Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sakis han είπε

Δηλαδη πληρωσα για smart τηλεοραση και θα αγορασω tv box? Απορω πως η EU που μας αγαπαει τοσο πολυ επιτρεπει τετοιες πρακτικες!

Επειδή οι διαφημίσεις μπορούν να απενεργοποιηθουν εύκολα, τύπου μας 3 click

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, valkon είπε

Δεν θέλουμε τεχνολογίες ΑΙ σε τηλεοράσεις ρε, να βάλω να δω ένα καταραμένο the office θέλω να πάω για ύπνο

Βασικά χρειάζονται αρκετά για upscaling κλπ

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 minutes ago, sakis han said:

Δηλαδη πληρωσα για smart τηλεοραση και θα αγορασω tv box? Απορω πως η EU που μας αγαπαει τοσο πολυ επιτρεπει τετοιες πρακτικες!

Παιδιά το TV box είναι εκ των ων ουκ άνευ, δεν το συζητάμε καν, όλες αυτές οι συσκευές ακούνε! Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να μην ενοχλείται κάποιος 🤷‍♂️

Δημοσ.

Αρχικά επιλέγεις για χώρα στην τηλεόραση „other“ και απενεργοποιεί τα Spam κανάλια που έχει μέσα και στην συνέχεια βάζεις στο δίκτυο ένα PiHole ή Adguard Home και ας προσπαθήσουν από εκεί και πέρα να προβάλουν διαφημίσεις και να κάνουν όσο Tracking θέλουν. @@ θα πάρουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι πραγματικά κατάντια.

Αγοράζεις μια τηλεόραση LG με δικά σου λεφτά, όχι φθηνή, τη βάζεις στο σαλόνι σου, τη συνδέεις στο internet που εσύ πληρώνεις, και τελικά αυτή δουλεύει για να σε αναλύει, να σε ταξινομεί και να σε στοχοποιεί διαφημιστικά με βάση τα συναισθήματά σου και την προσωπικότητά σου.

Όλα αυτά μέσω τεχνολογίας AI της Zenapse, που πλέον ενσωματώνεται στο webOS για να σε κατατάσσει σε κατηγορίες τύπου "emotionally engaged planners" ή "money matters", ώστε να σου σερβίρει “emotionally intelligent ads”. Δηλαδή διαφημίσεις σχεδιασμένες όχι απλά να σε πείσουν, αλλά να σε επηρεάσουν σε ψυχολογικό επίπεδο, βάσει προφίλ που δημιουργείται από εσένα, χωρίς τη συναίνεσή σου.

Και το ονομάζουν "καινοτομία".

Πρόκειται για ψυχολογικό profiling με εμπορικό σκοπό, μέσα από μια συσκευή που πλήρωσες εσύ. Και δεν περιορίζεται στο μενού ή σε bannerάκια, αλλά επεκτείνεται σε FAST κανάλια και όπου αλλού προβάλλεται περιεχόμενο μέσα από το λειτουργικό τους. Αν έχεις smart TV της LG, είναι πολύ πιθανό ήδη να σε παρακολουθεί, όχι μόνο για το τι βλέπεις, αλλά και πώς αντιδράς σε αυτό.

Πού ακριβώς τραβάμε τη γραμμή; Πότε σταματήσαμε να είμαστε πελάτες και γίναμε το ίδιο το προϊόν;

Αν δεν υπάρξει σοβαρή ρύθμιση και αληθινό δικαίωμα opt-out, μιλάμε για μία από τις πιο ύπουλες μορφές χειραγώγησης σε καταναλωτικό περιβάλλον. Κι όσο το αποδεχόμαστε, τόσο περισσότερο θα το βλέπουμε να επεκτείνεται σε κάθε συσκευή στο σπίτι.

Το “smart” κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει να σημαίνει “δουλεύει για άλλους πίσω από την πλάτη σου”.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 17
  • Thanks 4
Δημοσ.

Δηλ σε λιγα χρονια θα διατιθενται σε συμβολικη τιμη υπο τον ορο της αποδοχης προσωποποιημενων διαφημισεων ;

1 ώρα πριν, sakis han είπε

Δηλαδη πληρωσα για smart τηλεοραση και θα αγορασω tv box? Απορω πως η EU που μας αγαπαει τοσο πολυ επιτρεπει τετοιες πρακτικες!

Πεταμενα λεφτα , το κινεζικο  tvbox ειναι χειροτερο ,  η ρουφιανια παει συννεφο .

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Είναι πραγματικά κατάντια.

Αγοράζεις μια τηλεόραση LG με δικά σου λεφτά, όχι φθηνή, τη βάζεις στο σαλόνι σου, τη συνδέεις στο internet που εσύ πληρώνεις, και τελικά αυτή δουλεύει για να σε αναλύει, να σε ταξινομεί και να σε στοχοποιεί διαφημιστικά με βάση τα συναισθήματά σου και την προσωπικότητά σου.

Όλα αυτά μέσω τεχνολογίας AI της Zenapse, που πλέον ενσωματώνεται στο webOS για να σε κατατάσσει σε κατηγορίες τύπου "emotionally engaged planners" ή "money matters", ώστε να σου σερβίρει “emotionally intelligent ads”. Δηλαδή διαφημίσεις σχεδιασμένες όχι απλά να σε πείσουν, αλλά να σε επηρεάσουν σε ψυχολογικό επίπεδο, βάσει προφίλ που δημιουργείται από εσένα, χωρίς τη συναίνεσή σου.

Και το ονομάζουν "καινοτομία".

Πρόκειται για ψυχολογικό profiling με εμπορικό σκοπό, μέσα από μια συσκευή που πλήρωσες εσύ. Και δεν περιορίζεται στο μενού ή σε bannerάκια, αλλά επεκτείνεται σε FAST κανάλια και όπου αλλού προβάλλεται περιεχόμενο μέσα από το λειτουργικό τους. Αν έχεις smart TV της LG, είναι πολύ πιθανό ήδη να σε παρακολουθεί, όχι μόνο για το τι βλέπεις, αλλά και πώς αντιδράς σε αυτό.

Πού ακριβώς τραβάμε τη γραμμή; Πότε σταματήσαμε να είμαστε πελάτες και γίναμε το ίδιο το προϊόν;

Αν δεν υπάρξει σοβαρή ρύθμιση και αληθινό δικαίωμα opt-out, μιλάμε για μία από τις πιο ύπουλες μορφές χειραγώγησης σε καταναλωτικό περιβάλλον. Κι όσο το αποδεχόμαστε, τόσο περισσότερο θα το βλέπουμε να επεκτείνεται σε κάθε συσκευή στο σπίτι.

Το “smart” κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει να σημαίνει “δουλεύει για άλλους πίσω από την πλάτη σου”.

Ακόμα και αν υπάρξει opt-out, έχει μικρόφωνο, σύνδεση στο Internet και ένα λειτουργικό που για την ασφάλεια του υπεύθυνη είναι μία εταιρία που κατασκευάζει τηλεοράσεις. Αυτό είναι ο ορισμός του trojan horse! 

Η πώληση τέτοιον συσκευών (και όχι μόνο η χρήση) θα πρέπει να έρχεται πακέτο με έγγραφη συγκατάθεση του χρήστη (κατά την πώληση και όχι με ένα acccept στην τηλεόραση), πλήρη ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργείας και υποχρέωση από την εταιρία για αντίστοιχο μοντέλο χωρίς τα spyware. Έτσι ο χρήστης θα ξέρει ότι η τηλεόραση κοστίζει πχ 1000ευρώ αλλά μπορεί να  την αγοράσει φθηνότερα (πχ 600) πουλώντας τα προσωπικά του δεδομένα. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πήρα για τους γονείς όταν παρέδωσε πνεύμα η προηγούμενη LG μία 50" webOS, εύκολο setup,ωραίο το feature του magic stick αλλα όταν μου ζήτησαν να τους βάλω το Ertflix με το ζόρι να εγγραφώ στις υπηρεσίες της LG, τώρα μαθαίνω για ενσωματωμένες διαφημίσεις στις τηλεοράσεις της LG που γίνονται πιο προσωπικές με τεχνολογία που αναλύει τα συναισθήματα των θεατών, έλεος.

Να θυμηθώ όταν γυρίσω Αθήνα να απενεργοποιήσω όλα αυτά τα "ωραία features".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναμενομενο. Ακριβως αυτο γινεται  με τα κινητα, με τους χαρτες της Google, με το Facebook κτλ. Ειναι σχετικα απλο. Οποιος θελει privacy ή μενει σε παλιοτερες τεχνολογιες ή απεχει απ την τεχνολογικη εξελιξη και εννοειται απο social. Δεν ειρωνευομαι, αυτη ειναι η κατασταση και ειναι μη αναστρεψιμη.Επισης καλο θα ειναι να σκεφτουμε πρωτα ποσα προσωπικα δεδομενα δινουμε απο μονοι μας στις εταιρειες λ.χ φωτογραφιες που ειμαστε, με ποιον ειμαστε, τι ποτο πινουμε, τι φαγητα τρωμε, φωτογραφιες με τα παιδια μας, τους γονεις μας, λιστες με τα πραγματα που θελουμε να αποκτησουμε κοινως τα 'αγαπημενα' και μετα να αρχιζουμε να 'κραζουμε' οτι μας κλεβουν τα προσωπικα μας δεδομενα και οτι εισβαλουν στα αδυτα της προσωπικης μας ζωης. Εδω οι τραπεζικοι λογαριασμοι μας, οι καρτες μας, η ταυτοτητα, το διπλωμα μας ειναι αποθηκευμενα στο κινητο. Μην πουλαμε κι εμεις τρελα. Εχουμε θυσιασει πολλα πραγματα χαριν ευκολιας και δεν μας αναγκασε κανεις.

Επεξ/σία από andreww2211
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η λύση πλέον είναι αντί για τηλεόραση/συσκευή παρακολούθησης να χρησιμοποιούμε μεγάλο monitor υπολογιστή χωρίς καθόλου "smart" λειτουργίες, και custom λύση της αρεσκείας μας για την τροφοδότηση με περιεχόμενο.

Η λέξη "smart" πλέον έχει γίνει λέξη-κωδικός που σημαίνει την αδιάκοπη και χωρίς όρους, δυστοπική παρακολούθηση του χρήστη. 

BTW, υπάρχουν ακόμη στην αγορά τηλεοράσεις που δεν είναι "smart"; Επίπεδες, μεγάλες τηλεοράσεις που το μόνο που κάνουν να είναι να μπορείς να δεις κανάλια, χωρίς καμία smart λειτουργία, χωρίς λογισμικό κτλ.

Επεξ/σία από MetroStar
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ενδιαφέρον και χρήσιμο , περισσότερο προσωποποιημένο και στοχευμένο περιεχόμενο , μοιάζει και λίγο σαν παιχνίδι αλληλεπίδρασης , κάνει τις υπόλοιπες τηλεοράσεις να φαίνονται ξεπερασμένες   , πως τους πετσόκοψες έτσι ρε LG !

I Like It Love GIF by Bounce

Επεξ/σία από ethereum
  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι εντυπωσιακό πάντως πως μπορείτε πανεύκολα να σκίσετε τα ρούχα σας από την αγανάκτηση, παρά να διαβάσετε για λίγο τους όρους της LG και τις οδηγίες σχετικά με το τι μπορείτε να απενεργοποιήσετε… Αν αφιερώνατε λίγο χρόνο θα βλέπατε πως το liveplus απενεργοποιείται μια χαρά, χωρίς να επηρεάζονται οι άλλες smart λειτουργίες της τηλεόρασης (και προφανώς και η σύνδεση της στο δίκτυο). Όπως επίσης θα βλέπατε πως με ένα κλικ απενεργοποιείτε τους trackers σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, όπως και το ότι μπορείτε να κάνετε reset οποιαδήποτε στιγμή το ad id σας ώστε να μην κρατάει πληροφορίες για τις συνήθειες σας. 
 

Αν η απάντηση σε όλα αυτά είναι το «ναι καλά και πού ξέρω πως αν τα κλείσω αυτό δεν θα συνεχίσει να τα συγκεντρώνει», τότε να πάτε να πάρετε …κινέζικα rooted players που είναι …ασφαλέστατα! Μουαχαχαχχαχα 😛 

  • Like 3
  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...