Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας είμαι νέο μέλος να σας κάνω μία ερώτηση είμαι φοιτητής επί πτυχίο έχω δώσει ένα συγκεκριμένο μάθημα πάνω από 10 φορές και ενώ ξέρω ότι γράφω γιατί το έχω μάθει απ έξω τόσες φορές που το έχω δώσει εκεί που περίμενα ένα 8 με κόβει  με 2,5 και μου λέει ότι το γραπτό μου είναι ελλιπές. Τι μου συστήνεται να κάνω;πήρα τηλ σήμερα στην γραμματεία για να μου πουν πως θα ζητήσω επαναξιολογηση και μου λένε τι είναι αυτό;πρώτη φορά το ακούμε 

Δημοσ.

Παράγραφος 10 του άρθρου 33 του Νόμου 4009/2011 (ΦΕΚ 195 τ.Α΄/6-9-2011)

"Αν ο φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις φορές σε ένα μάθημα, με απόφαση του κοσμήτορα εξετάζεται, ύστερα από αίτησή του, από τριμελή επιτροπή καθηγητών της σχολής, οι οποίοι έχουν το ίδιο ή συναφές γνωστικό αντικείμενο και ορίζονται από τον κοσμήτορα.

Από την επιτροπή εξαιρείται ο υπεύθυνος της εξέτασης διδάσκων.

• Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν έχεις γνωστούς που το πέρασαν ρώτησέ τους αν μπορούν να σου δώσουν επιπλέον πηγές ανάγνωσης που χρησιμοποίησαν (πχ από Πανεπιστημιακά φροντιστήρια). Αν μιλάμε για Θετικές επιστήμες το "απ'έξω" δεν ακούγεται χρήσιμο γιατί τα μισά θέματα είναι ασκήσεις. Για άλλους κλάδους δεν γνωρίζω αλλά φαίνεται ότι και στην περίπτωσή σου τα θέματα δεν εστιάζουν στην απομνημόνευση.

Δημοσ.
On 19/02/2025 at 19:36, 1234panagi96 said:

Γειά σας είμαι νέο μέλος να σας κάνω μία ερώτηση είμαι φοιτητής επί πτυχίο έχω δώσει ένα συγκεκριμένο μάθημα πάνω από 10 φορές και ενώ ξέρω ότι γράφω γιατί το έχω μάθει απ έξω τόσες φορές που το έχω δώσει εκεί που περίμενα ένα 8 με κόβει  με 2,5 και μου λέει ότι το γραπτό μου είναι ελλιπές. Τι μου συστήνεται να κάνω;πήρα τηλ σήμερα στην γραμματεία για να μου πουν πως θα ζητήσω επαναξιολογηση και μου λένε τι είναι αυτό;πρώτη φορά το ακούμε 

ναι ρε φιλε,αλλα γιατι αυτο το β πληθυντικου με αι?

ετσι γραφεις και στη σχολη?

τοτε δεν απορω.

• Like 1
Δημοσ.
Στις 19/2/2025 στις 7:36 ΜΜ, 1234panagi96 είπε