Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Network Rail σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα σμήνος drones για την καταπολέμηση της παράνομης εισόδου στις σιδηροδρομικές γραμμές της Βρετανίας.

Σύμφωνα με τα σχέδια που καταρτίζονται, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα περιπολούν σε μεγάλα τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής, εντοπίζοντας βανδάλους, καλλιτέχνες γκράφιτι και κλέφτες που αποσκοπούν στην αφαίρεση καλωδίων σηματοδότησης.

Το προηγούμενο έτος καταγράφηκαν περισσότερα από 18.500 περιστατικά παράνομης εισόδου στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου, σχεδόν ένα για κάθε μίλι από τα 20.000 μίλια του δικτύου. Τα περιστατικά αυτά προκάλεσαν 1,5 εκατομμύριο λεπτά καθυστερήσεων και κόστισαν περισσότερα από 70 εκατομμύρια λίρες σε αποζημιώσεις και εσωτερικές χρεώσεις.

Ο Dominic Mottram, επικεφαλής της στρατηγικής drones της Network Rail, δήλωσε ότι η τεχνολογία αυτή θα είναι "επαναστατική" στην αντιμετώπιση του προβλήματος. "Εξετάζουμε τη δυνατότητα πτήσης δεκάδων μιλίων από τη βάση, γεγονός που θα κάνει τεράστια διαφορά και θα στείλει ένα μήνυμα ότι οι άνθρωποι πρέπει να μείνουν μακριά από το σιδηρόδρομο ή θα συλληφθούν. Είναι σαν να έχουμε αστυνομικούς σε περιπολία", τόνισε ο κ. Mottram.

Παρόλο που η Network Rail διαθέτει ήδη περίπου 200 drones, ένας από τους μεγαλύτερους στόλους στην Ευρώπη, επί του παρόντος πρέπει να παραμένουν εντός οπτικής εμβέλειας του χειριστή, περιορίζοντας τις πτήσεις σε περίπου ένα τρίτο του μιλίου. Αυτό σημαίνει ότι είναι ελάχιστα χρήσιμα στον εντοπισμό και τη βιντεοσκόπηση παραβατών.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα σχέδια, τα οποία αναμένεται να λάβουν την έγκριση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) τους επόμενους μήνες, τα drones θα μπορούν να ταξιδεύουν πέρα από το οπτικό πεδίο των χειριστών, επιτρέποντάς τους να πετούν μακριά από τη βάση για να ελέγξουν για προβλήματα.

Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα μπορούν να εντοπίζουν και να παρακολουθούν γρήγορα τους παραβάτες, ενώ η Βρετανική Αστυνομία Μεταφορών ή τα κινητά συνεργεία της Network Rail θα κατευθύνονται στο σημείο. Επίσης, θα παρέχουν ζωτικής σημασίας βίντεο αποδείξεις που θα βοηθήσουν στις διώξεις.

115285585_.jpg.a451720486de534529cedfdc579d81df.jpg
Τα drones θα μπορούν να φτάσουν στο σημείο εντός δύο λεπτών από το αναφερόμενο περιστατικό σε αστική περιοχή, σε σύγκριση με τους ελάχιστους χρόνους απόκρισης περίπου 10 λεπτών για την αστυνομία και 20 λεπτών για το προσωπικό της ίδιας της Network Rail.

Σύμφωνα με τον κ. Mottram, τα drones θα είναι εξίσου σημαντικά στην επιβεβαίωση ότι οι παραβάτες έχουν εγκαταλείψει το σημείο μετά από αναφορές για άτομα στη γραμμή, επιτρέποντας το γρηγορότερο άνοιγμα των γραμμών.

Μελλοντικά σχέδια θα μπορούσαν επίσης να αναθέσουν στα drones την παρακολούθηση για πεσμένα δέντρα, πυρκαγιές δίπλα στις γραμμές και ζώα στη γραμμή.

Η Network Rail συνεργάζεται με δύο ειδικούς στα drones για να εξασφαλίσει τις λεγόμενες δυνατότητες πέρα από την οπτική γραμμή θέασης (BVLOS). Η Dronecloud διεξάγει δοκιμή στο Μπέρμιγχαμ παρέχοντας εναέρια κάλυψη του σιδηροδρόμου εντός 6 μιλίων από το κέντρο της πόλης, μαζί με μια άλλη στην αγροτική νότια Ουαλία. Παράλληλα, η Drone Major δοκιμάζει το σύστημά της στο Γουλβερχάμπτον και στον σιδηρόδρομο της κοιλάδας Severn.

Οι δύο εταιρείες αναπτύσσουν έναν συνδυασμό αισθητήρων εδάφους και δορυφορικού εντοπισμού θέσης για τον έλεγχο και την επικοινωνία με τα αεροσκάφη. Η Dronecloud ανέφερε ότι οι αποστάσεις πτήσης θα αυξάνονται σταδιακά με ρυθμό που υπαγορεύεται από την CAA.

Εκτός από τα drones, η Network Rail σχεδιάζει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί δύο ελικόπτερα για να ελέγχει εκατοντάδες μίλια απομακρυσμένων γραμμών στα Σκωτσέζικα Highlands και να εντοπίζει παραβάτες στο Λονδίνο, όπου ο διαχειριστής των σιδηροδρομικών γραμμών έχει ειδική άδεια να λειτουργεί σε όλη την πόλη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Στην Αγγλία σε παλιές γραμμές που βολτάρουν τρένα προς απόσυρση ή ιστορικά μοντέλα κτλ έχουν αυτό το απλό σύστημα για μονές γραμμές https://www.youtube.com/shorts/-Oo-pLFB3_A

Αν το είχαμε και εμείς αυτό το απλό ανέξοδο σχεδόν πράγμα (άσχετα που δεν έχουμε τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου αν και τα πληρώσαμε χρόνια τώρα ) που όμως χρειάζεται πυθαρχία βέβαια, ίσως να είχαμε πιο ασφαλείς μεταφορές τρένων στην ελλάδα. 

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Να τα βλέπει η Hellenic Train που η γύφτοι ξηλώνουν συνέχεια απο το δίκτυο.

το δίκτυο δεν ανήκει στον ΟΣΕ; Ασε που αμα δεν είχαμε το φαινόμενο των οπαδων της Ιταλικής ομάδας όσο άμπαλος και να ήταν ο Σταθμάρχης θα υπήρχαν 2 γραμμές και δεν θα είχε γίνει το ατύχημα. 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλουμε και μερικά με infrared να κοιτάνε για "παραβάτες" στην Βασιλίσσης Σοφίας με Βασιλίσσης Αμαλίας γωνία.

if you know what i mean!

 

Επεξ/σία από Cre3p
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

Να τα βλέπει η Hellenic Train που η γύφτοι ξηλώνουν συνέχεια απο το δίκτυο.

Οπαδοί της Ρόμα, κακοπροαίρετε!

  • Haha 7
Δημοσ.
40 minutes ago, Artman13 said:

το δίκτυο δεν ανήκει στον ΟΣΕ; Ασε που αμα δεν είχαμε το φαινόμενο των οπαδων της Ιταλικής ομάδας όσο άμπαλος και να ήταν ο Σταθμάρχης θα υπήρχαν 2 γραμμές και δεν θα είχε γίνει το ατύχημα. 

Απο ότι ξέρω η ιδιοκτησία είναι του ΟΣΕ αλλά υπεύθυνη για την λειτουργία είναι η Hellenic Train,τώρα γιατί έφεραν Ιταλούς να τρέχουν τα δικά μας τραίνα δεν ξέρω,αυτά είναι δημιουργική λογιστική της κάθε κυβέρνησης, αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως όταν πάω στο εξοχικό και φυσάει απο τα εξαμίλια που καίνε τα καλώδια για να βγάλουν τον χαλκό γεμίζει ο τόπος καπνό.

10 minutes ago, Tenshi said:

Οπαδοί της Ρόμα, κακοπροαίρετε!

Δεν τους λέω ρομά γιατί είναι οι κοινή καταγωγή τους, γύφτοι είναι αυτοί που προέρχονται  απο Αίγυπτο, δέν το λέω υποτιμητικά.

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

Απο ότι ξέρω η ιδιοκτησία είναι του ΟΣΕ αλλά υπεύθυνη για την λειτουργία είναι η Hellenic Train,τώρα γιατί έφεραν Ιταλούς να τρέχουν τα δικά μας τραίνα δεν ξέρω,αυτά είναι δημιουργική λογιστική της κάθε κυβέρνησης, αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως όταν πάω στο εξοχικό και φυσάει απο τα εξαμίλια που καίνε τα καλώδια για να βγάλουν τον χαλκό γεμίζει ο τόπος καπνό.

H Hellenic Train είναι υπεύθυνη μόνο για τα εισιτήρια και το τροχαίο υλικό αν δεν κάνω λάθος.

Το δίκτυο ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 minutes ago, dpolal said:

Το δίκτυο ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ.

Το έχουν κάνει σαν την Δ.Ε.Η και την Δ.Ε.Δ.Η.Ε δηλαδή?,αλλά και πάλι την ΕΡΓΟΣΕ ποιος την πληρώνει;, όταν πάει ο άλλος και ξηλώνει μερικά χιλιόμετρα καλώδιο του προαστιακού ποιος πληρώνει την επισκευή;.

Επεξ/σία από cpc464
Δημοσ.

Έχει μπει κάτι αντίστοιχο και σε εμάς, στον ηλεκτρικό, και απ' ότι είχα διαβάσει έχουν αποφευχθεί πολλοί βανδαλισμοί...

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Το έχουν κάνει σαν την Δ.Ε.Η και την Δ.Ε.Δ.Η.Ε δηλαδή?,αλλά και πάλι την ΕΡΓΟΣΕ ποιος την πληρώνει;, όταν πάει ο άλλος και ξηλώνει μερικά χιλιόμετρα καλώδιο του προαστιακού ποιος πληρώνει την επισκευή;.

Κοίτα σε έναν καθρέπτη και θα καταλάβεις. 😒

Δημοσ.
15 minutes ago, dpolal said:

Κοίτα σε έναν καθρέπτη και θα καταλάβεις. 😒

Κατάλαβα, τα κερδη για τον ιταλό τα έξοδα για τον φορολογούμενο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Artman13 said:

το δίκτυο δεν ανήκει στον ΟΣΕ; Ασε που αμα δεν είχαμε το φαινόμενο των οπαδων της Ιταλικής ομάδας όσο άμπαλος και να ήταν ο Σταθμάρχης θα υπήρχαν 2 γραμμές και δεν θα είχε γίνει το ατύχημα. 

Αμα υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες δεν θα μας ένοιαζε η αμπαλισυνη/αμέλεια/κτλ του κάθε σταμαρχη/ανθρωπου

Επεξ/σία από pant13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...