Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, d4mage said:

Μόλις ενεργοποίησα την προσφορά και στο speedtest είμαι κάτω από τα 50Mbps. Μία γραμμή στο 5G και προβληματίζομαι πολύ στην κακοκαιρία. Το κόβω να επιστρέφω στην Cosmote.

 

Δοκίμασες με 4G; Τυχαίνει κάποιες φορές λόγω κάλυψης με 4G να είναι καλύτερες οι ταχύτητες (το βιώνω στην περιοχή μου με Vodafone).

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stark είπε

Δοκίμασες με 4G; Τυχαίνει κάποιες φορές λόγω κάλυψης με 4G να είναι καλύτερες οι ταχύτητες (το βιώνω στην περιοχή μου με Vodafone).

Εχω πληρώσει ήδη 3,00€ για την sim στην COSMOTE και κάνω υπαναχώρηση. 
 

Δοκίμασα το ίντερνετ από Χαλκιδική έως Λαγκαδά σε όλη την παλιά εθνική Καβάλας και η φάση ήταν ίδια. 
 

Υπάρχαν κάτι τρελά εμβάσματα τύπο 170-200 αλλά είμαι σταθερά κάτω από 50 χωρίς κανένα καιρικό.

2 γραμμές είχα και σε Vodafone - COSMOTE αλλά το ίντερνετ δεν ήταν έτσι. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, d4mage είπε

Εχω πληρώσει ήδη 3,00€ για την sim στην COSMOTE και κάνω υπαναχώρηση. 
 

Δοκίμασα το ίντερνετ από Χαλκιδική έως Λαγκαδά σε όλη την παλιά εθνική Καβάλας και η φάση ήταν ίδια. 
 

Υπάρχαν κάτι τρελά εμβάσματα τύπο 170-200 αλλά είμαι σταθερά κάτω από 50 χωρίς κανένα καιρικό.

2 γραμμές είχα και σε Vodafone - COSMOTE αλλά το ίντερνετ δεν ήταν έτσι. 

φιλε δεν γινεται...μηπως να δοκιμασεις καποια αλλη συσκευη?

Δημοσ.
11 ώρες πριν, KaRLoSSaLoNiKa είπε

φιλε δεν γινεται...μηπως να δοκιμασεις καποια αλλη συσκευη?

iPhone 16 έχω κι όμως γίνεται.

Το ηχογραφημένο μήνυμα ακούγεται και σε εμένα, αρχικά έγινε η μεταφορά στην Q και δεν ενημερώθηκα. Εγώ είχα την κάρτα sim μαζί μου άλλα έπρεπε να λάβω ένα mail ή sms πριν γίνει η αλλαγή.

Αναγνώρησαν το λάθος τους και έπειτα για το ηχογραφημένο ενημερώθηκα πως αυτό είναι προς επίλυση στο επόμενο διάστημα ενώ αυτοί μου απάντησαν επίσημα πως για την αφαίρεση ενημερώνουμες το support και το διορθώνουν (δεν εμφανίζεται σε όλους).

Τηλεφωνικά μου απαντήσανε πως αυτό είναι προσωρινή λύση.

 

Τέλος πάντων ελπίζω να παραλάβω μέχρι αύριο την κάρτα sim της Cosmote διότι η προσφορά είναι μέχρι 28/9 εκτός εάν πάρει κάποια παράταση.

Vodafone ευχαρίστως άλλα δεν κόβουν online τιμολόγιο.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, d4mage είπε

iPhone 16 έχω κι όμως γίνεται.

Το ηχογραφημένο μήνυμα ακούγεται και σε εμένα, αρχικά έγινε η μεταφορά στην Q και δεν ενημερώθηκα. Εγώ είχα την κάρτα sim μαζί μου άλλα έπρεπε να λάβω ένα mail ή sms πριν γίνει η αλλαγή.

Αναγνώρησαν το λάθος τους και έπειτα για το ηχογραφημένο ενημερώθηκα πως αυτό είναι προς επίλυση στο επόμενο διάστημα ενώ αυτοί μου απάντησαν επίσημα πως για την αφαίρεση ενημερώνουμες το support και το διορθώνουν (δεν εμφανίζεται σε όλους).

Τηλεφωνικά μου απαντήσανε πως αυτό είναι προσωρινή λύση.

 

Τέλος πάντων ελπίζω να παραλάβω μέχρι αύριο την κάρτα sim της Cosmote διότι η προσφορά είναι μέχρι 28/9 εκτός εάν πάρει κάποια παράταση.

Vodafone ευχαρίστως άλλα δεν κόβουν online τιμολόγιο.

Αρχικά όταν πηγαίνεις σε έναν νέο προορισμό πρέπει να βάλεις το κινητό σε πτήση για να κάνει επανεκκίνηση να λάβει τη σωστή κεραία .

Έπειτα αν δεις ότι δεν σε εξυπηρετεί αρκετά το 5g, βάζεις 4g . 

Όσο για το μη επαρκές υπόλοιπο στην πρώτη κλήση , με ένα μήνυμα μέσω της  εφαρμογής, λύνεται με προσθήκη 1-1.5€ απο αυτούς 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Panoskoopa είπε

Αρχικά όταν πηγαίνεις σε έναν νέο προορισμό πρέπει να βάλεις το κινητό σε πτήση για να κάνει επανεκκίνηση να λάβει τη σωστή κεραία .

Έπειτα αν δεις ότι δεν σε εξυπηρετεί αρκετά το 5g, βάζεις 4g . 

Όσο για το μη επαρκές υπόλοιπο στην πρώτη κλήση , με ένα μήνυμα μέσω της  εφαρμογής, λύνεται με προσθήκη 1-1.5€ απο αυτούς 

Καλή η πρόταση, όμως δεν το έχω κάνει ποτέ και ποτέ δεν είχα κανένα θέμα με ΚΟΣΜΟΤΕ,ή ακόμη και με το λιγότερο ισχυρό δίκτυο της Vodafone 

Δημοσ.
21 hours ago, darkmatinee said:

Αν θέλεις για ΕΕ, ενεργοποιείς, όποιο πακέτο θέλεις πχ αυτά: https://www.myq.gr/gr/paketa/combo/. Για άλλες χώρες καλύτερα να κοιτάξεις για καμιά esim (https://esimdb.com/)

Δεν το είχα σκεφτεί ότι αυτά τα combo πακέτα εξυπηρετούν μια χαρά για roaming σε κράτη της ΕΕ. Πολύ καλή επισήμανση ! Πλέον ο μοναδικός μου ενδοιασμός είναι το σήμα της Q/Nova. Με Vodafone - που είμαι τώρα και ξεπερνώντας το αρχικό "ξενέρωμα" στη σύγκριση με Cosmote που είχα πιο πριν - παλεύεται η κατάσταση, αν και πολλές φορές με σώζει το Wi-Fi Calling. Γενικά κινούμαι περισσότερο σε Κέντρο Αθήνας και Βόρεια Προάστια. Αν τα πράγματα με Q/Nova είναι ίδια όπως τώρα με τη Vodafone καλώς, αν είναι χειρότερα, την κάτσαμε τη βάρκα.

Δημοσ.

Λοιπόν, μόλις έλαβα το τιμολόγιο αγοράς το οποίο είναι χωρίς ΦΠΑ. Η προσφορά δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ και φυσικά δεν αναγράφεται πουθενά. 

Κάλεσα πριν από λίγα λεπτά στο 2109995100 για διευκρινήσεις και η απάντηση που έλαβα είναι για no comments!

Η πρώτη μου ερώτηση είναι πως δεν αναγράφεται πουθενά στο επίσημο site πως η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ. Η απάντηση της εκπροσώπου ήταν να της βρω το επίσημο site το οποίο ήταν μια προσφορά απλά στο Facebook. Της ανέφερα πως το Facebook είναι το επίσημο της Q όπως και ο τηλεφωνικός αριθμός που μιλάμε για την προσφορά.

Στο σημείο αυτό μιλάμε για παραπλάνηση του καταναλωτή διότι από το νόμο είναι υποχρεώση του πωλητή να αναφέρει τιμή με ή χωρίς ΦΠΑ ή πως δεν συμπεριλαμβάνεται καθόλου.

Μου απάντησε πως δεν είναι παράνομοι και πως εάν επιθυμούσα να μάθω για το ΦΠΑ θα έπρεπε να ρωτήσω ο ίδιος.

Της εξήηγησα πως έχω γραπτή επικοινωνία με το τμήμα τους όπου είχα παραθέσει κάποια ερωτήματα μαζί με τα προσωπικά μου στοιχεία τα οποία ζητήσουν για το κομμάτι της φορητότητας και πως από τη στιγμή που δεν υπήρχε κάποια πληροφορία ήτνα αυτονόητο πως η τιμή αυτή θα ήταν τελική μαζί με το ΦΠΑ.

Η κοπέλα από την πρώτη στιγμή που έλεγξε ότι είμαι ήδη συνδρομητής και έχω πληρώσει ήταν εριστική και αγενής και μου το έκλεισε.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Panoskoopa είπε

Όσο για το μη επαρκές υπόλοιπο στην πρώτη κλήση , με ένα μήνυμα μέσω της  εφαρμογής, λύνεται με προσθήκη 1-1.5€ απο αυτούς 

Chatαρα από την εφαρμογή και τους είπα να απενεργοποιήσουν το ηχογραφημένο, και έκανε αίτημα στο αρμόδιο τμήμα (δεν μου είπε τι αίτημα, μόνο μου έδωσε τον αριθμό του).

Το ίδιο έγινε και σ' εσένα ; Τι έκαναν μετά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Chatαρα από την εφαρμογή και τους είπα να απενεργοποιήσουν το ηχογραφημένο, και έκανε αίτημα στο αρμόδιο τμήμα (δεν μου είπε τι αίτημα, μόνο μου έδωσε τον αριθμό του).

Το ίδιο έγινε και σ' εσένα ; Τι έκαναν μετά;

Όχι απλά τους ρώτησα πως μπορώ να καταργήσω αυτό το ενοχλητικό μήνυμα 

Και μου λέει πλέον δεν θα ακούγεται σας βάλαμε 1.5€ 

Επεξ/σία από Panoskoopa
  • Like 2
Δημοσ.

Επικοινώνησα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών σχετικά με το θέμα των χρεώσων και μου απαντήσανε πως πρέπει να αναγράφονται τους όρους διότι αυτό είναι εντελώς παραπλανητικό για τον καταναλωτή με σκοπό την αύξηση των πελατών τους.

Τόσο στο αντίραφο πελάτη που έλαβα μαζί με την sim, όσο και μέσω email, τηλεφωνική επικοινωνία έπρεπε να εμφανίζεται παντού μέχρι και στο επίσημο site. Όχι μόνο στους όρους των χρεώσεων άλλα και των υπηρεσιών όπως με τα δεδομένα κινητής που είναι μηδέν σε οποιαδήποτε χώρα εκτός Ελλάδος.

 

Μέχρι και ο τρόπος πληρωμής είναι μετρητά ενώ έγινε κατάθεση, η εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου μου απάντησε να μην ξανακαλέσω και πως δεν θα έχω άλλη τηλεφωνική επικοινωνία εκτός από email, μάλιστα ενώ πέτυχα διαφορετικό εκπρόσωπο αμέσως μόλις ανέφερα το θέμα του ΦΠΑ με έβαλε στην αναμονή και έπειτα εμφανίστηκε ξανά η ίδια και μου απάντησε πως δεν έχω δικαίωμα να κάνω περισσότερες ερωτήσεις.

Είναι η πρώτη φορά που κάνω καταγγελία.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, d4mage είπε

Είναι η πρώτη φορά που κάνω καταγγελία.

Σκίσε τους, τόση γαϊδουριά πρώτη φορά σε τόσο μεγάλη εταιρεία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...