Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπερα

Tο αυτοκινητο: honda fr-v. 

Tα μπροστινα αμορτισερ τριζουν πολυ και κατοπιν επισκεψης σε συνεργειο μου προταθηκε η αλλαγη τους. Kατα την διαρκεια της ερευνας για αγορα καινουριων, διαπιστωσα οτι δεν υπαρχουν after market εμπρος, παρα μονο πισω. Eπικοινωνησα με την επισημη αντιπροσωπεια απο την οποια ενημερωθηκα οτι το κοστος καθε ενος ειναι ......220 ευρω!!!! Kαι αυτο αφορα μονο το αμορτισερ χωρις τα παρελκομενα (mount tops, ρουλεμαν κλπ). Tο βρισκω παραλογα ακριβο και θα ηθελα να ζητησω τις γνωμες (αλλα και τις γνωσεις) των μελων που ισως βρεθηκαν σε παρομοια κατασταση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chemkyr είπε

Kαλησπερα

Tο αυτοκινητο: honda fr-v. 

Tα μπροστινα αμορτισερ τριζουν πολυ και κατοπιν επισκεψης σε συνεργειο μου προταθηκε η αλλαγη τους. Kατα την διαρκεια της ερευνας για αγορα καινουριων, διαπιστωσα οτι δεν υπαρχουν after market εμπρος, παρα μονο πισω. Eπικοινωνησα με την επισημη αντιπροσωπεια απο την οποια ενημερωθηκα οτι το κοστος καθε ενος ειναι ......220 ευρω!!!! Kαι αυτο αφορα μονο το αμορτισερ χωρις τα παρελκομενα (mount tops, ρουλεμαν κλπ). Tο βρισκω παραλογα ακριβο και θα ηθελα να ζητησω τις γνωμες (αλλα και τις γνωσεις) των μελων που ισως βρεθηκαν σε παρομοια κατασταση.

Ήμουν κάτοχος Honda accord.

To FR-V όντως είναι σπάνιο και δε έχει πολύ κυκλοφορήσει Ελλάδα .

Κάνε το κόπο και ρώτησε μήπως μπορεί να σε εξυπερετησει ο Πλατανας στο Βοτανικό , Αθήνα . Έχει μόνο για Honda . καινούργια Γνήσια & εμπορίου ανταλλακτικά .

  • Like 1
Δημοσ.

στα γρήγορα που είδα αυτοκίνητο κυκλοφορισε ελαχιστα ετην ευρωπη και για μπροστα πρακτικα δεν εχει τπτ... πισω καθος ειναι κοινο και με αλλα αυτοκινιτα  υπαρχουν απο ολες της εταιρειες

Δημοσ.
2 minutes ago, Black Demis said:

στα γρήγορα που είδα αυτοκίνητο κυκλοφορισε ελαχιστα ετην ευρωπη και για μπροστα πρακτικα δεν εχει τπτ... πισω καθος ειναι κοινο και με αλλα αυτοκινιτα  υπαρχουν απο ολες της εταιρειες

ναι, εχεις δικιο...δεν κυκλοφορησε πολυ. Oμως, δεν θα ηταν λογικο να μοιραζεται την μπροστινη αναρτηση με καποιο αλλο μοντελο honda? Kαθε μοντελο εχει διαφορετικα γονατα?

Δημοσ.
1 minute ago, chemkyr said:

ναι, εχεις δικιο...δεν κυκλοφορησε πολυ. Oμως, δεν θα ηταν λογικο να μοιραζεται την μπροστινη αναρτηση με καποιο αλλο μοντελο honda? Kαθε μοντελο εχει διαφορετικα γονατα?

απο οτι ειδα αναρτησεις ειναι αρκετα διαφορετικες απο οτιδιποτε αλλο..... προβλεπω να πλυρωνεις για μαμα η απο καμια αμερικη να βρεις κατι αλλο (τωρα για τελωνεια κλπ δεν ξερω τι θα βγει)

Δημοσ.

ενα μελος παραπανω μου προτεινε λυση, και οντως κατι βρηκα. ειναι ιταλικα απο εταιρια που ειδιεκευεται δε παλια/σπανια αυτοκινητα. μπορει να ειναι και ανακατασκευες. Tο κοστος παντως αρκετα χαμηλοτερο

1 hour ago, villasg said:

Μιλα εδω με το Γιωργο και θα σου βρει λυση https://www.gpamortiser.gr/

σε ευχαριστω για την απαντηση. Oντως, υπαρχει μια λυση....

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και εταιρίες που ανακατασκευαζουν τα υπάρχοντα αμορτισέρ.

Με ένα γκουγκαρισμα θα βρεις πολλούς.

Συνήθως απευθύνονται σε ακριβές σειρές αμορτισέρ ή αεραναρτησεις αλλά με τις τιμές που σου είπε η αντιπροσωπεία σε συμφέρει πάρα πολύ να πας σε ανακατασκευή.

Δημοσ.

Στις ποσες χιλιαδες μιλαμε οτι θες αμορτισερ μπροστα? Σε γενικες γραμμες απο τα γνησια δεν υπαρχει καλυτερο αμορτισερ.

Στις 230.000 ειμαι τωρα με γνησια (1ης τοποθετησης 2009) στην μικρη και ειναι σα καινουργια

11 ώρες πριν, villasg είπε

Μιλα εδω με το Γιωργο και θα σου βρει λυση https://www.gpamortiser.gr/

Χωρις να κατηγορω δεν εχει ουτε ποικιλια ουτε πληροτητα στα αμαξια που καλυπτει... Οι τιμες ειναι οκ παντως

  • Haha 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Στις 230.000 ειμαι τωρα με γνησια

Ρε συ δεν παίζει με τόσα Χλμ να έχουν την βέλτιστη συμπεριφορά. Στα 90.000 χλμ θεωρώ πως όλα είναι για πέταμα. Το λάδι αποκλείεται να κρατάει τις ιδιότητες που προβλέπονται.

Ή τα ρουλεμάν πόσο να αντέξουν;

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ρε συ δεν παίζει με τόσα Χλμ να έχουν την βέλτιστη συμπεριφορά. Στα 90.000 χλμ θεωρώ πως όλα είναι για πέταμα. Το λάδι αποκλείεται να κρατάει τις ιδιότητες που προβλέπονται.

Ή τα ρουλεμάν πόσο να αντέξουν;

Σιγουρα γερνανε αλλα περνανε αερας τις νομιμες υποχρεωσεις τους και ειναι σφιχτα και ωραια, πιστεψε με ειμαι πολυ ψειρας στα αμαξια και δε με ενοχλουν καθολου. Τα ρουλεμαν εννοεις top mount ή τροχων και τα 2 ειναι οπως βγηκαν απο το εργοστασιο.

image.png.e94bf2a4d096718feb501c89fae0eed8.png

17 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για τους ελληνικούς δρόμους μιλάμε εν τω μεταξύ;

Εχω cheat, το αμαξι ερχοτανε με 195/55/16. Στην 1η αλλαγη στην 3ετια αποφασισαμε να το παμε σε 205/60/16. Το μεγαλτερο προφιλ μου επιτρεπει να πεφτω στα 25psi and the rest is history. Το αμαξι προστατευται τελεια απο κακοτεχνιες σε ελληνικους δρομους με μαλακο ελαστικο. Turanza t005. Οπως το λεω εγω ειναι μαγικο χαλι.

Ομοιως πραττω σε ολα τα οχηματα, παω (σχεδον) παντα σε υψηλοτερο aspect ratio που μου επιτρεπει να ριχνω τις πιεσεις. Απανω σε χαλια σε μαγικα χαλια.

Στο skodaκι απο 175/60/14 σε 175/70/14 και 25F - 20R το αμαξι ανετο σα maybach

Δημοσ.
5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Σιγουρα γερνανε αλλα περνανε αερας τις νομιμες υποχρεωσεις τους και ειναι σφιχτα και ωραια, πιστεψε με ειμαι πολυ ψειρας στα αμαξια και δε με ενοχλουν καθολου. Τα ρουλεμαν εννοεις top mount ή τροχων και τα 2 ειναι οπως βγηκαν απο το εργοστασιο.

Και στα δικά μου αμάξια, στον έλεγχο από το ΚΤΕΟ αέρα περνούσαν αλλά οταν έβαλα τα καινούρια το αμάξι ανανεώθηκε. Αναφέρομαι στα τοπ μαουντ, πόσο να αντέξουν;

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...