Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δηλαδή εσύ θέλεις κάποιον με βούρδουλα πάνω απ' το κεφάλι σου για να λειτουργήσεις σωστά. Φαίνεται ότι η τουρκοκρατία έχει αφήσει κατάλοιπα στο dna toυ Έλληνα που κρατάνε ακόμα μέχρι την εποχή μας.

έχει πλάκα αυτό γιατί πολλές φορές το λένε και άνθρωποι που δεν πληρώνουν φόρους κλέβοντας το κράτος 😅

θελω καποιον με βουρδουλα πανω απο το κεφαλι του βλαμμενου που παρανομει. ειδικα εφοσον τον πληρωνω και τον βλεπω να περναει διπλα απο την παρανομία χωρις να κανει τιποτα ή τον παιρνω τηλέφωνο και ΠΑΛΙ δεν κανει τιποτα. 

  • Like 4
  • Haha 1
  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διάβασα ολο το θέμα τρομάρα μου.

Ανάθεμα και αν κατάλαβα τι ακριβώς απάντηση/ιδέα/σκέψη περιμένει ο νηματοθέτης, πέρα από τις 2 προφανείς :

1. Πράξε τα νόμιμα και αποδέξου τις συνέπειες.

2. Πράξε τα παράνομα/πρόσκαιρα/ημίμετρα/καγκουριές και αποδέξου τις συνέπειες.

Εκτός αν το θέμα αφορά κάποιο γκάλοπ/έρευνα/πτυχιακή αναφορικά με την ψυχοσύνθεση του σύγχρονου Έλληνα κάτοικου της πρωτεύουσας.

  • Like 4
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

θελω καποιον με βουρδουλα πανω απο το κεφαλι του βλαμμενου που παρανομει.

Άρα θέλεις να υπάρχει ατομική ευθύνη. Φάσκεις και αντιφάσκεις.

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ειδικα εφοσον τον πληρωνω και τον βλεπω να περναει διπλα απο την παρανομία χωρις να κανει τιποτα ή τον παιρνω τηλέφωνο και ΠΑΛΙ δεν κανει τιποτα. 

Εκείνη τη στιγμή μπορεί να πηγαίνει σε άλλο πιο σοβαρό σήμα. Τα περιπολικά τμημάτων δεν κόβουν κλήσεις χωρίς σήμα κέντρου, δεν είναι τροχαία. Για να κόψουν κλήση θα πρέπει να τους το δώσει πρώτα το κέντρο με την επισήμανση "όταν έχετε χρόνο" δίνοντας προτεραιότητα στα πιο σημαντικά.

Το 100 δέχεται καθημερινά κάτι λιγότερο από 10.000 τηλεφωνήματα στην πλειοψηφία τους από βλαμμένους ή σήματα της πλάκας με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνται  αυτοί που πραγματικά έχουν ανάγκη.

Και τέλος δεν υπάρχει έλλειψη προσωπικού. Υπάρχει έλλειψη λογικής από την πολιτική ηγεσία διότι έχει κατανείμει το προσωπικό στο να φυλάει ρουσφετολογικά φίλους και γνωστούς.

Ένα απλό παράδειγμα, πες ότι σε ένα μεγάλο εστιατόριο με πολύ κίνηση την Κυριακή από τους 10 σερβιτόρους να δουλεύει μόνο ο 1 και οι υπόλοιποι 9 να κάθονται πίσω και να κωλοβαράνε. Με τη λογική σου θα ψέξεις τον 1 σερβιτόρο που δουλεύει και όχι το αφεντικό. Ε?

  • Like 3
Δημοσ.
5 hours ago, tzavardin said:

Δυστυχώς το κενό νόμου είναι ότι δεν έχει καθιερωθεί ακόμα δυστυχώς να σηκώνει το αμάξι γερανός σε τετοιες περιπτώσεις όπως αυτή που είπα, μας το είχε ξεκαθαρίσει ο αστυνομικός, ότι μπορεί μόνο να κόψει κλήση και να επισημάνει ότι πρέπει να το πάρει, αλλιώς θα ξανακοψει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. 

Μετά από 3 ώρες μπορεί να ξανακοπεί κλήση (αν δεν έχει αλλάξει αυτό)

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, techartware είπε

Μετά από 3 ώρες μπορεί να ξανακοπεί κλήση (αν δεν έχει αλλάξει αυτό)

Ισχύει ακόμα. Την 1η και 2η φορά κόβεται κλήση και στην 3η έρχεται γερανός. Να αφορά όμως το ίδιο όχημα

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, StavrosD said:

Υπάρχει γενικά η τάση για κατάργηση των ΙΧ και υποψιάζομαι η εσκεμμένη μείωση των νόμιμων χώρων στάθμευσης γίνεται γι'αυτό τον λόγο. Έχω όμως την εντύπωση ότι θα γυρίσει μπούμερανγκ και θα πάμε σε αποκέντρωση ακριβώς γι'αυτό τον λόγο.

Μένω στην επαρχία. Έχουν κάνει "ανάπλαση" σε πολλούς κεντρικούς δρόμους, έχουν μεγαλώσει τα πεζοδρόμια και σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμος χώρος για στάθμευση.

Θεωρητικά το μεγαλύτερο πεζοδρόμιο θα αύξανε την κίνηση στα καταστήματα. Επειδή όμως στην επαρχία πολλοί μένουν εκτός κέντρου, καθώς δεν μπορούσα να παρκάρουν απλά σταμάτησαν να ψωνίζουν από αυτά τα καταστήματα.

Κεντρική εμπορική οδός πλέον έχει παρακμάσει, μόνο κοντά στην κεντρική πλατεία υπάρχουν ακόμα ανοιχτά μαγαζιά, μετά από 2 τετράγωνα τα περισσότερα μαγαζιά έχουν κλείσει. Πωλείται ισόγειο κατάστημα με 500€/m² και δεν το αγοράζει κανείς.

Το ίδιο έγινε και σε δεύτερη κεντρική οδό, μετά την ανάπλαση κλείσανε τα περισσότερα καταστήματα. Ιδιαίτερα κρεοπωλεία (χρειάζεται να κουβαλήσεις βάρος), ιατρεία (δεν μπορείς να πεις στον τραυματία, στον παππού ή στην μαμά με το νεογέννητο στην αγκαλιά να περπατήσει ένα χιλιόμετρο για να πάει στον γιατρό και να επιστρέψει στο αυτοκίνητο) και άλλες επιχειρήσεις κλείσανε με το καλημέρα.

Στην συνέχεια επειδή οι αναπλάσεις έγιναν γύρω από την κεντρική πλατεία ο κόσμος σταμάτησε να πηγαίνει στην πλατεία! Μου το λένε στα ίσια κυρίως ηλικιωμένοι ότι επειδή δεν μπορούν να παρκάρουν κάπου κοντά και δεν μπορούν να περπατήσουν μέχρι την πλατεία απλά σταμάτησαν να βγαίνουν. Αρκετά καταστήματα με πρόσωπο πάνω στην κεντρική πλατεία είναι κλειστά εδώ και χρόνια και δύσκολα θα ανοίξει κάτι.
Η συνεχής "ανάπλαση" θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην τοπική αγορά.

δεν ειναι ετσι. Η αγορα δεν χαθηκε, απλα αλλαξε χωρο!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

θελω καποιον με βουρδουλα πανω απο το κεφαλι του βλαμμενου που παρανομει. ειδικα εφοσον τον πληρωνω και τον βλεπω να περναει διπλα απο την παρανομία χωρις να κανει τιποτα ή τον παιρνω τηλέφωνο και ΠΑΛΙ δεν κανει τιποτα. 

Αδερφέ, στην Ελλάδα όπως μας λένε, έχουμε πάρα πολλούς αστυνομικούς, από ότι μας λένε, παραπάνω από ότι πρέπει, απ'ότι μας λένε. Έχουμε πόσους; Γύρω στου 60,000 αστυνομικούς; Στην Αττική πόσοι είναι; Γύρω οι μισοί; 30,000; Θες 40,000; Από αυτούς (ας πούμε κυριολεκτικά ότι δουλεύουν ΟΛΟΙ στο δρόμο) στη κάθε βάρδια πόσοι βγαίνουν να είναι; 10,000; Η αττική έχει όβερ 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα. από αυτά αν όχι όλα θα σου πώ πολύ επιεικώς ότι τα μισά είναι παρανομα σταθμευμένα. Οπότε εσύ θες 10,000 άτομα να κόψουν κλήσεις σε 1,5 εκατομμυριο αυτοκινητα σε μία γεωγραφική έκταση όλης της Αττικής και να μην ασχοληθούν με ΤΙΠΟΤΑ άλλο αστυνομικής/κοινωνικής/νομικής φύσεως. Μην αρχίσουμε να υπολογίζουμε τα πραγματικά νούμερα γιατί βγαίνει ακόμα πιο εξωφρενική αναλογία. Αν η απάντηση σου είναι κάτι του στυλ "δε με νοιάζει, αυτή ειναι η δουλειά τους, να βρουνε τροπο, να βγουν απ'τα γραφεια να , να , να , να"  τότε είσαι μέρος του προβλήματος και εσύ. Καλή συνέχεια.

Δημοσ.

Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, ο αριθμός των αστυνομικών που υπηρετούν και μισθοδοτούνται στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 55.000 άτομα. Από αυτούς, περίπου οι μισοί (27.500) υπηρετούν στην Αττική, εκ των οποίων περίπου 10.000 είναι αποσπασμένοι σε οργανικές θέσεις. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί υπηρετούν στην υπόλοιπη χώρα. Metrosport.gr

Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τον υψηλότερο αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αναλογία περίπου 517,5 αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat από το 2021. in.gr 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, ο αριθμός των αστυνομικών που υπηρετούν και μισθοδοτούνται στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 55.000 άτομα. Από αυτούς, περίπου οι μισοί (27.500) υπηρετούν στην Αττική, εκ των οποίων περίπου 10.000 είναι αποσπασμένοι σε οργανικές θέσεις. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί υπηρετούν στην υπόλοιπη χώρα. Metrosport.gr

Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τον υψηλότερο αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αναλογία περίπου 517,5 αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat από το 2021. in.gr 

σωστά είναι αυτά. Το θέμα είναι ότι στους 100,000 κατοίκους της Ελλάδας θα μικροπαρανομήσουν καθημερινά (παρκάρισμα, κανα βρισίδι και χαζο φάπες στο δρόμο, παραβίαση του ΚΟΚ κατά την οδήγηση και άλλα τέτοια καθημερινά) οι 90,000, ενώ στους 100,000 κατοίκους της Γερμανίας πχ θα μικροπαρανομήσουν καθημερινά οι 1000. Οπότε στην πραγματικότητα έχουμε παραπάνω αστυνομία από ότι πρέπει;

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αν ξεκινήσουμε να λύνουμε αυτά που μας ενοχλούν εμάς θα μεγαλώσει το πράγμα και η λύση θα μας καλύπτει όλους.

Αν ξεκινησουμε να ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΙ,ισως αλλαξει αυτος ο τοπος.

Προχθες σταματημενος πρωτος σε φαναρι ενας με μικρο επαγγελματικο,με αλαρμ.

Ο τυπος ηταν εξω απο το αμαξι,οτι εκλεινε το τηλ με την οδικη,που σημαινει οτι ηταν λιγη ωρα σταματημενος
Απο πισω 4-5 να περιμενουν,με το που αναψε το φαναρι αρχισαν κορνες και βρισιμο.
Σταματησα το αμαξι και του ειπα να τον βοηθησω να το σπρωξουμε ( φορουσα και κολαρο γιατι εχω  ζορικο αυχενικο ) .
"Δεν πειραζει,εχω παρει οδικη".
Ναι ρε φιλε του λεω,αλλα ελα να το βγαλουμε στην ακρη,να μην ενοχλει και να μην κινδυνεψει και κανεις.
Με ευχαριστησε 2-3 φορες,αλλα η αληθεια ειναι οτι και αυτος ηταν σαν τους αλλους ουγκανους απο πισω:
Δεν τους περασε καν απο το μυαλο να βοηθησουν να μετακινηθει το οχημα,γιατι δεν ηταν προβλημα τους.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, afentiko είπε

σωστά είναι αυτά. Το θέμα είναι ότι στους 100,000 κατοίκους της Ελλάδας θα μικροπαρανομήσουν καθημερινά (παρκάρισμα, κανα βρισίδι και χαζο φάπες στο δρόμο, παραβίαση του ΚΟΚ κατά την οδήγηση και άλλα τέτοια καθημερινά) οι 90,000, ενώ στους 100,000 κατοίκους της Γερμανίας πχ θα μικροπαρανομήσουν καθημερινά οι 1000. Οπότε στην πραγματικότητα έχουμε παραπάνω αστυνομία από ότι πρέπει;

μαντεψε γιατι συμβαινει αυτο. γιατι εχουμε μαθει πως η παρανομια ειναι ΔΩΡΕΑΝ,δεν προκειτε να μας ελενξει κανενας. αν αρχιζανε να κανουν τη δουλεια τους εστω μια μερα την εβδομαδα ΔΕΝ θα ημασταν ετσι γιατι εγω που παω να παρκαρω σε ραμπα αμεα για παραδειγμα θα ηξερα οτι εχω μια στις δεκα πιθανοτητες να φαω κληση. τωρα ξερω οτι εχω μια στις 45 χιλιαδες. περιπου ιδιες με το να πετυχω τριο απο ρινοκερους στο συνταγμα. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μαντεψε γιατι συμβαινει αυτο. γιατι εχουμε μαθει πως η παρανομια ειναι ΔΩΡΕΑΝ,δεν προκειτε να μας ελενξει κανενας. αν αρχιζανε να κανουν τη δουλεια τους εστω μια μερα την εβδομαδα ΔΕΝ θα ημασταν ετσι γιατι εγω που παω να παρκαρω σε ραμπα αμεα για παραδειγμα θα ηξερα οτι εχω μια στις δεκα πιθανοτητες να φαω κληση. τωρα ξερω οτι εχω μια στις 45 χιλιαδες. περιπου ιδιες με το να πετυχω τριο απο ρινοκερους στο συνταγμα. 

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά τα θεωρητικά που λέμε τώρα προσπαθώ να τα κάνω αναγωγή στην πραγματικότητα, πώς θα γίνουν πράξη δλδ με όλες τις πραγματικές συνιστώσες μέσα. Και δε μου βγαίνουν τα νούμερα. Επίσης πέρα από τα νούμερα και τα μαθηματικά παίζει ρόλο και ο ανθρώπινος παράγοντας που αυτός είναι απρόβλεπτος. Παράδειγμα. Στο Κολωνάκι, στην οδό Αμερικής δίπλα από τα Άττικα στο Σύνταγμα, και άλλοι κεντρικοί δρόμοι του κέντρου, όποτε περνάω βλέπω αστυνομία να κόβει κλήσεις και να έχει παντού παρκαρισμένα. Όποτε ξανα περνάω έχει πάλι παρκαρισμενά. Σε μια οδό δλδ που κάθε μέρα γράφουν ότι αυτοκίνητο παρκάρει εκεί ακόμα και για 10 λεπτά , και είναι γνωστό σε όλους αυτό, εξακολουθεί να είναι κάθε μέρα παρκαρισμένα από την αρχή μέχρι το τέλος. Συγκοινωνιολόγος ή κάτι σχετικό δεν είμαι. Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό; Δλδ γίνεται αυτό που πρέπει να γίνει από μεριά πολιτείας και ο κόσμος δε συμμορφώνεται. Πώς όταν ένα πρόβλημα δε μπορεί να λυθεί σε μία συγκεκριμένη οδό 300 μέτρων θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε με τον ίδιο τρόπο σε πανελλαδική έκταση; 

 

Εγώ θέλω να καταλήξω με όλα αυτά ότι η ατομική ευθύνη υπάρχει, δεν είναι άποψη, είναι γεγονός. Προφανώς και η πολιτεία και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί φέρουν το μερίδιο ευθύνης τους, αλλά εγώ σαν πολίτης δε βλέπω και δε ξέρω τι μπορεί να κάνει η αστυνομία σε όλο αυτό το ατελείωτο μπάχαλο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαφορά εξωτερικού και Ελλάδας είναι ότι στο εξωτερικό αν κάποιος δει παρανομία και το καταγγείλει του λένε και μπράβο επειδή έκανε το καθήκον του, στην Ελλάδα τον δείχνουν με το δάχτυλο και τον λένε ρουφιάνο.

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

δεν ειναι ετσι. Η αγορα δεν χαθηκε, απλα αλλαξε χωρο!

Και όμως είναι στο πλάνο να καταργηθούν τα ΙΧ. Θα γίνουν status symbol των πλουσίων.

https://www.weforum.org/stories/2016/12/goodbye-car-ownership-hello-clean-air-this-is-the-future-of-transport/

Το WEF  είναι αδερφός οργανισμός του ΠΟΥ (ναι, του ΠΟΥ που σχεδίασε τα μέτρα του covid). Από την στιγμή που το έχουν προγραμματίσει με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο θα πιέσουν προς τα εκεί.

Αυξάνονται οι τιμές, μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης, αυξάνεται το κόστος κτήσης ΙΧ (Τέλη κυκλοφορίας, ιδιωτική θέση στάθμευσης, πληρωμή σε πάρκινγκ αλλού, ασφάλεια, σέρβις, κλπ), κλπ.

Παράλληλα αγανακτεί ο κόσμος επειδή δεν βρίσκει χώρο να παρκάρει.

 

Η τάση είναι στα πάντα ΣΥΝΔΡΟΜΗ. 

Θες να δεις ταινίες; Δεν αγοράζεις πλέον την ταινία αλλά πληρώνεις συνδρομή σε κάποια εταιρεία και όσο πληρώνεις συνδρομή μπορείς να δεις όποια ταινία έχει διαθέσιμη.

Θες την υγεία σου; Θα πληρώνεις συνδρομή για φάρμακο για το ζάχαρο, για την χοληστερίνη, κλπ. Και να ανακαλύψουν φάρμακο που την θεραπεύει δεν τους συμφέρει να το βγάλουν στην αγορά.

Θες να μετακινείσαι;  Θα πηγαίνεις με ΜΜΜ, με taxi, με umber ή με κάποιο άλλο μέσο. 

Θέλεις ΙΧ; Θα πρέπει να έχεις μεγάλη οικονομική άνεση αλλά και πάλι δεν θα το αγοράζεις, θα το έχεις με leasing για μερικά χρόνια και μετά θα το αλλάζεις.

Στο μέλλον θα υπάρχουν εταιρείες που θα προσφέρουν κοινόχρηστα αυτοκίνητα. Θα πληρώνεις μια συνδρομή στην εταιρεία και όταν χρειάζεσαι αυτοκίνητο θα περπατάς μέχρι το κοντινότερο διαθέσιμο, θα οδηγείς μέχρι τον προορισμό σου και εκεί θα το παίρνει ο επόμενος οδηγός για την δικιά του μετακίνηση.

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, StavrosD είπε

Και όμως είναι στο πλάνο να καταργηθούν τα ΙΧ. Θα γίνουν status symbol των πλουσίων.

...

Στο μέλλον θα υπάρχουν εταιρείες που θα προσφέρουν κοινόχρηστα αυτοκίνητα. Θα πληρώνεις μια συνδρομή στην εταιρεία και όταν χρειάζεσαι αυτοκίνητο θα περπατάς μέχρι το κοντινότερο διαθέσιμο, θα οδηγείς μέχρι τον προορισμό σου και εκεί θα το παίρνει ο επόμενος οδηγός για την δικιά του μετακίνηση.

Καλά όλα αυτά, αλλά τώρα θέλω τριπλάσιο χρόνο να πάω στη δουλειά μου με ΜΜΜ σε σχέση με το να πάω με το αυτοκίνητο, οπότε ας επικεντρωθούμε στην παράνομη στάθμευση σήμερα.

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...