Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/02/2025 at 15:11, Dr_Pepper said:

αλλά κυρίως γιατί τα περισσότερα παιχνίδια παίζουν μέσα απο translation layers  δηλαδή "τρώνε μπουκάλι" να το πω απλά επειδή έχουν αναπτυχθεί για κλειστά API που ανήκουν στην MS (πχ DirectX ) αλλά και πάλι τρέχουν καλύτερα πωτς γκένιν ατο; :P

Σε Vulkan τρέχουν όχι σε DirectX. Ακόμα και στα Windows τις περισσότερες φορές είναι καλύτερο το Vulkan γιατί επιτρέπει πιο low level optimizations.

On 21/02/2025 at 16:34, mphxths said:

Εμενα μου εκανε εντυπωση που απλα παρεθεσε τα αποτελεσματα χωρις να δειξει καν καποιο απο τα παιχνιδια side-by-side να τρεχει σε linux και windows ωστε να δουμε πραγματικα τα αποτελεσματα στην πραξη ;) Αυτο με βαζει σε υποψιες.

Τα περισσότερα video στο youtube που τρέχουν δίπλα δίπλα είναι στα όρια της απάτης ή στην καλύτερη με λάθος μεθοδολογία. Ο συγκεκριμένος youtuber που σχολιάζεις είναι από τους πιο σοβαρούς που υπάρχουν, θεωρείται όσο πιο αξιόπιστος μπορεί να θεωρηθεί κάποιος από όλους αυτούς. Φυσικά και αυτός παίρνει χορηγίες, και αυτός ενδιαφέρεται μόνο για τα views, δεν υπάρχει κάποιος πραγματικά σοβαρός. Πως λέμε στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος, ε αυτός είναι ο μονόφθαλμος...

Επεξ/σία από elpenor
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, elpenor είπε

Σε Vulkan τρέχουν όχι σε DirectX

Υπάρχουν παιχνίδια που τρέχουν σε Vulkan natively(όχι πολλά όμως) όλα ή σχεδόν όλα (πέρασε πόσος καιρός απο το βίντεο και δεν θυμάμαι με ακρίβεια αν ήταν όλα σε DX12) τρέχουν direct x12 και το proton τα "μεταφράζει" σε vulkan

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, Dr_Pepper said:

Υπάρχουν παιχνίδια που τρέχουν σε Vulkan natively(όχι πολλά όμως) όλα ή σχεδόν όλα (πέρασε πόσος καιρός απο το βίντεο και δεν θυμάμαι με ακρίβεια αν ήταν όλα σε DX12) τρέχουν direct x12 και το proton τα "μεταφράζει" σε vulkan

Έχεις δίκιο, τώρα που το είπες διάβασα πρώτη φορά για τα optimizations που έχει κάνει η Nvidia και η AMD για DXVK and VKD3D-Proton.

Δημοσ.
1 hour ago, elpenor said:

Ο συγκεκριμένος youtuber που σχολιάζεις είναι από τους πιο σοβαρούς που υπάρχουν, θεωρείται όσο πιο αξιόπιστος μπορεί να θεωρηθεί κάποιος από όλους αυτούς. Φυσικά και αυτός παίρνει χορηγίες, και αυτός ενδιαφέρεται μόνο για τα views, δεν υπάρχει κάποιος πραγματικά σοβαρός. Πως λέμε στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος, ε αυτός είναι ο μονόφθαλμος...

Ασε με λοιπον να εχω τις αμφιβολιες μου , οσο οι υπολοιποι πινετε νερο στο ονομα του ;) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, mphxths said:

Ασε με λοιπον να εχω τις αμφιβολιες μου , οσο οι υπολοιποι πινετε νερο στο ονομα του ;) 

Δεν γράφω ότι πίνω νερό στο όνομα του.... το να εμπιστευτείς youtuber είναι σαν να εμπιστευτείς πωλητή. Ξέρω όμως ότι τα περισσότερα video από ανώνυμους που δείχνουν δίπλα δίπλα τα συστήματα είναι χειρότερα.

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ.

παράδειγμα

 

λέει οτι ξέραμε , ο scheduler στα w11 (vs w10) ειναι προορισμένος για intel  P+E cores και εκεί είναι πιο γρήγορα,

στα Linux με νεο kernel δεν εχεις τετοια θέματα αν το παιχνιδι εχει ενα api πχ Vulcan και ειναι σχεδιασμένο σε νεο engine που τρέχει native σε Linux τοτε οι πιθανότητες ειναι οτι θα ειναι πιο γρήγορο απο τα win ειτε 10-11

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, mechpanos said:

Πιάνει το μάτι αυτά τα fps??? 

 

Ουσιαστικα τα παραπανω απο 60 fps εχουν νοημα ως ... καβατζα. Δηλ να εχει περιθωριο να πεσουν (και να παραμεινουν πανω απο 60) σε "δυσκολες σκηνες". 

Επεξ/σία από mphxths
  • Like 2
Δημοσ.

Ερωτώ γιατί εγώ έχω μείνει στην εποχή του Championsip Manager, του Age Of Empires και του   Warcraft III...
Χα χα χα χα χα!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσως έχουν διαφορά σε οθόνες με υψηλό(100, 120, 144) refresh rate. Σε 60ρες δεν βλέπω κάποια διαφορά σε κάποια παιχνίδια που το ξεπερνούν(70-80fps). Πάντως το καλό που έχει κάνει το steam/steamdeck, είναι ότι τα περισσότερα παιχνίδια πλέον παίζουν μια χαρά σε linux, και πολλά έχουν ήδη υποστήριξη για steamdeck με το που βγαίνουν(π.χ το Assassin's Creed Shadows που πολύ πρόσφατα το ανακοίνωσε η Ubisoft).

Επεξ/σία από dancer_69
Δημοσ.

τα πολλα fps εχουν να κανουν με το refresh που κανει το game engine στα hit του παιχτη πανω στον αλλο παιχτη βεβαια μονο τα πραγματικα και με μικρο latency για competitive online,

τους gamers γενικα μετα τα 75 πραγματικα δεν παιζει κανενα ρεαλιστικο ρολο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...