DC Δημοσ. 10 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε ναι τα βαζουνε ετσι για να συμπληρωνουν το χαρτι.... Αν δε δεις τα καυσαερια αγαπητε πως θα καταλαβεις αν ο καταλυτης ή η μηχανη δουλευει σωστα; Βασικες αρχες μηχανικης (οχι ιντερνετ) δε παιζει αυτο μιας και υπαρχουν συνθως καμερες στο σημειο εκτος αν μιλαμε το τελευταιο δημοσιο ΚΤΕΟ που εχει μεινει.. εκτος αυτου ως πελατης εχεις δικαιωμα να δεις την ενδειξη στην οθονη οταν περνει μετρηση ακομα και απο αποσταση, για τα χρεπια τα περνανε με παρατηρηση για να ειναιεκτος αυτου ως πελατης εχεις δικαιωμα να δεις την ενδειξη στην οθονη οταν περνει μετρηση ακομα και απο αποσταση, για τα χρεπια τα περνανε με παρατηρηση για να ειναι Ψαχνω αρκετό καιρό για το συγκεκριμένο αμάξι και επειδη ειναι κάποιον τεσπα επιδοσεων μου το έχουν ει 2-3 ατομα που κανουν τη "μαγκια" και βγάζουν τον καταλύτη για να πάρει 1 άλογο (XD) ἡ τους έχει σπάσει και δε τους νοιάζει. Όταν τους ρώτησα και πως περνάνε ΚΤΕΟ μου ειπαν έχουν το γνωστό τους και συγκεκριμένα έχουν παραδίπλα άλλο αμάξι και παίρνουν μέτρηση απο εκεί ή είναι ΚΤΕΟ απο άλλο αμάξι και το βαφτιζουν για το αμάξι του.επαρχια ηταν δεν ξέρω εαν παιζει ρολο. 14 λεπτά πριν, Nabuko είπε Έχεις κολλήσει με τον κωδικό. Δεν αναγράφει κανέναν κωδικό το δελτίο κτέο σου. Καλά λες φιλέ μου..τώρα το επιασα XD Ειμαι και εξω με το κινητό λίγο χάνομαι Επεξ/σία 10 Μαρτίου από DC
GamingMaster424 Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Με βάση το χαρτί του ΚΤΕΟ δεν υπάρχει κανένα σημάδι πως το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και το πεδίο των παρατηρήσεων είναι κενό. Κοινώς, όλα καλά. Τώρα για το χρονικό κενό μεταξύ των ελέγχων, καθόλου απίθανο να μην πέρασε καν από έλεγχο όλο εκείνο το διάστημα. Ειδικά στην επαρχία είναι αρκετά διαδεδομένο ως φαινόμενο.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε Βασικες αρχες μηχανικης (οχι ιντερνετ) λες να μην ξερω ε? οκευ 38 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Ειδικά στην επαρχία είναι αρκετά διαδεδομένο ως φαινόμενο. μχμχ
turbat0s Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Μπορεί από '08 μέχρι '17 να "έγραψε" ~400k χλμ. Λίγο πριν περάσει ΚΤΕΟ το '17 τα "γύρισε" σε 112k. Κλασική περίπτωση. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 1 ώρα πριν, turbat0s είπε Μπορεί από '08 μέχρι '17 να "έγραψε" ~400k χλμ αμαξι με 500k km vs 160k km το βλεπεις απο 3km μακρια
kostas_anes Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 5 ώρες πριν, DC είπε ο λάμδα δουλεύει στο 1 σχεδόν δλδ 14.7 Εννοείς ότι σου λέει κάπου ότι λ = τάδε ή βλέπεις μέτρηση από τον λ και λες είναι σεδόν 1; Στο λέω γιατί η μέτρηση μετράει τάση και στους narrowbands που έχουν τα περισσότερα πάει από 0.1-1V. Άμα είναι κοντά στο 1V είσαι σίγουρα πιο πλούσιος από 14 AFR. To 14.7 είναι κάπου στα 0.45V. 4 ώρες πριν, vamvakoolas είπε Αν δε δεις τα καυσαερια αγαπητε πως θα καταλαβεις αν ο καταλυτης ή η μηχανη δουλευει σωστα; Βασικες αρχες μηχανικης (οχι ιντερνετ) Σε έχει ανάψει ένα πολύ ωραίο CEL γιατί ο λ που τσεκάρει καταλύτη διαβάζει άλλα τι άλλων ή γιατί ο λ πριν τον καταλύτη διαβάζει άλλα τι άλλων ή γιατί ο knock sensor έχει δώσει καμιά 100αριά knock events συνεχόμενα ή γιατί έχει ξεφύγει τελείως το LTFT σε σημείο που δεν μπορεί να διορθώσει άλλο. Αν περιμέναμε από τα καυσαέρια του ΚΤΕΟ να δούμε αν καταλύτης και μηχανή κάνουν σωστές καύσεις, σωθήκαμε. Α btw επειδή λες για "σωστά", μη σου πω με τι AFR τρέχει το Coupe μου (και όλα δηλαδή) σε WOT με στοκ πρόγραμμα. Θα φρίξεις με τα "σωστά". 4 ώρες πριν, DC είπε Ψαχνω αρκετό καιρό για το συγκεκριμένο αμάξι και επειδη ειναι κάποιον τεσπα επιδοσεων μου το έχουν ει 2-3 ατομα που κανουν τη "μαγκια" και βγάζουν τον καταλύτη για να πάρει 1 άλογο (XD) ἡ τους έχει σπάσει και δε τους νοιάζει. Όταν τους ρώτησα και πως περνάνε ΚΤΕΟ μου ειπαν έχουν το γνωστό τους και συγκεκριμένα έχουν παραδίπλα άλλο αμάξι και παίρνουν μέτρηση απο εκεί ή είναι ΚΤΕΟ απο άλλο αμάξι και το βαφτιζουν για το αμάξι του.επαρχια ηταν δεν ξέρω εαν παιζει ρολο. Ανάλογα το μοτέρ και την πλατφόρμα, βλέπεις αξιόλογη διαφορά από καταλύτη σε μερικά (κυρίως μεγάλου κυβισμού), σε άλλα τίποτα. Επαρχία δεν έχει να κάνει, παντού το κάνουνε. Γνωστό να έχεις ή ένα 20-30αρικάκι παραπάνω να δώσεις και όλα γίνονται.
DC Δημοσ. 10 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kostas_anes είπε Εννοείς ότι σου λέει κάπου ότι λ = τάδε ή βλέπεις μέτρηση από τον λ και λες είναι σεδόν 1; Στο λέω γιατί η μέτρηση μετράει τάση και στους narrowbands που έχουν τα περισσότερα πάει από 0.1-1V. Άμα είναι κοντά στο 1V είσαι σίγουρα πιο πλούσιος από 14 AFR. To 14.7 είναι κάπου στα 0.45V. Ανάλογα το μοτέρ και την πλατφόρμα, βλέπεις αξιόλογη διαφορά από καταλύτη σε μερικά (κυρίως μεγάλου κυβισμού), σε άλλα τίποτα. Επαρχία δεν έχει να κάνει, παντού το κάνουνε. Γνωστό να έχεις ή ένα 20-30αρικάκι παραπάνω να δώσεις και όλα γίνονται. Ειχα διαβασει μια πτυχιακη σχετικα με τους ελεγχους ΚΤΕΟ για να λυθουνε οσο γινεται οι αποριες. Τωρα στις μετρησεις του ΚΤΕΟ στον ελεγχο καυσαεριων εχει την τιμη λ δλδ λαμδα μετραει σε κλειστο loop τουλαχιστον ετσι το καταλαβαινω. Την τιμη λ πχ. 0.998 πολλαπλασιαζεις με το 14.7 δλδ 0.998 Χ 14.7 = 14.6706. Σχεδον τελεια καυση. Πχ στο συγκεκριμενο ειναι ελαχιστα φτωχο μπορει να ειναι απο μια κρυα εισαγωγη Η απλα τυχαια στιγμιαιο. Εχει καποιο ορια στα κτεο και σε κοβει. Αναλογα με το αμαξι εχει και διαφορετικα ορια, πχ +-20 στον μαμα εγκεφαλο για να σου αναψει το check και θα εχει ξεφυγει στο LTFT με την προϋπόθεση οτι δουλεουν ολα σωστα. Και παει λεγοντας Ναι γνωριζω πχ οτι στο συγκεκριμενο ατμοσφαιρικο μοτερ δυσκολα βγαζεις αλογα, βαζουν κανονικα χταποδι και ολοσωμη, και θελει κανονικα εγκεφαλο για να παρεις τα μεγιστα αλλα μερικοι δεν βαζουν καν μεταλλικο καταλυτη και πεθαινεις εσυ και ολοι γυρω σου. Οι περισσοτεροι ασχετοι απλα βγαζουν καταλυτη αλλα το αμαξι δεν θα δουλεψει ποτε σωστα με μαμα λαμδα και αναμμενο τσεκ Επεξ/σία 10 Μαρτίου από DC
meletis_m Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 9 ώρες πριν, DC είπε Γεια σας παιδια. Θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι 20ετιας. Κατανοω οτι πιθανον να ειχε καποια θεματα και θα προηγηθει και ελεγχος σε συνεργειο. Οπως και να εχει μια αναγνωση στον ελεγχο κτεο μου κανεις εντυπωση οτι δεν υπαρχει συνεπεια στους ελεγχους κτεο δηλ οπως θα δειτε στην φωτο ο πρωτος ελεγχος ειναι το 2008 με 45.163 χλμ και ο αμεσως επομενος στο 2017 με 112.884 χλμ. Υπαρχε περιπτωση να εχουν γυριστει τα χιλιομετρα Η ο προηγουμενος κατοχος να το χρησιμοποιουσε χωρις να εχει περασει κτεο με οτι συνεπαγεται (προστιμο) ? Επισης ο κωδικος ελειψης Χ1 ΚΩΔ2 περιγραφη ελειψης 6 τι μπορει να σημαινει ? Στα αριστερα του δελτιου δεν γραφει οτι δεν υπαρχει συνεπεια στα χλμ παρα μονο να υπογραψει ο κατοχος οτι ελαβε γνωση για τις οποιεςε λλείψεις υπαρχουν χωρις να δινει διευκρινίσεις. Ευχαριστω! Με το ΚΤΕΟ δε μπορείς να βγάλεις άκρη . Αφού θα το δει μηχανικός πάρτε μια συμπίεση κυλίνδρων και γενικό έλεγχο σε ράμπα. Να είσαι προετοιμασμένος ότι λόγω ηλικίας 20 ετών θα χρειαστεί και το ανάλογο μάζεμα . Εάν σου δώσει το οκ ο μάστορας προχωράς . Τα ζυγίζεις και αναλόγως . Μήπως έχει αλλάξει καντράν ; Βέβαια συνοδεύεται από χαρτί κοντερα. 1
defaultuser2003 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Απορία για χάρη της κουβέντας, για ποιο αμάξι μιλάμε;
DC Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, meletis_m είπε Με το ΚΤΕΟ δε μπορείς να βγάλεις άκρη . Αφού θα το δει μηχανικός πάρτε μια συμπίεση κυλίνδρων και γενικό έλεγχο σε ράμπα. Να είσαι προετοιμασμένος ότι λόγω ηλικίας 20 ετών θα χρειαστεί και το ανάλογο μάζεμα . Εάν σου δώσει το οκ ο μάστορας προχωράς . Τα ζυγίζεις και αναλόγως . Μήπως έχει αλλάξει καντράν ; Βέβαια συνοδεύεται από χαρτί κοντερα. Εννοειται οτι μονο ετσι θα παρω τετοιο αμαξι. Με καλο ελεγχο και μετρηση συμπιεσης. Κανονικα θελει και και ελεγχο διαρροης κυλινδρου αλλα δεν εχω βρει ανθρωπο να κανει αυτη τη διαδικασια. Μονο ισως βελτιωτες το κανουν αλλα δεν εχω ιδεα που. Εχει γενικα αλλαξει χερια το αμαξι δυσκολο να μαθω αυτο που ρωτας. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από DC
2MM Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 57 λεπτά πριν, DC είπε Κανονικα θελει και και ελεγχο διαρροης κυλινδρου αλλα δεν εχω βρει ανθρωπο να κανει αυτη τη διαδικασια. Για φλαντζα ειναι αυτο ?
definitio Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, vamvakoolas said: ναι τα βαζουνε ετσι για να συμπληρωνουν το χαρτι.... Αν δε δεις τα καυσαερια αγαπητε πως θα καταλαβεις αν ο καταλυτης ή η μηχανη δουλευει σωστα; Βασικες αρχες μηχανικης (οχι ιντερνετ) δε παιζει αυτο μιας και υπαρχουν συνθως καμερες στο σημειο εκτος αν μιλαμε το τελευταιο δημοσιο ΚΤΕΟ που εχει μεινει.. εκτος αυτου ως πελατης εχεις δικαιωμα να δεις την ενδειξη στην οθονη οταν περνει μετρηση ακομα και απο αποσταση, για τα χρεπια τα περνανε με παρατηρηση για να ειναι και οι2 οκ Το έχω αναφέρει ξανά σε άλλο θέμα... Σε μεγάλο ιδιωτικό ΚΤΕΟ στη Θεσσαλονίκη, το 2022, μετά από μεγάλο σέρβις/αισθητήρα Ο2 κ.α. το είχα πάει για τον 2ετή έλεγχο... ...στη μέτρηση καυσαερίων το δοκίμαζε ο υπάλληλος επανειλημμένα κ καθυστερούσε...ξαφνικά χωρίς να μου πει τίποτα πήγε κι έφερε ένα μινι αυτοκίνητο που είχαν παρκαρισμένο στην άκρη (i10 νομίζω, δεν θυμαμαι τώρα), το έβαλε στην ακριβώς διπλανή λωρίδα και πήρε από εκεί τη μέτρηση για το δικό μου... ...αυτά, ξαναλέω, χωρίς να μου πει τίποτα, χωρίς να έχω πει εγώ τίποτα, χωρίς γνωριμίες κτλ... Αφού μού εξήγησε ότι ενώ ήταν σωστές οι μετρήσεις, ξαφνικά εκτοξεύονταν εκτός προδιαγραφών, εγώ το ξαναπήγα συνεργείο για να βρεθεί τί έφταιγε κ λίγο πριν αλλάξουμε καταλύτη, αλλάξαμε ECU κι έστρωσαν και οι εκπομπές κ το ρελαντί...είχε ψιλοψηθεί ο εργοστασιακός ecu κι ήταν πολύ πρώιμη έκδοση. ...αφού σιγουρευτήκαμε ότι όλα καλά, το ξαναπήγα στο ίδιο ακριβώς ΚΤΕΟ μετά από 2 βδομα΄δες, για να δοκιμαστεί στο ίδιο εργαλείο...με κοίταξαν αρχικά με απορία, εν τέλει πέρασε ξανά εκουσιο έλεγχο καυσαερίων, επιτυχημένα, και καταλήξαμε να συζητάμε για την επίλυση... Μια χαρά συμβαίνουν περίεργα και τώρα, παρά τις δικλείδες... Μπορεί, καθότι η γενική εικόνα ήταν πολύ καλή (η τσέπη μου το ξέρει) και η υπέρβαση των ορίων δεν ήταν συνεχής, να θεώρησε ότι δεν άξιζε να με κόψει...ή/και μπορεί απλά να είχαν γραμμή να μην κόβουν, τουλάχιστον ΙΧ που ήταν κοντά στο όριο, απο΄φόβο μη χάσουν πελατεία... ...να ήταν κανα τελειωμένο χρέπι, δεν ξέρω πώς θα ενεργούσαν... Επεξ/σία 11 Μαρτίου από definitio 1 1
adsl2+ Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 11 ώρες πριν, DC είπε Έχει πολύ χαμηλούς ρύπους το co είναι μηδενικό, hc 20 και κάτω και ο λάμδα δουλεύει στο 1 σχεδόν δλδ 14.7. Από καύση φαίνεται οκ αν και με αυτά που έχω ακούσει ακόμα και άλλο αμάξι βάζουν στη μετρηση τεστ αρκεί να περάσουν τα δικά τους ειδικα όταν δεν έχουν καταλύτη ὴ είναι χρεπια Γράφει κάτι απο την πίσω μεριά σχετικά με τον κωδικό? Θυμάσαι να σου είπε κάτι προφορικά στο ΚΤΕΟ ελεγκτής? Όχι δεν γράφει τίποτα ούτε είπε κάτι ο ελεγκτής, αν προσέξεις το έντυπο έχει αριθμούς απο το 1 έως το 10, στον αριθμό 6 ειναι: ''ελλείψεις που σημειώθηκαν'' και στο ίδιο πλαίσιο ποιο κάτω γράφει τα χιλιόμετρα από τα προηγούμενα ΚΤΕΟ
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 6 ώρες πριν, 2MM είπε Για φλαντζα ειναι αυτο ? leak down εννοει φλαντζα κανεις με BTB
rastagreece Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Αποπροσωπικη εμπειρια επαψα πλεον να εμπιστευομαι τα ιδιοτικα κτεο. Αγορασα ενα αμαξι μικρο για την συζυγο σε πολυ καλη τιμη και ειχε περασει κτεο πριν 20 μερες. Υπηρχε ενας φιλος στην αθηνα που πηγε και το ειδε και μου λεει θελει τα μαζεματα του. Τον εμπιστευτηκα προχωρησα στην συναλλαγη και μολις ηρθε το αμαξιειχε τα εξης προβληματα. Σαπια γεφυρα μηχανης με αποτελεσμα η μηχανη να εχει κατσει μπροστα,μπιλιοφοροι βαραγαν και οι 2,δεν δουλευε το φλοτερ βενζινης,οι σιαγωνες πισω ηταν σε κατασταση οριακη εως ανυπαρκτοι,ημιμπαρο δεξια γιατι κοπαναγε ολο,ψαλιδι δεξια,φουσκες ανυπαρκτες,.Μπηκα σε σκεψη να παρω τηλ το κτεο και να τους ξεχεσω αλλα δεν το εκανα μιας και οπως ειπα το πηρα πολυ φθηνα και τα ανταλλακτικα κοστισαν γυρω στα 350 ευρω. Επισης απο ολες της εξωτερικες μπετουγιες δουλευε μονο η πισω δεξια. Μεγαλη επιτυχια το κτεο....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα