Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 minutes ago, haHa said:

Κανενας δεν ειπε οτι ειναι πανομοιοτυπες περιπτωσεις.
Απλα οτι ειναι σχετικες και οτι ο Χαμ βλεπει το bigger picture και μονος του προτεινε το swap για να μην χασει καθολου χρονο ο Leclerc.

Το προβλημα χθες ηταν το strategy pit crew(οχι ο Leclerc): σε καποιο σημειο μαλιστα προτειναν στον Χαμ να μεινει στο DRS του Leclerc! Δουλεια του strategy pit crew ειναι νε προβλεπει αυτες τις καταστασεις, να βλεπει μπροστα και να εχει πλανο.
Κατι που δεν ειχαν χθες
και χρειαστηκαν αρκετες προτροπες απο τον Χαμ με αποτελεσμα να χαθει χρονος.

Ο hamilton δεν μπορεί να έχει εικόνα από το μονοθέσιο τού. Δεν ήξερε με τι ρυθμούς και αν έκανε διαχείριση ο kimi. O Hamilton νόμιζε (λόγου και drs) ότι ήταν πιο γρήγορος από τον leclerc. Ας πούμε ότι αυτό πού γράφεις (θα έφτανε τον kimi)είναι μία πιθανότητα . Νομίζω την ίδια πιθανότητα είχε και ο leclerc.οπως το βλέπω εγώ κανένας από τούς δύο θα μπορούσε να τον προσπέραση . Μπορούμε να ρίξουμε όσο σκατα θες πάνω από την Ferrari αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ψειριζουμε την μαϊμού . Καλύτερα να δούμε ότι δεν είναι ικανοί να φτιαξουν ένα μονοθέσιο της προκοπής και έχουν καταντήσει ανέκδοτο. Απορώ πως συνεχίζει και κρατάει τον vasseur σε αυτή την θέση.Ο ανθρώπους είναι απλά  ανικανος 

  • Like 2
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον Vasseur τον κρατάνε, διότι πέρυσι βγήκαν 2οι πίσω από την McLaren με μόνο 14 βαθμούς διαφορά.

Είχαν πολλά χρόνια να δουν τέτοια βελτίωση. Φέτος περιμένανε(/με), ότι θα συνέχιζαν από εκεί που το άφησαν πέρυσι (όπως η McLaren)... αλλά τζίφος. Φυσικά περιμένανε ότι ο Hamilton θα προσαρμοζόταν γρήγορα και ότι θα πετούσε. 

Είναι 4η ομάδα προς το παρόν, αλλά με δυναμική  5ης-6ης.

Επεξ/σία από specre
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 minutes ago, specre said:

Τον Vasseur τον κρατάνε, διότι πέρυσι βγήκαν 2οι πίσω από την McLaren με μόνο 14 βαθμούς διαφορά.

Είχαν πολλά χρόνια να δουν τέτοια βελτίωση. Φέτος περιμένανε(/με), ότι θα συνέχιζαν από εκεί που το άφησαν πέρυσι (όπως η McLaren)... αλλά τζίφος. Φυσικά περιμένανε ότι ο Hamilton θα προσαρμοζόταν γρήγορα και ότι θα πετούσε. 

Είναι 4η ομάδα προς το παρόν, αλλά με δυναμική  5ης-6ης.

Ειναι μία οπτική γωνία. Σωστή βέβαια Από την άλλη όμως.το sf24 το έφτιαξε ο Cardile..Μήπως έπρεπε να τον κράτηση???

Δημοσ.
13 minutes ago, eri77 said:

οπως το βλέπω εγώ κανένας από τούς δύο θα μπορούσε να τον προσπέραση .

Θα μπορούσε να πιέσει ο Χάμιλτον... να αναγκαζόταν ο Κίμι να κάψει λίγο παραπάνω λάστιχο για άμυνα, για να δοκιμάσει μετά ο Λεκλέρ. Δύσκολο ναι, αλλά άμα δε γίνει το swap απ'τη 1η στιγμή δεν έχει νόημα καν να το συζητάμε.

Όσο για τον Φερστάπεν που πολλοί λένε ότι θα έπρεπε να αφήσει τις ΜcLaren να περάσουν:

Πρώτον, το P3 το έχασε εξαιτίας του Bearman

Δεύτερον, αν ερχόταν βροχή και δεν υπήρχε DRS... δε θα μπορούσαν να περάσουν οι McLaren.

Δεν ήταν τόσο απλό να παραδώσει τα όπλα... 

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, eri77 είπε

Ειναι μία οπτική γωνία. Σωστή βέβαια Από την άλλη όμως.το sf24 το έφτιαξε ο Cardile..Μήπως έπρεπε να τον κράτηση???

Ίσως. Αφού δεν κατάφεραν να πάρουν τον Newey, όλα πια είναι ιστορία. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Θεωρω πως ο Νορρις ειναι ενα κλικ πιο γρηγορος σε qualifying απο τον Piastri, αλλα υστερει σε race awareness and positioning.
Αντιθετα, ο Αυστραλος εχει βαλει τα γυαλια δυο φορες στον Μαξ.

και σε race pace ειναι πιο γρηγορος. απλα δεν ειναι αρκετα εξυπνος ακομα να παιξει το ηλιθιο παιχνιδι του μαξ που περιμενει να ερθεις διπλα του για να πατε παρεα στον τοιχο. με τον πιαστρι ηταν ετοιμος για double dnf. ο πιαστρι εχει καταλαβει καλυτερα με τη καραγκιοζη παλευει. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
4 minutes ago, ekrepali said:

Θα μπορούσε να πιέσει ο Χάμιλτον... να αναγκαζόταν ο Κίμι να κάψει λίγο παραπάνω λάστιχο για άμυνα, για να δοκιμάσει μετά ο Λεκλέρ. Δύσκολο ναι, αλλά άμα δε γίνει το swap απ'τη 1η στιγμή δεν έχει νόημα καν να το συζητάμε.

Όσο για τον Φερστάπεν που πολλοί λένε ότι θα έπρεπε να αφήσει τις ΜcLaren να περάσουν:

Πρώτον, το P3 το έχασε εξαιτίας του Bearman

Δεύτερον, αν ερχόταν βροχή και δεν υπήρχε DRS... δε θα μπορούσαν να περάσουν οι McLaren.

Δεν ήταν τόσο απλό να παραδώσει τα όπλα... 

Μα δεν μπορούσαν να κάνουν το swap από την πρώτη στιγμή . Ήταν ο Sainz πίσω και έπρεπε να ανοίξουν μία ψαλίδα...έχεις δίκιο στο υπόλοιπο . και εγώ νόμιζω ότι ο verstappen περίμενε την βροχή. Αν έριχνε,πολύ πιθανό να είχε πάει για νίκη. Αν όμως πήγενε εξ αρχής μόνο για βάθρο σίγουρα θα το είχε πάρει 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε


Το προβλημα χθες ηταν το strategy pit crew(οχι ο Leclerc): σε καποιο σημειο μαλιστα προτειναν στον Χαμ να μεινει στο DRS του Leclerc!

Και ηταν απίστευτα γελοιο αυτο που του ζητησαν .

Τοσο δεν τους κόβει;

13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

και σε race pace ειναι πιο γρηγορος. απλα δεν ειναι αρκετα εξυπνος ακομα να παιξει το ηλιθιο παιχνιδι του μαξ που περιμενει να ερθεις διπλα του για να πατε παρεα στον τοιχο. με τον πιαστρι ηταν ετοιμος για double dnf. ο πιαστρι εχει καταλαβει καλυτερα με τη καραγκιοζη παλευει. 

Ακριβως αυτο.

Βεβαια ο Νορις εχει φαει και πολυ μπουλινγκ απο τον Φερσταπεν σε σημειο να πιστεύω ποια οτι του βγαινουν ψυχολογικά τραύματα καθε φορα που τον πλησιάζει αλλα απο την αλλη ο Πιαστρι δεν έδειξε να χαμπαριαζει.

Το του εκανε μια ,δυο ,τρεις καποια στιγμη διαβασε αλλιως το σκηνικό ( άλλωστε στην ουσια χτες ηταν η πρωτη τους κοντρα) και εκει έστειλε το Max αδιάβαστο να τον ψαχνει απο πισω του μετα το αποτυχημένο dive bombing .

Δημοσ.

αν δεν αλλαξει κατι δραματικα ο πιαστρι θα ειναι πρωταθλητης.Ο νορις ειναι γρηγορος ,ταλαντουχος αλλα οχι champion material.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, eri77 είπε

Ειναι μία οπτική γωνία. Σωστή βέβαια Από την άλλη όμως.το sf24 το έφτιαξε ο Cardile..Μήπως έπρεπε να τον κράτηση???

Με πατάς στον κάλο τωρα! 😅

Ο Cardille ηταν αυτός που έλεγε οτι οι αναρτήσεις δεν παίζουν ρόλο. Σε αντίθεση με το Newey (και τον άλλον της Merc.)

Η Ferrari περυσι έφερε το πρωτο μεγάλο update (τον Μάιο, πότε ηταν?)  που ηταν λαθος και την βύθισε. Αυτο είχε σχεδιαστει και προγραμματιστει πολυ νωρίτερα, στην αρχή της χρονιάς, όσο ηταν ακομα εκει ο Cardille... 

Μετά τον σουταρανε τον Cardille και με το επόμενο update μετα το καλοκαίρι ορθοποδησε η Ferrari και πλησίασε στην 1η θέση του κατασκευαστων. 

Για το 2025 αποφάσισαν οτι έπρεπε να πανε επιτελους εμπρός σε pull rod, σαν τις Μωρες Παρθένες, 3 χρονια μετα απο RBR και ΜcLaren, αφού τους είχε κρατησει σε pushrod o Cardille μέχρι και το 2024 με τις ιδεοληψίες του. 

Φυσικά όταν οι άλλοι έχουν για 4ο χρόνο εμπειρία και εσύ μόλις για 1ο χρόνο, λογικό να έχουν προβλήματα. Τουλάχιστον αποκτούν εμπειρία για του χρόνου....

Ο Vasseur δεν εχει λογο στις τεχνικές λεπτομέρειες.  Εχει λογο να διαλέξει τον κατάλληλο μηχανικο. Ε, τον βλ@κ@ τον Cardille τον σούταρε, προσφορά στον Newey έκανε, αλλα έδωσαν ρέστα ο Stroll και οι πετροδολαροι, τωρα θα πορεύεται με οτι μηχανικούς εχει, τι αλλο να κάνει....

Η Ferrari εχει φέτος το μικρότερο anti-dive και η McLaren το πιο έντονο (θα βρω τις φωτο). Συν κάμποσα αλλα κολπάκια στις αναρτήσεις απο τους μηχανικούς που εκανε poach απο την Red Bull. 

Tιποτα δεν είναι τυχαίο στην κατάταξη των μονοθεσιων....

Επεξ/σία από sattack
  • Like 4
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sattack είπε

Με πατάς στον κάλο τωρα! 😅

Ο Cardille ηταν αυτός που έλεγε οτι οι αναρτήσεις δεν παίζουν ρόλο. Σε αντίθεση με το Newey (και τον άλλον της Merc.)

Η Ferrari περυσι έφερε το πρωτο μεγάλο update (τον Μάιο, πότε ηταν?)  που ηταν λαθος και την βύθισε. Αυτο είχε σχεδιαστει και προγραμματιστει πολυ νωρίτερα, στην αρχή της χρονιάς, όσο ηταν ακομα εκει ο Cardille... 

Μετά τον σουταρανε τον Cardille και με το επόμενο update μετα το καλοκαίρι ορθοποδησε η Ferrari και πλησίασε στην 1η θέση του κατασκευαστων. 

Για το 2025 αποφάσισαν οτι έπρεπε να πανε επιτελους εμπρός σε pull rod, σαν τις Μωρες Παρθένες, 3 χρονια μετα απο RBR και ΜcLaren, αφού τους είχε κρατησει σε pushrod o Cardille μέχρι και το 2024 με τις ιδεοληψίες του. 

Φυσικά όταν οι άλλοι έχουν για 4ο χρόνο εμπειρία και εσύ μόλις για 1ο χρόνο, λογικό να έχουν προβλήματα. Τουλάχιστον αποκτούν εμπειρία για του χρόνου....

Ο Vasseur δεν εχει λογο στις τεχνικές λεπτομέρειες.  Εχει λογο να διαλέξει τον κατάλληλο μηχανικο. Ε, τον βλ@κ@ τον Cardille τον σούταρε, προσφορά στον Newey έκανε, αλλα έδωσαν ρέστα ο Stroll και οι πετροδολαροι, τωρα θα πορεύεται με οτι μηχανικούς εχει, τι αλλο να κάνει....

Η Ferrari εχει φέτος το μικρότερο anti-dive και η McLaren το πιο έντονο (θα βρω τις φωτο). Συν κάμποσα αλλα κολπάκια στις αναρτήσεις απο τους μηχανικούς που εκανε poach απο την Red Bull. 

Tιποτα δεν είναι τυχαίο στην κατάταξη των μονοθεσιων....

Θεωρείς ότι το μονοθέσιο είναι σωστό και περιμένει να ρυθμιστει σωστά; 

Μακάρι να γίνει αυτό πριν το διάλειμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, ep1 είπε

Θεωρείς ότι το μονοθέσιο είναι σωστό και περιμένει να ρυθμιστει σωστά; 

Μακάρι να γίνει αυτό πριν το διάλειμα.

Δεν ξερω ποσο μπορούν τα το βελτιώσουν ακομα φέτος με updates. Και πόσο θα κάτσουν ακομα να ασχοληθούν μέχρι να τα παρατήσουν τελείως και να πάνε 100% για το 2026.

Έτσι κι αλλιως οι βασικές αρχιτεκτονικες της ανάρτησης δεν μπορούν να αλλαχτούν για φέτος, οπότε η McLaren θα εχει μεγάλο πλεονέκτημα μέχρι το τέλος με αυτες τις λεπτομερειες που εκεινη εχει και οι υπόλοιποι δεν έχουν. 

Οποτε μαλλον σύντομα θα το παρατήσουν τελείως νομίζω. 

Ελπίζω μονο να πήραν μαθηματα για του χρόνου. Του χρόνου μπορει να αλλάζει και ο κινητήρας και οι επανω αεροδυναμικές επιφάνειες και να λένε όλοι οτι τα μονοθέσια θα ειναι 99% καινούργια, όμως και παλί ground effect θα ειναι και θα πατάνε σε αναρτήσεις pull rod μπροστά (και πισω pushrod οι αλλοι, να δουμε αν θα ακολουθήσει και εκει η Ferrari...), οπότε κάποιες βασικές έννοιες παραμένουν. 

Βέβαια ας μην έχουμε και μεγάλες ελπίδες... O Νewy ξέρει τι του γίνεται, 1-2 μεσα στη McLaren που ειχαν δουλέψει με τον Newey στη RB, κι όλοι οι άλλοι ακόμα πάνε στα τυφλά...

 

.

.

.

.

προσθηκη:

Στις 3/3/2025 στις 6:56 ΜΜ, sattack είπε

https://www.f1oversteer.com/news/mclaren-have-just-made-the-only-true-innovation-on-the-2025-f1-grid-that-cant-be-copied-by-their-rivals/

Ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις απο τον Scarborough, οτι η McLaren απο πέρυσι χρησιμοποιεί εξαρτήματα του πρόσθιου αξονα (άσχετα με την ανάρτηση), steering rack και track rod arms λεει, (μπάρες για το στρίψιμο των τροχων?), ως αεροδυναμικά βοηθήματα, για να κατευθύνουν τη ροή του αέρα καλύτερα προς το πάτωμα, το οποίο ειναι αυτό που παράγει την περισσότερη downforce. 

Το είδαν πέρυσι οι της Merc λέει και πήγαν φέτος να τους αντιγράψουν, αλλά η McLaren το εξέλιξε ακόμα περισσότερο.

Και απο τους άλλους κανείς...  Και τώρα και να θέλουν οι υπόλοιποι, δεν τους παίρνει οικονομικά να αλλάξουν τα πάντα στο σασί και να ξεκινήσουν από την αρχή...

Να δω τον Ham να βλέπει την πλάτη του Russell και του Antoneli και o Τοτός να κρυφογελαει, και τι ... 😅 Δεν έχουμε και κανένα Merceντικο παππου νο2 εδω να τα χώνει στον Ham. 😅

 

Ρολλάρουν λέει για την McLaren ο Προδρόμου που προήχθηκε σε επικεφαλήςτεχνικο διευθυντή και ο Flex Master Rob Marshall που τον πήρε πέρυσι απο τη RBR και τους απογείωσε.

 

Και κάπως έτσι πάμε προς τη McLaren να γίνεται RBR στη θέση της RBR, και η RBR να γίνεται ΜcLaren των πέτρινων χρόνων... Άμα τους κάτσει και F2 ο κινητήρας που φτιάχνουν για του χρόνου και φύγει και ο Max, θα αφήσουν τα ενεργειακά ποτά, και θα πιάσουν το κονιάκ Μεταξά.  😅

Αυτά είχα βρει στην αρχή τις χρονιας, για νέες μικρό εξελίξεις που έφερε η McLaren και που οι αλλοι δεν προλαβαίνουν να αντιγράψουν φέτος. 

 

Και εδώ ειναι το ποσο πολυ anti-dive μπροστά εχει βαλει η McLaren, πόσο ελάχιστο η Ferrari, και ανάμεσα όλοι οι άλλοι. (Η γωνία ανάμεσα στην πράσινη και την κίτρινη μπάρα της ανάρτησης που την επισημαίνει η ζωγραφισμένη ροζ γραμμη) 

(Κόκκινο ειναι το rod, pull για RBR, McLaren, Ferrari,  και push για Merc, Williams)

image0--5--1.jpeg.95a5576b7955a72726df3dd62594ab41.jpeg

Spoiler

image2--3--1.jpeg.9c7ed74b9d0453533a58c68b025488de.jpeg

Spoiler

image4-2.jpeg.b82a52e9125625556c4b021401c6f530.jpeg

Spoiler

image3--3--1.jpeg.042fafb541d14c2b64b295017f0371be.jpeg

Ferrari-resized.jpg.97c4b7ac9d4f984bcbe45a3bb3a1ffc9.jpg

 

(Και πίσω αντίστοιχα βαζουν το anti-lift. ---edit: ή αυτο το λενε anti-squat. Ανάλογα πως το βλέπει κανείς.  Αυτο που κανει ειναι να εμποδιζει την πισω αναρτηση να βυθιστεί και τη μύτη του μονοθεσιου να σηκωθεί, κατά την απότομη επιτάχυνση----)

https://www.the-race.com/formula-1/gary-anderson-why-f1-anti-dive-ranking-looks-alarming-for-ferrari/

Έτσι, oταν φρεναρουν και οταν επιταχύνουν πριν και μετα τη στροφή, η McLaren εχει την πιο σταθερή πλατφόρμα, και μπορει να την κατεβάζει και πιο χαμηλά. Η Ferrari "μπατερνει" μπρος ή πίσω το περισσότερο απο όλους, και αναγκάζεται να σηκώνει πιο ψηλά το μονοθέσιο για να μην βρισκει κατω και ετσι χανει σε downforce. 

Όσο πιο πολυ downforce, τόσο πιο λιγότερο καίει το μονοθέσιο τα λάστιχα. 

Λίγο το ενα, λιγο το αλλο, λιγο το παραλλο με το εμπρός flexi wing που δινει κράτημα μπροστά, λιγο το αντιπαράλλο με το "mini DRS" flexi πισω φτερό που επιτρέπει μεγάλο downforce στις στροφές και ανοίγει στις ευθείες για να μην κάνει drag, όλα αυτα μαζεύονται και δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα στη McLaren.

Kαι να δουμε αν θα αλλάξει τίποτα στην Ισπανία. Μαλλον τίποτα δεν θα αλλαξει, όπως δεν άλλαξε με τις αλλαγές που εγιναν ήδη μετα την Κινα...

Επεξ/σία από sattack
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Για όσους το έχασαν ή θέλουν να το ξαναδούν 😄

 

Τι να ξαναδούμε, τα χάλια μας; Καλά τους τα είπε ο Χαμ αλλά από την μία μπήκαν από την άλλη βγήκαν! Σοβαρότης μηδέν!

  • Like 4
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...