Gulik Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Τρομερος ο Verstappen και σήμερα, πήρε μια pole position που είναι σαν νίκη έτσι όπως ήρθε, τουλάχιστον στο ψυχολογικό κομμάτι του πράγματος. Αύριο θα είναι όλα δύσκολα, μην ξεχνάμε ότι έχουν κάνει λάθη όλοι (Piastri - Norris - Hamilton) για να έρθει αυτή η πρώτη θέση, και είναι όλοι τους πολύ κοντά, ακόμη και η Mercedes, οπότε σε ένα τέταρτης δυναμικότητας μονοθέσιο δεν μπορεί να ελπίζει και σε πολλά (ακόμα και υπό βροχή) στον αγώνα, ο Ολλανδός, όσο... ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ κι αν είναι σε προσωπικές επιδόσεις. 1
Virus200 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δεν ξέρω τι να πούμε πια για αυτό τον άνθρωπο δεν γίνεται να οδηγάει με αυτό τον τρόπο. Τυχεροί που τον ζούμε. Κρίμα για το χαμιλτον μπρουσε για pole.
ekrepali Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 41 minutes ago, Gulik said: Αύριο θα είναι όλα δύσκολα, μην ξεχνάμε ότι έχουν κάνει λάθη όλοι (Piastri - Norris - Hamilton) για να έρθει αυτή η πρώτη θέση, και είναι όλοι τους πολύ κοντά Eίναι δύσκολες οι προσπεράσεις στο silverstone αν ο πρωτοπόρος κάνει σωστή χρήση της μπαταρίας για άμυνα... δε νομίζω ότι θα αφήσει τον αγώνα απ'τα χέρια του. Aύριο περιμένω να δω πώς θα τα κάνει μαντάρα η Mclaren στη στρατηγική... από τη μια θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στον Πιάστρι, απ'την άλλη θα πρέπει να προστατέψουν τον Νόρις για να μη φάει undercut από τους παραπίσω. Μην έχουμε πάλι τίποτα παρατράγουδα όπως πέρυσι στη Monza.
Nabuko Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 1 ώρα πριν, Gulik είπε Αύριο θα είναι όλα δύσκολα, μην ξεχνάμε ότι έχουν κάνει λάθη όλοι (Piastri - Norris - Hamilton) για να έρθει αυτή η πρώτη θέση Eδώ είναι ο γύρος της PP του Μαξ, πρόσεξε στο 0:19 τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Έχασε κι αυτός χρόνο, όχι μόνο οι άλλοι 1 1
ekrepali Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 5 hours ago, Charismo said: Η πρωτοφανής στούκα του Bearman μπαίνοντας στα pits Όχι και πρωτοφανής...
mandos Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 4 ώρες πριν, Charismo είπε Αν δούμε δυο Ferrari front row στο Q3, θα βγουν πολλοί γυμνοί στους δρόμους. Θα το πανυγηριζα και εγώ αυτό, αλλά τον γύρο του Max τον πανυγηρισα ακόμα περισσότερο. Δεν ξέρω αν το εκανε και ως δήλωση σε όσους θέλουν τα συμβόλαια με τη Μερσεντές να έχουν υπογραφεί (κυκλοφόρησαν ήδη τέτοια άρθρα στα social)
sattack Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Νομίζω αυτό το thread εδώ μαζεύει συμπυκνωμένη πολλή πληροφόρηση γύρω από τη F1, σε σημείο που να μπορεί κάποιος που δεν έχει πολύ χρόνο να κοιτάζει σε πολλές πηγές, να διαβάζει μόνο εδώ και να είναι σχεδόν 100% ενήμερος για το τι γίνεται στη F1. Mε αυτό σκεπτικό, γράφω εδώ μερικά που κυκλοφόρησαν τώρα στο διεθνή τύπο για όσους δεν μπορούν να τα ψάχνουν εδώ κι εκει. - ο Max επειδή δεν ήταν ικανοποιημένος στο FP1/2, έβαλε πολύ μικρό πίσω φτερό τύπου Monza. Κανονικά αυτό θα τον καθυστερούσε στις γρήγορες στροφές επειδή θα είχε λιγότερο downforce εκεί, αλλά ήταν τυχερός γιατί στο Q3 σε εκείνες τις στροφές φυσούσε ο αέρας κατά μέτωπο, και αυτό του έδωσε μεγαλύτερο downforce. Οπότε ότι μεγάλο κέρδος είχε στις ευθείες από το μικρό φτερό (μικρό drag), δεν το έχασε στις γρήγορες στροφές από το μικρότερο downforce που θα έπρεπε να έχει, όπως θα ήταν το αναμενόμενο. Αυτό σε συνδυασμό με το οτι αυτός έκανε ελάχιστα λάθη, ενώ οι McLaren μεγαλύτερα, του έδωσε την Pole. - ο Leclerc μετά είπε ότι οι Ferrari έχουν κάποιο συγκεκριμενο πρόβλημα στα Q3, που τους φέρνει σε χαμηλότερες θέσεις στο Quali από ότι θα περίμενε κανείς συνολικά από το μονοθέσιο. Δεν λέει συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το προβλημα για να μην δώσει στοιχεία στις αντίπαλες ομάδες. Πάντως όχι πρόβλημα σε όλο το Quali, ώστε να πούμε ότι φταίει ότι δεν φέρνει τα λάστιχα σε σωστές θερμοκρασίες μέσα σε 1 γύρο. Μάλλον συγκεκριμένα στα Q3 είναι το πρόβλημα. Αυτό κάνει κάποιους να υποθέτουν, ότι στο Q3 που βάζουν όλοι τους κινητήρες στο maximum δυνατό πρόγραμμα, στη φετινή Ferrari κάτι πάει στραβά. Πάλι μόνο υποθέσεις, ότι ίσως σε αυτό το max, δεν αντέχει η ψύξη στη Ferrari. Στον αγώνα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και αυτό ενισχύει τις πιο πάνω υποψίες. - Η McLaren έχει φέτος και πολύ καλύτερο cooling στον κινητήρα, και έτσι έχει καταργησει κάποιες οπές εξαερισμού του κινητήρα, πράγμα που της έχει δώσει ακόμα καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό δείχνει οτι η McLaren έχει μαζεμένα πολλά μικρά σωστά πράγματα που της δίνουν ένα συνολικό πλεονέκτημα, και όχι μόνο 1 συγκεκριμένο "κολπο" που ψάχνουν κάποιοι καχύποπτοι να βρουν. 2oν. Ένα άλλο στοιχείο για αύριο: Κλασικά ξέρουμε ότι περισσότερο downforce προστατεύει καλύτερα τα λάστιχα. Λιγότερο downforce κάνει "σπινιαρισματα" στις στροφές και καίγονται τα λάστιχα γρηγορότερα. Οι McLaren έχουν την καλύτερη συμπεριφορά στην προστασία των ελαστικών, ιδίως των πίσω. Οι Ferrari επίσης έχουν αρκετά καλή. Στο βρεγμένο, ακόμα περισσότερο βοηθάει το μεγαλύτερο downforce. Φυσικά με περισσότερο downforce απο τις επάνω αεροδυναμικες επιφάνειες, έχεις και περισσότερο drag και είσαι πιο αργός και πιο ευάλωτος στις ευθείες. (Για το downforce που παράγει το πάτωμα των ground effect μονοθεσιων, δεν ισχύουν τα ίδια, γι αυτό και το πάτωμα είναι το πιο σημαντικό). Kαι βέβαια ότι τέτοιες ρυθμίσεις βάλεις το Σάββατο για το Quali, θα τις βρεις μπροστά σου και την Κυριακή για τον αγώνα λόγω του parc ferme. Με όλα αυτά υποψιν λοιπόν, από σήμερα και για αύριο, οι Ferrari έχουν το περισσότερο downforce απο τις επάνω αεροδυναμικες επιφάνειες, οι RBR το λιγότερο, και οι McLaren κάπου στη μεση. Αυτό μαζί με τις άγνωστες θερμοκρασίες, τον αέρα και την πιθανότητα βροχής, τα κάνει όλα λίγο (έως πολύ) ρουλέτα για αύριο. 13 4
specre Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Πηγή: STRATEGY GUIDE: What are the tactical options for the British Grand Prix? * Αποποίηση ευθύνης: Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή σφάλμα περιέχονται στο παρόν μήνυμα. * 1
