει κάτι καλά;

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους. Θα πάω στο protergia value safe 6 μήνες!

Η μητέρα μου είναι ήδη στην protergia αλλά στο Protergia Οικιακό Ν - Value Special.
Πως μπορώ να κάνω αλλαγή προγράμματος στον ίδιο πάροχο; μέσα από το site τους δε βρήκα κάποια επιλογή. Πρέπει να κάνω καινούργια αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, juanjk είπε

για μεγάλες καταναλώσεις

Ε δεν τις λες και μεγάλες, τις καταναλώσεις του φίλου, για τέτοιο πάγιο! Δεν ξέρω τί πρόγραμμα είναι αυτό, τα περισσότερα που ξέρω έχουν 5-10€ πάγιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, KenJiNx είπε

Σας ευχαριστώ όλους. Θα πάω στο protergia value safe 6 μήνες!

Η μητέρα μου είναι ήδη στην protergia αλλά στο Protergia Οικιακό Ν - Value Special.
Πως μπορώ να κάνω αλλαγή προγράμματος στον ίδιο πάροχο; μέσα από το site τους δε βρήκα κάποια επιλογή. Πρέπει να κάνω καινούργια αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά;

Μπορεί να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο 210 3448500  για να ζητήσει αλλαγή τιμολογίου ή να επιλέξει άλλο πρόγραμμα άλλου παρόχου. Αυτό που έχει ίσως είναι το υψηλότερο της αγοράς. 

13 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ε δεν τις λες και μεγάλες, τις καταναλώσεις του φίλου, για τέτοιο πάγιο! Δεν ξέρω τί πρόγραμμα είναι αυτό, τα περισσότερα που ξέρω έχουν 5-10€ πάγιο.

Ναι φυσικά δεν είναι τόσο μεγάλες. Οπότε αυτή είναι η παγίδα αυτού του προγράμματος που διαφήμιζε ότι θα τιμολογει στο κόστος.

24 λεπτά πριν, tempo είπε

καλοκοιτάζω το Zenith Smart Night αλλά αυτό που με "κρατάει" και δεν κάνω την κίνηση είναι η ένδειξη ex-post.

Μέχρι σήμερα ήμουν σε κίτρινο τιμολόγιο (ΔΕΗ) και κάθε 1-2 του μήνα έβλεπα τις τιμές και είχα μια σιγουριά ότι αν δω κάτι υψηλό θα φύγω (άλλο το γεγονός ότι δεν θα είχα που να πάω!).

Αυτό το ex-post μου δίνει την εντύπωση οτι αφού η τιμολόγηση θα ακολουθήσει μπορεί να έχουμε μια τρελή χρέωση και δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα πλέον.

Είναι σωστός ο φόβος μου και ο προβληματισμός μου ή δεν έχω καταλάβει κάτι καλά;

Αν είσαι ΔΕΗ πας με κλειστά μάτια αφού σου λέει ότι τιμολογει κάτω από το τρέχον κόστος χονδρικής το smart night. Λόγω αυτού υπάρχει μια ασφάλεια και για αυξήσεις εκτός βέβαια από τις αυξήσεις που είδαμε πριν 2 χρονια. Δηλαδη δεν υπάρχει κίτρινο ή οραισνο να το ανταγωνιστεί εκτός αν πχ βάλεις και στην κουβέντα τα κίτρινα σταθερά που εξασφαλίζουν τιμή για 3-4 μήνες μπροστά.

Το expost ναι μεν έχει αυτό το αρνητικό επειδή δεν ξέρεις την τιμή πριν το τέλος του μήνα αλλά μια φορά το μήνα μπορείς να δεις την τάση πχ στο https://www.rae.gr/parakolouthisi-agoron/evropaikes-agores-xondrikis/map-graph/ για να δεις αν ξεφεύγει.

Επεξ/σία από juanjk
Δημοσ.
31 minutes ago, juanjk said:

Αν είσαι ΔΕΗ πας με κλειστά μάτια αφού σου λέει ότι τιμολογει κάτω από το τρέχον κόστος χονδρικής το smart night. Λόγω αυτού υπάρχει μια ασφάλεια και για αυξήσεις εκτός βέβαια από τις αυξήσεις που είδαμε πριν 2 χρονια. Δηλαδη δεν υπάρχει κίτρινο ή οραισνο να το ανταγωνιστεί εκτός αν πχ βάλεις και στην κουβέντα τα κίτρινα σταθερά που εξασφαλίζουν τιμή για 3-4 μήνες μπροστά.

Το expost ναι μεν έχει αυτό το αρνητικό επειδή δεν ξέρεις την τιμή πριν το τέλος του μήνα αλλά μια φορά το μήνα μπορείς να δεις την τάση πχ στο https://www.rae.gr/parakolouthisi-agoron/evropaikes-agores-xondrikis/map-graph/ για να δεις αν ξεφεύγει.

κοιτάζω γενικά τα ex-post και βλέπω ότι κινούνται γύρω στο 0,2ευρώ/kWh (εκτός απο το πρόγραμμα τηςzenith) ενώ τα αντίστοιχα κίτρινα ex-ante είναι γύρω στο 0,14ευρώ/kWh. Γιατί;

Δημοσ.
15 ώρες πριν, gina57 είπε

στο πάγιο

 

Για ξαναπαρε να το επιβεβαιώσεις .... Έκπτωση στο ποσό της εγγύησης που είχες στον προηγούμενο πάροχο σου είπαν μάλλον...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KenJiNx είπε

Πως μπορώ να κάνω αλλαγή προγράμματος στον ίδιο πάροχο;

Ανάλογα τον πάροχο. Στην elpedison 1 φορά πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και άλλη μια έγραψα στο chat στο site τους τα στοιχεία μου και με πήραν αυτοί. Την 1η φορά μου έστειλαν link και πάτησα αποδοχή την 2η με ηχογράφησε τηλεφωνικά. Η χαρτούρα θεωρώ ότι χρειάζεται μόνο σε περίπτωση αλλαγής προμηθευτή, γιατί πρέπει να είναι καλυμμένοι προς τη ΡΑΕ και το ΔΕΔΔΗΕ. Σε περίπτωση εσωτερικής αλλαγής προγράμματος, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής τους οπότε οι περισσότεροι δεν έχουν πολύπλοκες διαδικασίες (όχι ότι και η αλλαγή παρόχου είναι πολύπλοκη αλλά τέλος πάντων)...

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμένα με πήρε η volton να μου πει να ξανά στείλω αίτημα επειδή λέει το email μου δεν φαίνεται να έχει active συνδρομή σε Σκρουτζ plus. 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Εμένα με πήρε η volton να μου πει να ξανά στείλω αίτημα επειδή λέει το email μου δεν φαίνεται να έχει active συνδρομή σε Σκρουτζ plus. 

Ισχύει όντως; Ξέρεις αν πρέπει να υπάρχει ταυτιση στοιχείων μεταξυ καρτας σκρουτζ και ακινητου; Δηλ ίδιο ονομ/μο κλπ και στα δύο;

Δημοσ.

Δεύτερος λογαριασμός Ήρων χωρίς να βάλουν έκπτωση συνέπειας, πώς τους πιέζω?εν το μεταξύ χτες έκανα αίτηση για ζενίθ.
Έχουν κάτι άλλο λάθος εκτός τις συνέπειας?

Screenshot_2024-10-08-18-19-27-541_com.google.android.apps.photos.jpg

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tempo είπε

κοιτάζω γενικά τα ex-post και βλέπω ότι κινούνται γύρω στο 0,2ευρώ/kWh (εκτός απο το πρόγραμμα τηςzenith) ενώ τα αντίστοιχα κίτρινα ex-ante είναι γύρω στο 0,14ευρώ/kWh. Γιατί;

Έχει να κάνει με την εμπορική πολιτική του κάθε παρόχου. Οι πιο πολλοί πάνε συντηρητικά και συνδέουν την λιανική τιμή με βάση την τρέχουσα χονδρική παρόλο που οι περισσότεροι εξασφαλίζουν και αγοράζουν σωρρευτικα κιλοβατώρες σε χαμηλότερη τιμή και παράλληλα έχουν και τρελά κέρδη επειδή είναι και παραγωγοί. 

Επίσης, επειδή η πλειοψηφία από εμάς δεν ασχολείται συνέχεια με την τιμή, αν καθίσουμε πολύ καιρό σε πάροχο τότε θα κερδίζει από εμάς δίπλα περιθώρια κέρδους και θα μπορεί να πριμοδοτεί εύκολα για να προσελκύσει νέους πελάτες. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, koriosg4 είπε

Δεύτερος λογαριασμός Ήρων χωρίς να βάλουν έκπτωση συνέπειας, πώς τους πιέζω?εν το μεταξύ χτες έκανα αίτηση για ζενίθ.
Έχουν κάτι άλλο λάθος εκτός τις συνέπειας?

Screenshot_2024-10-08-18-19-27-541_com.google.android.apps.photos.jpg

Ποιο πρόγραμμα έχεις?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mitsos3 είπε

Καλησπέρα, έχει κάποιος άποψη για την προσφορά της volton μέσω skroutz plus? 

Screenshot_20241008_202838_Skroutz.jpg

Συμφέρει, σήμερα με κάλεσαν επιτέλους για 4 παροχές που θα μεταφέρω (σε 2 διαφορετικά Skroutz plus account). Την ίδια μέρα σε παίρνουν και για την ηχητική. Αυτήν την στιγμή είναι το φθηνότερο κίτρινο πρόγραμμα καθώς δεν έχει ούτε πάγιο +50€ δώρο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...