Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. 

Screenshot_20241110_114543_Chrome.jpg.5546d7734ff10114678549a6d708c23d.jpg

 

Νομίζω άθελα σου δεν πρόσεξες ότι τονίζει πως  "Η εργασία παρέχεται μόνο από εξειδικευμένα πληρώματα της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ." Ελπίζω όμως να σου λύσω τις απορίες σου παρακάτω:

α) 65 ινσες λες να τις πάρει παραμάσχαλα ο εξειδικευμένος τεχνικός; Κανένα πρόβλημα αφού το επιθυμεί.
β) αυτόματα καταργείται το "ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια" που αναφέρεται στη νομοθεσία.
γ) το προβλέπουν όλοι οι κατασκευαστές στις οδηγίες και ένας "εξειδικευμένος" επαγγελματίας το γνωρίζει καλύτερα αυτό.
δ) εφόσον δεν χρειάζονται 2 άτομα, δεν υπάρχει λόγος να "δώσει ένα χεράκι" ο πελάτης όπως ζητήθηκε.
ε) αντερώτημα: αφού δεν γράφει ότι θα έρθουν 2 άτομα, γιατί παρουσιάζει φωτογραφία με 2 άτομα που την τοποθετούν; Δόλια παραπλάνηση-κερδοσκοπία ίσως;

Επεξ/σία από grinder_
  • Απαντ. 479
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγω δεν εχω καταλαβει ακομα το βασικο.

Εγινε οτι εγινε, σου ειπε ο κωτσος αλλαγη πανελ απο την sony (αντιστοιχο πανελ μονο η sony θα εχει ετσι και αλλιως) για ποιον λογο να το αρνηθεις? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ice25 είπε

 -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ.    >>ΠΩΣ??

 συνήθως οι εγκαταστατες έχουν ένα τεχνικό δελτίο που υπογράφει ο πελάτης και του δίνουν  το πρωτότυπο ... σημειώθηκε εκεί πάνω τίποτα ?? αν όχι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα... μπορεί κάλλιστα η ζημιά να έγινε μετά την αποχώρηση του εγκαταστάτη

Γιατί υπάρχει αιτιώδη συνάφεια της παρεχόμενης υπηρεσίας (εγκατάσταση τηλεόρασης) και της ζημίας στην τηλεόρασή μου (2 γρατσουνιές).
Το αντικείμενο της δίκης δηλαδή, ο δικαστής όταν θα δει τον OP, τον εξειδικευμένο επαγγελματία και ανάμεσά τους μια γρατσουνισμένη τηλεόραση δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου, τράβηξε μαχαιριές στην δική του τηλεόραση (όπως ειπώθηκε) για να ενημερώσει λίγο αργότερα την εταιρία για μια φανταστική ζημιά που δεν προκάλεσε ένας υπάλληλος. Απλά όπως είπα μερικοί κρίνουν εξ ιδίων γιατί νομίζουν ότι ο κόσμος περικλείεται από κοινωνιοπαθείς καταναλωτές και δικαστές είτε έχουν άλλα κίνητρα.

Επεξ/σία από grinder_
Δημοσ.
10 ώρες πριν, divxmania είπε

Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό.

Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. 

Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς.

 

Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου.

Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει.

Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.

Θεωρείς πως ένα προϊόν επισκευασμενο στο επίσημο σέρβις της εκάστοτε εταιρείας φεύγει με άλλες προδιαγραφές από καινούργιο προϊόν? 

Ούτε εγώ έχω κάποια αγάπη προς τις εταιρείες αλλά αυτό που λες είναι τρομερά φάουλ και ειδικότερα για μεγάλα ονόματα. 

Δημοσ.

Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24.

Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;;

Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;;

Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁

 

  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dpolal είπε

Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24.

Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;;

Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;;

Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του TS δεν έχει καθίσει να σκεφτεί τι πραγματικά θέλει.

Όταν κατασταλάξει ελπίζουμε να μας ενημερώσει και εμάς.

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Για μενα ειναι.

Απο την αλλη, εγω δεν θα εδινα ποτε 3.5Κ για τηλεοραση . 

Ακριβώς αυτό φίλε μου. 

Ίσως λανθασμένα θεωρώ ότι για να αγοράσεις τηλ τέτοιου ποσού, έχεις μια σχετική άνεση και δεν θα τρως λαχανικά για τους υπόλοιπους 4 μήνες. 

Έτσι προκύπτει το ότι όλο αυτό δεν αξίζει. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. 

 

Το λένε όλες οι σχετικές οδηγίες και του κατασκευαστή και όπου ψάξεις για μεγάλες τηλεοράσεις, ιδίως ευαισθητες όπως οι OLED. Το επιβεβαιώσαν και απο τον Κωτσόβολο πολλάκις.

11 ώρες πριν, Raylan είπε

Αγόρασες μια τηλεόραση από την Sony και κατά την εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο, προκλήθηκε ζημιά στο πάνελ. Θέλεις να μάθεις ποια είναι τα δικαιώματά σου και τι μπορείς να κάνεις.

Η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ) είναι σαφής:

Πρώτα, ο πάροχος της υπηρεσίας (Κωτσόβολος) έχει την υποχρέωση να την επισκευάσει, αν η επισκευή δεν είναι εφικτή ή αν το προϊόν δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως στην αρχική του κατάσταση τότε το δεύτερο βήμα είναι η αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούργια, τέλος χρηματική αποζημίωση της αξίας του προϊόντος αν δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση.

Η νομοθεσία πάντα προβλέπει πρώτα επισκευή ή αντικατάσταση, και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να αποκατασταθεί η ζημιά, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/835268-καταγγελία-κατά-κωτσόβολου-ζημιά-σε-ολοκαίνουργια-τηλεόραση-και-παραβίαση-καταναλωτικών-δικαιωμάτων/?do=findComment&comment=60499832

31 λεπτά πριν, dpolal είπε

Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24.

Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;;

Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;;

Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁

 

 Είναι μεγάλο το thread και χάνονται οι απαντήσεις. Ποτέ δεν απαίτησα αποζημίωση, μόνοι τους το έιπαν, και είναι αποδεδειγμένο διοτι μου έχουν στείλει email, οχι απλως τηλεφωνικα. Δεν θέλω μόνο αποζημίωση αλλα υπήρχε η εύλογη προσδοκία που απο μέρους τους δημιουργήσανε, ουτε είπα πως ηθελα να κρατήσω την τηλεόραση. και με αντικατάσταση μια χαρα θα ημουν.

Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. 

Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς.

 

Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου.

Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει.

Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.

  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 8/11/2024 στις 5:27 ΜΜ, divxmania είπε

Καλησπέρα.

Ο Κωτσόβολος θεωρητικά είχε ήδη αποδεχτεί την ζημιά, και την επιβεβαιώσαν οι τεχνικοί που ήρθαν. Το θέμα είναι το μέγεθος της ζημιάς?

Η τηλεόραση ήταν ολοκαινουργια και κόστισε 3150 Ευρώ, οποιαδήποτε ζημιά που έγινε κατα την εγκατάσταση ακόμη και μικρή παραμένει υπεύθυνος ο εγκαταστάτης.

Η ζημιά ήταν κάποιες βαθιές γρατζουνιές στο πάνελ πράγμα που δεν είναι αποδεκτό για μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση.

Ανέβασα τις φωτογραφίες, δεν ειναι πολύ καλές καθώς τις έβγαλα στο πόδι και θελει αρκετα καλό φωτισμό και εστίαση

 

Το GDPR κολλάει στο οτι το επικαλέστηκαν οταν ζήτησα υπέυθυνο άτομο να μιλήσω καθώς και την εταιρεία -εξωτερικό συνεργάτη- που έκανε τη ζημιά. 

Επίσης  στο οτι εφόσον με κοροϊδεύουν, ζήτησα βάση GDPR όλες τις εσωτερικές επικοινωνίες και σημειώσεις σχετικά με το ζήτημα μου μιας και θα χρειαστούνε νομικά.

462551276_843611764517612_6613945962704462003_n.jpg

462548724_872897978347364_7393186157840197583_n.jpg

Παίζει να ήταν έτσι από πριν και απλά να το παρατήρησες μετά.

Έχω qd-oled tv και monitors και όλα έχουν μικρογρατσουνιές από καινούρια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Παίζει να ήταν έτσι από πριν και απλά να το παρατήρησες μετά.

Έχω qd-oled tv και monitors και όλα έχουν μικρογρατσουνιές από καινούρια.

Έκανα ενδελεχή έλεγχο μαζί με τους τεχνικούς της SONY και πρωτού έρθει ο τεχνικός, δεν υπήρχε το παραμικρό.

Επίσης θα προσπαθήσω σήμερα εαν επισκευτώ τον χώρο της τηλεόρασης να βγάλω καλύτερες φωτογραφίες. Δεν ειναι μικρογρατζουνιές, ειναι αρκετα βαθίες εκδορές.

Επεξ/σία από divxmania
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, divxmania είπε

Το επιβεβαιώσαν και απο τον Κωτσόβολο πολλάκις.

Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα.

Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα.

Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? 

Μα γιατί να πάει κόντρα;
Εσύ δεν ήσουν που ρωτούσες παραπάνω ότι ο κωτσοβολος αναφέρει έναν τεχνικό γιατί να ζητήσουμε 2 τεχνικούς;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα.

Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? 

Γιατί ήταν λάθος μου και το έχω ξαναπεί. Ωστόσο οταν αγοράζεις μια υπηρεσία πληρώνεις την εξειδίκευση και τον σωστό χειρισμό, καθώς και την ασφάλεια που διέπει την εργασία που αγοράζεις.

Επίσης εγώ θα μπορούσα να μην βρίσκομαι καν στο χώρο-λάθος κίνηση σίγουρα να μην επιτηρείς, αλλα θεωρητικά δεν εισαι αναγκασμένος να επιβλέπεις, απλώς έχουμε περάσει στην νοοτροπία μας αυτονόητο οτι δεν παρέχονται ποτέ σωστά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε. Για του λόγου το αληθές εργάζομουν απο το σπίτι την συγκεκριμένη ημέρα και την ώρα που ήρθε ο τεχνικός (δεν ηρθε καν την ωρα του ραντεβου) εγώ ήμουν απασχολημένος στην εργασία μου και αναγκάστηκα να διακόψω ωστε να μπορέσω να παρακολουθήσω μιας και ηταν μόνος του και δεν φανηκε να κάνει σωστούς χειρισμους.

Επίσης θα μπορούσα να  ειμαι εντελώς άσχετος και να μην αντιλαμβάνομαι εξ αρχής οτι οσα γινονται ειναι λάθος. Αυτο δεν σημαινει οτι αναιρεί την λάθος διαχείριση και τη ζημιά επειδη ο καταναλωτης δεν ειναι εξειδικευμένος στο θέμα της υπηρεσιας που αγόρασε. Αλλιως θα την έβαζα μόνος μου.

Επεξ/σία από divxmania
  • Moderators
Δημοσ.
11 hours ago, divxmania said:

Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό.

Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. 

Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς.

Η αναλογικότητα κρίνεται σε δικαστήριο (από τη στιγμή που δεν υπάρχει αρχή η οποία ασχολείται με διαιτησία τέτοιων περιπτώσεων) και είναι obscure η έννοια της «αναλογικότητας», αφού δεν ορίζεται με σαφήνεια σε κάποιο νόμο.

Και αφού δεν ορίζεται με σαφήνεια, εσύ μπορεί να θεωρείς κατάλληλη λύση την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ίδιο, ενώ το κατάστημα να θεωρεί κατάλληλη λύση την επισκευή της ζημιάς μέσω της αντικατάστασης του πάνελ από το επίσημο σέρβις. Οπότε είτε θα πρέπει να υποχωρήσει το ένα από τα δύο μέλη, είτε θα κριθεί η αναλογικότητα της περίπτωσης σε κάποιο δικαστήριο και την αγωγή θα πρέπει να την καταθέσεις εσύ που είσαι το ζημιωμένο μέλος.

11 hours ago, divxmania said:

Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου.

Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει.

Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.

Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτά που αναφέρεις εδώ. Δεν έχω υπόψιν μου κάποια έρευνα που αναφέρει ότι τα επισκευασμένα προϊόντα είναι κατώτερα των περιστάσεων. Δύο παραδείγματα από την εμπειρία μου:

Παράδειγμα 1: έχω ένα Χ1 του 2023, που το πήρα όταν πρωτοκυκλοφόρησε το revamp. Μέχρι τώρα έχουν γίνει 3 ανακλήσεις από την BMW για διάφορα ζητήματα. Δεν θεωρώ ότι το αμάξι που οδηγώ είναι λιγότερο ασφαλές από πριν επειδή άλλαξε κάτι στην επανασυναρμολόγησή του, ούτε ότι έχει χάσει μέρος της μεταπωλητικής του αξίας.

Παράδειγμα 2: έχω ένα iPhone 14 εδώ και ενάμιση χρόνο με 85% battery health. Ας υποθέσουμε ότι αύριο χαλάει η μπαταρία του και πρέπει να αντικατασταθεί στο επίσημο σέρβις εντός εγγύησης. Η νέα μπαταρία θα έχει 100% health προφανώς και θα έχει και εγγύηση ενός επιπλέον έτους, αντίθετα με την τωρινή που θα έληγε σε έξι μήνες η εγγύησή της. Σε ποια περίπτωση θεωρεί ότι θα έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία η συσκευή;

Το να ζητήσεις αποζημίωση επειδή σε ταλαιπωρούν 2 μήνες και επειδή θα θέλουν άλλες 15 μέρες να σου αντικαταστήσουν το πάνελ της τηλεόρασης, το καταλαβαίνω. Το να αρνείσαι την επισκευή επειδή θεωρείς ότι θα μειωθεί η αξία της τηλεόρασης είναι εσφαλμένο κατά την γνώμη μου. Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό. Ίσα ίσα αν πάθει μεγαλύτερη ζημιά με ευθύνη του επίσημου σέρβις, τότε είναι που θα μπορείς με μεγαλύτερη ευκολία να ζητήσεις αντικατάσταση της τηλεόρασης, αφού θα είναι η ίδια η Sony που θα έχει προκαλέσει την ζημιά.

-----------------------------------

Πάντως θα ήθελα να μου απαντήσεις με ποιο σκεπτικό η μεταφορική του Sony Center άνοιξε την τηλεόραση μέσα στο σπίτι σου. Είναι πάγια τακτική του καταστήματος ή τους το ζήτησες εσύ;

1 hour ago, ice25 said:

 -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ.    >>ΠΩΣ??

 συνήθως οι εγκαταστατες έχουν ένα τεχνικό δελτίο που υπογράφει ο πελάτης και του δίνουν  το πρωτότυπο ... σημειώθηκε εκεί πάνω τίποτα ?? αν όχι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα... μπορεί κάλλιστα η ζημιά να έγινε μετά την αποχώρηση του εγκαταστάτη

Αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Όταν αγόρασα στεγνωτήριο, το έφερε η μεταφορική του Πλαισίου, το ανέβασε στο σπίτι και εγώ το άφησα κλειστό στη συσκευασία του μέχρι να έρθουν οι τεχνικοί και να το συνδέσουν (μετά από 3-4 μέρες). Όταν ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση υπέγραψα χαρτί που έλεγε ότι όλα έγιναν σωστά και ότι είχα ελέγξει το αποτέλεσμα. Καλό είναι να μας πει ο OP αν έχουν τέτοιο χαρτί στα χέρια τους, γιατί θα απλοποιηθεί η περίπτωση,

Δημοσ.

Ο μόνος τρόπος να βρεις το δίκιο σου, εφόσον θεωρείς ότι αδικήθηκες και ότι η αντικατάσταση του πάνελ δεν σε καλύπτει, είναι η νομική οδός.

Απλά δεν ξέρω αν σε συμφέρει αυτό, γιατί θα χαλάσεις ίσως τα ίδια λεφτά με την τηλεόραση, θα περάσουν σίγουρα 2-3 χρόνια και στο τέλος υπάρχει μεγάλη περίπτωση όχι μόνο να πάρεις λιγότερα από αντικατάσταση πάνελ αλλά και να μην δικαιωθείς.

Έχοντας αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου μπορείς να το κυνηγήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...