PSYHAS Δημοσ. Δευτέρα στις 12:25 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:25 μμ (επεξεργασμένο) Αν μιλούσαμε για έναν οδηγό που πρώτη φορά φέρεται έτσι, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για οδηγικό λάθος, κακιά στιγμη ή απλά "θόλωσε". Αλλά ειναι πάμπολλα τα παραδείγματα παρόμοιας συμπεριφοράς που πλέον καθιστούν ένα μοτίβο συγκεκριμένο ότι όταν κάτι τον ενοχλήσει/θυμώσει, θεωρεί οτι έχει δικαίωμα να ειναι επιθετικός. Κι επειδή κάπου αναφέρθηκε ο Ayrton, ο σεβασμός που είχε από τους υπόλοιπους+ οδηγούς δε συγκρίνεται ούτε στο ελάχιστο με αυτόν του Ολλανδου, όχι μόνο οδηγικα αλλά και ως προσωπικότητα. Προφανώς τα περιστατικά με το Prost έχουνε αφήσει ένα στίγμα, αλλά αργότερα τα βρήκαν και μεταξύ τους και ήταν η συνολικότερη αντίδραση και αντίσταση του με το κατεστημένο τότε (πχ ο Γάλλος τότε πρόεδρος της FISA) που τον είχαν φτάσει σε ένα τέτοιο σημείο. Πιο πολύ Schumi θυμίζει η νοοτροπία του Max, που επίσης δεν έδειχνε να σέβεται και πολύ το αν αυτός που ήθελε να τον περάσει ήταν πιο γρήγορος ή ανώτερος, ο αδερφός του ή πρώην teammate.. Επεξ/σία Δευτέρα στις 12:27 μμ από PSYHAS 2
ASFE Δημοσ. Δευτέρα στις 01:06 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 01:06 μμ dsq αλλα κρατησε ολες τις νικες. Φοβερη ποινη🤪 1
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 01:08 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:08 μμ 9 ώρες πριν, sattack είπε Ε, δεν νομίζω ούτε ένας team manager να έβαζε 1ο άλλον από τον Max. 2o πιστεύω σχεδόν όλοι θα έβαζαν τον Leclerc. Αμφιβάλω αν κάνα δύο θα έβαζαν τον Piastri πρώτα από τον Leclerc. 6 ώρες πριν, eri77 είπε Max και Leclerc..Όλοι οι άλλοι 2 επίπεδα κάτω Δεν αμφιβάλλουμε για τις οδηγικές ικανότητες του LEC αλλά ο συμφορουμίτης έθεσε και ένα 2ο χαρακτηριστικό. Πού ακριβώς έχει δείξει ο μονεγάσκος ότι έχει φρύδια γιατί όλα αυτά τα χρόνια συμπεριφέρεται σαν υποτακτικός beta male. Ίσως να φταίει και η ομάδα βέβαια 😅 2
liakjim Δημοσ. Δευτέρα στις 01:09 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:09 μμ Αυτό που έκανε ο Μαξ ήταν αντιαθλητικό. Το έχει ξανακάνει και μάλλον θα το ξανακάνει. Φαίνεται ότι απολογήθηκε, απέξω απέξω μεν, αλλά το έκανε. Σίγουρα άλλοι δεν θα το έκαναν στη θέση, αλλά τι να κάνουμε, ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Ούτε έχει νόημα να λέμε τι έκανε πριν 5 χρόνια που ήταν πιο νεαρός, ούτε τι έκαναν άλλες φιγούρες. Στο κάτω κάτω της γραφής όλους θα τους κρίνει η ιστορία στο τέλος, όπως για τον Σουμάχερ που όλοι λένε ότι ήταν κωλοπαιδαράς αλλά και ότι ήταν από τους καλύτερους που έχει γνωρίσει ποτέ το άθλημα. Και μάλλον την ίδια κατάληξη/αντίκτυπο θα έχει και ο Φερστάπεν, διχάζοντας και δημιουργώντας φανατικούς haters αλλά και οπαδούς. Το καλό είναι ότι το πρωτάθλημα έχει άκρως ενδιαφέρον μέχρι τώρα όπου αν και η μακλάρεν έχει πλεονέκτημα, δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί τόσο η δυναμική ανάμεσα στις ομάδες αλλά και εσωτερικά στην ίδια την ομάδα.
ghostrider Δημοσ. Δευτέρα στις 01:22 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:22 μμ 1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε Δεν θα το ξανακάνει. σε ποιο multiverse?
sattack Δημοσ. Δευτέρα στις 01:36 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:36 μμ (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δεν αμφιβάλλουμε για τις οδηγικές ικανότητες του LEC αλλά ο συμφορουμίτης έθεσε και ένα 2ο χαρακτηριστικό. Πού ακριβώς έχει δείξει ο μονεγάσκος ότι έχει φρύδια γιατί όλα αυτά τα χρόνια συμπεριφέρεται σαν υποτακτικός beta male. Ίσως να φταίει και η ομάδα βέβαια 😅 Nομιζω στους λίγους πρώτους αγώνες του 2022 που η Ferrari ειχε ξεκινήσει καλά και η RB ηταν υπέρβαρη και δεν είχε ακόμα κυριαρχήσει. Εκεί είχε μερικές καλές μάχες με τον Max. Mέτα εκτοξεύτηκε η RB και στραβώσαν τα πράγματα στη Ferrari και έπρεπε πάλι να προσπαθεί να υπερβάλει πανω απο τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Αλλά για εκείνους τους λίγους αγώνες στην αρχή νομίζω πως έδωσε την εντύπωση οτι θα μπορούσε να μονομαχήσει στα ίσια. Επεξ/σία Δευτέρα στις 01:36 μμ από sattack 2
eri77 Δημοσ. Δευτέρα στις 01:38 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:38 μμ 23 minutes ago, Nabuko said: Δεν αμφιβάλλουμε για τις οδηγικές ικανότητες του LEC αλλά ο συμφορουμίτης έθεσε και ένα 2ο χαρακτηριστικό. Πού ακριβώς έχει δείξει ο μονεγάσκος ότι έχει φρύδια γιατί όλα αυτά τα χρόνια συμπεριφέρεται σαν υποτακτικός beta male. Ίσως να φταίει και η ομάδα βέβαια 😅 Πολλές φορές. Δεν κρύβει ποτέ πίσω από το δάχτυλο τού. Μάλιστα η αυτοκριτική τού,πολλές φορές ξεπερνάει τα όρια. Τελευταίο παράδειγμα το Σάββατο . Τον ρωτάνε αν ήταν λάθος ή επιλογή να μην κάνει δεύτερο γύρο στο Q3. Απαντάει ότι ήταν δικιά του προσωπική επιλογή,διότι οπός είπε,στα ίσια δεν είχαν καμία ελπίδα για podium. Δεν ξέρω αν εννοεί κάτι άλλο ο συμφορουμιτης 1
basilis_k6 Δημοσ. Δευτέρα στις 01:53 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:53 μμ πολυ κουβεντα για αντικειμενικα γεγονοτα... ο μαξ κανει αυτο που εκανε παντα και συνεχιζουν να τον χαιδευουν. τα ιδια εκανε και στα gp ο μαρκεζ. ειναι καποιο συνδρομο των πρωτων? ειναι απλως συμπτωση να εχουν σχεδον ολοι κάλο στον εγκεφαλο? δεν θα μαθουμε ποτε. απο τα καραγκιοζιλίκια με τον νορρις επρεπε να τον εχουν μαζεψει γιατι αλλοιώνει το αποτελεσμα του πρωταθληματος. το χθεσινο ηταν ο ορισμος της μαυρης σημαιας. 4 2
PSYHAS Δημοσ. Δευτέρα στις 01:55 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:55 μμ Βέβαια αυτό που είχε γίνει τότε στη Suzuka ήταν ότι είχε αλλάξει εντελώς προβοκατόρικα η πλευρά της pole στο ακάθαρτο κομμάτι, ευνοώντας εξόφθαλμα τον 2ο Prost. Λόγω και της σύγκρουσης την προηγούμενη χρονιά, που ήταν ο Γάλλος που είχε χτυπήσει τον τότε teammate του, υπήρχε ένας ανοιχτός λογαριασμός που στην ηθική του Βραζιλιάνου έπρεπε να κλείσει, όσο κι αν φυσικά θα προτιμούσε να τον νικήσει μέσα στον αγώνα, όπως λέει στη συνέντευξη. Στα τωρινά δεδομένα, ο Max προφανώς εκνευρίζεται βλέποντας ότι η αδιαμφισβήτητη οδηγική του ικανότητα περιορίζεται από την υποδεεστερη επίδοση του μονοθέσιου, που δεν ειναι πλέον το κορυφαίο, ενώ και οι τακτικές της ομάδας που φημίζονταν για την προνοητικότητα τους, χθες δεν απέδωσαν. Θα μπορούσε ο Leclerc να μην πάει τόσο αριστερά στο τέλος της ευθείας, αφού όμως τον έχει περάσει καθαρά? Θα μπορούσε, αλλά γιατί να το κάνει όταν ο ίδιος ο Max άπειρες φορές εκβιάζει την προσπέραση περνώντας σαν να μην υπάρχει άλλος και ρισκάροντας μια σύγκρουση, για την οποία πάντα κατηγορεί τον αμυνόμενο επειδή δεν υποχωρούσε. Και με Norris ταχει κάνει και με Hamilton και με ένα σωρό αντιπάλους. Το δε test braking που έκανε στον sir στο grand prix της Σαουδικής Αραβίας το 2021 ήταν από τις πιο ιερόσυλες και απαράδεκτες κινήσεις που έχω δει όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ f1 1
GoMaR Δημοσ. Δευτέρα στις 02:02 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:02 μμ 22 minutes ago, eri77 said: Πολλές φορές. Δεν κρύβει ποτέ πίσω από το δάχτυλο τού. Μάλιστα η αυτοκριτική τού,πολλές φορές ξεπερνάει τα όρια. Τελευταίο παράδειγμα το Σάββατο . Τον ρωτάνε αν ήταν λάθος ή επιλογή να μην κάνει δεύτερο γύρο στο Q3. Απαντάει ότι ήταν δικιά του προσωπική επιλογή,διότι οπός είπε,στα ίσια δεν είχαν καμία ελπίδα για podium. Δεν ξέρω αν εννοεί κάτι άλλο ο συμφορουμιτης Κατι που αποδειχτηκε "λαθος". Εννοω δεν κερδισε τελικα κατι απο αυτο. Στο 3ο στιντ (με τα 2α medium δλδ) το ειπε και ο ιδιος, δεν ηταν οδηγησιμο το μονοθεσιο. Το ιδιο ειπε και ο Χαμιλτον με τα σοφτ στο τελος. Δεν μπορουσε να το οδηγησει. Καλα αυτος ουτε στην αρχη μπορει να το οδηγησει
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 02:05 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:05 μμ 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το χθεσινο ηταν ο ορισμος της μαυρης σημαιας. Xαραμίζεσαι εσύ εδώ μέσα. Δεν στέλνεις βιογραφικό για κριτής γιατί φαίνεται γνωρίζεις καλά τους κανονισμούς 4
basilis_k6 Δημοσ. Δευτέρα στις 02:05 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:05 μμ εχουμε δει μαχες και ξυλο εντος πιστας πολλες φορες τα τελευταια χρονια. σχεδον σε καθε συμβαν επαφης που θα ακολουθησουν χιλιαδες αρθρα και διχογνωμιες ο κοινος παρονομαστης ειναι οτι το ενα αυτοκινητο ηταν του μαξ. τυχαιο θα ειναι... Οι αλλοι που παιρνουν νικες και ακομη και τωρα μαχονται για πρωταθλημα αφηνουν χωρο ακομα και στους ροοκι που εχουν μονοψηφιο αριθμο αγωνων στην πλατη τους. ο χαμιλτον με 7 κουπες κάνει καθαρες μαχες με ολους. και αυτα τυχαια θα ειναι... 3 1 1 1
dkstopo Δημοσ. Δευτέρα στις 02:08 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:08 μμ (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε πολυ κουβεντα για αντικειμενικα γεγονοτα... ο μαξ κανει αυτο που εκανε παντα και συνεχιζουν να τον χαιδευουν. τα ιδια εκανε και στα gp ο μαρκεζ. ειναι καποιο συνδρομο των πρωτων? ειναι απλως συμπτωση να εχουν σχεδον ολοι κάλο στον εγκεφαλο? δεν θα μαθουμε ποτε. απο τα καραγκιοζιλίκια με τον νορρις επρεπε να τον εχουν μαζεψει γιατι αλλοιώνει το αποτελεσμα του πρωταθληματος. το χθεσινο ηταν ο ορισμος της μαυρης σημαιας. ποια αντικειμενικά; για εμενα και πολλους άλλους δεν επρεπε να τιμωρήσουν τον Μαξ πριν τον ακούσουν. ο Νορρις καλος ειναι για δευτερος σε καποια ομάδα, μεχρι εκει. διαβασες τον κανονισμό και λέει οτι αυτο ηταν μαυρη σημαία? εχεις δει ποτέ σου μαύρη σημαία; ξερεις σταληθεια ποτε και πως βγαινει; οι αγωνες δεν ειναι οτι χψ αρμενίζει ο καθένας Επεξ/σία Δευτέρα στις 02:09 μμ από dkstopo
eri77 Δημοσ. Δευτέρα στις 02:09 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:09 μμ 3 minutes ago, GoMaR said: Κατι που αποδειχτηκε "λαθος". Εννοω δεν κερδισε τελικα κατι απο αυτο. Στο 3ο στιντ (με τα 2α medium δλδ) το ειπε και ο ιδιος, δεν ηταν οδηγησιμο το μονοθεσιο. Το ιδιο ειπε και ο Χαμιλτον με τα σοφτ στο τελος. Δεν μπορουσε να το οδηγησει. Καλα αυτος ουτε στην αρχη μπορει να το οδηγησει Ναι ναι..Αλλά δεν συζητάμε αυτό. Εννοώ παίρνει τήν ευθύνη και δεν κρύβεται. Το έχει κάνει πολλές φορές...Άλλο παράδειγμα είναι η μεταγραφή του Hamilton στην Ferrari. Δεν ξέρω αν θα το δεχόταν κάποιος άλλος . Ο Leclerc όχι μόνο πού το δέχτηκε αλλά ήταν και χαρούμενος για αυτό..Στην χειρότερη θα είχε πάει αλλού ο Leclerc... Αν δεν είναι αυτό ένδειξη ότι έχει κότσια.....
ChRis6 Δημοσ. Δευτέρα στις 02:13 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:13 μμ Ο Χαμιλτον ήταν τόσο αργός μετά το safety car, γιατί στο τελευταίο pit stop του άλλαξαν ρύθμιση στην μπροστινή πτέρυγα και δεν του το είπαν. Μετά αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν έφυγε το safety car, το ανέφερε στον ασύρματο και του απάντησε ο μηχανικός του «α ναι, σου αλλάξαμε ρυθμίσεις». Η ρύθμιση φυσικά τον έκανε ακόμα πιο αργό από όσο ήταν πριν. Ο hulkenberg είχε επίσης φρέσκα soft ελαστικά γιατί δεν πέρασε στο Q3 όπως ο χαμιλτον και σε συνδυασμό με την αλλαγή στην πτέρυγα, κατάφερε να τον περάσει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα