Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. 

Καθότι πρόσφατος αγοραστής μεταχειρισμένου οχήματος με προβλήματα που παρατηρήθηκε μετά την αγορά (εξηγώ παρακάτω για όσους θέλουν να διαβάσουν), μια από τις εργασίες θα είναι προγραμματισμός Ecu για εργοστασιακες ρυθμίσεις. 

Η ερώτηση είναι η εξής: εάν θέλω μετά να κάνω προγραμματισμό stage 1, θα πρέπει να γίνει εκ νέου η επειδή τα περισσότερα προγράμματα στην πιάτσα είναι "κονσέρβες " μπορώ να γλιτώσω την αρχική επαναφορά σε εργοστασιακες και να βάλω κατευθείαν το βελτιωμένο πρόγραμμα; 

Αυτή είναι η εμπειρία μου:

Renault scenic 1.5 dci 110hp 2016'.

Μάντρα στα Καμμένα Βούρλα 

Είδα το αυτοκίνητο, σε πολύ καλή κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά είχε κάποιες μικρές γρατσουνιές που δεν με ενοχλούσαν.

185.000 km με ιστορικό και από αντιπροσωπεία (ψηφιακή μορφή μέσα από τον εγκέφαλο) και από το carvertical που συμφωνούσε.

Έγινε έλεγχος σε ράμπα από τη Renault στη Λαμία και κουμπωθηκε στο διαγνωστικό. Δεν βρέθηκε πρόβλημα, ή  λαμπάκι, και από κάτω ήταν σε κατάσταση τέλεια, καμία σχέση με άλλα αμάξια από έξω που έχω δει ο ίδιος και χουν σκουριές. 

Το αμάξι από την προηγούμενη άδεια φαίνεται να ήρθε Ελλάδα το 2020 ή το 2022 δεν θυμάμαι. Κανονικά θα πρέπει να είχε και κτεο από έξω αλλά επειδή η μάντρα δεν ήταν ο εισαγωγέας,  δεν είχαν αυτό το χαρτί.

 

1 μήνα μετά που βγήκε το αυτοκίνητο στην Εθνική (και είχα μάθει πως να ενεργοποιώ το cruise control, μέχρι προσφάτως ήμουν στόκος βλέπετε: P )  παρατήρησα ότι το cruise δεν ενεργοποιείς στην έκτη ταχύτητα. Στις υπόλοιπες Κανονικά.  Το limiter λειτουργεί κανονικά σε όλες. Μετά παρατήρησα ότι στην 5η ταχύτητα δεν μου έδειχνε βελάκι να ανεβάσω σε 6η, και στην 6η δεν μου δείχνει πότε να κατεβάσω( τα γνωστά βελάκια της Renault για πιο οικονομική οδηγηση). Φοβήθηκα αρχικά εάν το αμάξι ήταν αρχικα 5αρι και αλλάξανε σασμάν σε 6αρι.  Μπήκα σε μια διαδικασία λοιπόν να το γυρίσω πίσω για αν βρει η μάντρα το πρόβλημα και τον τρόπο επίλυσής του. Μου έδωσε ως αντικατάσταση ένα Dacia Logan με ίδιο μοτέρ ακριβώς (K9k).

Εκείνο το αυτοκίνητο τραβούσε πολύ περισσότερο από το Renault. Και εκεί μου έγινε και πιο έντονο το 2ο προβλημα, αυτό της απόδοσης.

Ξεκίνησα να έχω απορίες για τον προγραμματισμό της Renault σε σύγκριση με τα οικονομικότερα  Dacia που τα μισά είναι Ρενό. Το αν φοράνε πιο βελτιωμένο πρόγραμμα τα Dacia δεν μπόρεσε να μου το λύσει κανένας.

Το πρόβλημα με το cruise δεν λύθηκε με τον διακόπτη συμπλέκτη που και καλά είχε χαλάσει. Στην περιοχή μου δεν έχουμε καλή αντιπροσωπεία Renault οπότε το πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο που κάνει και βελτιώσεις σε Renault, και μου είπε ότι το αμάξι έχει άλλο κιβώτιο ταχυτήτων επάνω. Αυτό το είδε χτυπωντας τον αριθμο πλαισίου στο κεντρικο συστημα της Renault. Εκει είδε τον αριθμό του σασμάν όπως βγήκε από την αντιπροσωπεία, ο οποίος δεν ήταν ίδιος με αυτό που φοράει. Φοράει σασμάν από Clio, που έχει διαφορετικό γραναζωμα με αποτέλεσμα να ξεπερνάει τις ανοχές που μπορεί να διαβάσει ο εγκέφαλος για το cruise control. Επίσης ο εγκέφαλος φαίνεται να είναι ο τύπος που φοράει το αμάξι, αλλά έχει διαφορετικό λογισμικό απ'οτι φοράει από έξω.

 

Έχω μπει σε διαδικασίες νομικές για να διεκδικήσω τα χρήματα για την επιδιόρθωση αυτών των δύο θεμάτων. Το κόστος φτάνει τα 1600€ εφόσον το σασμάν  θέλει από μόνο του 800€. 

Η ερώτηση μου έχει γίνει στην αρχή του θέματος, ωστόσο οποίος είχε την υπομονή να διαβάσει μέχρι εδώ, ευχαριστώ προκαταβολικά  και αναμένω τα σχόλια σας για οτιδήποτε.

 

Επεξ/σία από al6s2491
Δημοσ.

Αυτό με το cruise control εμένα μου δείχνει ότι στην οθόνη καντράν του αυτοκίνητου έχει γίνει παρέμβαση και έχουν τοποθετήσει κλεφτή χιλιομέτρων.
Το είχα αντιμετωπίσει σε Scenic dci του 2012…αφαιρούν ένα ολοκληρωμένο πίσω από την πλακέτα του ηλεκτρονικού καντράν και τοποθετούν ένα μικρό κύκλωμα που μειώνει την ένδειξη των συνολικών χιλιομέτρων του αυτοκίνητου στο οδόμετρο.

https://www.vopmart.com/canemu-can-filter-for-renault-laguna-iii-megane-iii-scenic-iii.html


 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, al6s2491 είπε

Η ερώτηση είναι η εξής: εάν θέλω μετά να κάνω προγραμματισμό stage 1, θα πρέπει να γίνει εκ νέου η επειδή τα περισσότερα προγράμματα στην πιάτσα είναι "κονσέρβες " μπορώ να γλιτώσω την αρχική επαναφορά σε εργοστασιακες και να βάλω κατευθείαν το βελτιωμένο πρόγραμμα; 

Συνηθως γινεται να μπει το βελτιωμενο προγραμμα κατευθειαν , χωρις να το γυρισεις σε εργοστασιακο 

3 ώρες πριν, al6s2491 είπε

Μου έδωσε ως αντικατάσταση ένα Dacia Logan με ίδιο μοτέρ ακριβώς (K9k)

Ποσο βαρος εχει το Dacia και ποσο το δικο σου ? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 2MM είπε

Συνηθως γινεται να μπει το βελτιωμενο προγραμμα κατευθειαν , χωρις να το γυρισεις σε εργοστασιακο 

Ποσο βαρος εχει το Dacia και ποσο το δικο σου ? 

Γύρω στα 100kg λιγότερο συμφωνα με το ultimate specs. Μου το είπανε και αυτό, δεν θεωρώ ότι μπορεί να παίξει ρόλο. Άλλωστε δεν νιώθεις τόση διαφορά στο αμάξι με 1ενηλικα και ένα παιδί μέσα. Αλλά ακόμα και λάθος να έχω, πήρα και ένα duster 2018 με ίδιο μοτέρ και ιπποδύναμη και τραβούσε περισσότερο, σχεδόν ίδιο με το lodgy.  

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Πού να μην το τσέκαρες και στο carvertical.

Άστα φίλε. Και βρήκα ένα ίδιο από Αθήνα με 60k γυρισμένα, πάλι με έλεγχο από carvertical.

3 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε

Αυτό με το cruise control εμένα μου δείχνει ότι στην οθόνη καντράν του αυτοκίνητου έχει γίνει παρέμβαση και έχουν τοποθετήσει κλεφτή χιλιομέτρων.
Το είχα αντιμετωπίσει σε Scenic dci του 2012…αφαιρούν ένα ολοκληρωμένο πίσω από την πλακέτα του ηλεκτρονικού καντράν και τοποθετούν ένα μικρό κύκλωμα που μειώνει την ένδειξη των συνολικών χιλιομέτρων του αυτοκίνητου στο οδόμετρο.

https://www.vopmart.com/canemu-can-filter-for-renault-laguna-iii-megane-iii-scenic-iii.html


 

Άρα εννοείς ότι πχ μπορεί να πηγαίνω με 130 και να μου δείχνει πχ 120; και ότι αυτό αφαιρείται γενικά από το συνολικό odometer εφόσον μετράει λιγότερα χλμ; αυτό είναι πουστια όντως, ωστόσο το GPS του αυτοκινήτου έχει ξεχωριστό χιλιομετρητη με διαφορά -1km από τον ψηφιακό.  Και επίσης το ίδιο και η μέτρηση με το GPS του κινητού.

Επεξ/σία από al6s2491
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά εχουν κατεβάσει χιλιόμετρα...και επειδή το μοντέλο αυτό είναι δύσκολο στο πείραγμα καταφεύγουν σε τέτοιες λύσεις.

Στο αυτοκινητο που σου αναφερω μολις μπηκε αλλη οθονη-καντραν το προβλημα λυθηκε αμεσως...απλα εμφανιστηκαν 100000 χλμ παραπανω....

Επεξ/σία από GeorgeTrzs
  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GeorgeTrzs είπε

Απλά εχουν κατεβάσει χιλιόμετρα...και επειδή το μοντέλο αυτό είναι δύσκολο στο πείραγμα καταφεύγουν σε τέτοιες λύσεις.

Στο αυτοκινητο που σου αναφερω μολις μπηκε αλλη οθονη-καντραν το προβλημα λυθηκε αμεσως...απλα εμφανιστηκαν 100000 χλμ παραπανω....

Ρε παιδιά τι γίνεται; Πραγματικά έχω πάθει πλάκα από τις πληροφορίες που παραθετετε. 

Ασχολούμαι γενικά με το αυτοκίνητο, δηλαδή προσπαθώ να παρακολουθώ τις εξελίξεις αλλά τέτοια πράγματα δεν είχα ξανακουσει. Ο φίλος παραπάνω έκανε όλες τις σωστές διαδικασίες, το διπλοτσεκαρε το αμάξι και πάλι μπορεί να του βγάλει λαγό από το καπέλο.

Ημαρτον με αυτά τα παράσιτα που πουλάνε αυτοκίνητα.

 

7 ώρες πριν, al6s2491 είπε

και να βάλω κατευθείαν το βελτιωμένο πρόγραμμα; 

Στο ερώτημα σου φίλε, δεν  μπορεί να γίνει απευθείας ο προγραμματισμός σε στάδιο 1.

Ουσιαστικά ο βελτίωτης πατάει πάνω στο εργοστάσιακο και πειράζει παράμετρος.

Τώρα αν υπάρχει έτοιμο, κονσέρβα που λες μπορεί να το φλασαρει άμεσα, αλλά δεν το ξέρω μιας και δεν έχω εμπειρία από βελτίωση τέτοιου τύπου.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 2
Δημοσ.

Να αναφέρω και εγώ πως το αμάξι είναι φως φανάρι πως έχει γίνει μετατροπή σε 6τάχυτο και φοράει άλλο σασμάν, όπως ανέφερες και εσύ και οι υπόλοιποι που σχολίασαν. Αυτός παράλληλα είναι κατα 90% ο λόγος που δεν τραβάει το ίδιο σε σχέση με τα υπόλοιπα. 

Το σασμάν που φοράς πρέπει να είναι πιο μακρύ σε σχέση με το μαμά, το οποίο το καταλαβαίνεις πάρα πολύ στις επιταχύνσεις. Κοίτα αν μπορέσεις gear ration + final drive σε αυτό που φοράς σε σχέση με το μαμά 5τάχυτο και θα δεις ότι είναι μεγάλες οι διαφορές rpm τροχών vs rpm κινητήρα.

Τώρα αυτά για τις μόντες για να κλέβουνε χιλιόμετρα δεν το έχω συναντήσει ποτέ, αλλά πολύ πιθανό να ισχύει. Δεν χάνεις κάτι να το επιβεβαιώσεις και να τους πάρεις τα σώβρακα αν ισχύει. 

Πάντως αν ο εγκέφαλος γίνεται να διαβαστεί και να γραφτεί ολόκληρος, μπορούν να γράψουν ότι θέλουν σε χιλιόμετρα. Με Γαλλικά δεν έχω ασχοληθεί, αλλα σε εγκεφάλους από Siemens (MS4x, SIMK4x κτλ) που έχω εμπειρία είναι δυνατόν να γίνει.

5 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε

Αυτό με το cruise control εμένα μου δείχνει ότι στην οθόνη καντράν του αυτοκίνητου έχει γίνει παρέμβαση

Δεν αποκλείω να έχει γίνει ΚΑΙ αυτό που λες, αλλά αυτό που αναφέρει ο OP είναι φως φανάρι ότι ο εγκέφαλος απλώς δεν ξέρει ότι έχει 6άρι σασμάν πάνω και νομίζει ότι είναι 5άρι :P 

20 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ασχολούμαι γενικά με το αυτοκίνητο, δηλαδή προσπαθώ να παρακολουθώ τις εξελίξεις αλλά τέτοια πράγματα δεν είχα ξανακουσει. Ο φίλος παραπάνω έκανε όλες τις σωστές διαδικασίες, το διπλοτσεκαρε το αμάξι και πάλι μπορεί να του βγάλει λαγό από το καπέλο.

Welcome to South Balkanistan, που άμα δεν είσαι Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος και να ξέρεις να λύνεις/δένεις όλο το αμάξι μόνος σου, σε πιάνουνε μαλάκα. 

Όχι γιατί εσύ δεν αφιέρωσες 20 χρόνια διαβάσματος για να καταλαβαίνεις τη λωποδυτιά, αλλά γιατί αυτοί έχουν 40 χρόνια εμπειρίας στη σκαρμογυφτιά :) 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

Να αναφέρω και εγώ πως το αμάξι είναι φως φανάρι πως έχει γίνει μετατροπή σε 6τάχυτο και φοράει άλλο σασμάν, όπως ανέφερες και εσύ και οι υπόλοιποι που σχολίασαν. Αυτός παράλληλα είναι κατα 90% ο λόγος που δεν τραβάει το ίδιο σε σχέση με τα υπόλοιπα. 

Το σασμάν που φοράς πρέπει να είναι πιο μακρύ σε σχέση με το μαμά, το οποίο το καταλαβαίνεις πάρα πολύ στις επιταχύνσεις. Κοίτα αν μπορέσεις gear ration + final drive σε αυτό που φοράς σε σχέση με το μαμά 5τάχυτο και θα δεις ότι είναι μεγάλες οι διαφορές rpm τροχών vs rpm κινητήρα.

 

Πάντως ακόμα και για εμένα δεν είναι φως φανάρι ότι πρόκειται για μετατροπή σε 6ταχυτο. 

1ον δεν έχω βρει έκδοση του συγκεκριμένου σε 5ταχυτο, 2ον το συνεργείο που μου έβγαλε τα λαβράκια διασταύρωση το πλαίσιο ότι ανήκει σε 6αρι 1.5 dci 110hp. Και μετά διασταύρωση τον κωδικό του σασμάν ορι ανήκει σε Clio. Αλλά το θέμα των χιλιομέτρων θα δω μήπως αλλάζει  για να το βρω. Αν και δεν προλαβαίνω εντός του 6μηνου που δίνει η νομοθεσία. Και δεν ξέρω το κόστος.

Δημοσ.

Προφανώς όπως είπες έχει γίνει μονταρισμα κιβωτίου .

Να σου βρουν κιβώτιο από το ίδιο μοντέλο να μπει επάνω 5 ταχυτο ή να σου δώσουν την αξία σε αγορά κιβωτίου + εργασία . Δε ξέρω πόσο χρόνο θέλει η νομική οδός για να βρεις το δίκιο σου.

Για τα χιλιόμετρα εάν έχει γυρισμένα πως δεν το εμφάνισε το φίλτρο μικροσωματιδιων. Συνήθως εκεί δε μπορούν να παρέμβουν . Ενώ σε καντράν / εγκέφαλο μπορεί να γίνει . 

Πρώτα θα το φέρεις στις εργοστασιακές συνθήκες με το δικό του κιβώτιο , να δουλεύει σωστά αισθητήρες / μοτέρ και μετά κοιτάζεις πρόγραμμα . 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 να μας γραψεις το vertical απο ποια χωρα εχει κτεο κ φωτος κ στα ποσα κμ τελευταια φορα..

Τι προγραμμα να βαλεις ρε ανθρωπε με 200κ χιλιομετρα  ?  θες αλογα παρε μεγαλυτερη μηχανη ή βενζινη.

Κοιτα να το επιστρεψεις κ βρες κατι π σου ταιριάζει.. στα 1500ε π σ ειπαν παλι μεταχειρισμενα δεν θα βαλεις? Τι θα αλλαξει?

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Renault_Scénic δεν εβγαινε με 5ταχυτητες οποτε απλα λαθος ταιριασμα..

Ο κινητηραςk9k  ειναι  δοκιμασμενος αλλα αργος...ειναι συνεργασία με nissan .μπηκε σε renault Dacia , μερικα μερσεντες και suzuki jiimny fj..

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kage είπε

Ο κινητηραςk9k  ειναι  δοκιμασμενος αλλα αργος...συνεργασία με nissan  φοριεται σε ολες τις γαλλικες αυτοκ.(renault Dacia cintroen) και μερσεντες/σουζουκι..ο ιδιος ειναι κ κ σε ολα τα επαγγελματικα ολων των παραπανω

Δεν μπηκε σε Citroen ουτε Σουζουκι 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kage είπε

θες αλογα παρε μεγαλυτερη μηχανη

Αυτό που λες δεν ισχύει. Γενικά οι πετρελαιοκινητήρες με ένα απλό πρόγραμμα δίνουν αρκετά άλογα παραπάνω και αξίζει το στάδιο 1. Αντίθετα σε ένα ατμοσφαιρικό βενζίνη το στάδιο 1 όπως και το στάδιο 2 δεν μπορεί να δώσει κάτι αξιόλογο.

Στους πετρελαιοκινητήρες μπορείς να πάρει αρκετά αλογάκια με πρόγραμμα και μόνο.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αυτό που λες δεν ισχύει. Γενικά οι πετρελαιοκινητήρες με ένα απλό πρόγραμμα δίνουν αρκετά άλογα παραπάνω και αξίζει το στάδιο 1. Αντίθετα σε ένα ατμοσφαιρικό βενζίνη το στάδιο 1 όπως και το στάδιο 2 δεν μπορεί να δώσει κάτι αξιόλογο.

Στους πετρελαιοκινητήρες μπορείς να πάρει αρκετά αλογάκια με πρόγραμμα και μόνο.

οι τούρμπο ντιζελ.Οι ατμοσφαιρικοι δεν.......

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

οι τούρμπο ντιζελ.Οι ατμοσφαιρικοι δεν.......

Πλέον όλα τα αυτοκίνητα φοράνε τουρμπατους ντίζελ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...