ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Στις 2/4/2025 στις 2:39 ΜΜ, basilis_k6 είπε Εχω τρομάξει με τα θεματα αξιοπιστίας που διαβάζω και εχω αποκλεισει τα μισα αμαξια. τα αλλα μισα απλως δεν μου κάνουν. πχ κοιταω το countryman. ενω σε αλλες χωρες διαβαζω οτι ειναι αξιοπιστο εδω διαβαζω τερατα και για τις τιμες σερβις αστα να πανε. για vw group πανω κατω τα ιδια. χιλια προβληματα το καθε μοντελο. ειναι τοσο τραγικα? δεν ξερω τι διαολο να παρω. ψαχνω ενα 5θυρο, hatch/suv, 120+hp, 400l+ χωρο πισω, οσο γινετε πιο κοντο σε μήκος, ιδανικα αυτοματο αλλα οκ αυτο το εχω ξεχασει ηδη, να μην καιει τον πατο του και να ειναι αξιοπιστο. καμια ιδεα? I'm late to the party και έχετε ήδη αναλύσει πολλά μοντέλα. Απλά ένα σχόλιο για αυτό που λες οτι διαβάζεις τέρατα. Λογικό είναι. Γιατί ο κόσμος που γράφει είναι ο κόσμος που έχει προβλήματα. Δεν πάει κανένας χωρίς θέματα να γράφει στα φόρα για το αμάξι του, παρά μόνο αν ερωτηθεί για την αξιοπιστία του. Δε σου λεω να μη τα λαμβάνεις υπόψιν σου, αλλά δεν είναι και ευαγγέλιο οι εμπειρίες του κόσμου για το λόγο που προανέφερα. Διάβασε και realibility surveys που γίνονται στη Βρετανία και άλλες χώρες που λαμβάνουν υπόψιν τους ένα μεγάλο δείγμα για να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν στατιστικά ορθότερα το θέμα της αξιοπιστίας. Το άλλο θέμα που όντως είναι σημαντικό είναι η αντιπροσωπεία και το κόστος του σέρβις. Σε αυτό είμαι μαζί σου. Και δυστυχως πολλές αντιπροσωπείες γδέρνουν. Για μεταχειρισμένο θα το υποστείς για ένα διάστημα και μετά θα το πηγαίνεις έξω. Επίσης θέλει έξυπνο χειρισμό και έρευνα αγοράς, δε χρεώνουν όλες οι αντιπροσωπείες της φίρμας το ίδιο. Αν πάρεις λ.χ. ένα t-roc απο ιδιώτη και το πας στην Karenta για σέρβις, θα σου κάνει αφαίμαξη. Αν το πάρεις απο έναν dealer της VW ειδικά επαρχίας, είναι πιθανότερο να σου κάνει καλές τιμές και στο σέρβις 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Το άλλο θέμα που όντως είναι σημαντικό είναι η αντιπροσωπεία και το κόστος του σέρβις. Σε αυτό είμαι μαζί σου. Και δυστυχως πολλές αντιπροσωπείες γδέρνουν. Εγω χαιρομαι να με γδερνουν αν προκειται να μου προσφερουν ανταλλακτικα σε βαθος χρονου. 48 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Επίσης θέλει έξυπνο χειρισμό και έρευνα αγοράς, δε χρεώνουν όλες οι αντιπροσωπείες της φίρμας το ίδιο. Γενικα οι τεχνικοι οχηματων ειναι περιεργη - και κακη φαρα - ως επι το πλειστον. Τις αντιπροσωπειες εγω τις λεω διπροσωπειες. Κανουν μυστηρια πραγματα και αρνουνται να κανουν αυτα που θελει ο πελατης. Το ιδανικο, ειναι να φτιαχνεις το αμαξι μονο σου και (σχεδον) παντα μπορεις, πιστεψε με, κανενας δε θα προσεξει περισσοτερο το αμαξι σου απο εσενα τον ιδιο... 48 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Διάβασε και realibility surveys Οπως και οταν βλεπεις τα reviews στο skroutz ενδιαφερον παρουσιαζουν οι αρνητικες και οχι οι θετικες αξιολογησεις 3 ώρες πριν, mike15 είπε τι χρυσες δεκαετιες για την σχεδιαση ηταν οι προηγουμενες,δεν ηξερες τι να διαλεξεις Στην οικογενια το 2006 θελαμε να αγορασουμε ενα καλο αυτοκινητο. Χαλβαδιαζαμε για 2-3 μηνες το S40, μια C200 kompressor, ενα RX8 και μια boxter (I know, ασχετα αυτοκινητα μεταξυ τους αλλα δεν ξεραμε τι θελαμε ακριβως). Μεχρι την στιγμη που ειδαμε την Brera στην αντιπροσωπία, που fun fact ειχαμε παει για σερβις ενα punto mk2. Νομιζω η αποφαση της αγορας της παρθηκε μεσα σε 40δευτερολεπτα. Απο εκεινη την μερα και μετα περασαν αρκετα αμαξια απο τα χερια μας αλλα η Brera εμεινε. 3 χρονια αργοτερα προστεθηκε και η "μικρη" alfa που μας συνοδευει και αυτη ακομα. Τα υπολοιπα αυτοκινητα εχουν ελθει και παρελθει μα οι alfa μείνανε. Θες να ακουσεις κατι που θα κανει τους hater να φριξουν, οι 2 alfa ειναι τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα οσον αφορα απροβλεπτες ζημιες (εκτος συντηρησης). Η Brera εχει αλλαξει ενα γρυλο παραθυρου οδηγου το 2019, μια κλειδαρια συνοδηγου το 2020 και μια τρομπα βενζινης χαμηλης το 2021, εχει ~110.000km Η MiTo εχει αλλαξει μια ντιζα πορτας οδηγου το 2017 και μια κλειδαρια πορτας οδηγου το 2025, εχει ~230.000km. Επεξ/σία 5 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos 4 1 2
ghostaki Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) Τα ίδια κι εδώ, Alfa του 2004, κάτοχος από το 2014 και ποτέ δε με ανάγκασε να πάω επειγόντως συνεργείο, ούτε και με άφησε στο δρόμο εννοείται. Πάντα προειδοποιούσε έγκαιρα ότι κάτι δε πάει καλά, έτσι πάντα είχα χρόνο να κλείσω ραντεβού συνεργείο για κάποιες εβδομάδες μετά. Τώρα βέβαια το μάτιαξα πιθανότατα και αύριο δε θα παίρνει μπροστά Επεξ/σία 6 Απριλίου από ghostaki 1 1 5
basilis_k6 Δημοσ. 6 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 14 λεπτά πριν, ghostaki είπε Τα ίδια κι εδώ, Alfa του 2004, κάτοχος από το 2014 και ποτέ δε με ανάγκασε να πάω επειγόντως συνεργείο, ούτε και με άφησε στο δρόμο εννοείται. Πάντα προειδοποιούσε έγκαιρα ότι κάτι δε πάει καλά, έτσι πάντα είχα χρόνο να κλείσω ραντεβού συνεργείο για κάποιες εβδομάδες μετά. Τώρα βέβαια το μάτιαξα πιθανότατα και αύριο δε θα παίρνει μπροστά 2
mike15 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε I'm late to the party και έχετε ήδη αναλύσει πολλά μοντέλα. Απλά ένα σχόλιο για αυτό που λες οτι διαβάζεις τέρατα. Λογικό είναι. Γιατί ο κόσμος που γράφει είναι ο κόσμος που έχει προβλήματα. Δεν πάει κανένας χωρίς θέματα να γράφει στα φόρα για το αμάξι του, παρά μόνο αν ερωτηθεί για την αξιοπιστία του. Δε σου λεω να μη τα λαμβάνεις υπόψιν σου, αλλά δεν είναι και ευαγγέλιο οι εμπειρίες του κόσμου για το λόγο που προανέφερα. Διάβασε και realibility surveys που γίνονται στη Βρετανία και άλλες χώρες που λαμβάνουν υπόψιν τους ένα μεγάλο δείγμα για να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν στατιστικά ορθότερα το θέμα της αξιοπιστίας. ενα δικιο το εχεις.γιατι καποια μοντελλα στην νοτια ευρωπη παρουσιαζουν περισοτερα προβληματα αποτι στην βορεια ευρωπη.αυτο δεν εχει να κανει με τους τεχνιτες.εδω νοτια εχουμε καλυτερους.για τον απλο λογο οτι στην βορεια ευρωπη αλλαζουν γρηγορα τα αυτοκινητα και δεν δινουν σημασια σε προβληματα εκτος συντηρησης,οποτε με τα χρονια οι τεχνικοι προσαρμοστηκαν σε βιτρινατους που ασχολουνται μονο με λαδια κια φρενα αλλαγη,τα ευκολα και κλασσικα.αχρηστευτηκε το μυαλο τους γιατι βολευτηκε μαυτα. στην νοτια ευρωπη τα καυσιμα ειναι χειροτερα απο στην βορεια.ισως λογω λαθρεμποριου ,ισως λογω θεσμων και νοοτροπιας.εχει ακουστει απο πολλους οτι υπαρχει και διαφορα προδιαγραφων και ποιοτητας και μηχανικα και σε αμαξωμα αλλα αυτο δεν μπορει να το επιβεβαιωσει κανεις. γιαυτο δεν θα παρω αυτοκινητο βασιζομενος στα σχολια αγγλων,αλλος κοσμος εκει. 13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Το άλλο θέμα που όντως είναι σημαντικό είναι η αντιπροσωπεία και το κόστος του σέρβις. Σε αυτό είμαι μαζί σου. Και δυστυχως πολλές αντιπροσωπείες γδέρνουν. Για μεταχειρισμένο θα το υποστείς για ένα διάστημα και μετά θα το πηγαίνεις έξω. Επίσης θέλει έξυπνο χειρισμό και έρευνα αγοράς, δε χρεώνουν όλες οι αντιπροσωπείες της φίρμας το ίδιο. Αν πάρεις λ.χ. ένα t-roc απο ιδιώτη και το πας στην Karenta για σέρβις, θα σου κάνει αφαίμαξη. Αν το πάρεις απο έναν dealer της VW ειδικά επαρχίας, είναι πιθανότερο να σου κάνει καλές τιμές και στο σέρβις στις αντιπροσωπειες γδερνουν γιατι ακολοθθουν τις εντολες και τις διαδικασιες των εταιρειων απο το εξωτερικο.αν χαλασει ενα ανταλλακτικο που εχει 3 κομματια και μπορεις σε ενα εξωτερικο συνεργειο να επιδιορθωσεις η' να αντικαταστησεις το ενα και να δουλεψει,στην αντιπροσωπεια εχουν εντολη να αλλαξουν και τα 3 και ας δουλευουν τα αλλα 2 σωστα.αυτο το κανουν γιατι θελουν να δειξουν οτι αν αντικαταστησεις το ενα και ξαναπας εκει γιατι χαλασε μετα απο 1 χρονο και καποιο απο τα αλλα 2 ,θα τους πουνε οτι εκαναν χαλια εργασια.γιαυτο τα αλλαζουν ολα για να εχουν τον πισινο τους καλλυμενο.βεβαια αυτο το πληρωνεις.το επαθα αυτο με αντλια κενου οπου παλια εβγαζαν ανταλλακτικο για τις τσιμουχες- Ο ρινγκ αλλα το σταματησαν και τωρα απο 10 ευρω που θα εδινε καποιος ,πρεπει να δωσει 500 για ολη την αντλια συν εργασια.φυσικα το πηγα σε ενα μαστορι εξωτερικα,βρηκαμε ενα 0-ΡΙΝΓΚ και δουλευει αψογα εδω και 8 χρονια. οι αντιπροσωπειες ειναι μονο για καινουρια αυτοκινητα.θελουν ευκολα και τυπικα σερβις.λαδακια,φρενα,ελαστικα κ.λ.π ετσι βγαζουν τζιρο γιατι εχουν και τις εγγυησεις.μετα απλα δεν πας,βρισκεις εξιδικευμενο. 13 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω χαιρομαι να με γδερνουν αν προκειται να μου προσφερουν ανταλλακτικα σε βαθος χρονου. καινουρια βρισκεις και απο εξω -ελλαδα-,εχει πλεον εξειδικευμενα καταστηματα με επισημα της εταιρειας ανταλλακτικα αλλα και ιμιτασιον,οτι θες εχει. και οι αντιπροσωπειες απο αυτους παιρνουν πραγμα. 13 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Γενικα οι τεχνικοι οχηματων ειναι περιεργη - και κακη φαρα - ως επι το πλειστον. Τις αντιπροσωπειες εγω τις λεω διπροσωπειες. Κανουν μυστηρια πραγματα και αρνουνται να κανουν αυτα που θελει ο πελατης. Το ιδανικο, ειναι να φτιαχνεις το αμαξι μονο σου και (σχεδον) παντα μπορεις, πιστεψε με, κανενας δε θα προσεξει περισσοτερο το αμαξι σου απο εσενα τον ιδιο... στο εξωτερικο τις λενε stealership απο deαlership τα μυστηρια δεν ειναι και τοσο μυστηρια. η πλειοψηφια εκει μεσα ειναι ασχετοι,μικρα παιδια που μολις εχουν τελειωσει μια τεχνικη σχολη οχηματων και δεν εχουν εμπειρια ,κανουν την πρακτικη τους εκει και δεν ξερουν τι κανουν σε εσενα.η' wannabe υπευθυνοι συνεργειου που απο τον εγωισμο τους τον ξερωλακισμος τους τα κανουν θαλλσα γιατι εχουν να ακονισουν το μυαλο τους απο τοτε που δοθηκαν εντολες ολα να γινονται απο τους υπολογιστες και σοφτ γουερ .εκει γινονται και αθελητα λαθη,πας δλδ . για ενα προβλημα κια μετα προκυπτουν κιαλλα.η' αν σε δουν λιγο ασχετο,κανουν καποια παραπανω λαθη ακομα ετσι για να οικονομησουν κατιτις .γενικα σε καταστημα που πουλαει αυτοκινητα,δεν πας και να φτιαξεις αυτοκινητο,ειναι αντιθετο στην λογικη,να πουλησει θελι.θα πληρωσεις τα σερβις λογω εγγυησης και μετα θα σε αρμεξει για να πας να παρεις αλλο απο αυτους.ειναι ολα μεσα στο μαρκτινγκ της ψυχολογιας που σου ασκουν ευκολα,εκπαιδευονται σχετικα με αυτο με σεμιναρι,εχω φιλους απο μεσα που μου τα λενε. συν αυτο που ειπα για το τι εργασιες θελουν να αναλαμβανουν.ευκολη με μεγαλο κερδος γιατι εχουν εντολες απο εξω να χρεωνουν εργατοωρες.βεβαια επειδη εδω ειναι ελλαδα ,δεν γινεται να χρεωνεις 90 ευρω εργατοωρα οπως εξωτερικο γινονται adjustments..οταν αναμαβανουν μια εργασια πρεπει να στελνουν reports μεσω εγκεφαλου στην μαμα εξωτερικο,να ειναι ενημεροι.ελεγχονται για το τι κανουν.οποτε και να θελουν καποιες να κανουν κατι διαφορετικο,εξω απο τις διαδικασιες της επισημης στο εξωτερικο,δεν μπορουν,δεν γινεται. 13 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Οπως και οταν βλεπεις τα reviews στο skroutz ενδιαφερον παρουσιαζουν οι αρνητικες και οχι οι θετικες αξιολογησει Θες να ακουσεις κατι που θα κανει τους hater να φριξουν, οι 2 alfa ειναι τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα οσον αφορα απροβλεπτες ζημιες (εκτος συντηρησης). Η Brera εχει αλλαξει ενα γρυλο παραθυρου οδηγου το 2019, μια κλειδαρια συνοδηγου το 2020 και μια τρομπα βενζινης χαμηλης το 2021, εχει ~110.000km Η MiTo εχει αλλαξει μια ντιζα πορτας οδηγου το 2017 και μια κλειδαρια πορτας οδηγου το 2025, εχει ~230.000km. και εγω γενικα σε ολες τις κριτικες πλεον μονο τις λιγες ανρητικες ψαχνω, τις αληθινες που προσπαθεις να διακρινεις γιατι και εκει υπαρχει δολος του ανταγωνιστη η' επι προσωπικου. χαιρομαι που εδωσες παραδειγμα επιλογης.γενικα πρεπει να ακολουθουμε την καρδια μας,τα γουστα μας στην επιλογη αυτοκινητου και οχι τι πρεπει ,οπως το οριζει η πλειοψηφια. τα κλασικα προβληματακια των ιταλικων δλδ. ηλεκτρικα κ.λ.π σαχλαμαριτσες.κανουριο κινητηρα εδωσα στα 200.000 χιλ την πρωτη αλφα μου.ειχα αλλαξει ολα τα ηλεκτρικα ομως 😂 Επεξ/σία 6 Απριλίου από mike15
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mike15 είπε τα κλασικα προβληματακια των ιταλικων δλδ. ηλεκτρικα κ.λ.π σαχλαμαριτσες.κανουριο κινητηρα εδωσα στα 200.000 χιλ την πρωτη αλφα μου.ειχα αλλαξει ολα τα ηλεκτρικα ομως 😂 Ηλεκτρικα η Brera εχει βγαλει το φως στο spoiler που λυθηκε καθαριζοντας και σφιγγοντας τις επαφες στην φυσα. Και το ανεμιστηρακι εσωτερικης θερμοκρασιας της μοναδας κλιματισμου που βρηκα γνησιο κωδικο της EBM-Papst και το αντικατεστησα απο συμβατα μοντελα που το εδιναν σαν ξεχωριστο εξαρτημα (plug n play 2torxακια) Επεξ/σία 6 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos
ProponitisTouKanape Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 2 ώρες πριν, mike15 είπε ενα δικιο το εχεις.γιατι καποια μοντελλα στην νοτια ευρωπη παρουσιαζουν περισοτερα προβληματα αποτι στην βορεια ευρωπη.αυτο δεν εχει να κανει με τους τεχνιτες.εδω νοτια εχουμε καλυτερους.για τον απλο λογο οτι στην βορεια ευρωπη αλλαζουν γρηγορα τα αυτοκινητα και δεν δινουν σημασια σε προβληματα εκτος συντηρησης,οποτε με τα χρονια οι τεχνικοι προσαρμοστηκαν σε βιτρινατους που ασχολουνται μονο με λαδια κια φρενα αλλαγη,τα ευκολα και κλασσικα.αχρηστευτηκε το μυαλο τους γιατι βολευτηκε μαυτα. στην νοτια ευρωπη τα καυσιμα ειναι χειροτερα απο στην βορεια.ισως λογω λαθρεμποριου ,ισως λογω θεσμων και νοοτροπιας.εχει ακουστει απο πολλους οτι υπαρχει και διαφορα προδιαγραφων και ποιοτητας και μηχανικα και σε αμαξωμα αλλα αυτο δεν μπορει να το επιβεβαιωσει κανεις. γιαυτο δεν θα παρω αυτοκινητο βασιζομενος στα σχολια αγγλων,αλλος κοσμος εκει. στις αντιπροσωπειες γδερνουν γιατι ακολοθθουν τις εντολες και τις διαδικασιες των εταιρειων απο το εξωτερικο.αν χαλασει ενα ανταλλακτικο που εχει 3 κομματια και μπορεις σε ενα εξωτερικο συνεργειο να επιδιορθωσεις η' να αντικαταστησεις το ενα και να δουλεψει,στην αντιπροσωπεια εχουν εντολη να αλλαξουν και τα 3 και ας δουλευουν τα αλλα 2 σωστα.αυτο το κανουν γιατι θελουν να δειξουν οτι αν αντικαταστησεις το ενα και ξαναπας εκει γιατι χαλασε μετα απο 1 χρονο και καποιο απο τα αλλα 2 ,θα τους πουνε οτι εκαναν χαλια εργασια.γιαυτο τα αλλαζουν ολα για να εχουν τον πισινο τους καλλυμενο.βεβαια αυτο το πληρωνεις.το επαθα αυτο με αντλια κενου οπου παλια εβγαζαν ανταλλακτικο για τις τσιμουχες- Ο ρινγκ αλλα το σταματησαν και τωρα απο 10 ευρω που θα εδινε καποιος ,πρεπει να δωσει 500 για ολη την αντλια συν εργασια.φυσικα το πηγα σε ενα μαστορι εξωτερικα,βρηκαμε ενα 0-ΡΙΝΓΚ και δουλευει αψογα εδω και 8 χρονια. οι αντιπροσωπειες ειναι μονο για καινουρια αυτοκινητα.θελουν ευκολα και τυπικα σερβις.λαδακια,φρενα,ελαστικα κ.λ.π ετσι βγαζουν τζιρο γιατι εχουν και τις εγγυησεις.μετα απλα δεν πας,βρισκεις εξιδικευμενο. καινουρια βρισκεις και απο εξω -ελλαδα-,εχει πλεον εξειδικευμενα καταστηματα με επισημα της εταιρειας ανταλλακτικα αλλα και ιμιτασιον,οτι θες εχει. και οι αντιπροσωπειες απο αυτους παιρνουν πραγμα. στο εξωτερικο τις λενε stealership απο deαlership τα μυστηρια δεν ειναι και τοσο μυστηρια. η πλειοψηφια εκει μεσα ειναι ασχετοι,μικρα παιδια που μολις εχουν τελειωσει μια τεχνικη σχολη οχηματων και δεν εχουν εμπειρια ,κανουν την πρακτικη τους εκει και δεν ξερουν τι κανουν σε εσενα.η' wannabe υπευθυνοι συνεργειου που απο τον εγωισμο τους τον ξερωλακισμος τους τα κανουν θαλλσα γιατι εχουν να ακονισουν το μυαλο τους απο τοτε που δοθηκαν εντολες ολα να γινονται απο τους υπολογιστες και σοφτ γουερ .εκει γινονται και αθελητα λαθη,πας δλδ . για ενα προβλημα κια μετα προκυπτουν κιαλλα.η' αν σε δουν λιγο ασχετο,κανουν καποια παραπανω λαθη ακομα ετσι για να οικονομησουν κατιτις .γενικα σε καταστημα που πουλαει αυτοκινητα,δεν πας και να φτιαξεις αυτοκινητο,ειναι αντιθετο στην λογικη,να πουλησει θελι.θα πληρωσεις τα σερβις λογω εγγυησης και μετα θα σε αρμεξει για να πας να παρεις αλλο απο αυτους.ειναι ολα μεσα στο μαρκτινγκ της ψυχολογιας που σου ασκουν ευκολα,εκπαιδευονται σχετικα με αυτο με σεμιναρι,εχω φιλους απο μεσα που μου τα λενε. συν αυτο που ειπα για το τι εργασιες θελουν να αναλαμβανουν.ευκολη με μεγαλο κερδος γιατι εχουν εντολες απο εξω να χρεωνουν εργατοωρες.βεβαια επειδη εδω ειναι ελλαδα ,δεν γινεται να χρεωνεις 90 ευρω εργατοωρα οπως εξωτερικο γινονται adjustments..οταν αναμαβανουν μια εργασια πρεπει να στελνουν reports μεσω εγκεφαλου στην μαμα εξωτερικο,να ειναι ενημεροι.ελεγχονται για το τι κανουν.οποτε και να θελουν καποιες να κανουν κατι διαφορετικο,εξω απο τις διαδικασιες της επισημης στο εξωτερικο,δεν μπορουν,δεν γινεται. και εγω γενικα σε ολες τις κριτικες πλεον μονο τις λιγες ανρητικες ψαχνω, τις αληθινες που προσπαθεις να διακρινεις γιατι και εκει υπαρχει δολος του ανταγωνιστη η' επι προσωπικου. χαιρομαι που εδωσες παραδειγμα επιλογης.γενικα πρεπει να ακολουθουμε την καρδια μας,τα γουστα μας στην επιλογη αυτοκινητου και οχι τι πρεπει ,οπως το οριζει η πλειοψηφια. τα κλασικα προβληματακια των ιταλικων δλδ. ηλεκτρικα κ.λ.π σαχλαμαριτσες.κανουριο κινητηρα εδωσα στα 200.000 χιλ την πρωτη αλφα μου.ειχα αλλαξει ολα τα ηλεκτρικα ομως 😂 Είναι μεγάλος μύθος οτι τα αυτοκίνητα τα αλλάζουν τόσο γρήγορα. Απλώς 1. δεν κρατάνε αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει το προσδόκιμο ζωής τους, π.χ. κάτι Saxo του 2000 που βλέπεις ακόμα εδώ. 2. δεν υπάρχει η λογική του "παω για σέρβις σε ενα μπάρμπα στο χωριό μια φορά τα 3 χρόνια", οπότε τα αυτοκίνητα τείνουν να είναι πιο καλοσυντηρημένα από ότι στην Ελλάδα. Επίσης το αν ενα αυτοκίνητο έχει ευαισθησία με τα ηλεκτρικά ή εχει αστοχία, δεν εχει να κάνει με το κλίμα. Μια χαρά μαθαίνεις κι απο μια μεγαλύτερη αγορά τι παίζει. Άλλωστε τα αυτοκίνητα που παζαρεύει ο φίλος είναι όλα σχετικά καινούρια, αν μιλάμε για αυτοκίνητα 25ετίας που τους έχει πιει κάποιος το αίμα, τότε δεν εχει νόημα να ψάχνεις αξιόπιστα μοντέλα, γιατι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η συντήρηση. Τώρα για τις αντιπροσωπείες, διαφωνώ. Υπάρχει τεράστια διαφορά στις τιμές που χρεώνουν οι διάφορες αντιπροσωπείες. Ο εισαγωγέας θα σε χρεώσει στη μαύρη αγορά και τα ανταλλακτικά και την εργασία. Ένας ανεξάρτητος dealer που θέλει να σε πιάσει σταθερό πελάτη είναι πολύ πιθανό να σου κάνει καλή τιμή στο σέρβις, Για αυτο το λόγο παίζουν και οι τιμές πώλησης μεταξύ των dealers, ο εισαγωγέας θα σου δώσει τιμή καταλόγου, ο dealer θα κόψει απο το κέρδος του για να σε πιάσει πελάτη. Η Πόλις ή η Καρέντα δεν ενδιαφέρεται να με έχει εμένα πελάτη και να με καλοπιάσει. Η Autoclub π.χ. ομως ενδιαφέρεται
NT1G Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Είναι μεγάλος μύθος οτι τα αυτοκίνητα τα αλλάζουν τόσο γρήγορα. Απλώς 1. δεν κρατάνε αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει το προσδόκιμο ζωής τους, π.χ. κάτι Saxo του 2000 που βλέπεις ακόμα εδώ. 2. δεν υπάρχει η λογική του "παω για σέρβις σε ενα μπάρμπα στο χωριό μια φορά τα 3 χρόνια", οπότε τα αυτοκίνητα τείνουν να είναι πιο καλοσυντηρημένα από ότι στην Ελλάδα. ... ναι, γιατί κάθε φορά που πας στο συνεργείο το πληρώνεις χρυσάφι, τα ΚΤΕΟ δεν είναι σαν της Ελλάδας, κόβουν για πλάκα και κοστίζει η επισκευή και η κεντρικό βόρεια Ευρώπη ρίχνει τόσο αλάτι στους δρόμους τον χειμώνα που αμάξια 10ετίας+ αρχίζουν να σαπίζουν. 1
mike15 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 8 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Είναι μεγάλος μύθος οτι τα αυτοκίνητα τα αλλάζουν τόσο γρήγορα. Απλώς 1. δεν κρατάνε αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει το προσδόκιμο ζωής τους, π.χ. κάτι Saxo του 2000 που βλέπεις ακόμα εδώ. 2. δεν υπάρχει η λογική του "παω για σέρβις σε ενα μπάρμπα στο χωριό μια φορά τα 3 χρόνια", οπότε τα αυτοκίνητα τείνουν να είναι πιο καλοσυντηρημένα από ότι στην Ελλάδα. Επίσης το αν ενα αυτοκίνητο έχει ευαισθησία με τα ηλεκτρικά ή εχει αστοχία, δεν εχει να κάνει με το κλίμα. Μια χαρά μαθαίνεις κι απο μια μεγαλύτερη αγορά τι παίζει. Άλλωστε τα αυτοκίνητα που παζαρεύει ο φίλος είναι όλα σχετικά καινούρια, αν μιλάμε για αυτοκίνητα 25ετίας που τους έχει πιει κάποιος το αίμα, τότε δεν εχει νόημα να ψάχνεις αξιόπιστα μοντέλα, γιατι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η συντήρηση. Τώρα για τις αντιπροσωπείες, διαφωνώ. Υπάρχει τεράστια διαφορά στις τιμές που χρεώνουν οι διάφορες αντιπροσωπείες. Ο εισαγωγέας θα σε χρεώσει στη μαύρη αγορά και τα ανταλλακτικά και την εργασία. Ένας ανεξάρτητος dealer που θέλει να σε πιάσει σταθερό πελάτη είναι πολύ πιθανό να σου κάνει καλή τιμή στο σέρβις, Για αυτο το λόγο παίζουν και οι τιμές πώλησης μεταξύ των dealers, ο εισαγωγέας θα σου δώσει τιμή καταλόγου, ο dealer θα κόψει απο το κέρδος του για να σε πιάσει πελάτη. Η Πόλις ή η Καρέντα δεν ενδιαφέρεται να με έχει εμένα πελάτη και να με καλοπιάσει. Η Autoclub π.χ. ομως ενδιαφέρεται για την πρωτη παραγραφο σου απαντησε ο ΝΙΚ .να προσθεσω μονο οτι ναι υπαρχει μια αυξηση στον χρονο κτησης αλλα αυτο εγινε λογω δυσκολων οικονομικων συνθηκων και αβεβαιοτητας ,πανδημια,οικονομικη κριση και τωρα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. οσο αφορα τα προβληματα ημουν συγκεκριμενος.αναφερθηκα στα μηχανολογικα ,οχι ηλεκτρικα.αυτα ειναι που κοστιζουν.και εκει το θεμα καυσιμο παιζει μεγαλο ρολο. δεν ξερω αν αναφερομαστε στο ιδιο. οσον αφορα τις αντιπροσωπειες εγω αναφερθηκα στο σερβις , οχι στην πωληση . εκει δεν γνωριζω απο ανεξαρτητους γιατι δεν υπαρχει αυτο το μοντελλο εκτος αθηνων.υπαρχει αντιπροσωπεια και εξειδικευμενο στο σερβις.ακομα και εκει ομως υπαρχει περιθωριο κερδους αν θελουν να σε κοροιδεψουν βαζοντας σου υποδεεστερη ποιοτητα που εσυ δεν θα μπορεσεις να καταλαβεις μεχρι να χαλασει ,αν γνωριζεις κιολας.εγω πλεον παω μονο σε εξωτερικα συνεργεια που θα περασω κοσκινο.επαθα και εμαθα και πλεον ειμαι συνεχεια σε επαγρυπνηση.ανταλλακτικα αγοραζω εγω ο ιδιος και τα πηγαινω στον εκαστοτε μηχανικο.αν δεν θελει παω αλλου.ειναι μεγαλος ο τζιρος που κανουν με ''δικα''τους ανταλλακτικα.και ταχα σου κανουν καλυτερη τιμη. εχω φιλους με ανταλλακτικα και μεσα σε αντιπροσωπειες.το τι βρωμια υπαρχει στον χωρο δεν λεγεται.αυτα δεν γινονται π.χ στην γερμανια.κοβειν πισινον.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, mike15 είπε αν δεν θελει παω αλλου.ειναι μεγαλος ο τζιρος που κανουν με ''δικα''τους ανταλλακτικα.και ταχα σου κανουν καλυτερη τιμη. εχω φιλους με ανταλλακτικα και μεσα σε αντιπροσωπειες.το τι βρωμια υπαρχει στον χωρο δεν λεγεται.αυτα δεν γινονται π.χ στην γερμανια.κοβειν πισινον. θιγεις ενα τεραστιο θεμα, τα φτηνιαρικα ανταλλακτικα ειναι ΜΕΓΑΛΟ προβλημα αλλα και πολλα εγχωρια καταστηματα δεν φερνουν καλα πραγματα. Εγω προσωπικα παντα εχω τα εξης βηματα. Βρισκω κωδικο και κοιταω για revision. Μετα ψαχνω να βρω ποιος ηταν ο OEM Μετα ψαχνω ανταλλακτικο OEM Μετα ψαχνω ανταλλακτικο OE (γνησιο) -> Στην brera τα περισσοτερα ανταλλακτικα καλως ή κακως πλεον ειναι μονο γνησια, ειναι τοσο low volume τα αυτοκινητα και για παρα πολλα αντικειμενα εχεις μονο την λυση του γνησιου, ιδιατερα στο 70% των εξαρτηματων που δεν ειναι κοινα με την 159. Μετα ψαχνω imitation απο καλους οικους Μετα ψαχνω imitaiton απο πιο sus οικους Γενικα η φιλοσοφια μου ειναι keep it clean, keep it OEM. Οποτε αγοραζω ειτε γνησια ειτε γνησιου κατασκευαστη. Με αυτο τον τροπο ΠΟΤΕ δεν εχω πεσει σε κακη ποιοτητα ανταλλακτικου. Γενικα στοκαρω ανταλλακτικα που τα θεωρω δυσκολα και δυσεύρετα. Πχ κολαρο εισαγωγης απο MAF σε πεταλουδα στην Brera εχω ενα γνησιο καινουργιο στο κουτι. Πλεξουδα πισω φως Spoiler εχω μια γνησια καινουργια. Στην MiTo εχω πχ διακοπτες παραθυρου στο κουτι τους, τροπετο υαλοκαθαριστηρων στην αποθηκη. Φουσκες ημιαξονιων ετοιμες, ντιζες καθισματων και λοιπα. Παντα κραταω στοκ μπροστα μια αλλαξια φιλτρα - λαδια, παντα κραταω στοκ υγρα, φρενων (κλειστα), παραφλου ετοιμα αναμειγμενα (HEPU), τα ραβενολακια μου, βαλβολινουλες και λοιπα. Στην Skodαρα εχω ηλεκτρικους θερμαινομενους καθρεπτες δεξι - αριστερο στην κουτα. Φουσκες, αντιβαρα ημιαξονιου γρυλους παραθυρων, μοχλικα επιλογεα, 3ο φως στοπ, αντλιες νερου, σετ καδενας, διαφορα ελαστομερη, γνησιο πομολο λεβιε (το δερματινο με τις κιτρινες ραφες) και αλλα πολλα, ετοιμο προγραμματισμενο 20 χειριστηρι0 συναγερμου (Laserline 939 το ποσα πληρωσα για ενα γνησιο χειριστηριο θα προτιμουσα να μην πω), αρκετα ηλεκτρομηχανικα εμβολα κεντρικου κλειδωματο (BRANO) οριτζιναλ σινεμπλοκ της Rubena, trims του ταμπλο σετ συμπλεκτη, ντιζες, μουαγιε, τρομπες βενζινης και λοιπα. Οτι βλεπω οτι εξαφανιζεται αποκταται. Παντα ενα πληρες σετ στεγανοποιησης ολες τις φλαντζες. Οποτε ναι μπορει να μην βγαζουν ζημιες τα αυτοκινητα αλλα αυτο δε σημαινει πως εγω θα ειμαι απροετοίμαστος ουτε θα μιξοκλαιγομαι, ουτε θα εχω αναγκη κανεναν για πατεντες κλπ κλπ. Τα 3 αμαξια υπο την αιγιδα (βραστη) μου, ειναι προετοιμασμενα. Εν τελει σα φιλοσοφία εχω την προληπτικη συντηρηση, οταν το ενστικτο μου, μου λεει οτι κατι ειναι SUS ή πλησιαζει το τελος της ωφελιμης ζωης του αντικαθισταται πριν αποτυχει και αυτη η μεθοδος δεν κανει λαθος (σχεδον) ποτε. Συχνος ελεγχος των οχηματων απο εμενα τον ιδιο για να καταγραψω την κατασταση τους. Οταν τα ξερεις τοσο καλα οσο την παλαμη του χεριου σου, νοιωθεις οτι κατι δεν παει καλα. 1 φορα τον μηνα τα μπριζωνω ολα για ενα health check, οποτε ετσι πρακτικα δεν ξεφευγει τιποτα. Στις 6/4/2025 στις 1:06 ΠΜ, ghostaki είπε Τώρα βέβαια το μάτιαξα πιθανότατα και αύριο δε θα παίρνει μπροστά Μπα μην φοβασαι απλως το πρωι να την ρωτας αν επιθυμει να πατε βολτα, αν σου πει οχι, το ακους και το σεβεσαι. Ξαναρωτας την επομενη μερα. Τι να πω και εγω που στα 15 μου ειχα παει να κλεψω το Matiz της μανας μου (ναι εκανα κι εγω τις βλακιες μου) το βραδυ και το ριμαδιασμενο το τρικυλινδρο μιζαριζε 2 ωρες μεχρι να παρει μπροστα και ξυπνησανε και οι δυο... Fun fact αυτο το αμαξακι ηταν τοσο undertyred με τοσο λιγα αλογα που μπορουσες να το πηγαινεις no lift σχεδον παντου και ειχε πολυ μεγαλη φαση μεχρι που πηγα να το τουμπαρω σε μια καταβαση, 2χρονια μετα (οταν εφυγε η gm απο την ευρωπη) το χαρισαμε σε ενα μπαρμπα μας Επεξ/σία 7 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos 1 1
nazarene Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Γενικα στοκαρω ανταλλακτικα που τα θεωρω δυσκολα και δυσεύρετα. Πχ κολαρο εισαγωγης απο MAF σε πεταλουδα στην Brera εχω ενα γνησιο καινουργιο στο κουτι. Πλεξουδα πισω φως Spoiler εχω μια γνησια καινουργια. Στην MiTo εχω πχ διακοπτες παραθυρου στο κουτι τους, τροπετο υαλοκαθαριστηρων στην αποθηκη. Φουσκες ημιαξονιων ετοιμες, ντιζες καθισματων και λοιπα. Παντα κραταω στοκ μπροστα μια αλλαξια φιλτρα - λαδια, παντα κραταω στοκ υγρα, φρενων (κλειστα), παραφλου ετοιμα αναμειγμενα (HEPU), τα ραβενολακια μου, βαλβολινουλες και λοιπα. Σαν να περιγράφω τον εαυτό μου.....στην 916, σασμαν ολόκληρο διαφορικό spare έτσι μήπως και χρειαστεί, εννοείται ότι εργοστασιακά silent blocks, πίσω αλλαγμένα προ 5 ετίας με γνήσια, και έχω ακόμη στοκ και πιο σπάνια ανταλλακτικά, όπως ψυγείο λαδιού, κολλάρα νερού 916 κλπ.... 1
andreas-d Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Τι να πω και εγω που στα 15 μου ειχα παει να κλεψω το Matiz της μανας μου (ναι εκανα κι εγω τις βλακιες μου) το βραδυ και το ριμαδιασμενο το τρικυλινδρο μιζαριζε 2 ωρες μεχρι να παρει μπροστα και ξυπνησανε και οι δυο.. Τι μου θύμισες!! Έκλεβα και εγω πιτσιρικάς μαζί με τον ξάδερφο μου το Moskwitsch-412 1500cc του πατέρα μου πριν 35+ χρόνια, Και πηγαίναμε σε κάτι χωράφια για μπαντιλικια πισω κίνηση το εργαλείο κάποια μέρα από τις πολλές τρύπησε το κολάρο έφυγαν τα νερά έπεσαν στο ντρεστιμπιτερ και έσβησε χάχα καλοκαίρι με σαγιονάρες μας έφυγε ο τάκος να το πάμε σπίτι σπρώχνοντας το, η σχισμή κοντά στο ψυγείο το αφαίρεσα είχε περιθώριο, συμπλήρωμα νερό και τέλος.. Μετά από μία εβδομάδα το μοτέρ παρέδωσε πνεύμα και μπήκε μοτέρ από opel Kadett αθάνατες ελληνικές πατέντες εκείνα τα χρόνια.. 1 2
mike15 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε θιγεις ενα τεραστιο θεμα, τα φτηνιαρικα ανταλλακτικα ειναι ΜΕΓΑΛΟ προβλημα αλλα και πολλα εγχωρια καταστηματα δεν φερνουν καλα πραγματα. Εγω προσωπικα παντα εχω τα εξης βηματα. Βρισκω κωδικο και κοιταω για revision. Μετα ψαχνω να βρω ποιος ηταν ο OEM Μετα ψαχνω ανταλλακτικο OEM Μετα ψαχνω ανταλλακτικο OE (γνησιο) -> Στην brera τα περισσοτερα ανταλλακτικα καλως ή κακως πλεον ειναι μονο γνησια, ειναι τοσο low volume τα αυτοκινητα και για παρα πολλα αντικειμενα εχεις μονο την λυση του γνησιου, ιδιατερα στο 70% των εξαρτηματων που δεν ειναι κοινα με την 159. Μετα ψαχνω imitation απο καλους οικους Μετα ψαχνω imitaiton απο πιο sus οικους Πλεξουδα πισω φως Spoiler εχω μια γνησια καινουργια. Στην MiTo εχω πχ διακοπτες παραθυρου στο κουτι τους, τροπετο υαλοκαθαριστηρων στην αποθηκη. Φουσκες ημιαξονιων ετοιμες, ντιζες καθισματων και λοιπα. Παντα κραταω στοκ μπροστα μια αλλαξια φιλτρα - λαδια, παντα κραταω στοκ υγρα, φρενων (κλειστα), παραφλου ετοιμα αναμειγμενα (HEPU), τα ραβενολακια μου, βαλβολινουλες και λοιπα. Στην Skodαρα εχω ηλεκτρικους θερμαινομενους καθρεπτες δεξι - αριστερο στην κουτα. Φουσκες, αντιβαρα ημιαξονιου γρυλους παραθυρων, μοχλικα επιλογεα, 3ο φως στοπ, αντλιες νερου, σετ καδενας, διαφορα ελαστομερη, γνησιο πομολο λεβιε (το δερματινο με τις κιτρινες ραφες) και αλλα πολλα, ετοιμο προγραμματισμενο 20 χειριστηρι0 συναγερμου (Laserline 939 το ποσα πληρωσα για ενα γνησιο χειριστηριο θα προτιμουσα να μην πω), αρκετα ηλεκτρομηχανικα εμβολα κεντρικου κλειδωματο (BRANO) οριτζιναλ σινεμπλοκ της Rubena, trims του ταμπλο σετ συμπλεκτη, ντιζες, μουαγιε, τρομπες βενζινης και λοιπα. Οτι βλεπω οτι εξαφανιζεται αποκταται. Παντα ενα πληρες σετ στεγανοποιησης ολες τις φλαντζες. Οποτε ναι μπορει να μην βγαζουν ζημιες τα αυτοκινητα αλλα αυτο δε σημαινει πως εγω θα ειμαι απροετοίμαστος ουτε θα μιξοκλαιγομαι, ουτε θα εχω αναγκη κανεναν για πατεντες κλπ κλπ. Τα 3 αμαξια υπο την αιγιδα (βραστη) μου, ειναι προετοιμασμενα. φιλε ,απο που το εσκασες? δευτερη ερωτηση, ποσο χρονο εχεις για τοσα αυτοκινητα? και ενα ευσημο.μονο για την πλεξουδα γιατι δεν την βρισκεις ευκολα αυτην την ομορφια
Klausx Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Στις 2/4/2025 στις 3:02 ΜΜ, minim3 είπε Μόνο Toyota. Οι υπόλοιποι κανονικά πρέπει να κλείσουν. Απλά δεν τους το έχουν πει ακόμα. Σοβαρά όμως ποιες είναι οι ανάγκες σου, τι χιλιόμετρα θα κάνεις το χρόνο; Επαρχία ή μέσα σε κίνηση; Τι budget έχεις; Θα μπορούσες πχ να βάλεις ταχυφορτιστη στο σπίτι σου; Στο θέμα αξιοπιστίας όλα τα σύγχρονα αμάξια είναι σχεδόν καλά αν τα προσέχεις. Αν έχουν κάτι κατασκευαστικό, υπάρχει και η εγγύηση. Ψάχνεις μόνο καινούργια ή και μεταχειρισμένα; Δώσε λίγο παραπάνω λεπτομέρειες αν θες ουσιώδες απαντήσεις. Και όχι αυτό οδηγάω, άρα το δικό μου είναι καλό και τα άλλα δεν είναι. Με τέτοια προτίμηση στους κλέφτες δεν αξίζει. Στις 2/4/2025 στις 2:39 ΜΜ, basilis_k6 είπε Εχω τρομάξει με τα θεματα αξιοπιστίας που διαβάζω και εχω αποκλεισει τα μισα αμαξια. τα αλλα μισα απλως δεν μου κάνουν. πχ κοιταω το countryman. ενω σε αλλες χωρες διαβαζω οτι ειναι αξιοπιστο εδω διαβαζω τερατα και για τις τιμες σερβις αστα να πανε. για vw group πανω κατω τα ιδια. χιλια προβληματα το καθε μοντελο. ειναι τοσο τραγικα? δεν ξερω τι διαολο να παρω. ψαχνω ενα 5θυρο, hatch/suv, 120+hp, 400l+ χωρο πισω, οσο γινετε πιο κοντο σε μήκος, ιδανικα αυτοματο αλλα οκ αυτο το εχω ξεχασει ηδη, να μην καιει τον πατο του και να ειναι αξιοπιστο. καμια ιδεα? Όπως έγραψα παραπάνω εκτός από αξιοπιστία δες και στατιστικά κλοπών.... γίνεται χαμός με μερικές μάρκες. Όχι τρικύλινδρο, με ιμάντα μέσα στο λάδι για αρχή.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, mike15 είπε φιλε ,απο που το εσκασες? Εχω πηγες, αν σε ενδιαφερει καποιος κωδικος μου λες και τον ψαχνω, στα ιταλικα και γερμανικα βρισκω τα παντα. Σε ασιατικα δυσκολευομαι. Αν και ειχα βρει γνησια πεταλουδα για το ματιζ του μπαρμπα (το γνωστο ζητημα με το ρελαντι) αλλα εκανε 250 ευρω και επελεξε να φρεζαρει τις τρυπες των βιδων του TPS να παρει περισσοτερα ρεγουλα (καταλαβαινεις ποσο το προσεχει και γιατι το χαρισαμε σε 1 προταση)... 50 λεπτά πριν, mike15 είπε δευτερη ερωτηση, ποσο χρονο εχεις για τοσα αυτοκινητα? Δεν εχω, οταν χρειαζεται ομως βρισκω, δηλαδη αναγκαζομαι να βρω. Μεσα σε ενα ΣΚ γενικα αν εχεις εργαλεια και ανταλλακτικα μπορεις να κανεις σχεδον τα παντα. Αλλοι κλαμπαρουν και γκ@μ@νιζουν, εγω καθομαι να φτιαχνω τα αυτοκινητα. 50 λεπτά πριν, mike15 είπε και ενα ευσημο.μονο για την πλεξουδα γιατι δεν την βρισκεις ευκολα αυτην την ομορφια Επειδη οι πλεξουδες δεν ζητούνται υπαρχουν σχεδον ολες (βασικο ολες). Γενικα ειμα ψαχτηρι, εχω βρει κλιπ εταζερας, καπακια maxi fuse μπαταριας κλπ. Παντα γνησια καινουργια. Επεξ/σία 7 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα