papiadyths Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καλημέρα σε όλους, Έκανα μια αγορά ενός corsair mouse μέσω ΣΚΡΟΥΤΖ το οποίο παρέλαβα στις 21/02. Ενώ το mouse δούλευε κανονικά έπειτα απο μερικές ώρες λειτουργία διαπίστωσα πως είχε πρόβλημα όταν το λειτουργούσα μέσω bluetooth σύνδεσης. *Το mouse έχει 3 τρόπους σύνδεσης 01 SLIPSTREAM CORSAIR WIRELESS TECHNOLOGY 02 BLUETOOTH 03 USB WIRED και το πρόβλημα υπήρχε μονο μεσω bluetooth που ήταν η πιο σπάνια σε χρήση επομένως δεν κατάφερα να το διαπιστώσω κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του. Ως εκ τούτου είχα πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος. 1 μήνα αργότερα και έπειτα απο πολύ έρευνα μήπως ήταν πρόβλημα δικού μου setup και όχι του mouse ,διαπίστωσα οτι πράγματι φταίει το προϊόν και αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έστειλα πίσω με όλα τα παρελκόμενα αλλά χωρίς την αρχική του συσκευασία . Έλαβα λοιπόν το εξής μήνυμα από το συνεργαζόμενο κατάστημα που έγινε η συναλλαγή (μέσω πλατφόρμας ΣΚΡΟΥΤΖ καθώς εγώ επέλεξα το προιον απο το καλάθι του ΣΚΡΟΥΤΖ όχι απευθείας απο κάποιο κατάστημα) : "Βάσει της πολιτικής της επίσημης αντιπροσωπίας, δεν γίνεται αποδεκτό προϊόν χωρίς συσκευασία, καθώς απαιτείται η αντιστοίχιση του σειριακού αριθμού με εκείνον της συσκευασίας για την ταυτοποίησή του. " Μπορείτε να μου πείτε αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο ; Δηλαδή θα πρέπει να κρατάμε για 2 χρόνια που ισχύει η νόμιμη εγγύηση των προϊόντων που αγοράζουμε όλα τα κουτιά τους; Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία ; Επεξ/σία 11 Απριλίου από papiadyths
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου Nαι, μου έχουν ζητήσει την αρχική συσκευασία σε επιστροφή. Όχι στα δύο χρόνια, βέβαια, στην εβδομάδα. Θεωρητικά, θα μπορούσαν να τη ζητήσουν, όμως. Σε ακριβές αγορές (οθόνη, λ.χ.) την έχω φυλαγμένη τη συσκευασία στην αποθήκη και γενικά προσέχω να μη σκίζω το χαρτόνια ή να σπάω τα φελιζόλ. 4
poulinos Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 30 minutes ago, papiadyths said: Καλημέρα σε όλους, Έκανα μια αγορά ενός corsair mouse μέσω ΣΚΡΟΥΤΖ το οποίο παρέλαβα στις 21/02. Ενώ το mouse δούλευε κανονικά έπειτα απο μερικές ώρες λειτουργία διαπίστωσα πως είχε πρόβλημα όταν το λειτουργούσα μέσω bluetooth σύνδεσης. *Το mouse έχει 3 τρόπους σύνδεσης 01 SLIPSTREAM CORSAIR WIRELESS TECHNOLOGY 02 BLUETOOTH 03 USB WIRED και το πρόβλημα υπήρχε μονο μεσω bluetooth που ήταν η πιο σπάνια σε χρήση επομένως δεν κατάφερα να το διαπιστώσω κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του. Ως εκ τούτου είχα πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος. 1 μήνα αργότερα και έπειτα απο πολύ έρευνα μήπως ήταν πρόβλημα δικού μου setup και όχι του mouse ,διαπίστωσα οτι πράγματι φταίει το προϊόν και αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έστειλα πίσω με όλα τα παρελκόμενα αλλά χωρίς την αρχική του συσκευασία . Έλαβα λοιπόν το εξής μήνυμα από το συνεργαζόμενο κατάστημα που έγινε η συναλλαγή (μέσω πλατφόρμας ΣΚΡΟΥΤΖ καθώς εγώ επέλεξα το προιον απο το καλάθι του ΣΚΡΟΥΤΖ όχι απευθείας απο κάποιο κατάστημα) : "Βάσει της πολιτικής της επίσημης αντιπροσωπίας, δεν γίνεται αποδεκτό προϊόν χωρίς συσκευασία, καθώς απαιτείται η αντιστοίχιση του σειριακού αριθμού με εκείνον της συσκευασίας για την ταυτοποίησή του. " Μπορείτε να μου πείτε αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο ; Δηλαδή θα πρέπει να κρατάμε για 2 χρόνια που ισχύει η νόμιμη εγγύηση των προϊόντων που αγοράζουμε όλα τα κουτιά τους; Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία ; κανε rma απο το site της corsair και στειλτο εξωτερικο.αν θυμαμαι καλα και η αποστολη ηταν δωρεαν
Sorath Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου Το θέμα είναι τι ισχύει νομικά, όχι ότι θέλει κάθε κατάστημα, και άσχετα απο τις προτιμήσεις του καθενός. Δηλαδή όταν πήρε ο πατέρας μου μια 65'' τηλεόραση, πρέπει να κρατήσει όλα τα τεράστια κουτιά για 2 χρόνια; Επίσης δεν βγάζει νόημα το " απαιτείται η αντιστοίχιση του σειριακού αριθμού με εκείνον της συσκευασίας για την ταυτοποίησή του". Απο την στιγμή που το προιον έχει serial-number πάνω, γιατί χρειάζεται η συσκευασία επιπλέον; Έχει ήδη ταυτοποιηθεί ως προϊον. 7 1
ababa641 Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου Ίσως ένα ερώτημα στην προστασία του καταναλωτή να βοηθούσε.
poulinos Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 1 hour ago, Sorath said: Το θέμα είναι τι ισχύει νομικά, όχι ότι θέλει κάθε κατάστημα, και άσχετα απο τις προτιμήσεις του καθενός. Δηλαδή όταν πήρε ο πατέρας μου μια 65'' τηλεόραση, πρέπει να κρατήσει όλα τα τεράστια κουτιά για 2 χρόνια; Επίσης δεν βγάζει νόημα το " απαιτείται η αντιστοίχιση του σειριακού αριθμού με εκείνον της συσκευασίας για την ταυτοποίησή του". Απο την στιγμή που το προιον έχει serial-number πάνω, γιατί χρειάζεται η συσκευασία επιπλέον; Έχει ήδη ταυτοποιηθεί ως προϊον. πραγματι.το καθε καταστημα αντιπροσωπεια ζηταει οτι βλακεια να ειναι. θα κρατας 100 κουτες σπιτι για να φαινεται το serial number και στο κουτι? γιατι αλλιως την εκλεψαν απο κανα σπιτι και για αυτο δεν εχουν την κουτα?δηλαδη ελεος καπου με τα προαπαιτουμενα. με την Corsair ειχα ενα παρομοιο θεμα στο εξωτερικο. μνημες 10 χρονων ddr3. στελνω rma corsair (Lifetime warranty) και η απαντηση παρακαλω στειλτε αποδειξη αγορας. επρεπε εγω δηλαδη να κρατησω μια αποδειξη αγορας 10 χρονια + μετα (φιλου ηταν οι μνημες αλλα το ιδιο). επαιξε Photoshop και τερμα. Lifetime εχει. Μνημες ειναι οχι ferrari. 2 hours ago, Snoob said: Nαι, μου έχουν ζητήσει την αρχική συσκευασία σε επιστροφή. Όχι στα δύο χρόνια, βέβαια, στην εβδομάδα. Θεωρητικά, θα μπορούσαν να τη ζητήσουν, όμως. Σε ακριβές αγορές (οθόνη, λ.χ.) την έχω φυλαγμένη τη συσκευασία στην αποθήκη και γενικά προσέχω να μη σκίζω το χαρτόνια ή να σπάω τα φελιζόλ. τι πρωτες 2 βδομαδες σου ζητανε την συσκευασια για αλλο λογο με βαση αυτο που μου ειπαν. Αν κατι ειναι DOA για να αλλαχτει θελει την αρχικη συσκευασια του για να επιστραφει οπως ειναι πισω στην εταιρεια. Αν δεν εχεις συσκευασια τοτε την πανε για επισκευη και οχι πληρη αντικατασταση. Μου εχει τυχει παρομοια φαση με ενα creative bluetooth. πεταξα συσκευασια και βγηκε DOA. και αυτο που εκαναν ηταν να μου πουν οτι θα μου το αλλαξουν μεν αλλα για να παει DOA θα κρατησουν την συσκευασια απο το καινουριο ωστε να το γυρισουν. και πραγματι μολις μου το αλλαξαν και κοπηκαν τα δελτια αποστολης κτλ ,τους εδωσα την συσκευασια για να συσκευασουν το παλιο (ιδιο προιον ακριβως) 1 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 8 λεπτά πριν, poulinos είπε [...] τι πρωτες 2 βδομαδες σου ζητανε την συσκευασια για αλλο λογο με βαση αυτο που μου ειπαν. Αν κατι ειναι DOA για να αλλαχτει θελει την αρχικη συσκευασια του για να επιστραφει οπως ειναι πισω στην εταιρεια. Αν δεν εχεις συσκευασια τοτε την πανε για επισκευη και οχι πληρη αντικατασταση. Μου εχει τυχει παρομοια φαση με ενα creative bluetooth. πεταξα συσκευασια και βγηκε DOA. και αυτο που εκαναν ηταν να μου πουν οτι θα μου το αλλαξουν μεν αλλα για να παει DOA θα κρατησουν την συσκευασια απο το καινουριο ωστε να το γυρισουν. και πραγματι μολις μου το αλλαξαν και κοπηκαν τα δελτια αποστολης κτλ ,τους εδωσα την συσκευασια για να συσκευασουν το παλιο (ιδιο προιον ακριβως) Δεν γνωρίζω το νομικό καθεστώς, απλά επειδή ρώτησε ο TS αν είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία το ανέφερα. Γενικά, πάντως, από ακριβές αγορές κρατάω τις συσκευασίες. Τώρα, κάποια στιγμή που αγόρασα ένα πληκτρολόγιο των 10 ευρώ (όσο περίμενα μια αντικατάσταση ακριβού μηχανικού που έσπασαν δύο πλήκτρα μέσα σε μία εβδομάδα με σκέτη πληκτρολόγηση για τη δουλειά -μηδέν gaming) εκεί δεν κράτησα τίποτε, προφανώς. Η βενζίνη να το πάω πίσω, και φόλα να ήταν (που ήταν), κι ο χρόνος που θα έχανα, παραπάνω θα μου στοίχιζε. Αυτό με την αντιστοίχιση που αναφέρεται στην αρχή, δεν το γνωρίζω. Σε αλλαγή του στυλ "το είδα, δεν μου κάνει, το αλλάζω" (που γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις) προφανώς τη θέλουν για να το πουλήσουν ξανά, έστω ως εκθεσειακό.
SabotazNic Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 2 ώρες πριν, Sorath είπε Δηλαδή όταν πήρε ο πατέρας μου μια 65'' τηλεόραση, πρέπει να κρατήσει όλα τα τεράστια κουτιά για 2 χρόνια; Πως αλλιώς έχεις σκοπό να στείλεις πίσω μια τηλεόραση? Τυλιγμένη σε αλουμινοχαρτο? 24 λεπτά πριν, poulinos είπε θα κρατας 100 κουτες σπιτι για να φαινεται το serial number και στο κουτι? Δεν είναι και τόσο παράλογο, ειδικά για κάτι που μπορεί να πουλήσεις στο μέλλον.
Sorath Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου Παίδες, το ξαναλέω: Δεν εξετάζουμε τι προτιμά να κάνει ο καθένας (κι εγώ κρατάω τις συσκευασίες απο τεχνολογικά προϊόντα). Αλλά αν η συσκευασία του προϊόντος είναι απαραίτητη για να χρησιμοποιήσεις την εγγύηση. Όχι για να το στείλεις αμέσω πίσω μετά την αγορά αν δεν σου κάνει ή για DOA. 1
basilis_k6 Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy ρωτησε τους που το γραφει οτι πρεπει για ελλατωματικο προιον να κρατησεις συσκευασια
MikeJ Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου Δε παίζει να στέκει αυτό σε περίπτωση ελλατωματικού και κάλυψη εγγύησης. Αφού αγόρασες μέσω σκρουτζ έχεις μια επιπλέον δικλείδα ασφαλείας, κάνε αρχικά παράπονο σε αυτούς θεωρώ θα σε καλύψουν χωρίς να χρειαστεί να μιλήσεις με γραμματεία προστασίας καταναλωτή. Το e-shop πχ σε αγορά σκληρού δίσκου είχε τον σειριακό αριθμό στην απόδειξη αγοράς καταγγεγραμένο (που την απόδειξη πρέπει να τη κρατήσεις), έτσι υπάρχει ταυτοποίηση με το προιόν χωρίς να χρειάζεσαι την συσκευασία. Αυτό έπρεπε να είχε κάνει το κατάστημα.
poulinos Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 2 hours ago, SabotazNic said: Πως αλλιώς έχεις σκοπό να στείλεις πίσω μια τηλεόραση? Τυλιγμένη σε αλουμινοχαρτο? Δεν είναι και τόσο παράλογο, ειδικά για κάτι που μπορεί να πουλήσεις στο μέλλον. αλλο να κρατησεις εσυ την κουτα γιατι θες να το πουλησεις και αλλο να σου λεει ο αλλος οτι ειναι υποχρεωτικο για την εγγυηση. και οκ τωρα ηταν ενα mouse.δηλαδη αν ηταν air condition/ψυγειο/φουρνος θα επρεπε να κρατησω την κουτα? 2 hours ago, Snoob said: Δεν γνωρίζω το νομικό καθεστώς, απλά επειδή ρώτησε ο TS αν είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία το ανέφερα. Γενικά, πάντως, από ακριβές αγορές κρατάω τις συσκευασίες. Τώρα, κάποια στιγμή που αγόρασα ένα πληκτρολόγιο των 10 ευρώ (όσο περίμενα μια αντικατάσταση ακριβού μηχανικού που έσπασαν δύο πλήκτρα μέσα σε μία εβδομάδα με σκέτη πληκτρολόγηση για τη δουλειά -μηδέν gaming) εκεί δεν κράτησα τίποτε, προφανώς. Η βενζίνη να το πάω πίσω, και φόλα να ήταν (που ήταν), κι ο χρόνος που θα έχανα, παραπάνω θα μου στοίχιζε. Αυτό με την αντιστοίχιση που αναφέρεται στην αρχή, δεν το γνωρίζω. Σε αλλαγή του στυλ "το είδα, δεν μου κάνει, το αλλάζω" (που γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις) προφανώς τη θέλουν για να το πουλήσουν ξανά, έστω ως εκθεσειακό. και εγω τα ανεφερα απο προσωπικη εμπειρια. αν ειναι να ξαναπουληθεί/επιστροφη και doa δικαιολογει να πρεπει να εχει την συσκευασια.
Ace Of Spades Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 2 λεπτά πριν, poulinos είπε δηλαδη αν ηταν air condition/ψυγειο/φουρνος θα επρεπε να κρατησω την κουτα? Ναι και κάνεις το κουτί κομοδίνο/ντουλάπα/παπουτσοθήκη μέχρι να τελειώση η εγγύηση και τα πετάξεις :P Τώρα πέρα από την πλάκα το θεωρώ ανούσιο να είσαι υποχρεωμένος να κρατάς το κουτί από κάθε τι που αγοράζεις. Αν δεν κάνω λάθος το σειριακό τον γράφει και στην απόδειξη και στο προιόν 1
poulinos Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου 1 minute ago, Ace Of Spades said: Ναι και κάνεις το κουτί κομοδίνο/ντουλάπα/παπουτσοθήκη μέχρι να τελειώση η εγγύηση και τα πετάξεις :P εναλλακτικα bbq 1
Ace Of Spades Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου Μόλις τώρα, poulinos είπε εναλλακτικα bbq εναλλακτικα ιδανικά 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα