Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Timour21 είπε

Έρχεσαι σε ένα τόπικ που φαντάζομαι κανείς δεν σε έφερε με το ζόρι, για να μας πείς τι έχει νόημα να συζητάμε και τι όχι?

Αν δες σου αρέσει το θέμα ή δεν βρίσκεις νόημα συζήτησης σε αυτό, προσπερνάς, μην νιώθεις την ανάγκη να νουθετήσεις τους άλλους που θέλουν να συζητήσουν πάνω σε αυτό.

 

Ουτε εσενα σου ειπε καποιος με το ζορι να σχολιασεις το δικο μου ποστ. εσυ ασχοληθηκες πρωτος και παραφρασες λανθασμενα το τι ειπα.! 

αν δεν σου αρεσαν αυτα που εγραψα, γιατι ασχοληθηκες...?  ο καθενας νομιζω, μπορει να γραψει την αποψη του, ελευθερα...., ακομη.......... 

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φεβρουάριο 2024 έβαλα αέριο στο αμάξι παρόλο που κάνω μόνο 8.000 χλμ το χρόνο.

Το σκεπτικό μου ήταν το εξής:

7.000 χλμ μέσα στην πόλη και 1.000 χλμ εκτός

Κατανάλωση με βενζίνη: 10lt μέσα στην πόλη και 7lt στην εθνική

Κατανάλωση με αέριο: 11lt μέσα στην πόλη, 8lt στην εθνική και 20€ βενζίνη ανά 900xlm

Τιμή καυσίμου: 1,85€ η βενζίνη και 0,74€ το αέριο.

Έκανα τις πράξεις και είδα ότι εξοικονομούσα σχεδόν 600€/χρόνο 

ή 1,5 χρόνια για να γίνει απόσβεση του συστήματος αερίου.

 

Σήμερα όμως έχουμε Μάιο 2025 και τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Η βενζίνη έπεσε στα 1,65€ ενώ το αέριο σκαρφάλωσε στα 0,9€.

Οι ίδιες πράξεις δίνουν εξοικονόμηση 320€/χρόνο οπότε με τα σημερινά δεδομένα 

δεν θα έκανα μετατροπή το αμάξι μου.

 

Πάντως αυτό που χαίρομαι 15 μήνες τώρα είναι να πηγαίνω στο βενζινάδικο, 

να λέω «γέμισε το» και να πληρώνω κανά 30αρι μόνο.

  • Like 5
Δημοσ.
9 minutes ago, gbouros said:

Σήμερα όμως έχουμε Μάιο 2025 και τα πράγματα έχουν αλλάξει.

 

Η βενζίνη έπεσε στα 1,65€ ενώ το αέριο σκαρφάλωσε στα 0,9€.

 

Οι ίδιες πράξεις δίνουν εξοικονόμηση 320€/χρόνο οπότε με τα σημερινά δεδομένα 

δεν θα έκανα μετατροπή το αμάξι μου.

Most useful comment in the thread.

  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gbouros είπε

Πάντως αυτό που χαίρομαι 15 μήνες τώρα είναι να πηγαίνω στο βενζινάδικο, 

να λέω «γέμισε το» και να πληρώνω κανά 30αρι μόνο.

Εν τω μεταξύ με 30€ αέριο βγάζεις ~300 χιλιόμετρα, με 90€ βενζίνη (ας πούμε ότι έχεις 55άρι ντεπόζιτο) βγάζεις 550 χιλιόμετρα.

Αναλογικά είναι 350 χιλιόμετρα παραπάνω με αέριο, στην πράξη λιγότερα επειδή καις και βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί αλλά και περιστασιακά.

Δε λέω ότι είναι μία η άλλη, αλλά δεν είναι και τα διπλάσια (100%). Και αν βάλεις κόστος εγκατάστασης, συντήρηση και φθορές, δεν είναι ούτε αυτό το ~50%.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, gbouros είπε

Φεβρουάριο 2024 έβαλα αέριο στο αμάξι παρόλο που κάνω μόνο 8.000 χλμ το χρόνο.

 

Το σκεπτικό μου ήταν το εξής:

 

7.000 χλμ μέσα στην πόλη και 1.000 χλμ εκτός

 

Κατανάλωση με βενζίνη: 10lt μέσα στην πόλη και 7lt στην εθνική

 

Κατανάλωση με αέριο: 11lt μέσα στην πόλη, 8lt στην εθνική και 20€ βενζίνη ανά 900xlm

 

Τιμή καυσίμου: 1,85€ η βενζίνη και 0,74€ το αέριο.

 

Έκανα τις πράξεις και είδα ότι εξοικονομούσα σχεδόν 600€/χρόνο 

ή 1,5 χρόνια για να γίνει απόσβεση του συστήματος αερίου.

 

 

 

Σήμερα όμως έχουμε Μάιο 2025 και τα πράγματα έχουν αλλάξει.

 

Η βενζίνη έπεσε στα 1,65€ ενώ το αέριο σκαρφάλωσε στα 0,9€.

 

Οι ίδιες πράξεις δίνουν εξοικονόμηση 320€/χρόνο οπότε με τα σημερινά δεδομένα 

δεν θα έκανα μετατροπή το αμάξι μου.

 

 

 

Πάντως αυτό που χαίρομαι 15 μήνες τώρα είναι να πηγαίνω στο βενζινάδικο, 

να λέω «γέμισε το» και να πληρώνω κανά 30αρι μόνο.

 

Και σε 6 μήνες μπορεί να πάει η βενζίνη 2 ευρώ. Όπως και να έχει αν το αμάξι παίρνει υγραέριο, μόνο καλό του κάνεις. Το μόνο αρνητικό είναι ότι χάνεις την ρεζέρβα. Δηλαδή λιγότερο αποθηκευτικός χώρος στο πορτ μπαγκαζ.

Τα υπόλοιπα είναι μόνο θετικά. Απόσβεση σε 1 με 1.5 χρόνο αναλόγως τα χιλιόμετρα που διανύεις. Μετά κάθε γέμισμα καθαρό κέρδος στην μισή τιμή. Αύξηση range για ταξίδια αφού πλέον είναι σαν να έχεις δύο ντεπόζιτα. Οι κινητήρες θα ζήσουν παραπάνω με υγραέριο.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
3 hours ago, minim3 said:

Τα υπόλοιπα είναι μόνο θετικά

εχει αγνοηθει ενα σχολιο μου σχετικα με τα υπογεια παρκινγκ και τα πλοια.......

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, great είπε

εχει αγνοηθει ενα σχολιο μου σχετικα με τα υπογεια παρκινγκ και τα πλοια.......

 

Στα πλοία σίγουρα, υπάρχει απαγόρευση εισόδου (υπό προυποθέσεις) σε αυτοκίνητα υβριδικά ή ηλεκτρικά. Στα υβριδικά υπάγονται και αυτά με καύσιμο/μπαταρίες, όσο και τα bi fuel. 

Αν μιλάμε για αυτοκινητο με μπαταρίες (για κίνηση με ηλεκτρισμό - όχι η 12v του αυτοκινήτου) τότε βάση νόμου δεν πρέπει να ξεπερνάει η φόρτιση το 40% (μπορεί και 50?). Αντίστοιχα για τα υβριδικά bi fuel, δεν επιτρέπεται το ντεπόζιτο να είναι γεμάτο πέραν του 50% μισογεμάτο (ή μισοάδειο ανάλογα πως το βλέπει κανείς). Στη πράξη αυτό δεν εφαρμόζεται, δεν έχω δεί ποτέ κανέναν να τσεκάρει πληρότητα, είτε μιλάμε για μπαταρίες είτε μιλάμε για αέρια....

 

Στο πάρκινγκ πάλι ισχύει αντίστοιχη απαγόρευση, τόσο στα υβριδικά αερίου, και κάποια απαγορεύουν και τα ηλεκτρικά. Ούτε και εκεί εφαρμόζεται όμως κάτι.

Επομένως κανείς δεν ασχολείται, γιατί πουθενά δεν εφαρμόζονται (τα παραπάνω - στην χώρα μας τουλάχιστον).

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, great είπε

εχει αγνοηθει ενα σχολιο μου σχετικα με τα υπογεια παρκινγκ και τα πλοια.......

things GIF

5 ώρες πριν, gbouros είπε

δεν θα έκανα μετατροπή το αμάξι μου.

λαθος. οταν σε 4-5 χρονια καθε μπανιο, βολτα, 2μερο-3μερο βγαινει μισα λεφτα θα λες γιατι δεν εχω αεριο. οταν γεμιζω διπλα σε φιλους θελουν να με δειρουν.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, great είπε

εχει αγνοηθει ενα σχολιο μου σχετικα με τα υπογεια παρκινγκ και τα πλοια.......

Να σου απαντήσω φίλε μου σύμφωνα με την εμπειρία μου σε 4 κυκλικά ταξίδια στο Ηράκλειο Κρήτης και στα Χανιά Σεπτέμβριο και Οκτώβριο του '24, με τα πλοία Knossos Palace των Μινωϊκών και το Elyros της ΑΝΕΚ ( Blue Star Ferries πλέον)...κανείς δεν ασχολήθηκε, ούτε ρώτησε τι και πως, σε κανένα δρομολόγιο και σε κανένα από τα δύο πλοία, για το φόβο των Ιουδαίων βέβαια είχα τη δεξαμενή αερίου στη μία κουκίδα (25% περίπου) αν γινόταν κάποιος έλεγχος, το αυτοκίνητο βέβαια δεν φαίνεται ότι κινείται και με υγραέριο εκτός από βενζίνη, ούτε είναι και αθόρυβο όπως τα ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν έβλεπαν ένα Tesla ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό που φαίνεται τι θα έκαναν, εμένα πάντως δεν με έλεγξε κανείς. Για πορθμιακές γραμμές τύπου Σαλαμίνα ή Ρίο δεν το συζητάμε καν, εδώ δεν βγαίνουν οι επιβάτες από τα αυτοκίνητα αν και απαγορεύεται, τη στάθμη των καυσίμων θα ελέγξουν; Πηγαίνω 3-4 φορές το μήνα στο River West και στο ΙΚΕΑ, παρκάρω στο υπόγειο λόγω της σκιάς, ποτέ δεν μου έχει πει κανείς τίποτα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

οταν σε 4-5 χρονια καθε μπανιο, βολτα, 2μερο-3μερο βγαινει μισα λεφτα θα λες γιατι δεν εχω αεριο.

Μισά δε βγαίνουν που να χτυπιέσαι.

Δημοσ.

Επειδή χρόνια τώρα κρατάω κρατάω στατιστικά θα πω ότι για το αυτοκίνητο μου 

και κίνηση μέσα στην πόλη έχω κόστος

με αέριο: 11,76€ στα 100km

με βενζίνη: 16,5€ στα 100km

Τα ποσά αυτά εξαρτώνται από την κατανάλωση του αυτοκινήτου και από την τιμή των 2 καυσίμων 

οπότε πιθανών σε μερικούς μήνες η αναλογία να είναι πολύ διαφορετική.

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, gbouros είπε

Επειδή χρόνια τώρα κρατάω κρατάω στατιστικά θα πω ότι για το αυτοκίνητο μου 

και κίνηση μέσα στην πόλη έχω κόστος

με αέριο: 11,76€ στα 100km

με βενζίνη: 16,5€ στα 100km

Τα ποσά αυτά εξαρτώνται από την κατανάλωση του αυτοκινήτου και από την τιμή των 2 καυσίμων 

οπότε πιθανών σε μερικούς μήνες η αναλογία να είναι πολύ διαφορετική.

 

τι αμαξι ειναι αυτο που καιει 14 λιτρα στα 100χμ αεριο?! 😵

Δημοσ.

ford fiesta του 2005 και δεν είναι 14lt

11lt ανά 100km καίει στην πόλη αλλά θέλει και 20€ βενζίνη κάθε περίπου 900km

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...