Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας:

https://www.taxheaven.gr/news/33891/o-kwdikas-katanalwtikhs-deontologias-ti-problepei-gia-katanalwtes-kai-epixeirhseis

Το παραπάνω είχε προταθεί απ'τον Συνήγορο του Καταναλωτή, και ψηφίστηκε μάλιστα σε ΦΕΚ.

Επίμαχο σημείο:

Προστασία ανηλίκων και άλλων ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού

Quote

 

-Κατά την άσκηση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στην αγορά, οι προμηθευτές δρουν με γνώμονα την προστασία και τις κατά περίπτωση ιδιαίτερες ανάγκες επικοινωνίας, ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των ανηλίκων, των ηλικιωμένων, των ατόμων με αναπηρία και των υπόλοιπων ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού.

-Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο εκμετάλλευση της ευπιστίας, της ευαισθησίας και της έλλειψης εμπειρίας των ανήλικων, των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία για εμπορικούς σκοπούς προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Οι προμηθευτές προβαίνουν σε προσεκτικές, ακριβείς και αντικειμενικές περιγραφές των προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε τέτοια άτομα κατά τρόπο εύληπτο και κατανοητό, ώστε να μην τα παραπλανούν όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος, την αξία, τη φύση, τον σκοπό, την ανθεκτικότητα, την απόδοση και την τιμή του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.

 

 

Η διαδικασία που θα ακολουθήσεις είναι η εξής:

1) Γράφεις μια εξουσιοδότηση απ'τη γιαγιά προς εσένα... ώστε να την εκπροσωπήσεις σε θέματα τηλεφωνίας/internet/τηλεόρασης. Την πας στα ΚΕΠ να υπογράψει... ή άμα έχει κινητό δηλωμένο στο ΕΜΕΠ, κάνεις την εξουσιοδότηση online.

2) Στέλνεις email στη vodafone, εννοείται με το όνομα σου... επισυνάπτοντας την εξουσιοδότηση. Γράφεις ότι δεν τηρήθηκε ο κώδικας δεοντολογίας, ότι η σύμβαση είναι άκυρη... και ζητάς τη διαγραφή του ποσού και βεβαίωση μη οφειλών. Το δύσκολο βέβαια είναι να βρεις το email της Vodafone... γιατί το τελευταίο καιρό έχει γίνει μόδα όλοι οι πάροχοι να λειτουργούν με online φόρμα καταχώρησης... όμως από εκεί δεν έχεις αντίγραφο του απεσταλμένου μηνύματος. Ένα email που ίσχυε μέχρι και πριν μερικά χρόνια ήταν το [email protected] αλλά δε ξέρω αν ισχύει ακόμα. Πάρε τηλέφωνο την εξυπηρέτηση ή μίλα στο chat και ζήτα επίμονα email.

3) Αφού σου απαντήσει η Vodafone... αν δε παραδεχτούν το σφάλμα τους τότε

4) Κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/ 

5) Αν ούτε εκεί δε βγει άκρη... τότε κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή 

Ξέρω είναι κόπος, αλλά μη το αφήσεις. Θα τις βρείτε μπροστά σας τις οφειλές μετά από χρόνια, και θα είναι δυσκολότερο τότε να βγάλετε άκρη.

 

  • Like 15
  • Thanks 2
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μα για να γίνει η αλλαγή προγράμματος, ειδικά στη Vodafone, θέλει "γραπτή" έγκριση. Σου έρχεται με μήνυμα στο κινητό το λινκ και μπαίνεις για να πατήσεις αποδοχή. Δεν γίνεται απλά από το τηλέφωνο. Πώς έδωσε αποδοχή η γιαγιά; Ζητά τα ηχητικά χθες! 

Επίσης, μην κοροϊδεύουν τη γυναίκα για εφορία και συντάξεις! Η εισπρακτική δεν μπορεί να της κάνει τίποτα! Αυτός/ή που τα είπε αυτά στη γιαγιά είναι ένας απλός υπάλληλος που ουδεμία σχέση έχει με δικηγορία και δεν έχει περάσει ούτε έξω από τη νομική! 

1 ώρα πριν, Vstromrider είπε

επιβεβαιωσε οτι τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα γνωριζεις και μετα σπασε πλάκα!

Μιλα με το δικηγορικο γραφειο και πες τους "περιμενω με ανυπομονησία να πατε δικαστικα την 90χρονη , τυφλη, κουφη γιαγια μου και να αποδειξετε στο δικαστηριο οτι η γιαγια, σας ζητησε αναβαθμιση της συνδεσης της σε 3play"
Η Vodafone σε παρομοια περιπτωση, σε γραμμη χωρις αστικα υπεραστικα αλλα με χρονοχρεωση, θέλησε να εισπραξει 200€ λογαριασμο απο την 80χρονη τοτε ιδιοκτητρια της γραμμης γιατι πηρε 35λεπτα της ωρας στο σταθερο τηλεφωνο του γιου της, και 18 λεπτα στο κινητο του. Ειχε προλαβει να εισπραξει 90€ στον προηγούμενο λογαριασμό.
Τους εκανα ξεκαθαρο οτι περιμενω πως και πως να παμε δικαστικα και να τολμησουν να πουνε στο δικαστηριο οτι η 80χρονη γνωριζε οτι το να παρει τον γιο της τηλεφωνο κοστιζει το ιδιο με το να παρει τηλεφωνο την "σουζη-τσουζει" καθως οι τιμολοκατολογοι τους ειναι αναρτημενοι στο site τους στο internet! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το αποτελεσμα ? 
Εγινε αντιλογισμος και στα 200 και στα 90 μειον τα πάγια, αναβαθμίστηκε η γραμμή στην ιδια τιμη με δωρεαν αστικα υπεραστικα και 5 ωρες κινητα, και εγινε και ενα παγιο δωρο για την συνεχεια.

Η γραμμη υπαρχει ακομα.

Ότι καλύτερο!

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, lyda94 είπε

Μα για να γίνει η αλλαγή προγράμματος, ειδικά στη Vodafone, θέλει "γραπτή" έγκριση. Σου έρχεται με μήνυμα στο κινητό το λινκ και μπαίνεις για να πατήσεις αποδοχή. Δεν γίνεται απλά από το τηλέφωνο. Πώς έδωσε αποδοχή η γιαγιά; Ζητά τα ηχητικά χθες! 

Επίσης, μην κοροϊδεύουν τη γυναίκα για εφορία και συντάξεις! Η εισπρακτική δεν μπορεί να της κάνει τίποτα! Αυτός/ή που τα είπε αυτά στη γιαγιά είναι ένας απλός υπάλληλος που ουδεμία σχέση έχει με δικηγορία και δεν έχει περάσει ούτε έξω από τη νομική! 

Ότι καλύτερο!

Μην περνεις όρκο για πόσα κάνα 500 αρι βγάζουν κατάσχεση εις χείρας τρίτων και τσιμπάνε λεφτά είτε από μισθούς είτε συντάξεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Therempant είπε

Ζήτησε τις ηχογραφήσεις

αυτό που είπε ο φίλος την ηχογραφημένη κλήση ζητάς με email ώστε να έχεις απόδειξη ότι την ζήτησες.

εμένα μια φορά μου είπαν στο τηλέφωνο 2 ευρώ κάτω μηνιαίο συμβόλαιο και έγινε συμφωνία ,

όταν ξεκίνησε μου το χρέωσαν ακριβότερα , και ζήτησα την τηλεφωνική κλήση ,

μετά από καμιά εβδομάδα με πήραν τηλ.  μου είπαν συγνώμη και μου πίστωσαν το συμβόλαιο στο ποσό συμφωνίας της τηλεφωνικής κλήσης και ας είχα αποδεχτεί στο κινητό με σύνδεσμο την παραπάνω τιμή .

Δημοσ.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά ο λογαριασμός σταθερής περιλαμβάνει και την τηλεὀραση άρα είτε δέχθηκε είτε όχι την αλλαγή από τον Οκτώβριο του 24 έρχεται ένας λογαριασμός, δεν τον πλήρωνε καθόλου; άρα ούτε τον λογαριασμό τηλεφώνου; επίσης τα μαθηματικά δεν βγαίνουν 700€ για 5 μήνες; Το τηλέφωνο δεν της το έχουν κόψει;

  • Thanks 2
Δημοσ.

Λοιπον παιδια μετα απο πολυ ψαξιμο γιατι οπως ειπα η γιαγια μου ειναι 90 χρονων η κατασταση εξελιχθηκε ως εξης:

Πριν 1μιση χρονο την πηρανε τηλεφωνο για ανανενωση συμβολαιου στο ιντερνετ στο σπιτι της και να βαλει και τηλεοραση. Ναι ειναι 90 χρονων και ειχε ιντερνετ στο σπιτι. Το γιατι ειναι μεγαλη ιστορια.

Εκεινη τους ειπε οτι δε θελει γιατι δεν βλεπει, δεν ακουει και δεν θελει να πληρωνει περισσοτερα.

Εκεινοι κανανε το συμβολαιο και της εστειλαν τη συσκευη. Εκεινη τους εστειλε πισω τη συσκευη αλλα ειδα απο λογαριασμο οτι την ειχανε χρεωσει, τα ειχε πληρωσει. Επομενως ουσιαστικα εστειλε πισω μια συσκευη που ηταν δικη της.

Που ειναι τωρα το προβλημα σε ολο αυτο; Εκεινη με το πρωτο λογαριασμο που ειχε ερθει υπερογκος επειδη ηταν μεσα η αγορα της συσκευης τα επαιξε και πηγε να παραπονεθει στο τοπικο καταστημα βονταφον. Εκει της οτι θα το τακτοκτοποιησουν και να πληρωνει μονο το ποσο που πληρωνε παντα (30 ευρω). 

Τελικα δεν εκαναν τιποτα και ετσι ενω εκεινη πληρωνε 30 ευρω το παγιο ηταν παραπανω και εμενε υπολοιπο. Μεχρι που της κανανε φραγη. Και νευριασε και αλλαξε παροχο επειδη της κανανε συνεχεια φραγη λογω του υπολοιπου. Εκεινη δεν ηξερε καν οτι της ειχανε κανει συμβολαιο και οτι πρεπει να πληρωσει και προστιμο προωρης αποχωρησης.

Πηρα τη βονταφον τηλεφωνο και τους ειπα οτι θελω το ηχογραφημενο συμβολαιο και μου ειπαν οτι τα κρατανε μεχρι 6 μηνες, οχι 1μιση χρονο.

Η υποθεση εχει περασει στην εισπρακτικη η οποια μαζι με τα δικαστικα και τις προσαυξησεις ζηταει 700+ ευρω και της ειπαν οτι θα τα παρουν απο τη συνταξη.

Γενικα πολυ μπερδεμενη ιστορια. Στο τηλεφωνο μου ειπαν και εμενα οτι η αποδοχη γινεται με 2 συνδεσμους σε μηνυμα και δε ξερω πως το εκανε αυτο η γιαγια μου. 

Εκεινη αντι να ερθει απο τη πρωτη στιγμη σε μας να μας πει τι συμβαινει με πηρε 1.5 χρονο μετα και εκλαιγε γιατι φοβοταν οτι θα παει φυλακη ετσι οπως της μιλησαν στο τηλεφωνο! Τη ρωτησα εκατο φορες γιατι δεν ηρθες νωριτερα και μου ειπε οτι δεν ηρθε γιατι πολυ απλα την ειχε διαβεβαιωσει ο υπαλληλος στο καταστημα οτι ολα ειναι ενταξει!!!!!!!

 

Δημοσ.
On 24/04/2025 at 23:36, lector said:

Τι δουλεια εχει η εφορια για χρεη (υπαρκτα ή ανυπαρκτα) μεταξυ ιδιωτων;

Μηπως με αυτη την απειλη και μονο πρεπει να γινει και μια καταγγελια στο ΔΣΑ για το συγκεκριμενο "δικηγορικο γραφειο";

Πλεον ετσι ειναι. 

8 minutes ago, phanispal said:

Άρα είναι πιθανό να έχει συναινέσει η γιαγιά.

Οχι δεν ειναι πιθανο. Οπως ειπα της ειπαν για τηλεοραση και τους ειπε δε θελει. Δε βλεπει τηλεοραση, ουτε καν τα τσαμπα καναλια. 

 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, ifollowrivers είπε

Στο τηλεφωνο μου ειπαν και εμενα οτι η αποδοχη γινεται με 2 συνδεσμους σε μηνυμα και δε ξερω πως το εκανε αυτο η γιαγια μου.

Επειδή έγραψες αυτό το είπα.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, ifollowrivers είπε

 

. Πηρα τη βονταφον τηλεφωνο και τους ειπα οτι θελω το ηχογραφημενο συμβολαιο και μου ειπαν οτι τα κρατανε μεχρι 6 μηνες, οχι 1μιση χρονο.

 

αυτό δεν ακούγεται σωστό.Θα έπρεπε να υπάρχουν οι αποδείξεις για όσο ειναι ενεργό το συμβόλαιο.Για ψάξτο λίγο.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ifollowrivers είπε

Πηρα τη βονταφον τηλεφωνο και τους ειπα οτι θελω το ηχογραφημενο συμβολαιο και μου ειπαν οτι τα κρατανε μεχρι 6 μηνες, οχι 1μιση χρονο.

Αυτο σημαινει οτι μετα τους 6 μηνες δεν εχουν καμια αποδειξη στα χερια τους, οποτε χρεωναν στο βροντο. Μεγαλο φαουλ εκ μερους τους (και αυτο).

ΕΕΤΤ εχεις δοκιμασει;

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ifollowrivers είπε

Λοιπον παιδια μετα απο πολυ ψαξιμο γιατι οπως ειπα η γιαγια μου ειναι 90 χρονων η κατασταση εξελιχθηκε ως εξης:

[...]

Δεν γίνεται να της έκαναν συμβόλαιο ενώ έχουν άρνηση. Υπάρχει διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, ακόμη και διαδικτυακά, με συνδέσμους κτλ.

Της έστειλαν τη συσκευή και πλήρωσε. Δεδομένο, υπάρχει πληρωμένος λογαριασμός.

Πήγε, λέει, να διαμαρτυρηθεί και της είπαν ότι θα το τακτοποιήσουν. Ισχυρισμός, δεν αποδεικνύεται. Μπορεί να πήγε, μπορεί να μην πήγε.

"Τελικά δεν έκαναν τίποτε". Μήπως γιατί ουδέποτε υποσχέθηκαν να κάνουν το οτιδήποτε;

Της έκαναν φραγή. Δεδομένο.

Εξακολουθούσαν τόσο καιρό να της έρχονται αυξημένοι λογαριασμοί. Εκείνη πλήρωνε (; ) 30. Δεν ασχολήθηκε τόσο καιρό που της έρχονταν αυξημένοι λογαριασμοί;

"Νευρίασε και άλλαξε πάροχο". Σοβαρά, τώρα; Της έκαναν φραγή και δεν ρώτησε γιατί της έκαναν φραγή, παρά μόνο νευρίασε και πήγε αλλού; 

Λυπάμαι που το λέω, γιατί είναι γιαγιά σας, και κανείς δεν θέλει να μιλάει άσχημα για ηλικιωμένους, αλλά ή έχει αρχίσει και δυσκολεύεται να θυμάται τι κάνει και τι δεν κάνει, ή σας λέει ιστορίες.

Υ.Γ. Έχω προσωπική εμπειρία από εισπρακτική που με ενοχλούσε για καιρό για χρέη άλλου που είχε δώσει τηλέφωνο επικοινωνίας το δικό μου, οπότε σε καμία εκτίμηση δεν τους έχω, αλλά η ιστορία της συγγενούς σας μπάζει περισσότερο κι από σκουριασμένο σουρωτήρι.

  • Like 4
Δημοσ.
31 minutes ago, Snoob said:

Δεν γίνεται να της έκαναν συμβόλαιο ενώ έχουν άρνηση. Υπάρχει διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, ακόμη και διαδικτυακά, με συνδέσμους κτλ.

Της έστειλαν τη συσκευή και πλήρωσε. Δεδομένο, υπάρχει πληρωμένος λογαριασμός.

Πήγε, λέει, να διαμαρτυρηθεί και της είπαν ότι θα το τακτοποιήσουν. Ισχυρισμός, δεν αποδεικνύεται. Μπορεί να πήγε, μπορεί να μην πήγε.

"Τελικά δεν έκαναν τίποτε". Μήπως γιατί ουδέποτε υποσχέθηκαν να κάνουν το οτιδήποτε;

Της έκαναν φραγή. Δεδομένο.

Εξακολουθούσαν τόσο καιρό να της έρχονται αυξημένοι λογαριασμοί. Εκείνη πλήρωνε (; ) 30. Δεν ασχολήθηκε τόσο καιρό που της έρχονταν αυξημένοι λογαριασμοί;

"Νευρίασε και άλλαξε πάροχο". Σοβαρά, τώρα; Της έκαναν φραγή και δεν ρώτησε γιατί της έκαναν φραγή, παρά μόνο νευρίασε και πήγε αλλού; 

Λυπάμαι που το λέω, γιατί είναι γιαγιά σας, και κανείς δεν θέλει να μιλάει άσχημα για ηλικιωμένους, αλλά ή έχει αρχίσει και δυσκολεύεται να θυμάται τι κάνει και τι δεν κάνει, ή σας λέει ιστορίες.

Υ.Γ. Έχω προσωπική εμπειρία από εισπρακτική που με ενοχλούσε για καιρό για χρέη άλλου που είχε δώσει τηλέφωνο επικοινωνίας το δικό μου, οπότε σε καμία εκτίμηση δεν τους έχω, αλλά η ιστορία της συγγενούς σας μπάζει περισσότερο κι από σκουριασμένο σουρωτήρι.

Ρε άνθρωπε του θεού μιλάμε για μια γυναίκα 90 χρονών.  Δε βλέπει τηλεόραση. Δεν ήθελε ποτέ τηλεόραση. Της έκαναν ανανέωση συμβολαίου και της άλλαξαν το πακέτο. Δε γίνεται να δέχτηκε να της βάλουν τηλεόραση ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ γιατί α) δε βλέπει και β) δεν έχει έξτρα χρήματα να πληρώνει περισσότερα. 

Δημοσ.

Πάμε πάλι η τηλεόραση δηλαδή το Vodafone TV το οποίο έχω δεν χρεώνει κάτι πέρα από 2,5 ευρώ τον μήνα για την συσκευή άρα ο λογαριασμός που λες υπέρογκος γιατί έχει μέσα την αγορά συσκευής δεν ισχύει, ήρθε παραπάνω ( δεν μπορώ να ξέρω πόσο θεωρεί ο καθένας υπέρογκο) από τα 30 ευρώ που έδινε διότι όταν έγινε η αλλαγή του συμβολαίου έγινε ο αντιλογισμός με το προηγούμενο + την προπληρωμή του παγίου του καινούργιου συμβολαίου. Τώρα η εισπρακτική δεν μπορεί να κάνει απολύτος τίποτα πέρα από το να απειλεί μπας και πάρει τίποτα.

Δημοσ.

Θειος μου παλια ειχε κανει την εξυπναδα να παει σε ιδιωτικη εταιρεια ρευματος μετα απο τηλεφωνικη κληση. 

Ο θειος τα τιναξε και μια ωραια πρωια (οταν εσκασαν κανονι οι 2 εταιρειες και πηγαν να φανε και τα χρηματα του ενφια που τοτε εισπραττοταν με το λογαριασμο του ρευματος), ερχεται ενα χαρτι απο τη ΔΕΗ στη θεια (με σοβαρη ανοια) να παει να κανει συμβαση με τη ΔΕΗ εντος 3 ημερων, αλλιως κοβεται το ρευμα.

Την ταλαιπωρια στο γραφειο της ΔΕΗ (που ηταν μακρυα απο το σπιτι), με αναμονη απο τις 8 το πρωι για να εξυπηρετηθω στις 3 το μεσημερι, ακομη τη θυμαμαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...