haHa Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, ekrepali είπε Από τον 9ο γύρο στο radio τον ρωτούσαν για ενδεχόμενο στρατηγικής 1 pit stop. Απόκρυψη περιεχομένων Όταν σε ρωτάνε τέτοιο πράγμα, δε πας τέρμα γκάζι. Δεν ήταν commited σε στρατηγική 2 pit stop μέχρι που τον φώναξαν ξαφνικά μέσα. Μια χαρά ήταν τα λάστιχα, χωρίς το παραμικρό blistering. Απόκρυψη περιεχομένων Εχεις λαθος δεδομένα και καταληγεις σε λάθος συμπερασματα. Παρουσιαζεις ενα team radio στον 9ο γυρο και αγνοεις τα επομενα. Αν βαλεις στο f1 tv και ακουσεις τα team radio του Piastri, θα δεις οτι απο τον 12ο γυρο περιπου του κανουν συνεχες coaching για το πως θα πλησιασει τον Λεκλερκ, σε ποια στροφη χανει σε σχεση με τον Λεκλερκ και πως μπορει να την παρει καλυτερα για να πλησιασει, ενω απο τον 15ο του λενε χαρακτηριστικα "use the pace now" και του δινουν strat 10, που ειναι η επιθετικη χαρτογράφηση στον κινητηρα. ----------- Τα ελαστικα ηταν μια χαρα εμφανισιακα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν γυρναγε αργοτερα λογω οτι τα εφαγε, παρολο που ειχε ελαφρυτερο φορτιου καυσιμου. Τελος και του Νορρις τα μεσαια με 31 γυρους ηταν εμφανισιακα μια χαρα(παρολο που γυρναγε στους τελευταιους 2 γυρους πιο αργα), δεν λεει κατι αυτο: Επεξ/σία 4 Αυγούστου από haHa
Lotof Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Γελάσαμε και πάλι με τους GOAT. I am useless my man ο ένας και στο ΠΟΥΘΕΝΑ (ούτε τον μπορτολετο δεν πέρασε) η τουλίπα όταν δεν έχει μονοθέσιο. Βρήκε μονοθέσιο ο alonso και ξαφνικά αναστήθηκε ο γέρος…… ακόμα πιστεύουν μερικοί σε GOAT και όχι σε μονοθέσια και ομάδες. Επεξ/σία 4 Αυγούστου από Lotof 9
arxontas2323 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 2 ώρες πριν, Lotof είπε ακόμα πιστεύουν μερικοί σε GOAT και όχι σε μονοθέσια και ομάδες. Αυτό ακριβώς. 2
ASFE Δημοσ. 4 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου Δυστυχως καποιοι κοιτατε το δεντρο και χανετε το δασος. Στημενοι στη γωνια για ενα κακο αποτελεσμα του εκαστοτε οδηγου για να πειτε οτι λετε. Κοντη μνημη.... 12
specre Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, dkstopo είπε forza ferrari Καλύτερα θα πήγαινε αυτό...
ekrepali Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 5 hours ago, haHa said: ενω απο τον 15ο του λενε χαρακτηριστικα "use the pace now" και του δινουν strat 10, που ειναι η επιθετικη χαρτογράφηση στον κινητηρα. Nα χρησιμοποιήσει το pace να πάει πού; Ο Νόρις που είχε καλό pace, είχε κολλήσει πίσω απ'τον Russell για 19 γύρους. Κι αν δεν έμπαινε ο Russell στα pits και πήγαινε σε στρατηγική 1 pit stop... ακόμα πίσω του θα ήταν ο Norris. 5 hours ago, haHa said: Τα ελαστικα ηταν μια χαρα εμφανισιακα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν γυρναγε αργοτερα λογω οτι τα εφαγε, παρολο που ειχε ελαφρυτερο φορτιου καυσιμου. Τελος και του Νορρις τα μεσαια με 31 γυρους ηταν εμφανισιακα μια χαρα(παρολο που γυρναγε στους τελευταιους 2 γυρους πιο αργα), δεν λεει κατι αυτο: Μέχρι το γύρο 19 συγκρίνω. Ο Νοrris είχε κάνει fastest laps και είχε κολλήσει στο dirty air του Russell για πολλούς γύρους. O Πιάστρι διατηρούσε μια απόσταση 2-4 sec από Russell και είχε 2-3 δευτερόλεπτα απόσταση απ'τον Leclerc. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν στον γύρο 19 τα λάστιχα του Πιάστρι να ήταν σε χειρότερη κατάσταση απ'ότι του Νόρις.
haHa Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ekrepali είπε Nα χρησιμοποιήσει το pace να πάει πού; O Piastri χρησιμοποιησε το pace για να πλησιασει τον Leclerc για να προσπαθησει να κανει undercut. Αν ειχε καλυτερο pace, θα ειχε καταφερει να κολλησει πισω του ωστε να τον περασει μεσω undercut. Αυτο που γραψαμε προηγουμενως: 13 ώρες πριν, haHa είπε Ο ρυθμός του piastri δεν ηταν οριοθετημενος απο τον Λεκλερκ, γιατι πολυ απλα δεν ηταν κολλημενος πισω του. Αν ο Piastri ειχε κολλησει πισω απο τον Λεκλερκ, τοτε θα τον περναγε λογω undercut(1+sec στην Ουγγαρία) στο πρώτο πιτ στοπ και θα ειχε καθαρο αερα σε ολο το 2ο και 3ο στιντ. Δεν ειχε ομως το ρυθμο και ενδεικτικο ηταν οτι γυρναγε πιο αργα μετα τον 11ο γυρο. Εδω και σε γραφημα πως φαινεται οτι μετα τον 10ο γυρο, ο Piastri αρχισε να γυρναει πιο αργα. Μεχρι τον 10ο γυρο, οι γυροι του ηταν ολο και πιο γρηγοροι(πρασινο κομματι, καθοδικο) , ενω απο τον 11ο γυρο, εγιναν πιο αργοι(κοκκινο κομματι, ελαχιστα ανοδικο). Αυτο συνεβει παρολο που η Μακλαρεν του εδινε coaching για το ποιες στροφες πρεπει να βελτιωσει σε σχεση με Λεκλερκ και ενω του ειπε χαρακτηριστικα να χρησιμοποιησει οτι pace εχει και του εδωσε την πιο επιθετικη χαρτογραφηση του κινητηρα(strat 10) : Αντιθετα, ο Norris(εναν outlier στον 9ο γυρο που νομιζω περασε τον Αλονσο με DRS) ειχε σταθερο και ελαχιστα καθοδικο/πιο γρηγορο γυρολογιο απο τον 12-13ο γυρο και μετα. Γενικοτερα, επιμενεις για κατι που φαινεται οτι μαλλον δεν εχεις τις σωστες πληροφοριες/data. Ενδεικτικα αναφερεις ενα radio στον 9ο γυρο και αγνοεις τα επομενα radio για καποιο λογο. ------- 27 λεπτά πριν, ekrepali είπε O Πιάστρι διατηρούσε μια απόσταση 2-4 sec από Russell και είχε 2-3 δευτερόλεπτα απόσταση απ'τον Leclerc. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν στον γύρο 19 τα λάστιχα του Πιάστρι να ήταν σε χειρότερη κατάσταση απ'ότι του Νόρις. Φυσικα και ειναι: ο καθε οδηγος εχει διαφορετικο στυλ και στησιμο και αυτο ακριβως εγινε χθες: Ο Νορρις εκανε εξαιρετικο πρωτο στιντ και μπορεσε να παει 31 γυρους με τα μεσαια(που συμφωνα με το δικο σου οπτικο τεστ, ηταν μια χαρα) . Οτι ειχε καλυτερο pace και κρατησε καλυτερα τα ελαστικα του, αποτυπωνεται γλαφυρα σε αυτο το γεγονος: 15 ώρες πριν, haHa είπε Εκανε 31 γυρους με μεσαια, οταν Piastri εκανε μονο 19. Σημειωτεον οτι ο Piastri απο τον 11ο μολις γυρο ειχε αρχισει να γυρναει πιο αργα, νομιζω μετα τον 11ο δεν επεσε κατω απο 1:22, ενω ο Norris εκανε κατω απο 1:22 ακομα και μετα τον 20ο γυρο. Επεξ/σία 4 Αυγούστου από haHa
sattack Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Ξαναγυρίζουμε λοιπόν στις αναρτήσεις, στον Newey και στους άλλους τους άσχετους: Μόλις η Ferrari μπόρεσε και χαμήλωσε πάλι το πάτωμα, παραλίγο να πάρει νίκη. (Όπως τα είχε καταφέρει και στο Sprint στην Κίνα. Και μετά που πήγε να τρέξει έτσι και στον κυρίως αγώνα με φουλ φορτίο καυσίμων, έσκαγε κάτω και έφθειρε τη σανίδα μέχρι αποκλεισμού) Πράγμα που αποδεικνύει ότι αεροδυναμικά όλοι ξέρουν κουτσά στραβά να φτιάξουν ενα πάτωμα της προκοπής και τις λοιπές αεροδυναμικες επιφάνειες, για να παράγουν το απαραίτητο downforce και να πηγαίνουν γρήγορα. Το θέμα είναι ποιος έχει φτιαξει καλές αναρτήσεις για να υποστηρίζουν σωστά αυτό το πάτωμα, να το κρατάνε όσο γίνεται πιο παράλληλο με το έδαφος ώστε να μην κοπανάει κάτω, να μην βυθίζεται η μύτη μπροστά στο φρενάρισμα (anti-dive), να μην σηκώνεται η μύτη όταν επιταχύνουν μετά από την έξοδο της στροφής (anti-lift). Προφανώς μόνο ο Νewey και οι "Αποστολοί " του που πήγαν στη McLaren. Και να μην ανεβάζουν θερμοκρασία τα πίσω ελαστικά. Άγνωστο αν ειναι λόγω αναρτήσεων, κάτι άλλο, πολλά μικρά μαζί?.... Οπότε ξανά πάλι το συμπέρασμα ότι και του χρόνου πρώτο φαβορί λογικά παραμένει η McLaren, γιατί αυτές οι γνώσεις δεν θα πάνε χαμένες. 5
basilis_k6 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 7 ώρες πριν, haHa είπε Τελος και του Νορρις τα μεσαια με 31 γυρους ηταν εμφανισιακα μια χαρα(παρολο που γυρναγε στους τελευταιους 2 γυρους πιο αργα), δεν λεει κατι αυτο: δεν χρειαζοτανε να βαλεις βελακια, ξερουμε ποια ειναι τα λαστιχα! Spoiler 😁 11
Stratosnis Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 43 minutes ago, basilis_k6 said: δεν χρειαζοτανε να βαλεις βελακια, ξερουμε ποια ειναι τα λαστιχα! Reveal hidden contents 😁 ε όχι και όλοι... https://www.formula1.com/en/video/wheres-the-tyres-relive-red-bulls-pit-stop-nightmare.6060973710001 1
safridia Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε δεν χρειαζοτανε να βαλεις βελακια, ξερουμε ποια ειναι τα λαστιχα! Απόκρυψη περιεχομένων 😁 Δεν ειναι λαστιχα, ειναι μαυρα σημεια επαφης 1 2
mandos Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 1 ώρα πριν, safridia είπε Δεν ειναι λαστιχα, ειναι μαυρα σημεια επαφης Υπάρχει επαφή μεταξύ των ατόμων στη φυσική; Μήπως είναι σημεία συγκεντρωμενης ηλεκτρομαγνητικής δραστηριότητας; Μόνο ένας Τάκης θα μας πει. Αφήνω ασχολιαστο το GP Ουγγαρίας. Εδώ και χρόνια είναι βαρετό για εμένα. Αν ένας αγώνας θέλει παρασκήνιο για να αποκτήσει νόημα τότε κάτι είναι λάθος. Δε μειώνω την προσπάθεια των ομάδων/οδηγών αλλά έριξα μια σιεστα μεσημεριανή που μόνο η Ουγγαρία προσφέρει
Nabuko Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου O Aλόνσο που άφησε μουστάκι για να εργαστεί στα βλάχικα στη Βάρη μετά την F1 σε φωτό μαζί με τον γνωστό από τα meme παππού 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα