Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδιά πριν λίγες ημέρες πήγα Protergia από ΔΕΗ. Έχω 2 ερωτήσεις

α) Αν και μου ήρθε μήνυμα καλώς ήρθατε στην προτέργια, δε μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό/account στη σελίδα τους για να μπορώ να πληρώνω. Μου βγάζει συνέχεια error στον αριθμό παροχής (αυτόν που έχω στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς τη διαδικασία ή να επικοινωνήσω με το support τους;

β) ΔΕΗ μου ήρθε λογαριασμός για 20 περίπου μέρες που αντιστοιχούσαν πριν φύγω, αλλά είχα δώσει και 50 ευρώ εγγύηση όταν είχα πάει ΔΕΗ. Θα έρθει κάποιος άλλος νέος λογαριασμός με αρνητικό υπόλοιπο ή να επικοινωνήσω με τη ΔΕΗ να πάρω τα λεφτά πίσω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, cgioris είπε

Παιδιά πριν λίγες ημέρες πήγα Protergia από ΔΕΗ. Έχω 2 ερωτήσεις

α) Αν και μου ήρθε μήνυμα καλώς ήρθατε στην προτέργια, δε μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό/account στη σελίδα τους για να μπορώ να πληρώνω. Μου βγάζει συνέχεια error στον αριθμό παροχής (αυτόν που έχω στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς τη διαδικασία ή να επικοινωνήσω με το support τους;

β) ΔΕΗ μου ήρθε λογαριασμός για 20 περίπου μέρες που αντιστοιχούσαν πριν φύγω, αλλά είχα δώσει και 50 ευρώ εγγύηση όταν είχα πάει ΔΕΗ. Θα έρθει κάποιος άλλος νέος λογαριασμός με αρνητικό υπόλοιπο ή να επικοινωνήσω με τη ΔΕΗ να πάρω τα λεφτά πίσω;

α) βάζεις τον αριθμό με 12 ψηφια με 0 στο τέλος και τον βάζεις ένα ένα όχι με copy paste 

β) πρέπει να σου γράφει τελικός λογαριασμός για να ναι μέσα η εγγύηση. Λογικά θα σου ρθει άλλος εαν αυτός δεν είναι ο τελικός. Ή άστο έτσι χώρις να πληρώσεις και να αναμένεις τον τελικό ή πληρώνεις τώρα και ζητάς μετα επιστροφή σε iban

Επεξ/σία από 7tasos7
Δημοσ.
7 ώρες πριν, cgioris είπε

Παιδιά πριν λίγες ημέρες πήγα Protergia από ΔΕΗ. Έχω 2 ερωτήσεις

α) Αν και μου ήρθε μήνυμα καλώς ήρθατε στην προτέργια, δε μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό/account στη σελίδα τους για να μπορώ να πληρώνω. Μου βγάζει συνέχεια error στον αριθμό παροχής (αυτόν που έχω στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς τη διαδικασία ή να επικοινωνήσω με το support τους;

Υπολόγισε ότι θέλει και μία ημέρα να συγχρονίσει η παροχή στο app τους από την ώρα που θα σου έρθει το μήνυμα καλοσωρίσματος στην protergia. (Για να δημιουργήσεις λογαριασμό)

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους,

Ειχα ξαναζητησει την γνωμη σας στο παρελθον σχετικα με τις ενεργειες ως προς την επιλογη σταθερου καθως ληγει το συμβολαιο μου στο σταθερο της Protergia και μου ειχατε προτεινει να παω σε καποιο κιτρινο για 1 μηνα ωστε να δεχθω αντιπροταση με προσφορα. Ερωτηση ..? Δεν υπαρχει ομως και η (μικρη) περιπτωση να μην γινει η αντιπροταση και να πρεπει να μεινω 1 μηνα στο κιτρινο αναγκαστικα ωστε να παω μετα ξανα σε σταθερο... αλλα ομως απο το τελος του αλλου μηνα να ανεβουν οι τιμολοησεις στα μπλε οποτε αν πχ απο το 0,088 (πχ ζενιθ) ή 0,099 (proterg) ανεβουν αρκετα.....(που σιγουρα θα υπαρχει αυξητικη ταση) στην περιπτωση αυτη (και με αρεκτη καταναλωση) δεν ψιλομηδενιζεται το οποιο δωρο των 50€ στην παροδο του χρονου..? ή αυτο που λεω δεν εχει βαση και ειναι λαθος ?? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, psn555 είπε

Δεν υπαρχει ομως και η (μικρη) περιπτωση να μην γινει η αντιπροταση και να πρεπει να μεινω 1 μηνα στο κιτρινο αναγκαστικα ωστε να παω μετα ξανα σε σταθερο...

Δεν ειναι απαραιτητο να κατσεις ενα μηνα στο κιτρινο, αν δεν σε παρουν για αντιπροσφορα μετα απο λιγες μερες επιστρεφεις προτεργια με συσταση τουλαχιστον θα παρεις το 10χ5.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, psn555 είπε

Καλημερα σε ολους,

Ειχα ξαναζητησει την γνωμη σας στο παρελθον σχετικα με τις ενεργειες ως προς την επιλογη σταθερου καθως ληγει το συμβολαιο μου στο σταθερο της Protergia και μου ειχατε προτεινει να παω σε καποιο κιτρινο για 1 μηνα ωστε να δεχθω αντιπροταση με προσφορα. Ερωτηση ..? Δεν υπαρχει ομως και η (μικρη) περιπτωση να μην γινει η αντιπροταση και να πρεπει να μεινω 1 μηνα στο κιτρινο αναγκαστικα ωστε να παω μετα ξανα σε σταθερο... αλλα ομως απο το τελος του αλλου μηνα να ανεβουν οι τιμολοησεις στα μπλε οποτε αν πχ απο το 0,088 (πχ ζενιθ) ή 0,099 (proterg) ανεβουν αρκετα.....(που σιγουρα θα υπαρχει αυξητικη ταση) στην περιπτωση αυτη (και με αρεκτη καταναλωση) δεν ψιλομηδενιζεται το οποιο δωρο των 50€ στην παροδο του χρονου..? ή αυτο που λεω δεν εχει βαση και ειναι λαθος ?? 

Υπάρχει περίπτωση να μη δεχτείς αντιπρόταση, αν και έχει περιορισμένες πιθανότητες. Όπως και να έχει όμως σε κίτρινο κυμαινόμενο δεν υπάρχει δέσμευση οπότε μετά θα μπορείς ως νέος πελάτης να κλείσεις κάποιο από τα σταθερά που αναφέρεις λαμβάνοντας και τα όποια έξτρα δώρα (π.χ. 50 μέσω σύστασης ή 50 σε λογαριασμό στη ζενίθ) .Εάν θεωρείς ότι υπάρχει κίνδυνος να αυξηθούν οι τιμές των σταθερών κλείσε απευθείας στη ζενίθ με το δώρο των 50 ευρώ στο λογαριασμό να ξεμπερδεύεις.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, psn555 είπε

0,088 (πχ ζενιθ)

Αν σκεφτεσαι για ζενιθ που εχει την καλυτερη τιμη τωρα, καποια καναλια πωλησης δινουν 50αρικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σας. Σε 2 μήνες λήγει τυπικά το κίτρινο smart zero της elpedison που έχω σε εξοχική κατοικία. Μετά τη λήξη συνεχίζει να τρέχει σαν αορίστου ή θέλει κάποια κίνηση από εμένα; για άλλο πρόγραμμα μηδενικού παγίου με σκοπό κάποιο δώρο έχετε κάποια πρόταση;

Δημοσ.

Γνωρίζετε αν κάνουμε πολλαπλά αιτήματα από έναν λογαριασμό στο rae για διαφορετικές παροχές, μήπως υπάρχει κάποιο θέμα και δεν τα βλέπουν/απαντούν σε όλα? Έκανα χτες 3 αιτήματα για zenith Power Home Smart Night και μου απάντησαν μετά από λίγες ώρες μόνο στο τελευταίο αίτημα και όχι στα 2 προηγούμενα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thanospetr είπε

Γνωρίζετε αν κάνουμε πολλαπλά αιτήματα από έναν λογαριασμό στο rae για διαφορετικές παροχές, μήπως υπάρχει κάποιο θέμα και δεν τα βλέπουν/απαντούν σε όλα? Έκανα χτες 3 αιτήματα για zenith Power Home Smart Night και μου απάντησαν μετά από λίγες ώρες μόνο στο τελευταίο αίτημα και όχι στα 2 προηγούμενα.

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αρκεί να αναφέρεται για κάθε περίπτωση η διαφορετική παροχή που αφορά στα ζητούμενα στοιχεία.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, liakosx είπε

" IV. Συνεπεία της προαναφερθείσας εμπορικής πολιτικής της Εταιρείας μας, η πρόταση της Εταιρείας μας για την ανανέωση σύμβασής είτε με την επιλογή του προϊόντος «Power Home Smart Night 40%», με τις ανωτέρω προϋποθέσεις είτε με την επιλογή άλλου εμπορικά διαθέσιμου προϊόντος που σας απευθύνουμε, ισχύει μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου 2025. 
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι, μετά την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας αυτής, και στην περίπτωση που δεν έχετε προβεί στην επιλογή μιας εκ των ανωτέρω προτάσεων, αλλά απράκτως θα ανανεωθεί αυτόματα η διάρκεια της ισχύος της μεταξύ μας σύμβασης προμήθειας, αυτομάτως θα εξυπηρετηθείτε με πρόγραμμα πράσινου τιμολογίου, όπως αυτό αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας Power Home Start / Ειδικό - Πράσινο Τιμολόγιο για το σπίτι | ZeniΘ. Τέλος, σημειώνουμε ότι, η σύναψη της σχετικής σύμβασης προμήθειας, θα πρέπει να έχει λάβει χώρα, πριν την λήξη της υφιστάμενης σύμβασή σας, ήτοι το αργότερο έως την 29.10.2025.

Παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την απάντησή σας αποκλειστικά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας, ώστε να προβούμε άμεσα στις δέουσες ενέργειες και να ανταποκριθούμε στο αίτημά σας το ταχύτερο δυνατό."

 

Αυτό μου γράφουν στο τέλος της αποδοχής για την ανανέωση του προγράμματος. Εγώ όπως το καταλαβαίνω είναι ότι πρέπει να κάνω αποδοχή της απάντησης και μετά να ανοίξω νέο αίτημα  που να λέει ότι δέχομαι την ανανέωση του Power Home Smart Night 40%

Μου ήρθε κι εμένα, πολύ αργά το θυμήθηκαν, έχω φύγει για σταθερό στην Protergia. 

Δημοσ.

Για το σταθερό της Ζενιθ και το 50αρικο που δίνουν, που πρέπει να επικοινωνήσουμε?

Στο επίσημο site ή σε κάποιον πωλητή?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, astavlas είπε

Για το σταθερό της Ζενιθ και το 50αρικο που δίνουν, που πρέπει να επικοινωνήσουμε?

Στο επίσημο site ή σε κάποιον πωλητή?

στο revma.gr δινει 50 απο οτι ειδα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...