haHa Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, liakjim είπε Ας μην ήταν ο Χάμιλτον από πίσω του. Αλλά όχι, έμεινε από πίσω του για να πάρει το DRS παρόλο που ο Μαξ είχε κόψει για να του δώσει πίσω τη θέση. Αλλά εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που "ξεχνάς" να δώσεις όλη τη συνθήκη. Τώρα βέβαια θα πεις τα γνωστά, κοιτάξτε τι είπε ο liakjim το 1800πΧ στη μάχη που έδωσε πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια ο Φρεντ Φλίνστοουν με τη Γουίλμα... Τιποτα δεν ξεχασα και επειδη μιλαω με δεδομενα και οχι εικασιες, εβαλα το λινκ με ολη την αποφαση. Εδω ξανα γιατι πηρε ποινη ο Verstappen οταν εκανε brake test τον Hamilton και προκαλεσε συγκρουση: https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Saudi Arabian Grand Prix - Offence - Car 33 - Causing a collision.pdf Εδω το κομματι για το οποιο κανεις λογο: Αναφορά σε κείμενο Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the first to cross the DRS. Ομως η αιτια της συγκρουσης και ο κυριος υπευθυνος ηταν ο Μαξ: Αναφορά σε κείμενο However, the sudden braking by the driver of Car 33 was determined by the Stewards to be erratic and hence the predominant cause of the collision and hence the standard penalty of 10 seconds for this type of incident, is imposed. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από haHa
liakjim Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, haHa είπε Τιποτα δεν ξεχασα και επειδη μιλαω με δεδομενα και οχι εικασιες, εβαλα το λινκ με ολη την αποφαση. Εδω ξανα γιατη πηρε ποινη ο Verstappen οταν εκανε brake test τον Hamilton και προκαλεσε συγκρουση: https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Saudi Arabian Grand Prix - Offence - Car 33 - Causing a collision.pdf Εδω το κομματι για το οποιο κανεις λογο: Ομως η αιτια της συγκρουσης και ο κυριος υπευθυνος ηταν ο Μαξ: Προφανώς και είναι η αιτία το φρενάρισμα του Μαξ, αν δεν φρέναρε δεν θα έπεφτε ο άλλος πάνω του, αλλά ο άλλος εξαρχής δεν έπρεπε να είναι εκεί που ήταν κολλημένος πίσω από κάποιον που προηγουμένος έχει ήδη επιβραδύνει για σου δώσει πίσω τη θέση. Όχι;
haHa Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, liakjim είπε Προφανώς και είναι η αιτία το φρενάρισμα του Μαξ, αν δεν φρέναρε δεν θα έπεφτε ο άλλος πάνω του, αλλά ο άλλος εξαρχής δεν έπρεπε να είναι εκεί που ήταν κολλημένος πίσω από κάποιον που προηγουμένος έχει ήδη επιβραδύνει για σου δώσει πίσω τη θέση. Όχι; Το αναλυουν οι αγωνοδικες οτι και οι 2 δεν ηθελαν να περασουν την γραμμη του SC. Η RB μαλιστα ειπε χαρακτηριστικα στον Max να δωσει 'strategically' πισω την θεση που παρανομα κερδισε. Κοινως, οχι μονο πηρε μια θεση παρανομα , αλλα ηθελαν να την δωσουν πισω με στρατηγικο τροπο ωστε να εχουν πλεονεκτημα και να μην προσπαθησουν να την παρουν στα ισια. Κανενας απο τους 2 οδηγους δεν ηθελε λοιπον να περασει την γραμμη του SC και τοτε ο Max αποφασισε να κανει brake test στον Hamilton κατι που οδηγησε σε επιτηδες συγκρουση. Oι αγωνοδικες ηταν ελαστικοι μαζι του, συνηθως αυτα τιμωρουνται με πολυ stop-and-go ή black flag. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από haHa
akoinonitos Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, haHa είπε Δεν ηταν αποτομο φρεναρισμα, γιατι το SC πηγαινε αργα. Δεν ηταν οτι ξαφνικα απο τα 250χλμ/ω επεσε στα 100χλμ/ω. Η μειωση ταχυτητας ηταν πολυ μικροτερη και οχι αποτομη: απο ~140χλμ/ω στα ~80χλμ/ω . Ειδαν μαλιστα και την τηλεμετρια οι αγωνοδικες και πραγματι δεν ηταν αποτομα δυνατο το φρεναρισμα(30psi). Ηταν απλα το κλασσικο ζεσταμα ελαστικων που κανουν πισω απο το SC. Οποιος βλεπει ποινη ή ΄οτι το 'διαβατηριο γλυτωσε τον Russel απο ποινη', μαλλον βλεπει πρωτη φορα τους οδηγους να ζεσταινουν τα ελαστικα τους με φρεναρισμα πισω απο το SC. Δεν κανουν ολοι οι οδηγοι brake test αλα Verstappen. Ελα ρε ,αληθεια τωρα ? Ειναι εντελως ξεκαθαρο οτι ο ρασελ το εκανε εσκεμενα ,φαινεται και απο την ονμπορντ του. Επισης τα psi του φρεναρισματος τι σχεση εχουν? αλλη πιεση θελεις στα 300 αλλη στα 200 αλλη στα 100. Και θα ξανα γινω γραφικος και θα πω παλι οτι αν το ειχε κανει ο μαξ θα ειχαν πεσει ολοι να τον φανε. Αλλα τελικα ηταν το "καλο παιδι" ο Γιωργης ο λορδος που το παιζει παναγια αλλα ειναι κρυφο ταλεντο Επεξ/σία 16 Ιουνίου από akoinonitos 1
liakjim Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, haHa είπε Oι αγωνοδικες ηταν ελαστικοι μαζι του Ήταν ελαστικοί για τους λόγους που είπαμε και γιατί τυπικά έπρεπε να τον τιμωρήσουν μιας και υπήρξε σύγκρουση. Στην πραγματικότητα έφταιγε ο Χάμιλτον γιατί ενώ ο άλλος είχε κόψει, αυτός πήγε και κόλλησε πίσω του. Αλλά το εξαντλήσαμε και είμαστε offtopic. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από liakjim 1 1
haHa Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ελα ρε ,αληθεια τωρα ? Ειναι εντελως ξεκαθαρο οτι ο ρασελ το εκανε εσκεμενα ,φαινεται και απο την ονμπορντ του. Επισης τα psi του φρεναρισματος τι σχεση εχουν? αλλη πιεση θελεις στα 300 αλλη στα 200 αλλη στα 100. Και θα ξανα γινω γραφικος και θα πω παλι οτι αν το ειχε κανει ο μαξ θα ειχαν πεσει ολοι να τον φανε. Αλλα τελικα ηταν το "καλο παιδι" ο Γιωργης ο λορδος που το παιζει παναγια αλλα ειναι κρυφο ταλεντο Μιλαμε για 35x φορες διαφορα στην πιεση σε σχεση με ενα επιτηδες φρεναρισμα που ηταν ο ορισμος του brake testing. Η πιεση που ασκεις στο φρενο ειναι βασικο για να δουμε αν ειναι δυνατο φρεναρισμα. Η τηλεμετρια ειναι διαθεσιμη, η μειωση της ταχυτητας ειναι μικρη και ειναι στα πλαισια που κανουν οι οδηγοι πισω απο το SC οταν θελουν να ζεστανουν τα ελαστικα. 20 λεπτά πριν, liakjim είπε Ήταν ελαστικοί για τους λόγους που είπαμε και γιατί τυπικά έπρεπε να τον τιμωρήσουν μιας και υπήρξε σύγκρουση. Στην πραγματικότητα έφταιγε ο Χάμιλτον γιατί ενώ ο άλλος είχε κόψει, αυτός πήγε και κόλλησε πίσω του. Αλλά το εξαντλήσαμε και είμαστε offtopic. Αυτα ειναι καλο να μενουν. Φυσικα μαζι με τα αλλα, πχ που δεν πιστευες οτι ο Max επιτηδες τρακαρε τον Russel, παρολο που το παραδεχθηκε μεχρι και ο ιδιος ο Μαξ. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από haHa 1
liakjim Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, haHa είπε Αυτα ειναι καλο να μενουν. Συμφωνώ.
akoinonitos Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, haHa είπε Μιλαμε για 35x φορες διαφορα στην πιεση σε σχεση με ενα επιτηδες φρεναρισμα που ηταν ο ορισμος του brake testing. Η πιεση που ασκεςι στο φρενο ειναι βασικο για να δουμε αν ειναι δυνατο φρεναρισμα. Η τηλεμετρια ειναι διαθεσιμη, η μειωση της ταχυτητας ειναι μικρη και ειναι στα πλαισια που κανουν οι οδηγοι πισω απο το SC οταν θελουν να ζεστανουν τα ελαστικα. Αυτα ειναι καλο να μενουν. Ολα καλα ,το θεμα δεν ειναι το φρεναρισμα αλλα η προθεση ,ξερεις καλα οτι ανοιγουν γκαζι και φρεναρουν ολοι οχι μονο ο πρωτος ,ο ρασελ το κανει επιτηδες ,κοιταει στον καθρεπτη και περιμενει ποτε ο μαξ θα πατησει γκαζι για να κοψει αυτος. Αν εχεις αντιθετη αποψη σεβαστη και τελειωνει η συζητηση.
haHa Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ολα καλα ,το θεμα δεν ειναι το φρεναρισμα αλλα η προθεση ,ξερεις καλα οτι ανοιγουν γκαζι και φρεναρουν ολοι οχι μονο ο πρωτος ,ο ρασελ το κανει επιτηδες ,κοιταει στον καθρεπτη και περιμενει ποτε ο μαξ θα πατησει γκαζι για να κοψει αυτος. Αν εχεις αντιθετη αποψη σεβαστη και τελειωνει η συζητηση. Η λογικη λεει οτι κοιταζει τον καθρεπτη οπως κανουν οι περισσοτεροι οδηγοι πριν φρεναρουν για να σιγουρευτουν οτι δεν θα πεσει ο αλλος απο πισω του αν δεν εχει φουλ προσοχη. Η μειωση ταχυτητας ηταν αστεια, μιλαμε πηγε απο τα ~140km/h στα ~80km/h. Οι οδηγοι συνηθως κανουν ακομα μεγαλυτερες και πιο αποτομες μειωσεις ταχυτητας πισω απο το SC οταν ζεσταινουν τα ελαστικα τους. Τελος, παλι εχει ενδιαφερον ποιοι προσπαθουν να παρουσιασουν οτι αυτο που εκανε ο russel ηταν επιτηδες, οταν ακομα και ο ιδιος ο Max στην συνεντευξη μετα εξηγησε τι εγινε (1:15) και δεν ειχε κανενα θεμα με τον Russel: Επεξ/σία 16 Ιουνίου από haHa
liakjim Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 44 λεπτά πριν, haHa είπε Τελος, παλι εχει ενδιαφερον ποιοι προσπαθουν να παρουσιασουν οτι αυτο που εκανε ο russel ηταν επιτηδες, οταν ακομα και ο ιδιος ο Max στην συνεντευξη μετα εξηγησε τι εγινε (1:15) και δεν ειχε κανενα θεμα με τον Russel: Ο Μαξ έδωσε μια διπλωματική απάντηση γιατί είχε λερωμένη τη φωλιά του και εννοείται ότι δεν ξέρει τι μπορεί να σκέφτηκε ο Ράσελ ούτε αν το έκανε επίτηδες. Συνεπώς το bold δεν είναι απόδειξη ότι ο Ρασελ το έκανε επίτηδες ή όχι. Μόνο ο Ράσελ ξέρει (προσωπικά πιστεύω πως όχι αλλά και πάλι δεν έχει σημασία τι πιστεύει ένας τυχαίος τύπος στο ίντερνετ). 1
akoinonitos Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 ώρα πριν, haHa είπε Η λογικη λεει οτι κοιταζει τον καθρεπτη οπως κανουν οι περισσοτεροι οδηγοι πριν φρεναρουν για να σιγουρευτουν οτι δεν θα πεσει ο αλλος απο πισω του αν δεν εχει φουλ προσοχη. Η μειωση ταχυτητας ηταν αστεια, μιλαμε πηγε απο τα ~140km/h στα ~80km/h. Οι οδηγοι συνηθως κανουν ακομα μεγαλυτερες και πιο αποτομες μειωσεις ταχυτητας πισω απο το SC οταν ζεσταινουν τα ελαστικα τους. Τελος, παλι εχει ενδιαφερον ποιοι προσπαθουν να παρουσιασουν οτι αυτο που εκανε ο russel ηταν επιτηδες, οταν ακομα και ο ιδιος ο Max στην συνεντευξη μετα εξηγησε τι εγινε (1:15) και δεν ειχε κανενα θεμα με τον Russel: εφοσον κοιταζει τον καθρεφτη του οπως λες σημαινει οτι τον ειδε και δεν θα εκοβε αλλα εκανε το αντιθετο 1
haHa Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, akoinonitos είπε εφοσον κοιταζει τον καθρεφτη του οπως λες σημαινει οτι τον ειδε και δεν θα εκοβε αλλα εκανε το αντιθετο Ειδε οτι ηταν στα δεξια του οποτε δεν υπηρχε περιπτωση να πεσει πανω του ακομα και αν ηταν αφηρημενος. Ειναι ο ελεγχος που κανουν οι περισσοτεροι οδηγοι πριν πατησουν φρενο οταν ζεσταινουν τα ελαστικα πισω απο το SC. Το να μην βρεθει ο απο πισω μπροστα απο τον προπορευομενο ειναι ευθυνη του πισω πιλοτου. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από haHa
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Nabuko είπε ξεχναει κατι σημαντικο ο yeli. o norris ξερει οτι ο πιαστρι δεν ειναι κανας τυχαιος. οντας λοιπον εξυπνος θα παει να κλεισει την εξωτερικη. γιατι? γιατι η εξωτερικη στην 1 ειναι η εσωτερικη στην 2 και στο s που ερχεται μετα. αν θες να μεινεις μπροστα πρεπει να δωσεις την εσωτερικη εκει και οχι την εξωτερικη οπως θα εκανες στις περισσοτερες στροφες/πιστες. προφανως αν εισαι max μπαινεις εσωτερικη και τον πετας εξω αλλα δεν παιζει ειδικα σε ομοσταυλο ετσι ο νορρις. επειδη λοιπον ειναι γατος ο νορρις και καλα το σκεφτηκε, εμεινε στο γκαζι περιμενοντας την κινηση του πιαστρι που ηταν σχεδον βεβαιο οτι θα συμβει, θα πηγαινε στην εξωτερικη και θα αφηνε χωρο ενα αμαξι στην εσωτερικη. ΔΕΝ το εκανε, για ποιο λογο δεν ξερουμε αλλα πραγματικα οι πιθανοτητες να μην το κανει ηταν σχεδον μηδεν, εκει πονταρε ο νορρις, στον πιαστρι που επισης ειναι γατος και θα πηγαινε στα δεξια της πιστας. γιαυτο και φαινεται τοσο χαζο αυτο που εκανε και τελικα τρακαρε, γιατι ηταν πραγματικα ελαχιστες οι πιθανοτητες να μεινει τοσο δεξια αριστερα ο πιαστρι. Επεξ/σία 17 Ιουνίου από basilis_k6
ASFE Δημοσ. 16 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου Δυστυχώς η κουβέντα με τον χαχα πσντα καταλήγει σε μια ατέρμονη λουπα.. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα