Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα φιλο που έχει ένα RAV 4 λίγο παλιότερο απο το δικό μου, το έχει σε άριστη κατάσταση και κάνει τακτικά service, το δικό του είναι του 2004 εμένα βγήκε το 2008,τα service εγώ τα κάνω μόνος εκτός απο όταν θέλει λουριά η κάτι που θέλει αναβατόριο, μόλις μου είπε οτι του πήραν 350 ευρώ για λάδια,μπουζια και τακάκια μου φανηκε ακριβό, εσείς τι νομίζετε;.

Επεξ/σία από cpc464
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Έχω ένα φιλο που έχει ένα RAV 4 λίγο παλιότερο απο το δικό μου, το έχει σε άριστη κατάσταση και κάνει τακτικά service, το δικό του είναι του 2004 εμένα βγήκε το 2008,τα service εγώ τα κάνω μόνος εκτός απο όταν θέλει λουριά η κάτι που θέλει αναβατόριο, μόλις μου είπε οτι του πήραν 350 ευρώ για λάδια,μπουζια και τακάκια μου φανηκε ακριβό, εσείς τι νομίζετε;.

Ειναι πολύ γενικό . Τι λάδια κινητήρα μπήκαν ; Μπουζί παίρνει ιριδίου ; Αναλόγως τι υλικά μπήκαν + εργατοώρα.

Το κάνει σε αντιπροσωπεία ή εξειδικευμένο ή γενικό συνεργείο; 

Δημοσ.
55 minutes ago, meletis_m said:

Ειναι πολύ γενικό . Τι λάδια κινητήρα μπήκαν ; Μπουζί παίρνει ιριδίου ; Αναλόγως τι υλικά μπήκαν + εργατοώρα.

Το κάνει σε αντιπροσωπεία ή εξειδικευμένο ή γενικό συνεργείο; 

Γενικό συνεργείο, στο βιβλίο service γράφει αλλαγή φίλτρων αέρος,λαδιού,καμπίνας και λάδια,τακάκια φρένων, και μπουζί,τα μπουζί τα είδα και είναι τα κλασσικά της bosch,  δεν ξέρω μου φαίνονται πολλά, εγώ πάνω απο 150 δεν έχω ξοδέψει αλλά επειδή  δέν πιάνει και το χέρι του δέν θέλω να τον πάρω στον λαιμό μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν ρώτησε τι τον χρέωσε;

Εγώ στο τέλος κάθε service ρωτάω μαζί με την τιμή και τι χρεώνει. 

Έχω βρει βέβαια και ντόμπρο μηχανικό οπότε μου λέει τόσο το φίλτρο τόσο τα λάδια τόσο τα εργατικά μου. 

Διασταυρώνεις τις τιμές με αυτά που βλέπεις online ,και κρίνεις. 

 

Τα 350 πολλά μου φαίνονται. Σαν τιμή αντιπροσωπείας ακούγεται.

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Grfoxz said:

Διασταυρώνεις τις τιμές με αυτά που βλέπεις online ,και κρίνεις.

Αυτό έκανα,τα ποιο ακριβά τακάκια γιαυτό το μοντέλο έχουν 35, άντε να βάλω τα διπλά αν άλλαξε και τα πίσω,70, τα μπουζί βαριά ένα 40άρι, 60 λάδια με το φίλτρο και βαριά 20 φιλτρα καμπίνας και αέρα, 190 άντε να το στρογγυλοποιήσω 200, μένουν 150 εργατικά, εντάξει το έχει ξεφτιλίσει ο τύπος, και είμαι σίγουρος οτι δεν αγοράζει με τιμές ιδιώτη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, cpc464 είπε

Αυτό έκανα,τα ποιο ακριβά τακάκια γιαυτό το μοντέλο έχουν 35, άντε να βάλω τα διπλά αν άλλαξε και τα πίσω,70, τα μπουζί βαριά ένα 40άρι, 60 λάδια με το φίλτρο και βαριά 20 φιλτρα καμπίνας και αέρα, 190 άντε να το στρογγυλοποιήσω 200, μένουν 150 εργατικά, εντάξει το έχει ξεφτιλίσει ο τύπος, και είμαι σίγουρος οτι δεν αγοράζει με τιμές ιδιώτη.

Λογικά σε συνεργείο θα πλήρωνε λιγότερα, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις service σε αντιπροσωπεία για απλά αναλώσιμα λάδια και φίλτρα, για γνήσιο ανταλλακτικό ναι, ίσως και αν θες να βάλεις τα γνήσια τακάκια.

Αλλάζω κάθε χρόνο τα λάδια, ασχέτως αν κάνω 2.500-5.000 χμ μόνο κάθε χρόνο.

Τα πρώτα 5 χρόνια ίσως και λιγότερο, άλλαζα τα λάδια σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρέωνε λάδια και φίλτρο+ εργασία 30-40€, εποχές 2007-2012.

Επειτα επειδή ήθελα να βάζω συγκεκριμένα λάδια, αγόραζα 3-4 λίτρα κάπου στα 30-35€ και 1 φίλτρο λαδιού 4-5€, το πήγαινα σε 1 συγκεκριμένο συνεργείο για αλλαγή και με 10€ σήκωνε το αμάξι και εκανε και οπτικό έλεγχο απο κάτω, αυτό το συνεργείο έκλεισε πλέον.Ομως για αλλαγή τακάκια μπρος-πίσω, χρέωσαν 40€ με δικά μου τακάκια, δηλαδή με δικά τους τακάκια, λογικά θα χρέωναν 70-80€.

Σε άλλο συνεργείο που έχω πάε 2-3 φορές, με χρέωνε για την ίδια εργασία 20€ με δικά μου λάδια και φίλτρο.Τελευταία φορά που πήγα σε αυτόν φέτος τον Ιανουάριο, μου λέει 30€ και όταν του είπα ότι πρίν 2 χρόνια είχε χρεώσει 20€ και τον ρώτησα πόσο θα με χρέωνε αν έβαζε δικά του λάδια και φίλτρο, νευρίασε και άρχισε να λέει:

Λάδια 30€+ το φίλτρο 10€ + τον υπάλληλο που πληρώνω + που σήκωσα το αμάξι 80€, είναι είπε μικρό service 😅Ενώ όταν τον είχα ρωτήσει πρίν 2 χρόνια με δικά του λάδια και φίλτρο, είχε πεί 30€ για την ίδια δουλειά.Δηλαδή αν του κοστίζουν 3.5 λίτρα λάδι και 1 φίλτρο λαδιού 25-30€ και πολλά λέω, ήθελε να βγάλει +50€ για μισή ώρα εργασία.

Οταν ήθελα να αλλάζω τους γνήσιους ιμάντες λόγω παλαιότητας, του είχα πει ότι θέλω τους γνήσιους και είχε πει ναι, γνήσιοι με 30€ και έβαλε imitation.Πες μου από την αρχή βάζω imitation, αυτό είναι κοροϊδία.Για αυτό είναι καλύτερα ότι ανταλλακτικό αφορά μέρος της μηχανής, καλύτερα γνήσιο, εκτός αν κοστίζει υπερβολικά.Οταν πχ στο συνεργείο σου λέει initation τρόμπα νερού 100€ με εργασία ενώ η τρόμπα στοιχίζει 25-40€, καλύτερα γνήσια σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το ίδιο κόστος.

Νευρίασε επειδή του είχα πάει 2-3 φορές δικά μου λάδια και φίλτρο. Δηλαδή δεν έχουμε δικαίωμα να βάζουμε ότι λάδια και ανταλλακτικά θέλουμε;Γιατί αν είναι κάθε χρόνο η κάθε 6 μήνες, θα βάζαμε διαφορετικά λάδια σε κάθε συνεργείο η τα ίδια λάδια στο ίδιο συνεργείο, ότι μάρκα θέλουν αυτοί.Και ότι ανταλλακτικά φθηνά imitation θέλουν αυτοί.Διότι το νόημα να πηγαίνουμε στα συνεργεία, είναι ότι υποτίθεται πως έχουμε αυτή την επιλογή σε αντίθεση με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες.

Εγώ μπορεί να θέλω να βάλω καλό ανταλλακτικό after market.Που αν δεν είμαι μπροστά στην αλλαγή, ξέρω ότι υπάρχουν πιθανότητες να βάλει δικό του φθηνό imitation και να κρατήσει το δικό μου.

Τουλάχιστον στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ξέρω ότι θα βάλουν το γνήσιο ανταλλακτικό και πλέον τα περισσότερα συνεργεία, χρεώνουν όσο τα εξουσιοδοτημένα, ζητούν όσα θέλουν και έχουν δικές τους standar χρεώσεις για κάθε εργασία.

Φίλτρο καμπίνας και αέρα το αλλάζω μόνος μου, 10€ το καθένα έχουν.

Μπορεί σε πολλούς να φανώ υπερβολικός, αλλά όταν στο οχτάωρο εποχές 1998-2010 έβγαζα καθαρά 40-45€ σε βαριά βιομηχανία, που έκανα πιο βαριές και επικίνδυνες δουλειές και απο το 2012 έως να ξεκινήσουν οι αυξήσεις στο βασικό μισθό δούλευα σε άλλο κλάδο για 500€ καθαρά και τώρα είμαι στα 710€ καθαρά και φτάνω με το ζόρι τα 1000€ με αργίες και τριετίες, το θεωρώ κοροϊδία να χτυπάνε αλύπητα.Χρεώνουν όσο στα εξουσιοδοτημένα service και βάζουν imitation, χαλάει και πάλι αντικατάσταση, στο τέλος το "φθηνό" βγαίνει ακριβό.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, cpc464 είπε

Αυτό έκανα,τα ποιο ακριβά τακάκια γιαυτό το μοντέλο έχουν 35,

35€ τακακια ειναι για ποδηλατο. Οχι για αυτοκινητο. Αν συγκρινεις τιμες , με τον πατο της κινας που βρισκεις στα Online καταστασηματα, παντα ακριβα θα σου φαινονται. Το ελαχιστο που μπορεις να βαλεις σε τακακι ειναι ATE , αν δεν βαλεις γνησια. Και αυτα σιγουρα δεν εχουν 35€.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, AntiCambeR said:

Τα πρώτα 5 χρόνια ίσως και λιγότερο, άλλαζα τα λάδια σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρέωνε λάδια και φίλτρο+ εργασία 30-40€, εποχές 2007-2012.

εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν παίζει. ίσως εξειδικευμένο. 

 

1 hour ago, AntiCambeR said:

με 10€ σήκωνε το αμάξι και εκανε και οπτικό έλεγχο απο κάτω, αυτό το συνεργείο έκλεισε πλέον

το περίεργο θα ήταν να είχε μείνει ανοιχτό με αυτές τις τιμές

 

1 hour ago, AntiCambeR said:

Νευρίασε επειδή του είχα πάει 2-3 φορές δικά μου λάδια και φίλτρο. Δηλαδή δεν έχουμε δικαίωμα να βάζουμε ότι λάδια και ανταλλακτικά θέλουμε;

πας στον κομμωτή και του λές θα φέρω το σαμπουάν μου, την μπέρτα μου, το ψαλίδι και την μηχανή να με κουρέψεις;
Πας στο σουβλατζίδικο και του λες φέρνω τις πατάτες, τις τομάτες, την πιτα, το τζατζίκι, και το σουβλάκι και του λές τύλιξε το;

Γιατί λοιπόν να πάς στον μηχανικό και να κάνεις το ίδιο;

 

1 hour ago, AntiCambeR said:

Και ότι ανταλλακτικά φθηνά imitation θέλουν αυτοί.Διότι το νόημα να πηγαίνουμε στα συνεργεία, είναι ότι υποτίθεται πως έχουμε αυτή την επιλογή σε αντίθεση με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες.

Το νόημα στο κεφάλι σου είναι αυτό. ή γιατί δεν έχεις λεφτά ή γιατί δεν θεωρείς οτι αξίζουν τα λεφτά που ζητάει κάποιος μάστορας.
Όταν έχεις ένα αυτοκίνητο, και κάνεις συντήρηση, στην όλη υπηρεσία περιλαμβάνονται και άλλα πράγματα. Όπως να συμπληρωθουν στο βιβλίο σέρβις οι εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο με σφραγίδα και υπογραφή του συνεργείου, και ενδεχομένως αυτές οι εργασίες να συνοδεύονται με εγγύηση.
Αν του πας εσύ τον ιμάντα και αυτός σπάσει στο τριμηνο και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι ποιος θα φταίει; Ο μηχανικός ή εσυ που πήρες ιμάντα της επιλογής σου με 5 € στο autodoc;

Επίσης ΕΣΥ, δεν είσαι ο μοναδικός πελάτης του συνεργείου του, και είσαι η εξαίρεση. Το κάθε συνεργείο πρέπει ανα πάσα ώρα και στιγμή να μπορεί να εξυπηρετεί τους πελάτες του είτε σε περίπτωση αλλαγής λαδιών είτε σε περίπτωση έκτακτης βλάβης. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να μπορεί να προμηθεύεται άμεσα ανταλλακτικά,. Για να είναι ανταγωνιστικός και για να μπορεί να προσφέρει και εγγύηση (σε περίπτωση ελλαττωματικού ανταλλακτικού) προφανώς έχει συγκεκριμένους προμηθευτές δεν ψωνίζει από οπου βρει. Αν πηγαίνει ο καθένας με το ανταλλακτικό ή το αναλώσιμο του δεν θα τζιράρει στον προμηθευτή του, με ο.τι συνέπειες μπορεί να έχει στην επιχείρηση του

 

1 hour ago, AntiCambeR said:

Εγώ μπορεί να θέλω να βάλω καλό ανταλλακτικό after market.Που αν δεν είμαι μπροστά στην αλλαγή, ξέρω ότι υπάρχουν πιθανότητες να βάλει δικό του φθηνό imitation και να κρατήσει το δικό μου.

θα κρατήσει έναν ιμάντα ή τακάκια απο ενα yaris του 2010 γιατί; για να το βάλει κορνίζα; για να το βάλει στο επόμενο ίδιο αυτοκίνητο που μπορεί να του έρθει σε 2 χρόνια; ή για να το πουλήσει στο car.gr για να βγάλει 1€

 

1 hour ago, AntiCambeR said:

Μπορεί σε πολλούς να φανώ υπερβολικός, αλλά όταν στο οχτάωρο εποχές 1998-2010 έβγαζα καθαρά 40-45€ σε βαριά βιομηχανία, που έκανα πιο βαριές και επικίνδυνες δουλειές και απο το 2012 έως να ξεκινήσουν οι αυξήσεις στο βασικό μισθό δούλευα σε άλλο κλάδο για 500€ καθαρά και τώρα είμαι στα 710€ καθαρά και φτάνω με το ζόρι τα 1000€ με αργίες και τριετίες, το θεωρώ κοροϊδία να χτυπάνε αλύπητα.Χρεώνουν όσο στα εξουσιοδοτημένα service και βάζουν imitation, χαλάει και πάλι αντικατάσταση, στο τέλος το "φθηνό" βγαίνει ακριβό.

Αν δεν μπορείς να συντηρήσεις σωστά το αυτοκίνητο σου, και δεν το λέω ειρωνικά, φαντάζομαι την ιδια αντιμετώπιση θα έχεις και σε αλλα κομμάτια του αυτοκινήτου, πχ ασφάλεια, ελαστικά, καύσιμο, δεν χρειάζεται να έχεις αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις κάποιον άλλον τρόπο να μετακινηθείς, με μέσα μαζικής μεταφοράς ή να πάρεις ενα leasing, που συμπεριλαμβάνεται το σέρβις και έχεις και μόνιμα καινούριο αυτοκίνητο.

  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, cpc464 είπε

Όχι . Είναι μέτρια μάρκα και αναλόγως τη έκδοση τους. Για όχημα που δε πιέζει τα φρένα και με λογικές απαιτήσεις είναι μια χαρά . Στις 15-20.000 εάν το οδηγεί και εντός πόλης κάνει έλεγχο σε τακάκια φρένων να δει τη πορεία . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/3/2025 στις 11:39 ΠΜ, tzotzo είπε

εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν παίζει. ίσως εξειδικευμένο. 

Δεν είναι η επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά εξουσιοδοτημένο.Αλλά και εξειδικευμένο να είναι, έχει την επωνυμία της εταιρίας, πουλάει αυτοκίνητά της και κόβει αποδείξεις με εγγύηση εργασιών στο χαρτί.

Στις 15/3/2025 στις 11:39 ΠΜ, tzotzo είπε

το περίεργο θα ήταν να είχε μείνει ανοιχτό με αυτές τις τιμές

Μα δεν έκλεισε γιατί έκανε προνομιακές τιμές, βγήκε σε σύνταξη αυτός που το λειτουργούσε.Κανονικές χρεώσεις έκανε, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια.

Αφού δουλεύουν χωρίς να κόβουν αποδείξεις, αλλιώς χρεώνουν πιο ακριβά.Είναι περιπτώσεις που φτάνουν τις τιμές των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ενώ τα ανταλλακτικά είναι κατώτερα.

Στις 15/3/2025 στις 11:39 ΠΜ, tzotzo είπε

Αν δεν μπορείς να συντηρήσεις σωστά το αυτοκίνητο σου, και δεν το λέω ειρωνικά, φαντάζομαι την ιδια αντιμετώπιση θα έχεις και σε αλλα κομμάτια του αυτοκινήτου, πχ ασφάλεια, ελαστικά, καύσιμο, δεν χρειάζεται να έχεις αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις κάποιον άλλον τρόπο να μετακινηθείς, με μέσα μαζικής μεταφοράς ή να πάρεις ενα leasing, που συμπεριλαμβάνεται το σέρβις και έχεις και μόνιμα καινούριο αυτοκίνητο.

Δεν το λες ειρωνικά, αλλά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και αυτό που προτείνεις δεν είναι εφικτό.

Στις 15/3/2025 στις 11:39 ΠΜ, tzotzo είπε

Το νόημα στο κεφάλι σου είναι αυτό. ή γιατί δεν έχεις λεφτά ή γιατί δεν θεωρείς οτι αξίζουν τα λεφτά που ζητάει κάποιος μάστορας.
Όταν έχεις ένα αυτοκίνητο, και κάνεις συντήρηση, στην όλη υπηρεσία περιλαμβάνονται και άλλα πράγματα. Όπως να συμπληρωθουν στο βιβλίο σέρβις οι εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο με σφραγίδα και υπογραφή του συνεργείου, και ενδεχομένως αυτές οι εργασίες να συνοδεύονται με εγγύηση.
Αν του πας εσύ τον ιμάντα και αυτός σπάσει στο τριμηνο και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι ποιος θα φταίει; Ο μηχανικός ή εσυ που πήρες ιμάντα της επιλογής σου με 5 € στο autodoc;

Λάθος έκφραση χρησιμοποιείς, η οποία είναι προσβλητική.Θα μπορούσες να γράψεις ότι το σκεπτικό μου είναι λάθος, εφόσον διαφωνείς.

Αν του πάω δικό μου ανταλλακτικό, δεν θα του ζητήσω ευθύνες αν δεν βγεί αξιόπιστο.

Στις 15/3/2025 στις 11:39 ΠΜ, tzotzo είπε

Επίσης ΕΣΥ, δεν είσαι ο μοναδικός πελάτης του συνεργείου του, και είσαι η εξαίρεση. Το κάθε συνεργείο πρέπει ανα πάσα ώρα και στιγμή να μπορεί να εξυπηρετεί τους πελάτες του είτε σε περίπτωση αλλαγής λαδιών είτε σε περίπτωση έκτακτης βλάβης. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να μπορεί να προμηθεύεται άμεσα ανταλλακτικά,. Για να είναι ανταγωνιστικός και για να μπορεί να προσφέρει και εγγύηση (σε περίπτωση ελλαττωματικού ανταλλακτικού) προφανώς έχει συγκεκριμένους προμηθευτές δεν ψωνίζει από οπου βρει. Αν πηγαίνει ο καθένας με το ανταλλακτικό ή το αναλώσιμο του δεν θα τζιράρει στον προμηθευτή του, με ο.τι συνέπειες μπορεί να έχει στην επιχείρηση του

Δεν με θεωρούσε πελάτη του, γιατί ήθελε να πηγαίνω αποκλειστικά σε αυτόν.Σε προηγούμενες εργασίες με αντικατάσταση  δικού του ανταλλακτικού, πληρώθηκε και δεν του είχα φέρει αντίρρηση.

Αυτό με τους προμηθευτές το καταλαβαίνω, έχει κάποια λογική, αλλά δεν θα "έμπαινε μέσα" με 1 αλλαγή λαδιών χωρίς δικά του λάδια.Αλλά δεν ήταν σωστός ο τρόπος που φέρθηκε, δηλαδή την 1 να λέει ότι χρεώνει με δικά του λάδια και φίλτρο 30€ και με δικά μου 20€, να το κάνει πράξη 2 φορές και αυτή την φορά να μου λέει 30€ με δικά μου λάδια και φίλτρο.Λέω μέχρι εκεί OK, ανέβασε την τιμή μετά απο 2 χρόνια.Αλλά εκείνη την στιγμή να τον ρωτάω πόσο θα με χρέωνε αν έβαζε δικά του και είπε 80€.Πώς τα 30€ έγιναν 80;Δεν υπάρχει αυτή η τιμή, δεν ισχύει ούτε με απόδειξη σε αντιπροσωπεία δεν φτάνει τόσο.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Δημοσ.
2 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Δεν είναι η επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά εξουσιοδοτημένο.Αλλά και εξειδικευμένο να είναι, έχει την επωνυμία της εταιρίας, πουλάει αυτοκίνητά της και κόβει αποδείξεις με εγγύηση εργασιών στο χαρτί.

Μα δεν έκλεισε γιατί έκανε προνομιακές τιμές, βγήκε σε σύνταξη αυτός που το λειτουργούσε.Κανονικές χρεώσεις έκανε, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια.

Αφού δουλεύουν χωρίς να κόβουν αποδείξεις, αλλιώς χρεώνουν πιο ακριβά.Είναι περιπτώσεις που φτάνουν τις τιμές των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ενώ τα ανταλλακτικά είναι κατώτερα.

Δεν το λες ειρωνικά, αλλά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και αυτό που προτείνεις δεν είναι εφικτό.

Λάθος έκφραση χρησιμοποιείς, η οποία είναι προσβλητική.Θα μπορούσες να γράψεις ότι το σκεπτικό μου είναι λάθος, εφόσον διαφωνείς.

Αν του πάω δικό μου ανταλλακτικό, δεν θα του ζητήσω ευθύνες αν δεν βγεί αξιόπιστο.

Δεν με θεωρούσε πελάτη του, γιατί ήθελε να πηγαίνω αποκλειστικά σε αυτόν.Σε προηγούμενες εργασίες με αντικατάσταση  δικού του ανταλλακτικού, πληρώθηκε και δεν του είχα φέρει αντίρρηση.

Αυτό με τους προμηθευτές το καταλαβαίνω, έχει κάποια λογική, αλλά δεν θα "έμπαινε μέσα" με 1 αλλαγή λαδιών χωρίς δικά του λάδια.Αλλά δεν ήταν σωστός ο τρόπος που φέρθηκε, δηλαδή την 1 να λέει ότι χρεώνει με δικά του λάδια και φίλτρο 30€ και με δικά μου 20€, να το κάνει πράξη 2 φορές και αυτή την φορά να μου λέει 30€ με δικά μου λάδια και φίλτρο.Λέω μέχρι εκεί OK, ανέβασε την τιμή μετά απο 2 χρόνια.Αλλά εκείνη την στιγμή να τον ρωτάω πόσο θα με χρέωνε αν έβαζε δικά του και είπε 80€.Πώς τα 30€ έγιναν 80;Δεν υπάρχει αυτή η τιμή, δεν ισχύει ούτε με απόδειξη σε αντιπροσωπεία δεν φτάνει τόσο.

Ίσως απλά δε σε ήθελε για πελάτη. 

Τεχνικοί και μάστορες κάθε είδους δεν πολύ συμπαθούν πελάτες που τους "ζαλίζουν".

Προτιμούν κάποιον που θα πάει θα αφήσει το αμάξι του και θα γυρίσει να το πάρει και να πληρώσει χωρίς πολλά πολλά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...