fotisdra Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Οσοι μενετε στην Αθηνα οπου το υγραεριο ειναι φτηνο και εχετε βενζινοκινητο αυτοκινητο ποια ειναι η δικαιολογια σας και δεν το εχετε κανει υγραεριο; Εχοντας δυο αυτοκινητα , πλεον 15 ετιας με πανω απο 150.000 χλμ το καθενα με υγραεριο , αλλα και απο πολλους γνωστους , ολους με την ιδια αποψη , οτι δηλαδη ηταν η καλυτερη αποφαση για το οχημα κυριως καθως δεν υπαρχει ζημια που θα βγαλει λογω υγραεριου το αντιθετο , ομως και για την τσεπη μας θα προτεινα σε ολους να το κανουν χθες . Το λεω και με αφορμη εναν γνωστο που σε καινουργιο αυτοκινητο του εβαλαν νοθευμενη βενζινη και τρεχει και δεν φτανει και απο οσο ξερω το υγραεριο δεν νοθευεται το πολυ πολυ να σε κλεψουν στην αντλια 1 4 6
lector Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Η δικη μου "δικαιολογια" ειναι οτι το οχημα δεν κινειται πολυ, γενικα το αποφευγω εαν δεν υπαρχει αναγκη. Να φανταστεις γεμιζω κατα προσεγγιση μια φορα το διμηνο συνηθως, ποτε παραπανω απο μια φορα το μηνα. Συνεπως δεν προκειται να αποσβεσω το κοστος τοποθετησης υγραεριου. 4
Black Demis Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου (επεξεργασμένο) simple to χρονο κανω +/- 5 με 6χιλιαδες χιλομετρα με αυτοκίνητο και καμια 15 20 με μηχανη για 6 χιλιάδες χιλομετρα που κάνω με κατανάλωση περιπου 5 με 5,5 στα 100 δεν εχω κανεναν λόγο να βάλω αέριο α) χάνει λήγω δύναμη το αυτοκίνητο β) κινιτηρας έχει λιγότερη ζωή (αν και όποιος κάνει χιλομετρα δεν τον νοιάζει) γ) δεν θα τα βγάλω ποτέ αυτά τα χρήματα οποιος κανει πολλα χιλομετρα στην πολη ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος οχι το αεριο Επεξ/σία 8 Μαϊου από Black Demis 4
fotisdra Δημοσ. 8 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 8 Μαϊου 23 λεπτά πριν, lector είπε Η δικη μου "δικαιολογια" ειναι οτι το οχημα δεν κινειται πολυ, γενικα το αποφευγω εαν δεν υπαρχει αναγκη. Να φανταστεις γεμιζω κατα προσεγγιση μια φορα το διμηνο συνηθως, ποτε παραπανω απο μια φορα το μηνα. Συνεπως δεν προκειται να αποσβεσω το κοστος τοποθετησης υγραεριου. Να το παιρνεις το αμαξι αφου το εχεις να το βγαζεις βολτες , καλο θα σας κανει και στους δυο και το κοστος θα το αποσβεσεις πριν το καταλαβεις 1 λεπτό πριν, Black Demis είπε simple to χρονο κανω +/- 5 με 6χιλιαδες χιλομετρα με αυτοκίνητο και καμια 15 20 με μηχανη για 6 χιλιάδες χιλομετρα που κάνω με κατανάλωση περιπου 5 με 5,5 στα 100 δεν εχω κανεναν λόγο να βάλω αέριο α) χάνει λήγω δύναμη το αυτοκίνητο β) κινιτηρας έχει λιγότερη ζωή (αν και όποιος κάνει χιλομετρα δεν τον νοιάζει) γ) δεν θα τα βγάλω ποτέ αυτά τα χρήματα οποιος κανει πολλα χιλομετρα στην πολη ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος οχι το αεριο εμενα μου εχουν πει και αυτο καταλαβει και εγω στα ταξιδια οτι λογω καλυτερης καυσης κερδιζεις λιγο σε τραβηγμα . επισης καθαροτερος κινητηρας , λιγοτερα καυσαερια . ολα αυτα προστατευουν τον κινητηρα. εχω ακουσει για δυο αυτοκινητα που χρειαστηκε να αλλαξουν βαλβιδες σε αεριου μετα απο χρονια αλλα το κοστος ηταν αστειο και μετα δεν υπηρξε αλλο προβλημα . επισης δεν κανω ουτε την βασικη συντηρηση που λενε για το υγραεριο ( δεν το προτεινω) . μια φορα τους εχω αλλαξει φιλτρο , ποτε ρυθμιση η αλλαγη μπουζι νωριτερα που προτεινουν. και ακου και αυτο , προσφατα εσπασε κολαρο και ανεβασε θερμοκρασια και φοβηθηκα οτι εγινε ζημια και μου λεει ο μαστορης μην αγχωνεσαι λογω του αεριου και του οτι εχει περισσοτερο νερο στο κυκλωμα του ψυγειου εξαιτιας των εξτρα σωληνων που βαζουν ειναι πιο δυσκολο να παθεις ζημια . παπατζα; δεν ξερω . παντως μονο το κολλαρο αλλαξα και ολα κομπλε
lector Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 51 λεπτά πριν, fotisdra είπε Να το παιρνεις το αμαξι αφου το εχεις να το βγαζεις βολτες , καλο θα σας κανει και στους δυο και το κοστος θα το αποσβεσεις πριν το καταλαβεις Δεν ειναι οτι μενει για καιρο ακινητο, απλα θα κινηθει τυπου μια φορα τη βδομαδα. Να το παρω να το παω βολτα ασκοπα, δε θα το κανω... Θα το κινησω εαν ειναι να μεταφερω πραγματα, ή αν ειναι να βγω εκτος αθηνας, ή τελοσπαντων αν ειναι χαλια ο καιρος και δε βολευει να παρω το παπι. Αν αλλαξει κατι στη ζωη και χρειαζεται να το κινω περισσοτερο, το εχω στα υπ'οψιν σαν ενδεχομενο το υγραεριο. Εως τοτε το θεωρω περιττο. 2
kage Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου (επεξεργασμένο) Δεν διαβαζεσαι κ πολυ αντικειμενικος Αν εχεις εργοστασιακο λεμε ναι στα αλλα οχι τα κιτακια δοκιμαστηκαν εδω κ 2 δεκαετιες ..ποιος θα ξεχασει την addon "λαδιερα" κ πως τελικα εφτασαν να καταληγουν οτι η μονη σωστη λυση ειναι να ψεκαζουν με βενζινη. Εν ολιγης κανουν για παλια αυτοκ κ οχι τουρμπο/ οχι υψηλης συμπιεσης... τα αλλα θα τα πληρωσεις σε ζημιες! Νοθευση υπηρχε απο τοτε με τα ποσοστα βουτανιο προπανιο Οι δεκαετιες ειναι πολλες κ τα αυτοκ πλεον καινε πιο λιγο απο εκεινα τα 15 20 25 ετων παλια αυτοκ .οποτε δεν χρειαζονται εξτρα "οικονομια" . Με την ελευση hybrid/plugin/ηλεκτρικα καπου τελειωνει η φαση του cng /lpg.. γνωμη μ μην μενεις στα παλια ..δεν αξιζει.. Επεξ/σία 8 Μαϊου από kage 8
Black Demis Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 9 hours ago, fotisdra said: Να το παιρνεις το αμαξι αφου το εχεις να το βγαζεις βολτες , καλο θα σας κανει και στους δυο και το κοστος θα το αποσβεσεις πριν το καταλαβεις εμενα μου εχουν πει και αυτο καταλαβει και εγω στα ταξιδια οτι λογω καλυτερης καυσης κερδιζεις λιγο σε τραβηγμα . επισης καθαροτερος κινητηρας , λιγοτερα καυσαερια . ολα αυτα προστατευουν τον κινητηρα. εχω ακουσει για δυο αυτοκινητα που χρειαστηκε να αλλαξουν βαλβιδες σε αεριου μετα απο χρονια αλλα το κοστος ηταν αστειο και μετα δεν υπηρξε αλλο προβλημα . επισης δεν κανω ουτε την βασικη συντηρηση που λενε για το υγραεριο ( δεν το προτεινω) . μια φορα τους εχω αλλαξει φιλτρο , ποτε ρυθμιση η αλλαγη μπουζι νωριτερα που προτεινουν. και ακου και αυτο , προσφατα εσπασε κολαρο και ανεβασε θερμοκρασια και φοβηθηκα οτι εγινε ζημια και μου λεει ο μαστορης μην αγχωνεσαι λογω του αεριου και του οτι εχει περισσοτερο νερο στο κυκλωμα του ψυγειου εξαιτιας των εξτρα σωληνων που βαζουν ειναι πιο δυσκολο να παθεις ζημια . παπατζα; δεν ξερω . παντως μονο το κολλαρο αλλαξα και ολα κομπλε στα ταξιδια δεν θες τραβηχμα, τράβηγμα θες σε σπορτ οδηγηση να πας σε τπτ ξεχασμενα απο το θεο μερη στροφές καλπ εκει με αεριο και λιγοτερα τραβαει (οχι σε όλους τους κινιτηρες) και ποιο πολυ ζημια κανεις) κινιτηρας χαλάει καθαρά και μόνο λόγο ποιο ξηρής καύσης πάντως ξεκάθαρα αν ηθελα να κανω χιλομετρα θα πήγαινα σε ηλεκτρικό δεν σηκώνει συζήτηση η και cng (φυσικο αερο) αλλά απο εργοστάσιο μαμα αν θες αυτοκινιτο να ξεχαστεις και μια φορα στα τοσο βενινη τουρμπο αρκετα αλογα και τελος αέριο καλο ειναι να πάρεις ενα χρεπι να του φορτώσεις αέριο και να βαράς χιλομετρα (καθαρά σαν εργατη δλδ που δεν σε νοιαζει τι θα παθει) αλλα για μεσα στην πολη και πολλα χιλομετρα ηλεκτρικο ειναι μονοδρομος για καινουριγο
gbras Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 7 hours ago, kage said: Εν ολιγης κανουν για παλια αυτοκ κ οχι τουρμπο/ οχι υψηλης συμπιεσης Αυτο ισχυει 7 hours ago, kage said: Οι δεκαετιες ειναι πολλες κ τα αυτοκ πλεον καινε πιο λιγο απο εκεινα τα 15 20 25 ετων παλια αυτοκ .οποτε δεν χρειαζονται εξτρα "οικονομια" . Αυτο δεν ισχυει (οταν μιλαμε για απλο βενζινη ). Αλλα ακομα και σε υβριδικα με αεριο εχει μεγαλη οικονομια. 2 minutes ago, Black Demis said: η και cng (φυσικο αερο) Αν εννοεις να παρεις καινουργιο δεν μπορω να φανταστω χειροτερη επιλογη. 1
phanispal Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 9 ώρες πριν, fotisdra είπε Οσοι μενετε στην Αθηνα οπου το υγραεριο ειναι φτηνο και εχετε βενζινοκινητο αυτοκινητο ποια ειναι η δικαιολογια σας και δεν το εχετε κανει υγραεριο; Εχοντας δυο αυτοκινητα , πλεον 15 ετιας με πανω απο 150.000 χλμ το καθενα με υγραεριο , αλλα και απο πολλους γνωστους , ολους με την ιδια αποψη , οτι δηλαδη ηταν η καλυτερη αποφαση για το οχημα κυριως καθως δεν υπαρχει ζημια που θα βγαλει λογω υγραεριου το αντιθετο , ομως και για την τσεπη μας θα προτεινα σε ολους να το κανουν χθες . Το λεω και με αφορμη εναν γνωστο που σε καινουργιο αυτοκινητο του εβαλαν νοθευμενη βενζινη και τρεχει και δεν φτανει και απο οσο ξερω το υγραεριο δεν νοθευεται το πολυ πολυ να σε κλεψουν στην αντλια Φίλε τι δουλειά κάνεις; 1 1
Ukforthemoment Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 1 λεπτό πριν, phanispal είπε Φίλε τι δουλειά κάνεις; ούτε εγκαταστάτης δεν θα ήταν τόσο φανατισμένος. 5 2
Black Demis Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 18 minutes ago, gbras said: Αυτο ισχυει Αυτο δεν ισχυει (οταν μιλαμε για απλο βενζινη ). Αλλα ακομα και σε υβριδικα με αεριο εχει μεγαλη οικονομια. Αν εννοεις να παρεις καινουργιο δεν μπορω να φανταστω χειροτερη επιλογη. οχι καινουργιο καποιο scrap για να το κανεις εργατη, σε κανουργιο αν θες να κανεις χιλομετρα ειδικα μέσα ηλεκτρικό μονοδρομος και απο αποψης οικονομιας και απο αποψης ανεσης 2
The_Judas Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου Για μένα που κάνω 5-6000χλμ /έτος δεν συμφέρει. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι και το lpg θέλει ειδική συντήρηση, ενώ μπορεί να βγάζει και ορισμένες συχνές βλάβες το σύστημα οπότε έχει κόστος διαχείρισης. Πρέπει επίσης να ξέρεις ότι ο εγκαταστάτης είναι πράγματι καλός. Δεν ταιριάζει καλά σε όλα τα αυτοκίνητα. Πιάνει χώρο στις αποσκευές, αυξάνει το βάρος. Παρόλα αυτά όσοι έκαναν πολλά χιλιόμετρα και το έβαλαν σε παλιότερες εποχές σίγουρα έχουν βγει κερδισμένοι. Σήμερα όμως μονόδρομος είναι η ηλεκτροκίνηση πλέον όχι το lpg για κάποιον που κάνει πολλά χλμ ή είναι επαγγελματίας. 2
tutuyo Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 14 hours ago, fotisdra said: Οσοι μενετε στην Αθηνα οπου το υγραεριο ειναι φτηνο και εχετε βενζινοκινητο αυτοκινητο ποια ειναι η δικαιολογια σας και δεν το εχετε κανει υγραεριο; Εχοντας δυο αυτοκινητα , πλεον 15 ετιας με πανω απο 150.000 χλμ το καθενα με υγραεριο , αλλα και απο πολλους γνωστους , ολους με την ιδια αποψη , οτι δηλαδη ηταν η καλυτερη αποφαση για το οχημα κυριως καθως δεν υπαρχει ζημια που θα βγαλει λογω υγραεριου το αντιθετο , ομως και για την τσεπη μας θα προτεινα σε ολους να το κανουν χθες . Το λεω και με αφορμη εναν γνωστο που σε καινουργιο αυτοκινητο του εβαλαν νοθευμενη βενζινη και τρεχει και δεν φτανει και απο οσο ξερω το υγραεριο δεν νοθευεται το πολυ πολυ να σε κλεψουν στην αντλια γιατι δεν ειμαι φτωχαντζα 2 20
jimsomebody Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου Όλοι οι του στενού μου κύκλου (χοντρικά 10 αμάξια) είναι όλοι με αέριο και στη δεύτερη φορά αλλαγής καπακιού ή κινητήρα. Όλα τα αμάξια ατμόσφαιρα . Ξέρω ότι άλλοι θα έχετε το αντίθετο παράδειγμα στους κύκλους σας από εμένα οπότε δεν έχει νόημα τυχόν αντιπαράθεση. (Να σημειωθεί μόνο ότι οι μισοί στον κύκλο μου τουλάχιστον τα συντηρούμε και τα δουλεύουμε με μεγάλη ευλάβεια) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα