Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Charismo είπε

Χωρίς να γνωρίζω τους κανόνες, παρά μόνο τα επιφανειακά που ξέρουμε όλοι, θεωρώ πως δεν υπήρχε λόγος τιμωρίας κανενός από τους δύο.

Ο George που το έκανε για να πουλήσει τρέλα στον Max, μπορεί να επικαλεστεί φρενάρισμα για να δώσει χώρο στο SC και ο Max πως πέρασε στιγμιαία μπροστά λόγω break checking του George.

Μεγαλύτερο σκάνδαλο πιστεύω θα ήταν αν υπήρχε τιμωρία ενός από τους δύο, όπως σκάνδαλο θεωρώ πως θα είναι αν τιμωρηθούν όσοι έκαναν προσπέραση μετά τον τερματισμό υπό το καθεστώς του SC.

Αν αφαιρέσουν το Podium από τον Kimi για τέτοια ανοησία θα είναι αστείοι.

 

  

2 ώρες πριν, dkstopo είπε

και για τις 2 περιπτωσεις εχει δωθει πεναλτι στο προσφατο πρελθον 

θα ηταν όμορφο να παρει την ποινη του ο Γιωργης και κανα ποντο από αυτους τους διαθέσιμους που εχει στην άδειά του (όπως έλεγε μετά τις κατατακτήριες), για να του κοψουν λίγο το χαμόγελο 

Το διαβατήριο μετράει... 

 

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Καλα ανεκαθεν μετρουσε, μη γελιομαστε.

Πλακα θα ειχε να φανε αμφοτεροι +5 sec και να γραψει νικη Αντονελλι.

 

1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Θεωρητικα, 

ο Μαξ θα έπρεπε να παρεί ποινή για προσπέραση υπο το καθεστώς SC, στο οποίο όμως θα γινόταν λόγος για erratic driving δηλαδη ξαφνικο και απότομο φρενάρισμα απο τον Ρασελ χωρίς λόγο καθώς και απόσταση μεγαλύτερη των 10 μονοθεσίων απο το SC. Με λίγα λόγια ο Γιωργης είχε κανει περισσότερες μαλακίες και σκόπιμα σε αντίθεση με το Μαξ που έγινε η προσπέραση λόγω του Γιώργη και οχι επειδη την έκανε αυτός.

 

Αν δεν ηταν Μερσέντες και 1η θέση ίσως έπεφτε ποινή αλλα στην σγκεκριμένη περίπτωση σαν να μην συνέβη

 

Δεν ηταν αποτομο φρεναρισμα, γιατι το SC πηγαινε αργα.
Δεν ηταν οτι ξαφνικα απο τα 250χλμ/ω επεσε στα 100χλμ/ω. Η μειωση ταχυτητας ηταν πολυ μικροτερη και οχι αποτομη: απο ~140χλμ/ω στα ~80χλμ/ω .
Ειδαν μαλιστα και την τηλεμετρια οι αγωνοδικες και πραγματι δεν ηταν αποτομα δυνατο το φρεναρισμα(30psi).

Ηταν απλα το κλασσικο ζεσταμα ελαστικων που κανουν πισω απο το SC.

Οποιος βλεπει ποινη ή ΄οτι το 'διαβατηριο γλυτωσε τον Russel απο ποινη', μαλλον βλεπει πρωτη φορα τους οδηγους να ζεσταινουν τα ελαστικα τους με φρεναρισμα πισω απο το SC.
Δεν κανουν ολοι οι οδηγοι brake test αλα Verstappen.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.

το καλυτερο θα ηταν να τρωγανε ποινη και ο γιωργης και ο mad max .. Ετσι θα πανυγηριζε νικη ο Kimi και θα ειχαμε κατι να συζηταμε (το ποτε θα παει στη φοραδα)

Ετσι για την αλλαγη ας δουμε ποσο προστασια παρεχουν τα συγχρονα μονοθεσια και τα Halo/aeroscreen.
 

 

Τα μονοθεσια ειναι σχεδιασης του 2012 (απο την Dallara) με συνεχομενα updates .....

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, haHa είπε

 

  

 

 

 

Δεν ηταν αποτομο φρεναρισμα, γιατι το SC πηγαινε αργα.
Δεν ηταν οτι ξαφνικα απο τα 250χλμ/ω επεσε στα 100χλμ/ω. Η μειωση ταχυτητας ηταν πολυ μικροτερη: απο ~140χλμ/ω στα ~80χλμ/ω .
Ειδαν μαλιστα και την τηλεμετρια οι αγωνοδικες και πραγματι δεν ηταν αποτομα δυνατο το φρεναρισμα(30psi).

Ηταν απλα το κλασσικο ζεσταμα ελαστικων που κανουν πισω απο το SC.

Οποιος βλεπει ποινη ή ΄οτι το 'διαβατηριο γλυτωσε τον Russel απο ποινη', μαλλον βλεπει πρωτη φορα τους οδηγους να ζεσταινουν τα ελαστικα τους με φρεναρισμα πισω απο το SC.
Δεν κανουν ολοι οι οδηγοι brake test αλα Verstappen.

χαχαχαχαχαχαχ 

ποιο ζεσταμα ελαστικων στο 69ο γυρο από τους 70 και με τον αγώνα να τελειωνει σε καθεστως sc; 

Η ποινη για τον Γιωργη δεν θα πήγαινε για το φρεναρισμα αλλά για την μεγάλη απόσταση απο το sc. Αν ηταν σωστοί οι κριτες θα έπρεπε να τους τιμωρήσουν και τους 2, γιαυτό δεν τους πείραξαν.  

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dkstopo είπε

χαχαχαχαχαχαχ 

ποιο ζεσταμα ελαστικων στο 69ο γυρο από τους 70 και με τον αγώνα να τελειωνει σε καθεστως sc; 

Εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα.
Αρχικα, το συμβαν ηταν στο 68ο γυρο.
Δεν ηξεραν ακομα αν το SC θα μπει μεσα στον επομενο γυρο, τον 69ο και να τους αφηναν ενα full racing γυρο (70o). Για αυτο οι οδηγοι φρεναραν και εκαναν δεξια-αριστερα για να κρατησουν θερμοκρασια στα ελαστικα τους.

 

* Εδω η αποφαση με την τηλεμετρια:
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_canadian_grand_prix_-_decision_-_red_bull_-_protest_against_car_63.pdf
 

Αναφορά σε κείμενο

his telemetry showed that the brake pressure he applied was 30psi which he said was not severe;

Ο Russel πατησε το φρενο μονο με 30PSI, δηλαδη περίπου ~2bar. 
Aυτο δεν ειναι καθολου αποτομο φρεναρισμα.
Αποτομο φρεναρισμα ηταν πχ του Max στην Σαουδικη Αραβια τo 2021 που εκανε brake test στον Hamilton και προκαλεσε συγκρουση:
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Saudi Arabian Grand Prix - Offence - Car 33 - Causing a collision.pdf
 

Αναφορά σε κείμενο

In deciding to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.


Υπάρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ 2bar και 69bar για να πουμε ενα φρεναρισμα αποτομο και να μιλαμε για erratic driving.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haHa είπε

Αρχικα, το συμβαν ηταν στο 68ο γυρο.
Δεν ηξεραν ακομα αν το SC θα μπει μεσα στον επομενο γυρο, για αυτο οι οδηγοι φρεναραν και εκαναν δεξια-αριστερα για να κρατησουν θερμοκρασια στα ελαστικα τους.

 

* Εδω η αποφαση με την τηλεμετρια:
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_canadian_grand_prix_-_decision_-_red_bull_-_protest_against_car_63.pdf
 

Ο Russel πατησε το φρενο μονο με 30PSI, δηλαδη περίπου ~2bar. 
Aυτο δεν ειναι καθολου αποτομο φρεναρισμα.
Αποτομο φρεναρισμα ηταν πχ του Max στην Σαουδικη Αραβια τo 2021 που εκανε brake test στον Hamilton και προκαλεσε συγκρουση:
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Saudi Arabian Grand Prix - Offence - Car 33 - Causing a collision.pdf
 


Υπάρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ 2bar και 69bar για να πουμε ενα φρεναρισμα αποτομο και να μιλαμε για erratic driving.

ναχαμε να λέγαμε ναχαμε να πουμε 

αυτες τι π@π@ρι3ς τις εκανε και ο σερ στο Φεττελ και τον στουκαρε μετα 

Ο Μαξ αν ειχε ποντους θα περνουσε από πανω του, αλλά επειδη καποιος στον προηγούμενο αγωνα χαρακτήρισε mario  kart  ηρθε ο τανα θεία δίκη και έγινε ο ίδιος Yoshi ας περιμενουμε την επόμενη φορά που θα ειναι κοντα αυτοί οι 2

Επίσης οταν βγηκε το SC όλοι ξερανε οτι θα τερματισουν πίσω από αυτο. Αφου στην Μερσεντες το χρησιμοποιουν για διακιολογια μπορούμε να πούμε ότι λένε τον ευατό τους ηλίθιους ή θεωρούν όλους τους άλλους. Αυτό από μόνο τους θα έπρεπε να επιφέρει τιμωρία. 

Επεξ/σία από dkstopo
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

39 λεπτά πριν, dkstopo είπε

ναχαμε να λέγαμε ναχαμε να πουμε 

Για αυτο καλο ειναι να μιλαμε με δεδομενα και τηλεμετρια, που οπως βλεπεις ερχονται σε αντιθεση με αυτα που γραφεις. 

39 λεπτά πριν, dkstopo είπε

αυτες τι π@π@ρι3ς τις εκανε και ο σερ στο Φεττελ και τον στουκαρε μετα 

Παλι εχεις λαθος δεδομενα και καταληγεις σε τελειως λαθος συμπερασματα.
Αποδειχθηκε απο την τηλεμετρια οτι για το συμβαν που αναφερεσαι (Baku 2017) δεν υπηρχε κανενα brake test και ακομα και ο ιδιος ο Vettel παραδεχθηκε το λαθος του.
Baku incident closed after Vettel apology - FIA
 

Αναφορά σε κείμενο

Vettel said: "During the re-start lap, I got surprised by Lewis and ran into the back of his car. With hindsight, I don't believe he had any bad intentions. In the heat of the action I then overreacted, and therefore I want to apologise to Lewis directly, as well as to all the people who were watching the race. I realize that I was not setting a good example.

FIA analysis showed Hamilton did not brake-test Vettel
 

Αναφορά σε κείμενο

The FIA investigation, which took place during the course of the race, threw up no suggestion that Hamilton had braked nor lifted off entirely.

Furthermore, analysis of how Hamilton had behaved in the first safety car restart, and the one after the incident, showed that the British driver had behaved exactly the same at that point of the track as he prepared to get back up to racing speed.

https://www.bbc.com/sport/formula1/40522876

Αναφορά σε κείμενο

"At the time I was surprised," he said. "It felt like Lewis hit the brakes and I couldn't stop hitting the car. But I don't think he actually brake-tested me. At the time I read it like that."


Για αυτο λεω καλο ειναι να μιλαμε με δεδομενα και οχι με οτι εικασιες εχουμε στο μυαλο μας.

Και ειναι πολυ ενδιαφερον οτι για ενα τοσο πολυσυζητημενο συμβαν, που μεχρι και ο ιδιος ο Vettel παραδεχθηκε το λαθος του, μερικοι ακομα ξεχνανε τα γεγονοτα και τα δεδομενα και παρουσιαζουν μια αλλη 'πραγματικοτητα'. 

------------------------

39 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Επίσης οταν βγηκε το SC όλοι ξερανε οτι θα τερματισουν πίσω από αυτο. Αφου στην Μερσεντες το χρησιμοποιουν για διακιολογια μπορούμε να πούμε ότι λένε τον ευατό τους ηλίθιους ή θεωρούν όλους τους άλλους. Αυτό από μόνο τους θα έπρεπε να επιφέρει τιμωρία. 

Καταλαβαινω οτι προσπαθεις να βρεις αλλου πατημα, αλλα σχεδον ολοι οι οδηγοι πηγαιναν δεξια-αριστερα ή φρεναραν/επιταχυναν για να ζεστανουν τα ελαστικα τους σε περιπτωση που το SC εβγαινε ενα γυρο νωριτερα.

Δεν ειναι τυχαιο οτι μερικοι αλλαξαν ελαστικα ακριβως για την περιπτωση που επιτραπει ενας racing γυρος!

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Καταλαβαινω οτι προσπαθεις να βρεις αλλου πατημα, αλλα σχεδον ολοι οι οδηγοι πηγαιναν δεξια-αριστερα για να ζεστανουν τα ελαστικα τους σε περιπτωση που το SC εβγαινε ενα γυρο νωριτερα.

θα μας τρελανεις??

Αυτο που λέω από χθες είναι ότι γιαυτο το συμβαν θα πρεπει καποιος να τιμωρηθεί 

Δεν εχει σημασια ποιος. Αν δεχτουμε οτι ο Γιωργης τα εκανε ολα σωστα,  πρεπει να φαει ποινη ο Μαξ 

γιατι δεν τον τιμωρούν; γιατι του χαριζονται; 

Αν στο συμβαν μεταξύ Νορρις - Πιαστρι εγκατέλειπε ο και Πιαστρι με κλαταρισμα θα υπήρχε τιμωρία; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Δεν εχει σημασια ποιος. Αν δεχτουμε οτι ο Γιωργης τα εκανε ολα σωστα,  πρεπει να φαει ποινη ο Μαξ 

γιατι δεν τον τιμωρούν; γιατι του χαριζονται; 

Αν στο συμβαν μεταξύ Νορρις - Πιαστρι εγκατέλειπε ο και Πιαστρι με κλαταρισμα θα υπήρχε τιμωρία; 

Για πολλοστη φορα:
Παλι εχεις λαθος δεδομενα και καταληγεις σε τελειως λαθος συμπερασματα.

O Norris εφαγε 5 sec τιμωρια για το τρακαρισμα που προκαλεσε:
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_canadian_grand_prix_-_infringement_-_car_4_-_collision_with_car_81.pdf

Αναφορά σε κείμενο

The Stewards determined that the driver of Car 4 was solely to blame for the collision. Because the collision had no immediate and obvious sporting consequence, we imposed a 5 second time post-race time penalty on Car 4.

(γιατι εφαγε 5 sec; Γιατι ο Νορρις ειχε κανει το 90% του αγωνα και πηρε κανονικα καταταξη, οποτε συμφωνα με τους κανονισμους το penalty επιβαλλεται στον αγωνα και οχι στον επομενο.)

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Αν δεχτουμε οτι ο Γιωργης τα εκανε ολα σωστα

Γιατί να το δεχτούμε? Εγώ λέω να δεχτούμε ότι έκανε μ@λ@κία

Braking Under SC/VSC:

Drivers are allowed to manage their tyre temperatures by braking and accelerating, but this must be done in a controlled manner. 

"Brake Checking" Defined:

"Brake checking" refers to intentionally and suddenly braking in a way that could cause a collision with a following car. This is considered dangerous driving and a breach of the F1 regulations. 

Penalties:

"Brake checking" can lead to penalties such as time penalties added to the driver's race time, penalty points on their license, or even race bans. 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Γιατί να το δεχτούμε? Εγώ λέω να δεχτούμε ότι έκανε μ@λ@κία

Braking Under SC/VSC:

Drivers are allowed to manage their tyre temperatures by braking and accelerating, but this must be done in a controlled manner. 

"Brake Checking" Defined:

"Brake checking" refers to intentionally and suddenly braking in a way that could cause a collision with a following car. This is considered dangerous driving and a breach of the F1 regulations. 

Penalties:

"Brake checking" can lead to penalties such as time penalties added to the driver's race time, penalty points on their license, or even race bans. 

Σωστος που παραθετεις τους κανονισμος/ορισμους.

Κι επειδη δεν υπηρχε συγκρουση αλλα ουτε και ξαφνικο , αποτομα φρεναρισμα, δεν υπαρχει πουθενα brake testing.

 

* Εδω η αποφαση με την τηλεμετρια:
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_canadian_grand_prix_-_decision_-_red_bull_-_protest_against_car_63.pdf
 

  Αναφορά σε κείμενο

his telemetry showed that the brake pressure he applied was 30psi which he said was not severe;

Ο Russel πατησε το φρενο μονο με 30PSI, δηλαδη περίπου ~2bar. 
Aυτο δεν ειναι καθολου αποτομο φρεναρισμα.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

 Δεν κανουν ολοι οι οδηγοι brake test αλα Verstappen.

Ας μην ήταν ο Χάμιλτον από πίσω του. Αλλά όχι, έμεινε από πίσω του για να πάρει το DRS παρόλο που ο Μαξ είχε κόψει για να του δώσει πίσω τη θέση. Αλλά εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που "ξεχνάς" να δώσεις όλη τη συνθήκη.  Τώρα βέβαια θα πεις τα γνωστά, κοιτάξτε τι είπε ο liakjim το 1800πΧ στη μάχη που έδωσε πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια ο Φρεντ Φλίνστοουν με τη Γουίλμα...

26 λεπτά πριν, haHa είπε

 

 

* Εδω η αποφαση με την τηλεμετρια:
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_canadian_grand_prix_-_decision_-_red_bull_-_protest_against_car_63.pdf
 

  Αναφορά σε κείμενο

his telemetry showed that the brake pressure he applied was 30psi which he said was not severe;

Ο Russel πατησε το φρενο μονο με 30PSI, δηλαδη περίπου ~2bar. 
Aυτο δεν ειναι καθολου αποτομο φρεναρισμα.

 

Μόνο που φαντάζομαι ότι άλλο αποτέλεσμα έχει να δώσεις μια Χ πίεση στα 300χλμ και άλλο στα 100. Θα περίμενα μια τιμή σε επιβράδυνση που δεν την είχαμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Norris γιατι δεν πηρε penalty point?

Ο Ρασσελ ξερουμε ολοι πολυ καλα τι εκανε και που πηγε να παρασυρει τον Μαξ.

Το ειχε πει αλλωστε μεσα εξω μετα την pole.

Δεν προσεξα αν αλλαξε αλλος λαστιχα...Ο Πιαστρι νομιζω οφειλε να το κανει λογω πιθανου κλαταρισματος μετα το μπαμ.

Αλλωστε η απομακρυνση του Warwick πριν τον αγωνα του Καναδα δεν αφηνει κενα μετα τις δηλωσεις του για τον Χαμ.

Μολις γινει clear λογικα θα ξανα μπει. Δε θα χουμε τη χαρα να παρει δρομο και αυτος σαν τον Χερμπερτ

 

Επσιης ο Χαχα δεν μας λεει ολη την αληθεια για την Σ.Αραβια του 2021...Αλλα ποιος νοιαζεται στην τελικη

Επεξ/σία από ASFE
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...