Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/news/feature/undercut-adrian-newey-the-first-interview

 

Συνέντευξη του Newey (η 1η ως μέλος της ΑΜ?)

 

Εντάξει, βασικά λέει κοινοτυπίες. Δεν νομίζω οτι έχει κάποια ιδιαίτερη είδηση. Ίσως η μόνη "ειδησουλα" είναι οτι η ΑΜ έχει κρατήσει ελάχιστους μηχανικούς που ασχολούνται ακόμα με το φετινό μονοθέσιο και λέει οτι έχουν μιλήσει μερικές φορές όταν κάθονται μαζί για το μεσημεριανό φαγητό και τους εχει πει μερικές ιδέες. (Αυτό που ξέραμε μέχρι τώρα ήταν ότι δεν είχε ασχοληθεί καθόλου με το φετινό μονοθέσιο). Τώρα έχω λίγο ενδιαφέρον να δω αν μετά το καλοκαίρι θα βελτιωθεί καθόλου η ΑΜ. 

 

 

Αστείο που εχει ΑΙ με τη φωνή του Alonso να σου διαβάζει το κείμενο. ("Αi.lonso") 😄

  • Haha 1
  • Απαντ. 4,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
On 12/05/2025 at 17:13, vaggos88 said:

Δειτε το. Ειναι 40 λεπτα mini documentary. Αξιζει με το παραπανω. Το εχει στο Netflix.

 

Το είδα τώρα... εξαιρετικό. Άγνωστος director... Κyle Thrash. Έβαλε τα γυαλιά στο DTS. 

Δημοσ.
5 minutes ago, mandos said:

Leclerc: It's actually pretty responsive, I like it!

Eγώ πέθανα στα γέλια με τον Γκασλί... κλασική περίπτωση Luben "Δεν ήξερε τι έκανε, έπαιρνε ζωές". 🤣

 

  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sharke είπε

 

H Red Bull έχει πρόβλημα με τον κινητήρα ford του 2026 . θέλει να συνεχίσει με τη Honda.

(ειναι αργα για δακρυα στελλα)  😂

https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/h-red-bull-exei-provlima-me-ton-kinitira-tou-2026-trelo-senario-oti-thelei-na-sinexisei-me-ti-honda/

Και θα της πει η Honda "ναι σου δίνω αλλα για οσο καιρο παίρνεις κινητηρες θα ειναι πρώτος οδηγός το ποκεμον" 🤣

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sharke είπε

 

H Red Bull έχει πρόβλημα με τον κινητήρα ford του 2026 . θέλει να συνεχίσει με τη Honda.

(ειναι αργα για δακρυα στελλα)  😂

https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/h-red-bull-exei-provlima-me-ton-kinitira-tou-2026-trelo-senario-oti-thelei-na-sinexisei-me-ti-honda/

Την ίδια στιγμή:

https://www.motorsport.com/f1/news/exclusive-ford-gives-update-on-2026-red-bull-f1-engine/10722170/

  • Like 1
Δημοσ.
28 minutes ago, vorlon68 said:

Και θα της πει η Honda "ναι σου δίνω αλλα για οσο καιρο παίρνεις κινητηρες θα ειναι πρώτος οδηγός το ποκεμον" 🤣

Και θα πει ο Στρολ... όσα δίνει η RB, δίνω εγώ διπλάσια για αποκλειστικότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Πόσα λίτρα νερό βάζει η McLaren στα ελαστικά των μονοθέσιων της;

Όποιος θυμάται φυσική γυμνασίου, γνωρίζει ότι η προσπάθεια όλων, είναι να μην υπάρχει ούτε μόριο νερού μέσα στα ελαστικά. Η εισαγωγή αζώτου αντί για αέρα είχε γίνει βάιραλ κάποια εποχή, ακόμα και για τα καθημερινά μας αυτοκίνητα, για αυτόν τον λόγο.

- Ποιο υλικό αλλαγής φάσης χρησιμοποιεί η McLaren στους αεραγωγούς των φρένων της;

Εδώ το πράγμα σοβαρεύει. Ο Martin Buchan ανέβασε ένα βίντεο σε 2 συνέχειες, στο κανάλι του (B Sport) στο yt, στο οποίο εξηγεί πως η MCL39, θα μπορούσε να διατηρεί τα ελαστικά σε συγκεκριμένη θερμοκρασία, χρησιμοποιώντας Υλικά Αλλαγής Φάσης - Phase Change Materials  (PCM). Τέτοιου είδους υλικό έχουν τα αυτοκίνητά μας στον θερμοστάτη. Γίνεται στερεό ή υγρό αναλόγως την θερμοκρασία, επιτρέποντας ή διακόπτοντας την ροή νερού από το ψυγείο στον κινητήρα. Ο Martin Buchan πιθανολογεί ότι με τέτοια υλικά, αλλάζει τη ροή αέρα στους αεραγωγούς των φρένων. Ενδιαφέρον, άσχετα με το τι κάνει η McLaren.

Το πρόβλημα είναι ότι η FIA έχει κάνει φύλλο και φτερό τα συγκροτήματα τροχών της Παπάγιας και δεν έχει βρει τίποτα μεμπτό. Ως υλικό και ως αποτέλεσμα, τα υλικά αλλαγής φάσης είναι παράνομα.

- Και πως διάολο η McLaren διατηρεί τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία;

Λίγο από δω, λίγο από κει, λίγο από παραπέρα, αν τα σουμάρεις όλα, καταφέρνεις να κρατάς τα ελαστικά σε θερμοκρασιακό παράθυρο λειτουργίας, καλύτερο από των ανταγωνιστών σου.

Το από δω μπορεί να είναι σωστότερες πιέσεις αέρα μέσα στους αεραγωγούς των φρένων. Οι φωτογραφίες δείχνουν ότι έχει το περιπλοκότερο σύστημα αεραγωγών, σε σχέση με τις άλλες ομάδες.

Το από κει μπορεί να είναι υψηλότερο ποσοστό ηλεκτρικής επιβράδυνσης από τον πίσω άξονα κατά το φρενάρισμα, επιβαρύνοντας λιγότερο τα φρένα, σε σχέση με τις άλλες ομάδες.

Το παραπέρα μπορεί να είναι καλύτερη κινηματική ανάρτησης. Υψηλότερο ποσοστό διάταξης σε βύθιση και ανύψωση, καθώς και καλύτερη γεωμετρία σε πλευρική κίνηση, δίνοντας στα ελαστικά μια πιο ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής. Καλύτερος έλεγχος στο ύψος του κέντρου βάρους, ώστε κατά το φρενάρισμα να αποφορτίζει λιγότερο τα πίσω ελαστικά.

Το κακό είναι ότι όλες αυτές οι πιθανές αιτίες, δεν έχουν δράκο ούτε μαΦ1α.

 

- Σε ποιο άλλο σπορ ακόμα και όταν είναι σε ταβάνι απόδοσης και βρίσκεται σε σύγκλιση, υπάρχουν μεγάλα περιθώρια διαφοροποίησης ανάπτυξης έκπληξης;

Σε κανένα!

Επεξ/σία από xacto
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, xacto είπε

- Και πως διάολο η McLaren διατηρεί τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία;

 

  • Like 2
Δημοσ.

Το ορίτζιναλ είναι αυτό:

 

 

Όμως όπως ένας συμφορουμίτης έγραψε, Το πρόβλημα είναι ότι η FIA έχει κάνει φύλλο και φτερό τα συγκροτήματα τροχών της Παπάγιας και δεν έχει βρει τίποτα μεμπτό. Ως υλικό και ως αποτέλεσμα, τα υλικά αλλαγής φάσης είναι παράνομα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...