safridia Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Η μονη περιπτωση να κερδισει ο Μαξ ειναι να φυγει μπροστα και απλα να τους αφησει πισω. Εαν δεν το καταφερει αυτο απλα θα τον πιει κανονικα, δεν ξερει να οδηγει αναμεσα σε αλλους οδηγους, ξερει μονο να πηγαινει γρηγορα μονος του 1
Nabuko Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες To βίντεο με τη σύγκριση των 2 πιλότων με ghost car 1
haHa Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, safridia είπε Η μονη περιπτωση να κερδισει ο Μαξ ειναι να φυγει μπροστα και απλα να τους αφησει πισω. Αν δεν βρεξει, η RedBull ειχε το καλυτερο race pace την Παρασκευη(μαζι με Leclerc). Ferrari pose British GP threat as data reveals Max Verstappen promise Αναφορά σε κείμενο The Ferrari driver lapped an average of 1:32.120 on the medium compound, which was one-tenth of a second faster than Norris' run. Even more interestingly, however, was Verstappen's pace as his 1:32.019 was the best of the lot Σε συνδυασμο με top high speed που εχει ο Max λογω low downforce , δεν βλεπω πως μπορει να χασει σε στεγνο, νορμαλ αγωνα. Ενδιαφερον επισης θα εχει πως θα διαχειριστει η Φερραρι την κατασταση οταν ο Hamilton αρχισει να εχει graining και να εχει πισω του κολλημενο τον Leclerc. Λογικα θα του δωσουν παλι ακυρη στρατηγικη. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από haHa
ASFE Δημοσ. πριν από 3 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δε θα εχει μεγαλυτερη φθορα ελαστικων λογω του σετ απ? Αυτο φοβαμαι εγω
haHa Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, ASFE είπε Δε θα εχει μεγαλυτερη φθορα ελαστικων λογω του σετ απ? Αυτο φοβαμαι εγω Μπορει να εχει, αλλα δεν ειναι κατι που δεν ειναι διαχειρισημο οταν εχεις track position: ειναι δυσκολες οι προσπερασεις στο Silverstone η RB εχει υψηλοτερη τελικη οποτε ειναι δυσκολο να την προσπερασουν αυτο σημαινει οτι στους πρωτους γυρους ο Μαξ μπορει να ελεγχει απολυτα τον ρυθμο και να μην πηγαινει ταπα ωστε να κανει extend το stint του οι απο πισω θα φανε εστω και λιγο παραπανω τα ελαστικα τους γιατι θα ειναι σε ακαθαρτο αερα τα μονοθεσια απο την 6η θεση και κατω ειναι αισθητα αργοτερα, οποτε θα υπαρχει κενο για να μπει ο Μαξ σε pit stop και να βγει σε καθαρο αερα ο Μαξ λογικα θα μπει πρωτος απο τους προπορευομενους (με εξαιρεση ισως τον Χαμιλτον) για να μην φαει undercut ολα θα κριθουν στο τελος τους τελευταιου στιντ που εκει η Μακλαρεν θα εχει μεγαλυτερο tyre delta, αλλα πιστευω ο Μαξ θα κρατηθει. Ολα αυτα σε ενα νορμαλ, στεγνο αγωνα. Η Μακλαρεν κανονικα θα πρεπει να κανει split τους οδηγους της και να δωσει στον πισω οδηγο πολυ aggressive strategy με πολυ νωρις 1ο pit stop για να κανει undercut τον Μax ή να τον οδηγησει σε πολυ νωρις 1ο pit stop. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από haHa
ekrepali Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 15 minutes ago, haHa said: Η Μακλαρεν κανονικα θα πρεπει να κανει split τους οδηγους της και να δωσει στον πισω οδηγο πολυ aggressive strategy με πολυ νωρις 1ο pit stop για να κανει undercut τον Μax ή να τον οδηγησει σε πολυ νωρις 1ο pit stop. Η McLaren θα πάθει Ferrari σήμερα, να μου το θυμηθείτε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα