Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
38 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Για τη βιομηχανία, αυτές οι αλλαγές αποτελούν όφελος. Για εσένα, ως καταναλωτή, όχι. Τα οχήματα έγιναν πιο «οικολογικά», αν και όχι ουσιαστικά όσον αφορά την κατανάλωση (άρα και το κόστος για την τσέπη σου), ίσως μόνο σε επίπεδο εκπομπών ρύπων. Όμως, η αντιρρυπαντική τεχνολογία συνεπάγεται πρόσθετους πονοκεφάλους για τον ιδιοκτήτη.

Δεν είναι ότι πλέον κατασκευάζονται με μεγαλύτερη «επιστημονική» ακρίβεια—ό,τι κι αν σημαίνει αυτό—αλλά ότι η διαστασιολόγηση των εξαρτημάτων έχει γίνει υπερβολικά ακριβής, χωρίς όμως η εξοικονόμηση κόστους να μεταφέρεται στον καταναλωτή. Προτιμώ να πληρώσω Χ ευρώ και να αποκτήσω ένα υπερδιαστασιολογημένο προϊόν, παρά να δώσω 0,9Χ (ούτε καν δηλαδή πλέον πληρώνεις 1.25X) και να καταλήξω με κάτι σχεδιασμένο οριακά.

Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα κάτω των 45.000 ευρώ είναι απογοητευτικά—και αυτό γίνεται ακόμα πιο εμφανές όταν αρχίσεις να εξετάζεις τι πραγματικά κρύβεται κάτω από τον μανδύα της φαινομενικής ποιότητας.

Να τι κρύβεται πισω απο την φαινομενική ποιότητα των συγχρονων και των παλαιων. Διάλεξε εσυ αν αγοράζεις καλύτερο προϊόν...

Στιγμιότυπο οθόνης (223).png

Στιγμιότυπο οθόνης (224).png

Ναι , ναι, σύμφωνοι. Ειδικά οι καταναλώσεις, δεν έχουν πέσει καθόλου. Όχι ότι πήγαμε από τα 9 λίτρα το 2010 στα 3,5 και στα 4 το 2025.

Ας μείνουμε λοιπόν όλοι με σαπάκια 20ετίας , να σκοτωνόμαστε με 20-30-40 και να καίμε 15 λίτρα/ 100χλμ.

Δεν τα σιάνουν όπως παλιά, αφού.

Πόσο ακόμα θα χρυσώνετε οι νεοέλληνες το χάπι της φτώχειας σας;

  • Like 6
  • Confused 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Ειδικά οι καταναλώσεις, δεν έχουν πέσει καθόλου. Όχι ότι πήγαμε από τα 9 λίτρα το 2010 στα 3,5 και στα 4 το 2025.

στα ιδια κυβικα με την ιδια οδηγηση η καταναλωση εχει μειωθει 25-30% max την τελευταια 15ετια...

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Ας μείνουμε λοιπόν όλοι με σαπάκια 20ετίας

κανενα αμαξι δεν ειναι σαπιο στην ελλαδα, ουτε 50ετιας 

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

να σκοτωνόμαστε με 20-30-40 και να καίμε 15 λίτρα/ 100χλμ.

Αν εξαιρεσεις τα αυτονομα συστηματα ασφαλειας, lane departure AEB blind spot monitoring κλπ, οποιοδηποτε αμαξι της τελυταιας 20ετιας και να τσεκαρεις ειναι απολυτα ασφαλες, ΑΠΟΛΥΤΑ ασφαλες, δεν εχει γινει καμια προοδος. Απλως πλεον στο EuroNCAP βαθμολογουνται +2 αστερακια μπαμ μπαμ τα συστηματα, ολες οι αλλες δοκιμες συνεχιζουν να ειναι οι ιδιες απο το 2000. 64kmh 40% κλπ κλπ. Ουτε βημα δεν εχει γινει στον τομεα της παθητικης ασφαλειας μην βαυκαλιζεσαι μονος σου. Οσον αφορα τα 15L/100km αυτα τα νουμερα τα εβλεπες σε 4000cc του 2000. Μην λες πραγματα ανευ ουσιας.

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

όσο ακόμα θα χρυσώνετε οι νεοέλληνες το χάπι της φτώχειας σας;

Δεν βλεπω την εννοια της φτωχειας. Βλεπω απολυτα συνειδητη επιλογη του να μεινω με ενα αμαξι 19ετων. Θα ηταν πολυ πιο οικονομικο να αγορασω ενα σημερινο econobox (κουβαδακι). Αλλα δυστυχως θελω αυτοκινητο και οχι παιχνιδι. Αν εθρει μια εταιρια και μου προσφερει ενα προιον της ποιοτητας του οχηματος μου, στην τιμη που εκανε τοτε το οχημα μου (συν τον πληθωρισμό), θα το ξανααγοραζα οσες φορες χρειαζοταν. Αλλα να μου προσφερει, ιδιο στυλ, ιδια ποιοτητα, ιδια κυλιση, ιδια αισθηση, ιδια αξιοπιστια, ιδια συναρμογη. Δε θα συμβιβαστω με τιποτα λιγοτερο ουτε φυσικα θα δεχτω να πληρωσω 70.000 ευρω για ενα προιον που επρεπε να κανει 40.000.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 4
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αν εθρει μια εταιρια και μου προσφερει ενα προιον της ποιοτητας του οχηματος μου, στην τιμη που εκανε τοτε το οχημα μου (συν τον πληθωρισμό), θα το ξανααγοραζα οσες φορες χρειαζοταν. Αλλα να μου προσφερει, ιδιο στυλ, ιδια ποιοτητα, ιδια κυλιση, ιδια αισθηση, ιδια αξιοπιστια, ιδια συναρμογη. Δε θα συμβιβαστω με τιποτα λιγοτερο ουτε φυσικα θα δεχτω να πληρωσω 70.000 ευρω για ενα προιον που επρεπε να κανει 40.000.

Καλη τύχη. 

Και εγω το ιδιο σκεφτομουν. Να χτυπήσω -ξανα- οκταβια αλλα οι τιμες τους ειναι τραγελαφικες και τα μοτερ δεν εχουν καμια σχεση με το 1,8Τ που ηταν διαμαντι.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα καμιά εβδομάδα πριν πρέπει να ήταν, που είδα ένα νέο μοντέλο της Μερτσέντας με διαφημιζόμενη μικτή κατανάλωση στα 8l/100 με 165HP 1300c μοτέρ υβριδικό. 

Το δίλτρο χιουντάι μου του 2004 είναι στα 8.5l/100 αντλία στα 143HP χωρίς να το βοηθάνε ηλεκτρικά μοτέρ και τρέχει κάτι AFR 10:1 από μαμά 😅. Με πρόγραμμα που του έχω γράψει είμαι στα 7.7l/100 αυτή τη στιγμή.
Εντωμεταξύ Yaris και Accent αντίστοιχης εποχής 1300αράκια (το ένα φίλου, το άλλο του πατέρα μου), είναι 6.2l/100 και 5.9l/100 αντίστοιχα. Peugeot 208 με τον infamous 1.2 Puretech που τον φοράει ότι καινούργιο βγει από Stellantis, βλέπω κάτι 6.5l/100 να γράφουν.

Τι ακριβώς βελτίωση σε καταναλώσεις αναφέρετε, αν δεν μπει ηλεκτρικός κινητήρας πάνω; Όπως είπε και ο @11osmikrosmhtsos μαξ 20-30% και αυτό το πληρώνεις εκθετικά σε σέρβις και ζημιές, με alusil και lokasil 3 κύλινδρα χιλιαράκια και ιμάντες που κάνουνε μπάνιο γιατί καδένα bad, μας αυξάνει 1% την κατανάλωση.

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 3
Δημοσ.

Μην λέμε ότι θέλουμε, αυτοκίνητα του '10 μια χαρά στέκονται ακόμα μηχανολογικά. Μηδέν εξέλιξη ουσιαστικά. Μόνο design, ηλεκτρονικά, φρου φρου κι αρώματα.

  • Like 7
Δημοσ.

οσο πιο παλια τοσο πιο καλα,καλυτερα φτωχος σε αυτοκινητο με γεματη τσεπη, παρα να αδειαζω την τσεπη μου σε φρου φρου και αρωματα και να κανω τους μηχανικους ποστερ διπλα  στους νικητες του τζοκερ.

 

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δεν βλεπω την εννοια της φτωχειας. Βλεπω απολυτα συνειδητη επιλογη του να μεινω με ενα αμαξι 19ετων. Θα ηταν πολυ πιο οικονομικο να αγορασω ενα σημερινο econobox (κουβαδακι). Αλλα δυστυχως θελω αυτοκινητο και οχι παιχνιδι. Αν εθρει μια εταιρια και μου προσφερει ενα προιον της ποιοτητας του οχηματος μου, στην τιμη που εκανε τοτε το οχημα μου (συν τον πληθωρισμό), θα το ξανααγοραζα οσες φορες χρειαζοταν. Αλλα να μου προσφερει, ιδιο στυλ, ιδια ποιοτητα, ιδια κυλιση, ιδια αισθηση, ιδια αξιοπιστια, ιδια συναρμογη. Δε θα συμβιβαστω με τιποτα λιγοτερο ουτε φυσικα θα δεχτω να πληρωσω 70.000 ευρω για ενα προιον που επρεπε να κανει 40.000.

τα οποια δεν προκειται να τα βρεις ,γιαυτο καθομαστε με τα "σαπακια" μας των 20 ετων.μακαρι να ειχα ακομα το ΄΄σαπακι΄΄αλφα ρομεο cuore sportivo 30 ετων. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

Να χτυπήσω -ξανα- οκταβια αλλα οι τιμες τους ειναι τραγελαφικες και τα μοτερ δεν εχουν καμια σχεση με το 1,8Τ που ηταν διαμαντι.

Τα octavia ηταν ΤΟΣΟ καλα οχηματα που η VW αναγκαστηκε να βαλει πλαφον αυξηση στις τιμες της Skoda, γενικως η Skoda ειχε καταφερει να πουλαει ποιοτητα VW σε τιμες που επρεπε και εκανε undercut την μαμα, ε τεχνητα τους αναγκασαν να σηκωσουν τιμες. Ο 1.8T μαμα ειναι τερας αξιοπιστιας τολμαω να τον βαλω τοσο ψηλα αν οχι ψηλοτερα οσο τους FIRE της fiat.

1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

Το δίλτρο χιουντάι μου του 2004 είναι στα 8.5l/100 αντλία στα 143HP χωρίς να το βοηθάνε ηλεκτρικά μοτέρ και τρέχει κάτι AFR 10:1 από μαμά 😅. Με πρόγραμμα που του έχω γράψει είμαι στα 7.7l/100 αυτή τη στιγμή.
Εντωμεταξύ Yaris και Accent αντίστοιχης εποχής 1300αράκια (το ένα φίλου, το άλλο του πατέρα μου), είναι 6.2l/100 και 5.9l/100 αντίστοιχα. Peugeot 208 με τον infamous 1.2 Puretech που τον φοράει ότι καινούργιο βγει από Stellantis, βλέπω κάτι 6.5l/100 να γράφουν.

Ε μα προφανως η ολικη αποδοση ενος κινητηρας εσωτερικης καυσης αν δεν πας σε εξωτικες τεχνολογιες και υλικα δεν δυναται να ξεπερασει το ~30% δεν πα να το θελουμε δεν ειναι εφικτο και μας το επιβαλει η θερμοδυναμικη.

1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

με alusil και lokasil 3 κύλινδρα χιλιαράκια και ιμάντες που κάνουνε μπάνιο γιατί καδένα bad, μας αυξάνει 1% την κατανάλωση.

μαλιστα αυτες οι τεχνολογιες ειναι αρκετα καλες αλλα κοπηκαν λογω κοστους το nickel silicon carbide, ηταν τρομερη τεχνολογια αλλα πανακριβη, τωρα εχουμε Thermal spray coatings και ελατηρια χαμηλης τασεως. Καταναλωση λαδιου from day one, αλλα δεν πειραζει ας φτιαξουμε και οικολογικα λαδια να μην ρυπαινουμε, που φυσικα δεν προστατευουν τον κινητηρα.

 

30 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Μην λέμε ότι θέλουμε, αυτοκίνητα του '10 μια χαρά στέκονται ακόμα μηχανολογικά. Μηδέν εξέλιξη ουσιαστικά. Μόνο design, ηλεκτρονικά, φρου φρου κι αρώματα.

Προσωπικα το συγχρονο design το βλεπω incohesive, δεν εχει την ροη που ειχαν τα παλαια αμαξια, πλεον δυστυχως ελαχιστα οχηματα σχεδιαζονται δια χειρος ενος ανθρωπου, αλλα απο κεντρα σχεδιασμου με 100 ανθρωπους να βαζουν τις ιδεες τους. Το εχει πει καλυτερα απο ολους ο Giorgetto Giugiaro "It's a joy to look at real mechanics, the same joy you get  looking at a sculpture" 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Τ...

Ε μα προφανως η ολικη αποδοση ενος κινητηρας εσωτερικης καυσης αν δεν πας σε εξωτικες τεχνολογιες και υλικα δεν δυναται να ξεπερασει το ~30% δεν πα να το θελουμε δεν ειναι εφικτο και μας το επιβαλει η θερμοδυναμικη.

...

Τι εννοείς ολική απόδοση, γιατί έχουμε φτάσει το 40 %+

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, mike15 είπε

τα οποια δεν προκειται να τα βρεις ,γιαυτο καθομαστε με τα "σαπακια" μας των 20 ετων.μακαρι να ειχα ακομα το ΄΄σαπακι΄΄αλφα ρομεο cuore sportivo 30 ετων.

Εγω θα ελεγα μακαρι η αλφα να ανεθεται ενα τελευταιο Project σε καποιον απο τους μεγαλους του ειδους.

Εναν Giugiaro, εναν Spada, εναν De Silva, οι υπολοιποι δυστυχως μας εχουν αφησει, αλλα η παρακαταθηκη τους τιμαει την αυτοκινηση και θα την τιμαει για παντα. Οποτε ναι εκτεθηκα μου αρεσει η σχεδιαση με συνοχη, με ουσια, με απλοτητα και με αλαζωνια, διοτι ετσι κυριοι και κυριες σχεδιαζεις εργα τεχνης οχι οχηματα...

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τι εννοείς ολική απόδοση, γιατί έχουμε φτάσει το 40 %+

Μωρε εχουμε φτασει και το 55% αλλα σε στενα φασματα, μιλαω (η avg)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, mechpanos said:

Μην λέμε ότι θέλουμε, αυτοκίνητα του '10 μια χαρά στέκονται ακόμα μηχανολογικά. Μηδέν εξέλιξη ουσιαστικά. Μόνο design, ηλεκτρονικά, φρου φρου κι αρώματα.

συμφωνω απολυτα και το συζηταγα και ενα μηχανικο ιχ στο εξωτερικο:

προσφατα αγορασα ολοκαινουργιο ιχ (μικρομεσαιο). Μεσα σε σχεση π.χ με ενα nissan micra K12 που εχω χαοτικη διαφορα: ανετο, οθονες, ανεσεις και  απειροι (λογου χαρη) αεροσακοι και βεβαια ελαχιστη καταναλωση (βενζινα).

 

-Ανοιγω καπω και επαθα σοκ! τοση πλαστικουρα δεν ειχα ξαναδει. Πανε οι εποχες που εβλεπες μεταλλο!

-Ρεζερβα ουτε για αστειο, πηγα και βρηκα απο μαντρα

-Παμπριζ (επειδη ξερω λιγα απο υλικα) δεν ειναι τζαμι αλλα φυλλα απο πλαστικα που ειμαι σιγουρος (επιβεβαιωσε και ο μηχανικος) με το πραμικρο/απειροελαχιστο πετραδακι θα εχω θεμα.

(Χωρια που αν χαλασει η οθονη τη στρουμφισσα μιας και το 80% του εσωτερικου ελεγχεται απο εκει, περυσι η αδελφη μου με volvo επισης καινουργιο της χαλασε η οθονη και ουσιαστικα το αμαξι σχεδον ηταν αχρηστο λειτουργικα μεχρι να το φτιαξει)

Ο μηχανικος μου ελεγε οτι ολα τα ιχ πλεον στη 3ετια αρχιζουν μεσα οι τριγμοι λογω των υλικων. Ιδιως αν εκει που μενεις εχει αυξομειωσεις στη θερμοκρασια (π.χ Ελλαδα) ειναι σιγουρο

 

σημεια των καιρων.....

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 4
Δημοσ.
14 ώρες πριν, NT1G είπε

Τι εννοείς ολική απόδοση, γιατί έχουμε φτάσει το 40 %+

Αυτη ειναι η peak αποδοση σε συγκεκριμενες στροφες και φορτιο.

Τα αυτοκινητα ομως δεν ειναι γεννητριες να δουλευουν μονιμα σε αυτες τις στροφες...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/4/2025 στις 10:42 ΠΜ, jimmy213 είπε

Εν τω μεταξύ, κοιτούσα κι εγώ το Xceed (σε καινούργιο) αλλά επειδή μόνο αυτόματο θα έπαιρνα, κάπως με φοβίζει το ξηρού τύπου DCT που έχει. Εκτός κι αν τη φήμη την έχει μόνο το DSG, που δεν νομίζω.

Δυο Tucson ένα του 17 και ένα του 21 αλλαγή σετ συμπλέκτη. Το πρώτο στα 125.000 και το δεύτερο στα 85.000.

Έτυχε?

edit : Επίσης δεν με έχει ενθουσιάσει. Του 17 είναι το δικό μου.

Βέβαια είχα κακομάθει στο 8ZF του 335i και στο 9G του C250.

Μπορεί να έχει βελτιωθεί στα καινούργια μοντέλα αλλά ενώ έχει γρήγορες αλλαγές στο ανέβασμα στο κατέβασμα δεν δουλεύει σωστά. 'Οχι όπως θα έπρεπε τουλάχιστον για μένα.

Επεξ/σία από nikopoup
  • Like 1
Δημοσ.
47 minutes ago, nikopoup said:

Δυο Tucson ένα του 17 και ένα του 21 αλλαγή σετ συμπλέκτη. Το πρώτο στα 125.000 και το δεύτερο στα 85.000.

Σε φάση σε άφησαν στο δρόμο ή έδειξαν κάποιο σημάδι; Κι αν επιτρέπεται, για τι κόστος μιλάμε;

Η εμπειρία που έχω εγώ είναι από EAT8 (DS3 diesel 130hp) που είχα για ένα μήνα κι από DSG (Arona 110hp) για 3 βδομάδες περίπου. Το DSG, ειδικά σε κίνηση, δεν με εντυπωσίασε.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Σε φάση σε άφησαν στο δρόμο ή έδειξαν κάποιο σημάδι; Κι αν επιτρέπεται, για τι κόστος μιλάμε;

Η εμπειρία που έχω εγώ είναι από EAT8 (DS3 diesel 130hp) που είχα για ένα μήνα κι από DSG (Arona 110hp) για 3 βδομάδες περίπου. Το DSG, ειδικά σε κίνηση, δεν με εντυπωσίασε.

Όχι δεν με άφησε το δικό μου άλλα και τα δυο ξεκίνησαν να τρέμουν στην 1η σχέση και στην όπισθεν.

Με το που ξεκίνησε το πήγα και βγήκε το πόρισμα. 

2 χιλιάρικα σε επίσημη αντιπροσωπεία. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι μου έδωσαν εγγύηση για 10.000χλμ.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...