nchatz Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Η Nintendo αποκάλυψε νέες λεπτομέρειες σχετικά με το hardware του επερχόμενου Nintendo Switch 2, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης για DLSS και hardware ray tracing. Σε κοινή συνέντευξή τους με δημοσιογράφους, οι δημιουργοί της κονσόλας, ο παραγωγός Kouichi Kawamoto, ο τεχνικός διευθυντής Tetsuya Sasaki και ο διευθυντής Takuhiro Dohta μοιράστηκαν πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας κονσόλας η οποία θα κυκλφορήσει στις 9 Ιουνίου. Ενώ η Nintendo συνήθως δεν μοιράζεται πολλές λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι δημιουργοί της συσκευής επιβεβαίωσαν ορισμένα σημαντικά χαρακτηριστικά που θα προσφέρει το Switch 2. Ο Dohta επιβεβαίωσε ότι η Nintendo χρησιμοποιεί την τεχνολογία DLSS upscaling και την προσφέρει ως εργαλείο στους προγραμματιστές, απαντώντας σε ερώτηση του Inverse. "Όσον αφορά το hardware, μπορεί να παράγει εικόνα σε τηλεόραση με μέγιστη ανάλυση 4K και το αν ο προγραμματιστής θα χρησιμοποιήσει αυτή την ανάλυση εγγενώς ή θα χρησιμοποιήσει μικρότερη ανάλυση και upscaling είναι επιλογή του," δήλωσε. Όσον αφορά την συμβατότητα με προηγούμενες εκδόσεις, οι δημιουργοί επιβεβαίωσαν ότι τα παιχνίδια του αρχικού Switch είναι διαθέσιμα μέσω emulation. Ο Sasaki περιέγραψε τη λύση ως "βασισμένη σε λογισμικό", λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν χρησιμοποιείται μόνο το hardware για την εξομοίωση. Το νέο Switch 2 θα διαθέτει βελτιωμένο Bluetooth 3.0 για τη σύνδεση των Joy-Cons. Όταν ρωτήθηκε για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι παίκτες με τη σύνδεση πολλαπλών συσκευών Bluetooth στο αρχικό Switch, ο Sasaki απάντησε απλά: "Ναι, έχει βελτιωθεί." Πρόσθεσε ότι το μέγεθος του συστήματος και οι μεγαλύτερες κεραίες θα έχουν "μεγάλο αντίκτυπο" και θα επιτρέπουν καλύτερες συνδέσεις, ενώ ο αριθμός των κεραιών έχει αυξηθεί. Η οθόνη του Switch 2 θα είναι LCD 7,9 ιντσών με υποστήριξη HDR, σε αντίθεση με την έκδοση OLED του τελευταίου Switch. Ο Sasaki ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης έγιναν πολλές εξελίξεις στην τεχνολογία LCD, ενώ ο Kawamoto πρόσθεσε ότι η έκδοση OLED του πρώτου Switch δεν είχε υποστήριξη HDR. Τέλος, η νέα κονσόλα διαθέτει δύο θύρες USB Type-C. Ο Kawamoto διευκρίνισε ότι μόνο η κάτω θύρα του συστήματος υποστηρίζει έξοδο βίντεο, ενώ η επάνω θύρα έχει παρουσιαστεί με τη νέα κάμερα του Nintendo Switch 2 και μπορεί επίσης να φορτίσει το σύστημα σε λειτουργία tablet. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
SpirosDR Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα φορητά και τις μεγάλες κονσόλες είναι η μόνη που χρησιμοποιεί nvidia τσιπ. Βέβαια το ray tracing θα είναι σαν το ray tracing των κινητών, ανύπαρκτο. Day 1 παρόλα αυτά. Επεξ/σία 3 Απριλίου από SpirosDR 6 1
nikos5800 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, SpirosDR είπε Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα φορητά και της μεγάλες κονσόλες είναι η μόνη που χρησιμοποιεί nvidia τσιπ. Βέβαια το ray tracing θα είναι σαν το ray tracing των κινητών, ανύπαρκτο. Day 1 παρόλα αυτά. Nvidia Ampere chipακι έχει👍 λογικά στο ray tracing θα ρίχνει στο κεφάλι όλα τα mobile chips Επεξ/σία 3 Απριλίου από nikos5800 12 1
svartevarg Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 8 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Nvidia Ampere chipακι έχει👍 λογικά στο ray tracing θα ρίχνει στο κεφάλι όλα τα mobile chips 100%. Αν και περισσότερο ενδιαφέρον θα έχει το 4K σε docked mode να είναι διαθέσιμο σε όλα τα games είτε είναι native είτε μέσω DLSS. Και σίγουρα θα έρθει και το GTA VI. 2 1
alexpap Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) "Το νέο Switch 2 θα διαθέτει βελτιωμένο Bluetooth 3.0" Επιτέλους θα συνδέεται άψογα με το παλιοκινητό μου. Σημείωση: Μάλλον επειδή το switch είναι έκδοση 2 δεν μπορεί να βάλει σε όλα πάνω από έκδοση 3.0 οπότε και το wifi λογικά αν έχει θα είναι έκδοση 3.0. Επεξ/σία 3 Απριλίου από alexpap 8
Pokemon640 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 43 minutes ago, alexpap said: "Το νέο Switch 2 θα διαθέτει βελτιωμένο Bluetooth 3.0" Επιτέλους θα συνδέεται άψογα με το παλιοκινητό μου. Σημείωση: Μάλλον επειδή το switch είναι έκδοση 2 δεν μπορεί να βάλει σε όλα πάνω από έκδοση 3.0 οπότε και το wifi λογικά αν έχει θα είναι έκδοση 3.0. Με ethernet το έχω ούτως η άλλως, το Wifi μου είναι αδιάφορο. 1
logistoulis Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε Με ethernet το έχω ούτως η άλλως, το Wifi μου είναι αδιάφορο. Δεν έχει καμία απολύτως διαφορά Ethernet με Bluetooth και όχι μόνο στο switch αλλά και σε καμία κονσόλα θα έλεγα Ίσως σε ταχύτητα κατεβάσματος, αλλά σε online κλάιν η διαφορά είναι ανύπαρκτη Επεξ/σία 3 Απριλίου από logistoulis 7
Tlykog Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Με 3Tflops gpu σίγουρα θα χρειαστεί το DLSS, αλλά το ray tracing γιατί; Για να καταστραφεί και η τελευταία έλπιδα για 60fps στα 1080p;... Επιπλέον τα παιχνίδια του πρώτου switch θα παίζουν με εξομοίωση; Γι αυτό έκλεισαν τον Yuzu; Ακόμα και εκεί θελουν αποκλειστικότητα; Αθάνατη nintendo... 2
GCX Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ray tracing με cut down RTX 3050 mobile (GA 10B die) και με πολύ λιγότερο bandwidth? Τι λένε εκεί στην Nintendo. Επίσης Bluetooth 3? Τι φάση. Επεξ/σία 4 Απριλίου από GCX
Bourdoulas Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 2 ώρες πριν, Tlykog είπε Με 3Tflops gpu σίγουρα θα χρειαστεί το DLSS, αλλά το ray tracing γιατί; Για να καταστραφεί και η τελευταία έλπιδα για 60fps στα 1080p;... Επιπλέον τα παιχνίδια του πρώτου switch θα παίζουν με εξομοίωση; Γι αυτό έκλεισαν τον Yuzu; Ακόμα και εκεί θελουν αποκλειστικότητα; Αθάνατη nintendo... Γιατί να παίζουν με εξομοίωση; Native θα παίζουν 2
Tlykog Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε Γιατί να παίζουν με εξομοίωση; Native θα παίζουν Από το κείμενο: Αναφορά σε κείμενο οι δημιουργοί επιβεβαίωσαν ότι τα παιχνίδια του αρχικού Switch είναι διαθέσιμα μέσω emulation. Ο Sasaki περιέγραψε τη λύση ως "βασισμένη σε λογισμικό", λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν χρησιμοποιείται μόνο το hardware για την εξομοίωση. 1
nekrik Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 6 hours ago, Bourdoulas said: Γιατί να παίζουν με εξομοίωση; Native θα παίζουν Δεν είναι πλήρως compatible το TX1 με το T239 και ας έχει custom πραγματάκια της Ninty. Παρόλο που στον CPU τομέα μπορεί να τρέξει τον ιδιο κώδικα με το TX1 ή GPU έχει πολλές διαφορές, οπότε δύσκολα το native BC. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα