2MM Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 48 λεπτά πριν, papoys1 είπε Κανέναν δεν κάλεσα στο σημείο γιατί καιγόμουν να φτάσω Βόλο. Εφυγα γιατί αν περίμενα έστω και μιση ώρα θα έχανα το δικαστήριο. Μετά πήρα τηλέφωνο στην Εθνική οδό και κατάλαβα ότι για να διεκδικήσω και όχι να πάρω σίγουρα κάτι έπρεπε να περιμένω στο σημείο τροχαία και Εθνική οδό να καταγραφεί το συμβάν. Θα σου πω όμως ότι περισσότερο νοιώθω τύψεις για το αδέσποτο σκυλάκι που έφυγε από τη ζωή (γιατί η φύση τους δίνει λίγα χρόνια ζωής και γω τα στέρησα έστω αθελά μου) , παρά για τα 500 ευρώ που μου κόστισε η ζημιά. Αυτο εννοουσα.... Ποιον πηρες τηλ και σου ειπε οτι επρεπε να παραμεινεις στο σημειο Το ιδιο ειχα παθει κι εγω (το εγραψα στην 1η σελιδα) . 1
madboy Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 8 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Παιρνεις ομως μια ζωη που ισως για εσενα να εχει μικροτερη αξια απο εναν προφυλακτηρα και ειναι κριμα. Αναφέρομαι προφανώς σε ταχύτητες που οποιοσδήποτε ελιγμός μπορεί να αποβεί επικύνδυνος για τον οδηγό και τους εποβάτες ή για τους άλλους οδηγούς της οδου. Παρένθεσες ενα μικρό απόσπασμα και δεν είδες οτι μετά αναφέρω για την επικυνδηνότητα ενος απότομου ελιγμού. Αν οι συνθήκες το επιτρέπουν προφανώς και θα προσπαθήσω να αποφύγω το οποιοδήποτε εμπόδιο. Πισω απο μια οθόνη μπορουμε ανετα να δικάζουμε, αλλά να ξέρεις η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Worst case senario αν είναι να επιλέξω την ασφάλεια την δική μου και των επιβατών ή και των άλλων οδηγών, προφανώς θα επιλέξω τις υλικές ζημιές. 1
tzotzo Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 9 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Έχω 250 msec να πάρω απόφαση και να ξεκινήσω την αντίδρασή μου συγχαρητηρια εχεις πιο γρηγορα αντανακλαστικα και απο οδηγο F1 F1 2024 Season Top Drivers by Reaction Time 1. 0.26 sec Lewis Hamilton 2. 0.26 sec Oscar Piastri 3. 0.27 sec Lando Norris 4. 0.27 sec George Russell 5. 0.28 sec Sergio Perez 6. 0.28 sec Max Verstappen 7. 0.29 sec Carlos Sainz 8. 0.29 sec Charles Leclerc https://www.racingstatisticsf1.com/f1-reaction-test 9 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Αν έχω σωστά ελέγξει τους καθρέπτες μου τακτικά, θα γνωρίζω χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξω επιτόπου, τι συμβαίνει γύρω μου και πίσω μου. ακομα και σωστα να εχεις ελεγξει τους καθρεφτες σου, γυρω σου μπορει να υπάρχει κάποιος σαν εσενα που δεν τον απασχολουν τα ορια και εχει φτιαξει τα δικα του στο μυαλο του. 9 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Προσωπικά, δεν με απασχολούν τα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας. Είναι μία ηλιθιότητα που κάποιος, κάπου, κάποτε και για κάποιον λόγο αποφάσισε να επιλέξει. 5 1
2MM Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 25 λεπτά πριν, tzotzo είπε συγχαρητηρια εχεις πιο γρηγορα αντανακλαστικα και απο οδηγο F1 Άλλο ο χρονος αντιδρασης και αλλο ο χρονος σκεψης 1
tzotzo Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 1 hour ago, 2MM said: Άλλο ο χρονος αντιδρασης και αλλο ο χρονος σκεψης Και;;;; Τι διαφορά έχει;
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, tzotzo είπε συγχαρητηρια εχεις πιο γρηγορα αντανακλαστικα και απο οδηγο F1 μιλαω για τον χρονο που εχω να σκεφτω τι θα κανω οχι για τον χρονο που χρειαζεται να το κανω, αυτος ο χρονος ειναι αλλα 500+msec συνολικα 750msec-1+sec Για αυτο λοιπον χρονος καταγραφης του ερεθισματος 20msec -> ευρεση βελτιστης λυσης 250msec -> χρονος ελεγχου του σωματος 30msec -> περαιωση διαδικασιας αποφυγης 500-1000msec-> τελος 3 ώρες πριν, tzotzo είπε Προσωπικά, δεν με απασχολούν τα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας. Είναι μία ηλιθιότητα που κάποιος, κάπου, κάποτε και για κάποιον λόγο αποφάσισε να επιλέξει. ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτο τον λογο φτιαχνω τα δικα μου ορια ταχυτητας ωστε να μπορουν να λαβουν υποψιν αυτο το 1sec. Αν δεν εχω αυτα τα 26m περιθωριο και το οριο ας ΛΕΕΙ 90kmh δε θα παω με 90 θα παω με 70 (ή λιγοτερο) θα κερδισω 6m αποσταση. 3 ώρες πριν, tzotzo είπε ακομα και σωστα να εχεις ελεγξει τους καθρεφτες σου, γυρω σου μπορει να υπάρχει κάποιος σαν εσενα που δεν τον απασχολουν τα ορια και εχει φτιαξει τα δικα του στο μυαλο του. Αν ειναι σα και εμενα σιγουρα θα εχει βρει μια ταχυτητα και μια αποσταση που θα εξασφαλιζει και στους δυο μας τον μεγιστο χωρο και τον μεγιστο χρονο αντιδρασης. Αν δεν ειναι σα και εμενα και τρεχει τοσο πολυ που στον προηγουμενο ελεγχο του καθρεπτη δεν τον ειχα δει τοτε ναι θα τρακαρουμε, φυσικα και αυτο λαμβανεται υποψιν ως ο κυκλοφοριακος φορτος, δηλαδη και σε τι αποσταση ΠΙΣΩ μου εχω σαφη εικονα της επικρατουσας κυκλοφοριας, σταθμιζεται λοιπον ως παραγοντας. 2 ώρες πριν, tzotzo είπε Και;;;; Τι διαφορά έχει; χρονος καταγραφης του ερεθισματος -> ευρεση βελτιστης λυσης -> χρονος ελεγχου του σωματος-> περαιωση διαδικασιας ολα αυτα μαζι αθροιζουν στα 250msec σε εναν οδηγο F1 Επεξ/σία 26 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos 1
SOCRATIS1000 Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου Απλά να ξέρεις εγώ με μηχανή ,βγήκε ο άλλος από στοπ ,και για να μην πέσω πάνω του έπεσα αριστερά Αυτός δεν έπαθε τίποτα αφού δεν έπεσα πάνω του ,μου έκανε φιλική Ήρθε η ασφάλεια μετά και μου είπε ότι δεν σας αποζημειωνουμε γιατί δεν βρήκαμε κάτι στο αμάξι του άλλου ,δηλαδή τι να έκανα να έπεφτα πάνω του με αποτέλεσμα ακόμα σοβαρότερης ζημιάς ; Λόγο φιλικής που είχε κάνει και επειδή είχε έρθει η τροχαία να καταγράψει το συμβάν ,έβαλα δικηγόρο και αποζημειωθηκα κατευθείαν Με λίγα λόγια αν δεν έχεις κάποια απόδειξη ότι πετάχτηκε αλεπού μπροστά ,δεν θα πάρεις ευρώ 4
tzotzo Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) 49 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: μιλαω για τον χρονο που εχω να σκεφτω τι θα κανω οχι για τον χρονο που χρειαζεται να το κανω, αυτος ο χρονος ειναι αλλα 500+msec συνολικα 750msec-1+sec Για αυτο λοιπον χρονος καταγραφης του ερεθισματος 20msec -> ευρεση βελτιστης λυσης 250msec -> χρονος ελεγχου του σωματος 30msec -> περαιωση διαδικασιας αποφυγης 500-1000msec-> τελος ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτο τον λογο φτιαχνω τα δικα μου ορια ταχυτητας ωστε να μπορουν να λαβουν υποψιν αυτο το 1sec. Αν δεν εχω αυτα τα 26m περιθωριο και το οριο ας ΛΕΕΙ 90kmh δε θα παω με 90 θα παω με 70 (ή λιγοτερο) θα κερδισω 6m αποσταση. Αν ειναι σα και εμενα σιγουρα θα εχει βρει μια ταχυτητα και μια αποσταση που θα εξασφαλιζει και στους δυο μας τον μεγιστο χωρο και τον μεγιστο χρονο αντιδρασης. Αν δεν ειναι σα και εμενα και τρεχει τοσο πολυ που στον προηγουμενο ελεγχο του καθρεπτη δεν τον ειχα δει τοτε ναι θα τρακαρουμε, φυσικα και αυτο λαμβανεται υποψιν ως ο κυκλοφοριακος φορτος, δηλαδη και σε τι αποσταση ΠΙΣΩ μου εχω σαφη εικονα της επικρατουσας κυκλοφοριας, σταθμιζεται λοιπον ως παραγοντας. χρονος καταγραφης του ερεθισματος -> ευρεση βελτιστης λυσης -> χρονος ελεγχου του σωματος 30 -> περαιωση διαδικασιας ολα αυτα μαζι αθροιζουν στα 250msec σε εναν οδηγο F1 Αν νομίζεις πως όλα αυτά που γράφεις έχουν νόημα κάνεις τεράστιο λάθος. Αν δε τα κάνεις πράξη και στον δρόμο, είσαι και επικίνδυνος. Επεξ/σία 26 Απριλίου από tzotzo 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 55 λεπτά πριν, tzotzo είπε Αν νομίζεις πως όλα αυτά που γράφεις έχουν νόημα κάνεις τεράστιο λάθος. Αν δε τα κάνεις πράξη και στον δρόμο, είσαι και επικίνδυνος. Περιμενω να μου πεις που χανουν και πως οριζεται η επικινδυνότητα στην εν λογω περπιτωση 1 ώρα πριν, SOCRATIS1000 είπε Λόγο φιλικής που είχε κάνει και επειδή είχε έρθει η τροχαία να καταγράψει το συμβάν ,έβαλα δικηγόρο και αποζημειωθηκα κατευθείαν Με λίγα λόγια αν δεν έχεις κάποια απόδειξη ότι πετάχτηκε αλεπού μπροστά ,δεν θα πάρεις ευρώ Αυτο καπως λεγεται νομιζω "εμμεση προκληση ατυχηματος"
Insomniaa2024 Δημοσ. 26 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 5 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Περιμενω να μου πεις που χανουν και πως οριζεται η επικινδυνότητα στην εν λογω περπιτωση Αυτο καπως λεγεται νομιζω "εμμεση προκληση ατυχηματος" Κάπου είδα γραμμένο να το ονομάζουν: "εκτροπή και ανατροπή λόγω αποφυγής σύγκρουσης "
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 4 λεπτά πριν, Insomniaa2024 είπε εκτροπή και ανατροπή λόγω αποφυγής σύγκρουσης ναι το εχω δει και σε ορους να πω την αληθεα
SOCRATIS1000 Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 2 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: ναι το εχω δει και σε ορους να πω την αληθεα Το ιδιο ειναι και στον φιλο ,απεφυγε αλεπου και εσκασε αλλου για να μην την σκοτωσει..Απλα αν δεν εχεις αποδειξεις οτι υπηρχε αλεπου ,αντιο ζωη..Εγω εκει απλα ειχε ερθει η τροχαια και ειχε καταγραψει το συμβαν +φιλικη απο αυτον που εκοψε το στοπ,αν ειχε φυγει απο το σημειο αυτος που ειχε παραβιασει το στοπ δεν θα ειχα παρει ευρω,εκτος και αν ειχα μαρτυρα η βιντεο η κατι τελοσπαντων 1
gina57 Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου Στις 22/4/2025 στις 12:04 ΠΜ, lector είπε Χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος μεγαλοκαρχαρια εκμεταλλευτη δημοσιων εργων, αναρωτιεμαι, απο που κι ως που να υποχρεουται η εγνατια οδος να αποζημιωσει οδηγο για "υπαιτιοτητα" τριτου παραγοντα, οπως ειναι ενα ζωο; Με τα διόδια <αγοράζουμε> και ασφάλεια,γι΄αυτό πρέπει να υπάρχουν και να ελέγχονται τα συρματοπλέγματα,γιατί περιπολούν τα Βαν? Έχω δει, προπορευόμενο όχημα,ξημερώματα Κυριακής εκλογών,(αρκετή κίνηση)στην Αθηνών Κορίνθου,να χάσει τον έλεγχο η οδηγός στην προσπάθειά της να αποφύγει ζώο.... Η κατάληξη?αυτή πανικόβλητη με τρακαρισμένο αυτοκίνητο κι εγώ μ'ένα κουτάβι αγκαλιά, τον υπαίτιο ολης αυτής της ιστορίας... Εχουν και ευθύνη και υποχρεώσεις... 3
Lucifer Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 17 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Κλισέ: Θεωρώ τον εαυτό μου καλό οδηγό. Πάμε στην ουσία. Προσωπικά, δεν με απασχολούν τα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας. Είναι μία ηλιθιότητα που κάποιος, κάπου, κάποτε και για κάποιον λόγο αποφάσισε να επιλέξει. Σε καθημερινή βάση, υποσυνείδητα ελέγχω τον εαυτό μου αν η κρίση μου ήταν σωστή εκ των υστέρων. Έχω την (αυτό)πεποίθηση ότι η μανούβρα που θα κάνω θα πετύχει — και έτσι πρέπει. Παιδιά ο Μήτσος έκρινε τον εαυτό του και τα όρια ταχύτητας, είμαστε ασφαλείς. 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα