Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εκανα τα ξημερωματα φορητοτητα, αρα ελπιζω η 1 εργασιμη ειναι η σημερινη μερα.

Ποσες μερες κανει γενικα η φορητοτητα  (εννοειται με το κουτακι στην αιτηση τικαρισμενο για να μη κανει 15 μερες), θα προλαβω να ενεργοποιηθει η καρτα σημερα ή τη Δευτερα?

  • Απαντ. 282
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή είχα και εγώ πρόβλημα με το 5G και είχα κάνει τα πάντα αλλά μου έβγαζε μόνο EDGE σήμα(ούτε καν 4G),
παραθέτω παρακάτω τα βήματα για να διευκολύνω και τους υπόλοιπους.

1) Τηλέφωνο στο 13738 (χωρίς χρέωση)
2) Στο σύστημα όταν ερωτηθείτε για το πρόβλημα πείτε "ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ" (αν αναφέρετε για 5G θα σας πει να κάνετε επανεκκίνηση και θα σας κλείσει την γραμμή)
3) Έπειτα αναφέρετε ότι το πρόβλημα έχει να κάνει με "ΚΑΛΥΨΗ ΔΙΚΤΥΟΥ"
4) Θα συνδεθείτε με εκπρόσωπο, θα καταγράψει το συμβάν και μέσα σε λίγη ώρα θα σας ενεργοποιήσουν από το τεχνικό τμήμα το 5G σήμα.


 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

εκανα τα ξημερωματα φορητοτητα, αρα ελπιζω η 1 εργασιμη ειναι η σημερινη μερα.

Ποσες μερες κανει γενικα η φορητοτητα  (εννοειται με το κουτακι στην αιτηση τικαρισμενο για να μη κανει 15 μερες), θα προλαβω να ενεργοποιηθει η καρτα σημερα ή τη Δευτερα?

Σήμερα στις 11 το πρωί ολοκλήρωσα την φορητότητα και στις 6 το απόγευμα η μεταφορά του αριθμού από τον ένα πάροχο στον άλλον ολοκληρώθηκε!

Δημοσ.
2 hours ago, Καποιος said:

Σήμερα στις 11 το πρωί ολοκλήρωσα την φορητότητα και στις 6 το απόγευμα η μεταφορά του αριθμού από τον ένα πάροχο στον άλλον ολοκληρώθηκε!

Ενεργοποιηθηκα και εγώ το απόγευμα!

Εξαιρετική προσφορά με 9€ το μήνα ουσιαστικά.

Μου λέει ότι ισχύει μέχρι 29/12 οπότε πιστεύω πως αν κάνουμε μια ενεργοποίηση τότε βγάζουμε και τον Ιανουάριο...Αν και όπως πάνε τα πράγματα μας βλέπω για φορητότητα σε voda/nova εκεί τα Χριστούγεννα και πάλι πίσω στην πρώτη ευκαιρία...

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Ενεργοποιηθηκα και εγώ το απόγευμα!

Εξαιρετική προσφορά με 9€ το μήνα ουσιαστικά.

Μου λέει ότι ισχύει μέχρι 29/12 οπότε πιστεύω πως αν κάνουμε μια ενεργοποίηση τότε βγάζουμε και τον Ιανουάριο...Αν και όπως πάνε τα πράγματα μας βλέπω για φορητότητα σε voda/nova εκεί τα Χριστούγεννα και πάλι πίσω στην πρώτη ευκαιρία...

Eτσι ειναι δεν υπαρχει κατι καλυτερο αυτη τη στιγμη. Ακομα και με frog παει 144 δηλαδη 12 το μηνα. Και οι αλλες που επαιξαν BF ηταν με σκετο δεδομενα 109 ευρω για 12 μηνες η μετα με 90. Το κριμα οτι δεν μπορεις να μεταφερεις αμεσα το κινητο στην προσφορα και θελει φορητοτητα. Αλλιως θα ειχα κανει 3 κινητα της οικογενειας. 

Δημοσ.

Ερώτηση κρίσιμη.... 

Μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα, η κάρτα SIM του προηγούμενου παρόχου, εξακολουθεί να λειτουργεί;;;;;

Δημοσ.

Εγώ έχω παραγγείλει κάρτα από την προηγούμενη Παρασκευή, την έχουν δώσει 1 του μήνα σε ένα ανεκδιήγητο κούριερ στη Γλυφάδα και χθες που τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν έχετε δίκιο αλλά δεν μπορείτε να παραλάβετε ο ίδιος από το κατάστημα γιατί το έχουμε στις αποθήκες μας... Μετά τους γκούγκλαρα και είδα ότι έχουν 2.1 βαθμολογία..😅

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, moumos είπε

Ερώτηση κρίσιμη.... 

Μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα, η κάρτα SIM του προηγούμενου παρόχου, εξακολουθεί να λειτουργεί;;;;;

Ναι, κανονικά! 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mike999 είπε

Ναι, κανονικά! 

Σε εμένα προσωπικά μου ήρθε μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η φορητότητα και πριν βγάλω την παλιά sim, σήμα δεν είχα καθόλου. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, takislz είπε

''H 5G συσκευή σου θα μεταβεί αυτόματα στο δίκτυο COSMOTE 5G, εναλλακτικά μπορείς να στείλεις δωρεάν SMS με το λεκτικό “5G” στο 1333.''

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/5g.html

 

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ COSMOTE 5G ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΛΕΠΤΑ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G

 

8 ώρες πριν, Καποιος είπε

Σε εμένα προσωπικά μου ήρθε μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η φορητότητα και πριν βγάλω την παλιά sim, σήμα δεν είχα καθόλου. 

Eγω που έφυγα από Voda είχα κανονικά σήμα..... η αλλαγή της φορητότητας διήρκεσε 6 ώρες ακριβώς 

9 ώρες πριν, fanis1234 είπε

Εγώ έχω παραγγείλει κάρτα από την προηγούμενη Παρασκευή, την έχουν δώσει 1 του μήνα σε ένα ανεκδιήγητο κούριερ στη Γλυφάδα και χθες που τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν έχετε δίκιο αλλά δεν μπορείτε να παραλάβετε ο ίδιος από το κατάστημα γιατί το έχουμε στις αποθήκες μας... Μετά τους γκούγκλαρα και είδα ότι έχουν 2.1 βαθμολογία..😅

Εμένα πάντως δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση παραλαβής από καταστήμα κούριερ, μπήκα στο μαιλ να δω που είναι η παραγγελία μου αυτό που ήρθε σαν επιβεβαίωση της παραγγελίας αρχικά και διαπίστωσα ότι ήταν 6 μέρες στην εταιρεία κούριερ και περιμένε να πάω να το πάρω 

Δημοσ.

Έχω samsung s22 ultra.

Όταν ήμουνα στη vodafone όταν πατγα πανω  στο wi-fi calling, μου ανοιγε ενα μενου και επελεγα network prefered- τώρα στην cosmote το μόνο που μπορώ ειναι να ανοίξω και να κλείσω το wi-fi calling . δεν μου έχει επιλογή network prefered ώστε όταν είμαι συνδεδεμένος σε κάποιο wi-fi να προτιμάει το wi-fi calling. Είναι θέμα παρόχου το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...