Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αυτο που προσπαθει το shift indicator να κανει ειναι να σε λειτουργησει στην βελτιστη νησιδα σου ριχνει στροφες για να σου αυξησει το φορτιο και οταν θες πολυ ροπη σου λεει να κατεβασεις για να ξαναμπεις στην νησιδα. Δηλαδη ειναι τυπικα ενα παραμετρικο γρφαμημα με παραμετρο το Load αξονα χ τις σαλ και αξονα y g/kWh εδω απλως διδεται μονο για Τ=100%

σωστο..η θεωρια που εχω για υγιη κινητηρα ειναι αυτος ο τροπος shifting  για μιση ωρα απο την εκινηση και μετα ...ξυλο!

εξαρταται βεβαια απο τον κινητηρα,ΠΑΝΤΑ.

3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μηπως το προβλημα ειναι επικαθήσεις ανθρακα που δημιουργουν hotspot?

μπορει γιατι αρχισα να καιω λαδι νωρις,αν και μου λενε οτι ο κινητηρας μου δεν εχει θεμα με επικαθισεις ,παιρνει και ΟΕΜ λαδι full saps και τα ελατηρια σαυτον τον κινητηρα δεν εχουν θεμα,δεν κολλανε παροτι αμμεσου.

3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δεν γνωριζω, δεν μπορω να φανταστω το μονο που ξερω ειναι πως αμα ακουσω την προαναφλεξη ειναι ηδη πολυ ισχυρη.
Δυστυχως δεν ξερω πως να οδηγω απλώνοντας τις στροφες ενω συγχρόνως να κανω οικονομια. Γενικα το δυνατα μου σημεια σαν οδηγος ειναι η ομαλοτητα (και η γλυκα στην χρηση του αυτοκινητου) και η οικονομια. Δηλαδη ακομα και σε πιο σπορ οδηγηση παντα ειμαι πολυ γλυκος, γλυκα inputs μεσαιες στροφες, βελουδο. Δεν μπορω (και ΔΕΝ ΞΕΡΩ) να κυνηγάω ενα αυτοκινητο

η αληθεια ειναι οτι οταν μου εκαναν μετρηση και συμπεραναν πειρακια,εγω τους ειπα οτι δεν ακουσα ποτε κατι.

για την οικονομια που λες μπορεις να την πετυχεις και με πιο δυνατη οδηγηση.π.χ αν κανονικα το shift indicator σου λεει βαλε 5η και εσυ πας με 4η τεντωμενη,με 120,στην αρχη καιει για δευτερολεπτα και μετα αν το σταθεροποιησεις εκει και πηγαινει το αυτοκινητο με εναν σχετικο θορυβο αυξημενου φορτιου απο ταχυτητα,γουργουριζει δλδ. εκει σε εμενα τουλαχιστον κατεβαζει καταναλωση ,ενω αν αλλαξω και βαλω 5η αμεσως και διατηρησω χαμηλο φορτιο ,παω με 120 δλ αυξανω καταναλωση.αν ομως με την 5η αυξησω ταχυτητα παλι στα 140 και παω σταθερα κατεβαινει δραματικα εκεινο το διαστημα.

για να πετυχεις δλδ αυτο που θελεις και αυξημενο φορτιο και πιο σπορ οδηγηση ,να επιλεξεις ταχυτητα και να την διατηρεις λιγο πριν το ευρος αλλαγης σταθερα,τοτε εχεις και οικονομια.χανεις μονο αν τεντωνεις και ανεβοκατεβαζεις συνεχεια,εκει αυξανει η καταναλωση.ενω και με τον δικο σου τροπο και με τον δικο μου εχεις τις 2 ακρες που πετυχαινεις καλη καταναλωση απλα με τον δικο μου εχεις και δυναμη.δοκιμασε το στο μπι-σι ,θα το καταλαβεις.

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είχαμε αποφασίσει το 2023,να δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο κανάλι youtube στην Ελλάδα,περι λιπαντικών.Είχαμε την υποστήριξη 2 μεγάλων αντιπροσωπειων και την χορηγία απο μεγάλο κατάστημα λιπαντικών.Θα είχαμε τα μηχανήματα,θα κάναμε αναλύσεις,παρουσιάσεις καταστημάτων,συνεντεύξεις απο στελέχη εταιριών καθώς και απο χημικούς.Είχαμε πάρει και την έγκριση να επισκεφθούμε τα διυλιστήρια και να δείξουμε πως γίνεται η επεξεργασία των λιπαντικων(valvoline,cyclon...).Θα κάναμε και live κατα καιρούς για κουβεντούλα...οκ κουτσομπολιό...Δυστυχώς στο τέλος μάθαμε απο τους δικηγόρους μας,οτι υπάρχει ενα τεράστιο νομικό εμπόδιο στο όλο πρότζεκτ και θα μπορούσαμε άνετα να βρεθούμε με πρόστιμα της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.Οπότε θα έπρεπε να μένουμε απλά σε παρουσιάσεις και όχι σε κριτικές,κάτι που δεν έχει νόημα.Ετσι εγκαταλειφθηκε η ιδέα.Πίσω στο θέμα μας,συμφωνώ με τον μικρο μητσο οτι το συγκεκριμένο βίντεο εχει πολλά λάθη.Δευτερον το Rowe που ειδα,δεν με ενθουσίασε καπου.Ενα απλο λάδι ειναι.Δεν θυμάμαι τι αλλο ήθελα να πω γιατι μου κάψατε τον εγκέφαλο 😁

  • Haha 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, katargedon είπε

Δυστυχώς στο τέλος μάθαμε απο τους δικηγόρους μας,οτι υπάρχει ενα τεράστιο νομικό εμπόδιο στο όλο πρότζεκτ και θα μπορούσαμε άνετα να βρεθούμε με πρόστιμα της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Συκοφαντική δυσφήμιση και ετσι? Πολυ απλα κανεις την εδρα του καναλιου στο εξωτερικο και υπαγεσαι σε αλλους νομους. Απλο ζητημα, και εμενα στο καναλι μου αμα ειχα το budget θα εκανα παπαδες, αλλα δεν εχω...

19 λεπτά πριν, katargedon είπε

Είχαμε αποφασίσει το 2023,να δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο κανάλι youtube στην Ελλάδα,περι λιπαντικών.Είχαμε την υποστήριξη 2 μεγάλων αντιπροσωπειων και την χορηγία απο μεγάλο κατάστημα λιπαντικών.Θα είχαμε τα μηχανήματα,θα κάναμε αναλύσεις,παρουσιάσεις καταστημάτων,συνεντεύξεις απο στελέχη εταιριών καθώς και απο χημικούς.

Θα ερχομουν κι εγω ως μηχανικος χχαχχα

  • Haha 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Πολυ απλα κανεις την εδρα του καναλιου στο εξωτερικο και υπαγεσαι σε αλλους νομους

Δεν είναι τόσο απλό,μακάρι να ήταν.Το ψάξαμε(οι δικηγόροι μας).Και άλλα κανάλια το δοκίμασαν και την έφαγαν.Δεν τα βάζεις με θηρία.Έχουν πάτημα για τα πάντα αν θέλουν να σε τρέξουν.Καθομαστε εδώ στ'αυγα μας ήσυχα και ωραία 🐓🐓🐓

Δημοσ.

Να πω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη για όλα αυτά αφού δεν είμαι σχετικός με το "άθλημα" .  Χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε δύο αυτοκίνητα το motorkote μετά από παρότρυνση φίλου ο οποίος το θεωρεί ένα μέτριο προς καλό πρόσθετο. Στο δικό του αυτοκίνητο Toyota avensis 1.8 κάνει κι άλλες αλχημείες με μαγνητάκια, ακριβά πρόσθετα - super dynamic, X-1R κλπ.- και ισχυρίζεται ότι έχει κατανάλωση 4,8 λίτρα στα 100χλμ!!

(Όντως αναγράφεται στο καντράν του αυτοκινήτου)

Κάποτε που τον πήγα σε συνεργείο της Toyota τον θεώρησαν γραφικό....

Στο Hilux το δικό μου πάντως μετά το motorkote η κατανάλωση από τα 9,5 πήγε σταδιακά στα 8,2 λίτρα σε μοτέρ 3.0.

 Φυσικά όλα αυτά έχουν και παρά πολύ μεγάλη σχέση με την συντήρηση αλλά και την αξιοπιστία του κάθε κινητήρα. 

Στο θέμα μας τώρα. Με έχει πρήξει στο καινούργιο υβριδικό Vitara που πήραμε να βάλω το X-1R και όταν του είπα πως δεν το ξέρει κανένας το θεώρησε πλεονέκτημα!! Και όσο πιο γρήγορα το κάνω λέει ακόμα καλύτερα.

Σηκώνω τα χέρια και περιμένω γνώμες!!

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Σηκώνω τα χέρια και περιμένω γνώμες!!

Ούτε εγώ το ξέρω αυτό το πρόσθετο,οπότε δεν μπορώ να σου πω.Αλλοι που το χρησιμοποιούν,τι γνώμη έχουν;Λογικά θα είναι όπως και στα άλλα προσθετα.Στο ενα αμάξι θα "κάτσει",στο άλλο όχι.Πάντως το motorkote που το είχα δοκιμάσει σε clio 2.0 williams,που είχα τότε,δεν έκανε καμία διαφορά.Ουτε στο μοτέρ,ούτε στο σασμάν.Επισης χρησιμοποιήθηκε και σε renault 19 με μοτερ 1.8 16v και αργότερα μπηκε και σε αυτο το 2λιτρο williams.Και εκει καμια διαφορά.Βεβαια μιλαμε για εποχή προ Χριστού 2000-2001.Ισως να εχει αλλάξει.

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

motorkote

Οι χλωριωμενες παραφινες ειναι ρωσικη ρουλετα, αν θες να ρισκαρεις το κανεις.

Εχουν εξαιρετικες λιπαντικες ιδιοτητες γενικα δηλαδη σε συνθηκες υψηλης πιεσης ΑΛΛΑ, αντιδρουν με το νερο, και το Cl γινεται ως δια μαγειας HCl, και τρως μπαμ μπαμ το TBN ενω ανεβαινει σε ελαχιστο χρονο το TAN. Ειναι τεραστιο ρισκο, καθως το υδροχλωρικο οξυ επιτιθεται στα κιτρινα μεταλα αλλα ακομα και στο αλουμινιο. Παιζεις με την φωτια, εχει πολυ καλη επιδοση αλλα ενεχει τεραστιο ρισκο

1 ώρα πριν, katargedon είπε

Δεν είναι τόσο απλό,μακάρι να ήταν.Το ψάξαμε(οι δικηγόροι μας).Και άλλα κανάλια το δοκίμασαν και την έφαγαν.Δεν τα βάζεις με θηρία

Δηλαδη σε αγγλοφωνο καναλι με εδρα αλλη χωρα τι θα κανουν -ρωταω γιατι οντως δεν γνωριζω-

20 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

X-1R

image.png.8d7e470d1a0e8c0662c7109d41be872a.png

EP = extreme pressure μου μυριζει motorkote με συνθεση ανευ ναφθαλενιου παραφινης και χλωριου, ισως κατι να κανει
FR = Friction reducer
AW = Anti wear

Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πολλα, ασχετα που δεν ειμαι χημικος μηχανικος, αλλα οτι και να ειναι ειναι παναρκιβο. Δεν ξερω καν αν αξιζει για 35 ευρω. Γενικα με τα προσθετα δε τα παω καλα, διοτι αλλαζουν την ισορροπια του λαδιου και αυτο δεν ειναι καλο, ισως να αξιζει απλως να στραφεις στα τυπικα προσθετα Διθειουχο Μολυβδαινιο ή Διθειουχο Βολφραμιο ή Νιτριδιο του βοριου ή τον παλιο καλο τυπικο γραφιτη (φυσικα και μην το κανεις αυτο just kidding)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δηλαδη σε αγγλοφωνο καναλι με εδρα αλλη χωρα τι θα κανουν -ρωταω γιατι οντως δεν γνωριζω-

Επειδή δεν τα θυμάμαι και εγώ ακριβώς,ρώτα καλύτερα ενα δικηγόρο,να στα πει πιο σωστα.Πάντως μπορούν να σου κάνουν ζημιά ακομα και αν βάλεις εδρα τα νησιά μαο μαο.Παραδειγμα το καναλι la taberna del motor...ισπανος...κατι κακο ειχε πει για τα bardahl και στην αρχη ξεκινησαν οι επιστολες απο bardahl Ιταλιας,μεχρι που του χτυπησαν την πορτα οι δικηγοροι της bardahl απο το Αμερικα...τα βρηκαν τελικα αφου τον αναγκασαν να ανεβασει βιντεο οτι εκανε λαθος.Συν οτι δεν είναι εύκολο πλέον να ανοίξεις κάτι με έδρα σε άλλη χώρα.Ουτε αξίζει τον κόπο να μπεις σε τέτοιες περιπέτειες,απλα για ενα καναλι youtube.

18 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ισως να αξιζει απλως να στραφεις στα τυπικα προσθετα Διθειουχο Μολυβδαινιο ή Διθειουχο Βολφραμιο ή Νιτριδιο του βοριου

Αν θες παράδειγμα να βάλεις μολυβδαινιο η βοριο, η εστερες,είναι καλύτερα να επιλέξεις εξ αρχης ενα λαδι που να τα εχει μεσα στη φορμουλα,παρα να ριχνεις μετα mos2 ceratec plasma κλπ

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.

Αυτές οι συζητήσεις για τα διάφορα πρόσθετα, μαγικά ή όχι , μου θυμίζουν κάτι σχόλια πολύ παλιότερα σε ίδιες συζητήσεις άλλου, κάθονται οι εταιρίες και δουλεύουν μερικά χρόνια να ρίξουν την κατανάλωση 0,2 0,3 λίτρα αντί να ρίχνουν τα χημικά στα λάδια και να πέφτει 1-2 λίτρα έτσι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, katargedon είπε

la taberna del motor

τον ακουλουθω, μχ δε το ειχα παρει χαμπαρι, εγω θα εβαζα disclaimer οτι οτιδηποτε βλεπεις ειναι προιον αναλυσεων και δεν εκφραζει την προσωπικη γνωση του παρουσιαστη - καναλιου.

 

1 ώρα πριν, katargedon είπε

Αν θες παράδειγμα να βάλεις μολυβδαινιο η βοριο, η εστερες,είναι καλύτερα να επιλέξεις εξ αρχης ενα λαδι που να τα εχει μεσα στη φορμουλα,παρα να ριχνεις μετα mos2

συμφωνω απολυτα!!!

 

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Αυτές οι συζητήσεις για τα διάφορα πρόσθετα, μαγικά ή όχι , μου θυμίζουν κάτι σχόλια πολύ παλιότερα σε ίδιες συζητήσεις άλλου, κάθονται οι εταιρίες και δουλεύουν μερικά χρόνια να ρίξουν την κατανάλωση 0,2 0,3 λίτρα αντί να ρίχνουν τα χημικά στα λάδια και να πέφτει 1-2 λίτρα έτσι.

χααχαχχα ακριβως, ξαναλεω δεν ειμαι υπερμαχος των προσθετων

Δημοσ.
4 ώρες πριν, BigJim34 είπε

αλχημείες με μαγνητάκια, ακριβά πρόσθετα - super dynamic, X-1R κλπ.- και ισχυρίζεται ότι έχει κατανάλωση 4,8 λίτρα στα 100χλμ!!

 

 

 

 

 

Πες του να βάλει και το νανογιλέκο ,εκεί θα του επιστρέφει και καυσιμο να μοιράζει τζάμπα.

Δεν θυμάμαι εκείνο το πρόσθετο που το έβαζε και η ΝΑΣΑ .............ειχε γίνει χαμός πριν το μοτορκοτε με δαυτο.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν θυμάμαι εκείνο το πρόσθετο που το έβαζε και η ΝΑΣΑ

αυτο ειναι ρεταριζε λιγο ο πυραυλος στα μεσαια και ηθελε λιγο X1R

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αυτο το βιντεο το ειδα σημερα εχει παρα πολλα λαθη...

Καταρχας μιλαει για προαναφλεξη και λεει πως ο εγκεφαλος δεν εχει τροπο να την αποτρεψει, πραγμα εγγενως λαθος, εκτος οτι απο το εργοστασιο ο κινητηρας εχει ρυθμιστει απο το ρελαντι εως τον κοφτη για ολα τα φορτια 0-100%, οι εγκεφαλοι κρατανε adaptation στον χαρτη αναφλεξης και καθε φορα που βαραει κραταει αρνητικο τριμ και βραδυπορει τον χαρτη. Για αυτο αλλωστε οταν κανουμε reset τα adaptation το αμαξι δειχνει πιο δυνατο...

Επισης μιλαει οτι ζοριζεις τον διωστηρα, ουτε καν. Ο διωστηρας στην ονομαστικη ροπη του κινητηρα δεχεται ΠΟΛΥ μεγαλυτερα αξονικα φορτια. Καθως η ροπη ειναι συναρτηση της δυναμης και του μοχλοβραχιωνα, Εκει που εχει δικιο ειναι στην μεγαλη δυναμη βασικης πλευρας ωσης που ωφειλεται σε καθαρη τριγωνομετρια (αναλυση σε συνιστωσες). Αλλα κλαιν μαιν.

Επιπλεον μιλαει για το μη ικανοποιητικη αντοχη του λιπαντικου φιλμ που ειναι ανοησια, το φιλμ δεν καταρρει με 5-10kN αξονικου φορτιου στον διωστηρα...

Ας δουμε ομως και την πιο δυσμενη περιπτωση με βαση το mean cylinder pressure. 10.34Bar (4πM/D) στην περιπτωση μου, P=F/A, A=44.77cm^2 (Φ=75,5mm) => F=4.62kN ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ

Ουτε η πιεση του λιπαντικου ειναι τοσο χαμηλη οσο νομιζει. Στο ρελαντι 2bar ειναι στανταρακι, ιδιαιτερα με τις κουβεντες μας εδω για τα σωστα ιξωδη.

Μιλαει για κακη αναμειξη καυσιμου, που φυσικα ειναι ατοπο στα αμεσου ψεκασμου, ουτως η αλλως η στρωματοποιημενη λειτουργια αυτη την βασικη αρχη εχει.

Η διαφορα με εμενα vs τους περισσοτερους ειναι πως κανω καλο load control και αξιοποιω την βελτιστη αποδοση του μοτερ με την ελαχιστη απαιτουμενη επιδοση.

Το αναλυτικο γραφημα Ροπης - Ισχυος - BSFC, σε 8v επικεφαλης κινητηρα.
Τι με αποτρεπει απο το να λειτουργω το αμαξι μεταξυ 2000 - 3000 rpm. Τιποτε... image.png.38b781e260bb736b579d1b448dc780a0.png

Οταν απο 2000σαλ μεχρι 3000σαλ ο κινητηρας εχει αποδοση απο 27% εως 31%, ποσο μαλλον οταν εχω το 86% της ροπης απο τις 1500... Ηρεμηστε λιγο λοιπον. Fun fact το βελτιστο BSFC διδεται οταν δεν υπαρχουν απωλειες αντλησης. Δλδ οταν το πενταλ ειναι παντοφλιασμενο.

Κανενα λαδι ουτε στο εργαστηριο δεν μπορει να κανει 30.000km. Αυτα τα λενε οι διπρόσωποι (αντιπρόσωποι) για να σε πεισουν οτι το αμαξι ειναι αξιοπιστο και δεν εχει υψηλο κοστος συντήρησης. Για εμενα τα 7500km ειναι κανονας απαραβατος. Δεν προκειται να κρατησω λαδι πανω απο 7500 και να με πληρωνανε, δεν πα να ειναι και PAO με προσθετα βολφραμιου φτιαγμενο απο τον superman. Νομιζω η μεχρι τωρα κατασταση των μοτερ μου αλλα και οι αναλυσεις με δικαιωνουν. Οταν μπορεις να ανοιξεις το μοτερ και να φας μεσα τοτε μαλλον κανεις κατι καλα τι να πουμε....

 

Μολις βγαλεις ψευτοκαπακο ή καθρεπτη και δεις το ρητινιασμα θα γελασεις (κλαψεις). Μολις θα σου αρχισει να σου καει λαδι ενω το honing θα ειναι αθικτο τοτε σιγουρα ομως θα κλαψεις.

 

Βλεπω εχουν λιγα Group IV τα περισσοτερα ομως Group III, μαλλον δεν ειναι ασχημα image.png.222f6550c38c13427e544c57c3a11a02.png

ενταξει ειναι...

Που βρίσκεις αυτές τις προδιαγραφές? Diesel έχω και χρησιμοποιώ ένα 5w30 ACEA C3,C4. Από την άλλη πώς μπορώ να δω προδιαγραφές για το ELF ACEA C4 ? Αν είναι ίδια να βάλω ELF πάλι στην επόμενη αλλαγή γιατί έχει σχεδόν μισή τιμή το 5λιτρο

Επεξ/σία από sakks80
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

αυτο ειναι ρεταριζε λιγο ο πυραυλος στα μεσαια και ηθελε λιγο X1R

Δεν κάνω πλάκα,κυκλοφορούσε πριν γίνει γνωστό το μοτορκοτε ,ήταν σε λευκό τενεκεδάκι και το πρόσθετες  στο λάδι.Ακριβό ήταν,πάνε πάνω απο 15 χρόνια που κυκλοφορούσε .

Edit το βρήκα Μ.Α.Ι.

https://www.bmwfans.gr/forum/archive/index.php/t-8195.html

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Diesel έχω και χρησιμοποιώ ένα 5w30 ACEA C3,C4

C3 και C4 μαζι,λιγο περίεργο.Το C3 ειναι mid saps,το C4 ειναι low saps.Ποιο λαδι ειναι αυτο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...