eri77 Δημοσ. Κυριακή στις 06:02 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:02 μμ Το SC ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στον leclerc 1
specre Δημοσ. Κυριακή στις 06:10 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:10 μμ 7 λεπτά πριν, eri77 είπε Το SC ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στον leclerc Ναι. Και ότι καλύτερο στον Ham. 1
cinemusic Δημοσ. Κυριακή στις 06:50 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:50 μμ Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξανά γράψω. Όταν μπαίνει sc θα πρέπει να κλείνουν τα pit. Ήττες και νίκες από τέτοιου είδους κωλοφαρδιες ποτέ δεν τις χωνεψα. 3
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 07:03 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:03 μμ (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, cinemusic είπε Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξανά γράψω. Όταν μπαίνει sc θα πρέπει να κλείνουν τα pit. Ήττες και νίκες από τέτοιου είδους κωλοφαρδιες ποτέ δεν τις χωνεψα. Θα γινονταν αλλες κωλοφαρδιες τοτε. Πχ σήμερα ο Νορρις ηταν 10 sec πισω απο Μαξ και μπήκε για πιτ στοπ ακριβώς πριν το VSC. Αν εκλειναν τα pit οπως λες, τότε με το που εφευγε το SC ο Νορρις θα ηταν με φρεσκα ελαστικα κολλημένος πισω απο Μαξ με πεθαμενα ελαστικα(που χρωσουσε pit stop) και θα επαιρνε ο Νορρις μια πανευκολη νικη απο το πουθενά. Επεξ/σία Κυριακή στις 07:14 μμ από haHa 2
prototypegr Δημοσ. Κυριακή στις 07:03 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:03 μμ 12 λεπτά πριν, cinemusic είπε Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξανά γράψω. Όταν μπαίνει sc θα πρέπει να κλείνουν τα pit. Ήττες και νίκες από τέτοιου είδους κωλοφαρδιες ποτέ δεν τις χωνεψα. Ναι, αλλά να μην μειώνονται και οι διαφορές που είχαν. Γιατί αλλιώς ευνοεί τους πίσω.
specre Δημοσ. Κυριακή στις 07:04 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:04 μμ Ωχ. Ο Πουρναράκης ήταν επιστημονικός σύμβουλος για τον νέο ΚΟΚ. 1
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 07:05 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:05 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, eri77 είπε Το SC ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στον leclerc Το SC δεν ηταν ατυχια για τον Leclerc. H "ατυχία" ηταν οτι δεν ειχε φρεσκο σετ ελαστικων για να κανει και αυτος αλλο ενα pit stop. Γενικότερα, οταν μπαινεις τοσο νωρις για πιτ(στον 12ο γυρο απο τους 63) , τοτε εισαι ευαλωτος σε οτι περιεργο συμβει. Το SC εντωμεταξύ ειναι ψιλοδεδομενο στην Imola. Επεξ/σία Κυριακή στις 07:07 μμ από haHa 2
giorgosaero Δημοσ. Κυριακή στις 07:30 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:30 μμ 17 ώρες πριν, Lotof είπε Τελικά εκείνο το δεύτερο μονοθέσιο της RB δεν μπορεί να τ οδηγήσει ούτε ο αλμπον, ούτε ο περεζ, ούτε ο λοουσον ούτε ο τσουνοντα ; Μεγάλε GOAT μαξαρε….. μόνο εσύ. Μόνο εσύ έχεις μια ομάδα για την πάρτη σου, ένα αυτοκίνητο στημένο αποκλειστικά στο οδηγικό σου στυλ καθώς και dummy driver. GOAT material…… ρούφηξε και το αυγό του από τον πιαστρι άλλη μια φορά. Δύσκολη ημέρα σήμερα…..🤣 1 1
dumakos Δημοσ. Κυριακή στις 07:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:44 μμ Πάντως αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι τα προηγούμενα 2-3 χρόνια που η Φεράρι είχε ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο τα σκάτωνε στην στρατηγική,ενώ φέτος με ένα μέτριο έχει τις καλύτερες στρατηγικές (και αλλαγή ελαστικών) από τις υπόλοιπες. Οταν μπορέσουν να τα συνδυάσουν τότε θα μπορούμε να μιλάμε για διεκδικήτρια τίτλων.Τώρα μόνο για εκλάμψεις και τύχη. Για την μακ ,τι να πω.Θέλουν να γίνουν Φεράρι των προηγούμενων ετών στην στρατηγική.Τους σώζει το φοβερό αυτοκίνητο που έχουν.Αυτοί είναι ικανοί να τρέχουν οι δυο τους και να τερματίσουν στο 2-3. Για τον ταύρο τα είπανε πιο πάνω.Ενα αμάξι για έναν οδηγό,αφου στους κατασκευαστές δεν μπορούν κυνηγάνε των οδηγών. 2
Nabuko Δημοσ. Κυριακή στις 09:01 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:01 μμ Ωπ ο Μπινότο που κολλάει εκεί πίσω? είδε τσίρκο και μπήκε? 6
cinemusic Δημοσ. Κυριακή στις 09:03 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:03 μμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Θα γινονταν αλλες κωλοφαρδιες τοτε. Πχ σήμερα ο Νορρις ηταν 10 sec πισω απο Μαξ και μπήκε για πιτ στοπ ακριβώς πριν το VSC. Αν εκλειναν τα pit οπως λες, τότε με το που εφευγε το SC ο Νορρις θα ηταν με φρεσκα ελαστικα κολλημένος πισω απο Μαξ με πεθαμενα ελαστικα(που χρωσουσε pit stop) και θα επαιρνε ο Νορρις μια πανευκολη νικη απο το πουθενά. Αν όμως υπήρχε τρόπος να διατηρηθεί η απόσταση όπως γίνεται και στο vsc τότε δεν νομίζω πως θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Πάντως αυτό που βάζεις ως παράμετρο είναι πολύ πιο σπάνια περίπτωση από αυτό που συμβαίνει τώρα. Μόνο σήμερα ευνοήθηκαν 4-5 οδηγοί. Το να έχω στον αντίποδα μια σπάνια περίπτωση σαν και αυτή που αναφέρεις δεν με.κανει να αλλάζω μάτια στο ότι η αλλαγή ελαστικών υπό καθεστώς sc είναι ότι πιο άδικο συμβαίνει εδώ και χρόνια. Ακόμα και ο εκμηδενισμός των χρόνων υπό καθεστώς sc ( που μεν είναι εξίσου άδικος) δεν φτάνει το αισχος των χαμένων θέσεων του οδηγού που έκανε κανονικά pit και τελικά βρέθηκε να χάνει πολλες θέσεις
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. Κυριακή στις 09:06 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:06 μμ Η τυχη ειναι στην ομορφια της F1. Μεσα σε μια σεζον ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ καποιος συγκεκριμενα να ειναι ατυχος και καποιος αλλος συνεχεια τυχερος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα