Axlmon Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Η Tesla αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα δημόσιας εικόνας καθώς οι τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων της μειώνονται με διπλάσιο ρυθμό σε σύγκριση με την ευρύτερη αγορά αυτοκινήτων. Σύμφωνα με δεδομένα από το Car Gurus, οι τιμές των μεταχειρισμένων Tesla έχουν μειωθεί κατά 3,7% τους τελευταίους 90 ημέρες, ενώ η συνολική αγορά σημείωσε πτώση μόλις 1,5%. Κάποτε η Tesla ήταν η αγαπημένη μάρκα για τους περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους αγοραστές αυτοκινήτων και το πιο δημοφιλές προϊόν στην αγορά. Εκατοντάδες χιλιάδες θαυμαστές πλήρωναν προκαταβολές χιλίων δολαρίων και περίμεναν έως και δύο χρόνια για την ευκαιρία να αγοράσουν ένα Model 3, με άλλους να πληρώνουν υψηλές προσαυξήσεις σε όσους βρίσκονταν στην αρχή της λίστας αναμονής. Ωστόσο, οι πολιτικές δραστηριότητες του CEO της Tesla, Elon Musk, φαίνεται να έχουν επηρεάσει αρνητικά τη δημοτικότητα της εταιρείας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, όπου ο Musk ισχυριζόταν ότι ενδιαφερόταν για την κλιματική αλλαγή, τώρα φαίνεται πιο πιθανό να συμβάλλει στην αναίρεση εργασιών για την κλιματική αλλαγή. Αυτό έχει πλήξει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της Tesla, οι οποίες έχουν καταρρεύσει στην Ευρώπη και έχουν μειωθεί σε μικρότερο βαθμό στην Κίνα. Έχει επίσης επηρεάσει την τιμή των μετοχών της εταιρείας και τις τιμές των μεταχειρισμένων Tesla στις ΗΠΑ. Η κατοχή ενός Tesla αρχίζει να φέρει κάποιο στίγμα, και οι ιδιοκτήτες δεν είναι συνηθισμένοι στη δυσφορία που αντιμετωπίζουν πλέον για την επιλογή τους σε ηλεκτρικό όχημα. "Δύο εβδομάδες πριν, με αποκάλεσαν Ναζί στο πάρκινγκ του Kroger," δήλωσε ένας ιδιοκτήτης στους New York Times. Σύμφωνα με στοιχεία του Car Gurus, σε ετήσια βάση, οι τιμές των μεταχειρισμένων Tesla έχουν μειωθεί κατά 7,5%, σε σύγκριση με 2,8% για την αγορά συνολικά. Και αυτό προστίθεται στη μεγάλη υποτίμηση που προκλήθηκε από μια σειρά μειώσεων τιμών νέων αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια, καθώς και από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που διαθέτουν μαζικά στόλους Tesla. Το Model 3 είναι στην αγορά περισσότερο καιρό από το Model Y, και θα περίμενε κανείς τα παλαιότερα αυτοκίνητα να έχουν υποτιμηθεί περισσότερο. Πράγματι, η μέση τιμή ενός Model 3 του 2017 είναι τώρα λίγο κάτω από 20.000 δολάρια. Αλλά ακόμη και τα μοντέλα πρόσφατων ετών χάνουν γρήγορα την αξία τους – ένα Model 3 του 2022 αξίζει κατά μέσο όρο μόλις 25.000 δολάρια. Οι τιμές του Model Y έχουν μειωθεί σε μεγαλύτερο βαθμό, αν και η υψηλότερη προτεινόμενη τιμή λιανικής και η νεότερη ηλικία του Y σημαίνουν ότι οι τιμές δεν έχουν μειωθεί τόσο πολύ όσο του Model 3, ακόμη. Το CarGurus έχει παρατηρήσει πτώσεις μεταξύ 16-21% για κάθε έτος μοντέλου του Model Y, σε ετήσια βάση. Το CarGurus δεν είναι το μόνο μέσο που παρατήρησε αυτή την τάση. Σύμφωνα με τα δεδομένα του, το iSeeCars αναφέρει ότι τα μεταχειρισμένα Tesla έχουν μειωθεί κατά 13,6%, σε ετήσια βάση. Τα μοντέλα 3, Y και S ήταν όλα στα τέσσερα κορυφαία ηλεκτρικά οχήματα με τη μεγαλύτερη υποτίμηση, αν και την πρώτη θέση κατέλαβε η Porsche Taycan. Από την πλευρά της, η Tesla προσπαθεί να ενισχύσει την εικόνα της με τη βοήθεια του Προέδρου Trump. Τη Δευτέρα, ο πρόεδρος βρέθηκε στο South Lawn του Λευκού Οίκου για να προωθήσει τα αυτοκίνητα της Tesla, φαίνεται να αγοράζει ένα παρά το γεγονός ότι έχει κάνει εκστρατεία με μια ρητά αντι-ηλεκτρική πλατφόρμα οχημάτων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
lambrospro Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου αυτό ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά, όχι για Tesla. Στην Ελλάδα, ειδικά, τα Tesla έχουν τη μικρότερη υποτίμηση σε σχέση οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό μιας και το αυτοκίνητο είναι αιώνες μπροστά από τον ανταγωνισμό. 6 1 18
Δημοφιλής ανάρτηση cpc464 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 18 Μαρτίου Δέν μου κάνει καμία εντύπωση,ποιός θα αγοράσει ένα swasticar όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να στο κάψουν η να στο βανδάλισουν;. 27 2 2 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου ο μεσος αμερικανος αγοραστης τεσλα παιρνει m3 με μισθους μισου χρονου btw. αν μπορουσα να κανω το ίδιο στην ελλαδα σας το χάριζα μετα απο 5 χρονια, ετσι γιατι ειμαι άπλας... 5 1 3
jimacid Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ο μεσος αμερικανος αγοραστης τεσλα παιρνει m3 με μισθους μισου χρονου btw. αν μπορουσα να κανω το ίδιο στην ελλαδα σας το χάριζα μετα απο 5 χρονια, ετσι γιατι ειμαι άπλας... Με τον μεικτό μισθό μισθού χρόνου θες να πεις. Με την ίδια λογική και ο μέσος Έλληνας με 20.000 μεικτά τον χρόνο το αγοράζει με μισθούς 1.5 χρόνου... Όχι και άσχημα Ε; Ειδικά αν αναλογιστεις ότι στην Ελλάδα δεν πρέπει να πληρώνεις υποχρεωτικά ιδιωτική ασφάλεια υγείας η ότι μια ακτινογραφία χωρίς ασφάλεια μπορεί να κοστίζει 3-5 χιλιάδες ευρώ... 8 2 2
eko13 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Αυτο που συγκρινουν τα Τεσλα με τα υπολοιπα αυτοκινητα (και οχι μονο με τα ηλεκτρικα) με ξεπερναει🤣 2 1 2
manos08 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 3 minutes ago, eko13 said: Αυτο που συγκρινουν τα Τεσλα με τα υπολοιπα αυτοκινητα (και οχι μονο με τα ηλεκτρικα) με ξεπερναει🤣 Γιατί δεν είναι το tesla αυτοκίνητο?🫨 6 1
poulaoaverta Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου το Insomnia αν δεν κραξει Elon musk και τις εταιριες του τουλαχιστον με 1 Αρθρο την ημέρα δεν βγαίνει!!! δεν τους πληρώνει το αφεντικό! 10 8 2 11
Super Moderators billdanos Δημοσ. 18 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, poulaoaverta είπε το Insomnia αν δεν κραξει Elon musk και τις εταιριες του τουλαχιστον με 1 Αρθρο την ημέρα δεν βγαίνει!!! δεν τους πληρώνει το αφεντικό! Poula poula πούλα όσο προλαβαίνεις! 😛 1 17
poulaoaverta Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Μόλις τώρα, billdanos είπε Poula poula πούλα όσο προλαβαίνεις! 😛 προσπαθώ να σας φτάσω στην παπάτζα αλλα δεν! 3 2 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 4 minutes ago, poulaoaverta said: το Insomnia αν δεν κραξει Elon musk και τις εταιριες του τουλαχιστον με 1 Αρθρο την ημέρα δεν βγαίνει!!! δεν τους πληρώνει το αφεντικό! καμία δουλειά δεν είναι ντροπή 1 8
Dimitris_1981 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ο μεσος αμερικανος αγοραστης τεσλα παιρνει m3 με μισθους μισου χρονου btw. αν μπορουσα να κανω το ίδιο στην ελλαδα σας το χάριζα μετα απο 5 χρονια, ετσι γιατι ειμαι άπλας... Καλό είναι να ψάξεις το median και όχι το average wages και αυτό μετά από φόρους. Επίσης σημαντικό εκεί είναι αν η εταιρεία σου δίνει προνόμια όπως κάλυψη ασφάλισης και συνταξιοδοτικού. Τέλος, ας συνυπολογίσουμε και το μέσο κόστος ζωής. 3
chek2fire Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου άλλη μια είδηση από τα εσωτερικά του συνδικάτου βενζινάδων Ελλάδος 2 1 21
Super Moderators billdanos Δημοσ. 18 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 11 ώρες πριν, poulaoaverta είπε προσπαθώ να σας φτάσω στην παπάτζα αλλα δεν! 11 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε καμία δουλειά δεν είναι ντροπή Πάρε πάρε παρεεεεεε και Tesla έχω, εφκεροιααααααααααα. 😛 Είναι εντυπωσιακό πάντως πως αντί να σας ενοχλεί ένας ψυχακιας που με την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του κοντεύει να καταστρέψει μια εταιρεία που μας έμαθε και καθιέρωσε την ηλεκτροκίνηση (που προϋπήρχε βέβαια πριν την εξαγοράσει), τα βάζετε με ένα μέσο που απλά αναπαράγει ειδήσεις που παίζουν παντού… τς τς τς 21
Devil9697 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Λογικο, γιατι να πάρω ενα αυτοκίνητο που λεει οτι εχει αυτονομία 550 αλλα στην πραγματικότητα εχει 300, εχεις αφαιρέσει ολους τους διακοπτες πισω απο το τιμόνι δυσκολευοντας μου την οδήγηση, δεν με αφήνεις να φορτιζω στο 100% γιατι θα πέσει η απόδοση της μπαταρίας και το καλοκαίρι με σχεδιαστικό λαθος της οροφής το αμαξι ειναι φούρνος? Γιατί να παρω ενα τέτοιο αμαξι. Απλα πες μου εναν λογο. Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλα οταν λενε 550 θελω να βγαζω 550, οχι να με κοροϊδεύει η γυναικα μου με το i20 που βγαζει 750 χιλιόμετρα 7 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα