Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ωπ ο Μπινότο που κολλάει εκεί πίσω? είδε τσίρκο και μπήκε?

Σκέφτομαι να το βάλω wallpaper στο pc. Για να μην τον ξεχάσω. :P

Επεξ/σία από specre
  • Haha 3
  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Άσχετα με το SC και ποιος στάθηκε τυχερός ή όχι... η RB τα τελευταία χρόνια έχει την καλύτερη στρατηγική στα pit stop.

Δηλαδή για τις άλλες ομάδες θα ήταν προτιμότερο να απολύσουν τους strategists και απλά να αντιγράφουν τον Μαξ.

 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δηλαδή για τις άλλες ομάδες θα ήταν προτιμότερο να απολύσουν τους strategists και απλά να αντιγράφουν τον Μαξ.

Ισχύει, ωστόσο πρέπει να έχουν κάνει και αλλαγές που βοήθησαν σήμερα, πήγε πολύ μακρυά στο πρώτο stint

Δημοσ.

Ακούγεται πολύ στρεσαρισμενος αλλά στην πραγματικότητα ο μηχανικός του έχει δίκιο. Φοβάμαι ότι δεν αντέχει την όλη κατάσταση στη Φερράρι.

Πολύ κουβέντα στο πρώτο κομμάτι, είναι υπό καθεστώς SC βέβαια, αλλά πολύ κουβεντα, και δε δείχνει να τον βοηθάει αγωνιστικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Το VSC ειναι όαση για τέτοιους αγώνες. Αν θέτε να πούμε για αδικίες, είναι η είσοδος SC μηδενίζοντας τεράστιες διαφορές, που αποκτήθηκαν με κόπο. Το κατανοώ σε σοβαρές περιπτώσεις (πχ η πίστα είναι γεμάτη θραύσματα απο σύγκρουση), αλλά με ένα μονοθέσιο σταματημένο στην άκρη, εκτός ασφάλτου κιόλας, είναι αστείο, εκτός από αδικία.

 

Δεν υπάρχει φετινό πρωτάθλημα χωρίς Μαξ. Θα βλέπαμε την απόλυτα άοσμη μονομαχία για τον τίτλο.

That being said, η ΜακΛάρεν είναι ακατάλληλη ως νοοτροπία, και ας έχουν πύραυλο αγωνιστικά.

Η Φερράρι θα πάρει σύντομα νίκες φέτος. Ο Χαμ συνεχίζει να υποαποδίδει, ασχέτως 4η θέσης.

  • Like 8
Δημοσ.
Στις 18/5/2025 στις 11:17 ΠΜ, ep1 είπε

Πως βγάζουν τόσο χαμηλά την Άστον; Όχι πως πέφτουν και πολύ μέσα.

 Επειδή βλέποντας το σχετικό γράφημα είχα αναρωτηθεί κι εγώ το ίδιο, παρατηρήσαμε χθες ότι πράγματι δεν είχαν καλό ρυθμό αγώνα οι Aston Martin, αλλά όχι ότι ήταν και... τελευταίες, όπως τις παρουσίαζαν στην "πρόβλεψη". 

 

Αρκετά γρήγορος ήταν και ο Bearman, πάντως, σε όλο το αγωνιστικό διήμερο, κάτι που δεν μεταφράστηκε σε βαθμούς, δυστυχώς. 

Δημοσ.

Καταλαβαίνω πως προέχει η ασφάλεια των οδηγών και πράγματι έχουν γίνει άλματα προόδου σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια, αλλά να έχεις SC για τόσους γύρους απλώς για να μαζέψεις ένα ανενεργό μονοθέσιο χωρίς να υπάρχει σύγκρουση είναι αστείο.

Χαλάει ο ρυθμός και το hype μας.

Δημοσ.

Οι AM δοκίμασαν κάτι καινούριο που προφανώς προτάθηκε από τον Νιούι, είδαν ότι δούλεψε και μετά αποφάσισαν να το παίξουν φεράρι ώστε να μην πάρουν βαθμούς και να τερματίσουν όσο γίνεται πιο πίσω για να έχουν περισσότερες ώρες στο τούνελ του χρόνου. Έτσι κι αλλιώς η φετινή χρονιά είναι χαμένη. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Το VSC ειναι όαση για τέτοιους αγώνες. Αν θέτε να πούμε για αδικίες, είναι η είσοδος SC μηδενίζοντας τεράστιες διαφορές, που αποκτήθηκαν με κόπο. Το κατανοώ σε σοβαρές περιπτώσεις (πχ η πίστα είναι γεμάτη θραύσματα απο σύγκρουση), αλλά με ένα μονοθέσιο σταματημένο στην άκρη, εκτός ασφάλτου κιόλας, είναι αστείο, εκτός από αδικία.

 

Δεν υπάρχει φετινό πρωτάθλημα χωρίς Μαξ. Θα βλέπαμε την απόλυτα άοσμη μονομαχία για τον τίτλο.

That being said, η ΜακΛάρεν είναι ακατάλληλη ως νοοτροπία, και ας έχουν πύραυλο αγωνιστικά.

Η Φερράρι θα πάρει σύντομα νίκες φέτος. Ο Χαμ συνεχίζει να υποαποδίδει, ασχέτως 4η θέσης.

Συμφωνω σε ολα εκτος απο αυτο.. Η τεραστια διαφορα δεν θελει κοπο, σημαινει οτι εχει πολυ καλυτερο ρυθμο, οποτε θα την ξαναφτιαξεις.. δεν κινδυνευεις..

Οι μικρες (2-5sec) ειναι οι δυσκολες, γιατι πχ παλεψες να βγεις εντος DRS και το VSC/SC επαναφερει τον πισω σε DRS zone..

Επεξ/σία από petran1790
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οι AM δοκίμασαν κάτι καινούριο που προφανώς προτάθηκε από τον Νιούι, είδαν ότι δούλεψε και μετά αποφάσισαν να το παίξουν φεράρι ώστε να μην πάρουν βαθμούς και να τερματίσουν όσο γίνεται πιο πίσω για να έχουν περισσότερες ώρες στο τούνελ του χρόνου. Έτσι κι αλλιώς η φετινή χρονιά είναι χαμένη. 

οι ΑΜ παιξαν αλλιως τα χαρτια τους σχετικα με τα λαστιχα αυτο το ΣΚ. Χρησιμοποιησαν σετ medium για το Quali, το οποιο δεν περιμενε κανεις ουτε η pirelli και το οποιο σε one lap ηταν ο ιδιο η και πιο γρηγορο απο το S (την καινουργια γομα C6). Επισης ειχαν κανει χρηση και ενας σετ hard νομιζω στα practise. Αποτελεσμα ηταν στον αγωνα που σκασανε 2 SC (το ενα V) να εχουν ξεμεινει απο καταλληλα λαστιχα και να πανε προς τα πισω.
 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ghostrider είπε

οι ΑΜ παιξαν αλλιως τα χαρτια τους σχετικα με τα λαστιχα αυτο το ΣΚ. Χρησιμοποιησαν σετ medium για το Quali, το οποιο δεν περιμενε κανεις ουτε η pirelli και το οποιο σε one lap ηταν ο ιδιο η και πιο γρηγορο απο το S (την καινουργια γομα C6). Επισης ειχαν κανει χρηση και ενας σετ hard νομιζω στα practise. Αποτελεσμα ηταν στον αγωνα που σκασανε 2 SC (το ενα V) να εχουν ξεμεινει απο καταλληλα λαστιχα και να πανε προς τα πισω.
 

Μη μου χαλάς τη θεωρία. Ξέρεις πόση ώρα τη σκεφτόμουνα? Ίσως και πάνω από λεπτό

  • Haha 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, petran1790 είπε

Συμφωνω σε ολα εκτος απο αυτο.. Η τεραστια διαφορα δεν θελει κοπο, σημαινει οτι εχει πολυ καλυτερο ρυθμο, οποτε θα την ξαναφτιαξεις.. δεν κινδυνευεις..

Οι μικρες (2-5sec) ειναι οι δυσκολες, γιατι πχ παλεψες να βγεις εντος DRS και το VSC/SC επαναφερει τον πισω σε DRS zone..

 

Δεν το έκαναν εσκεμμένα. Οποιεσδήποτε "μαγειρικές" για την τελική κατάταξη δεν χρειάζεται να τις κάνουν από τώρα, ούτως ή άλλως. Παίζουν και τόσες χορηγίες, στη μέση.

Οι αναβαθμίσεις που έφεραν στην Imola ήταν τεράστιες, και σε ποιότητα, και σε ποσότητα (σε πάρα πολλούς τομείς). Θα βελτιωθεί το συγκεκριμένο μονοθέσιο, από εδώ και πέρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...