dtk-386 Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε με προλαβε ο Υπουργος: απο Σεπτ 2025 θα μπουν τετοιες καμερες στα διοδια (ΚΤΕΟ/Ανασφαλιστα και τελη) από αυτό καταλαβαίνεις τι κράτος έχουμε. Αυτόν τον υπουργό τον πληρώνουμε την μισθάρα του.
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 29 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Φυσικα και υπαρχει οδηγικο στυλ, επιθετικο, αμυντικο, laid back, passive aggresive, σπορτιφ, γρηγορο, σβελτο, αδεξιο, επιδεξιο, προστατευτικο, φοβισμενο κλπ Καθε ωρα και στιγμη της ημερας ενας καλος οδηγος αλλαζει στυλ, εγω προτιμω, laid back + αμυντικο, εκτος απο οταν γουσταρω και παω σε σπορτιφ για μερικα 100αδες μετρα και μετα επανερχομαι στο laid back. Δεν υπαρχει περιπτωση να βρω το δικο μας πεταλο ελευθερο με καλο καιρο να μην κανω το rev match στην τεταρτη μου και να μπω με 100 πατημενα, μετα απο αυτο ξανα cruise control στα 90km/h. Τι εγινε ακριβως? Εννοειται βολτα χαλαρη στο 99.9% (laid back + αμυντικη) και οδηγηση πραγματικη στο υπολοιπο 0.1%, τα συγχρονα αμαξακια απορούν πως το αμαξι χωρις αντιστρεπτικες με 175 πελμα μπαινει στις (συγκεκριμενες) στροφες με 2πλασια ταχυτητα... Μπαινει γιατι εχει πραγματικο οδηγο και οχι απλο χειριστη που ξερει να το οδηγει, να το σεβεται και να το προσ(εχει) σαν καινουργιο... Παντα ομως ειμαστε απολυτα συννομοι Προσπαθώ να καταλάβω με τι ψευδώνυμο έγραφες στο 4Τφ.Ο τρόπος γραφής σου μου φαίνεται πολύ γνωστός. 1 8
dtk-386 Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 2 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε δε ξερω γιατι κολας με την καμερα. προσωπικα αδιαφορο μου ειναι ειπα μια αλλη ιδεα παραπανω, προτεινε κι εσυ κατι, forum ειμαστε ολοι γραφουμε οτι ναναι.. Κολλάω γιατί πάλι τίποτα δεν θα γίνει. Εχουν ανακοινωθεί τέτοια μέτρα άπειρες φορές. Δεν είμαι 15 χρονών. Εχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια. Θα τους πιάσουμε ....τρέμετε....ανακοινώσεις στα ΜΜΑποχαύνωσης. Αποτέλεσμα : εσύ κι εγώ που είμαστε νομοταγείς πληρώνουμε τα αυτονόητα και αυτοί κυκλοφορούν χωρίς κανέναν έλεγχο. Και αν τύχει και σε χτυπήσει ανασφάλιστος .....🤬 3
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 12 λεπτά πριν, cpc464 είπε Και αυτός με 100 μπήκε αλλά το όριο ήταν 60,οι άλλοι τρείς όμως που ήταν στον δρόμο δεν έφταιγαν τίποτα να τους σκοτώσει ο χάρος του δρόμου Αυτο το σημειο εχει ενα ωραιο σαμαρι που αποσταθεροποιει ολα τα αμαξια, εκει πρεπει να μπεις σανιδα για να το κρατησεις σταθερο, οταν μπαινεις σηκωμενος αυτο συμβαινει. Το αγροτικο το ειδες που μπλοκαρε ο πισω αξονα πριν τον μπροστα, αυτο ειναι το επικυνδυνο, οχι το σαμαρι. Το σαμαρι μπορει να αποσταθεροποιησει και ενα αμαξι με τα νομιμα ορια αν δεν μπεις με γκαζι στην στροφη. Ξαναερχομαστε στο απλος χειριστης (κατηφορικη στροφη με σαμαρι και ο τυπος πηγαινε με engine braking αφου πρωτα ειχε φρεναρει και αφησε τα φρενα αποσταθεροποιώντας ακομα περισσοτερο το αμαξι). ΦΥΣΙΚΑ στην μινι δεν παμε ποτε πανω απο 60 διοτι δεν ειναι καταλληλος δρομος, και εχει ζωακια πανω απο ολα. Οποτε πρεπει να εχουμε τα ματια μας 24 8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε ανασφάλιστος επικουρικο κεφαλαιο και αντιστοιχη καλυψη
mike15 Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Προσπαθώ να καταλάβω με τι ψευδώνυμο έγραφες στο 4Τφ.Ο τρόπος γραφής σου μου φαίνεται πολύ γνωστός. mr watson from uk! 5
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου 4 λεπτά πριν, mike15 είπε mr watson from uk! Μεταξύ μας Μεταξά. 1
tutuyo Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου Μια πολυ ενδιαφερουσα συνεντευξη πανω στο θεμα Αρι Βατάνεν: «Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ξεχωριζω αυτο Ας δούμε τη διαφορά, για παράδειγμα, ανάμεσα στη Σουηδία και την Ελλάδα. Στην Ελλάδα γίνονται τρεις φορές περισσότερα δυστυχήματα, αναλογικά με τον πληθυσμό. Πρέπει, λοιπόν, να είμαστε ειλικρινείς και να παραδεχτούμε ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα. Τι θα κάνουμε γι’ αυτό; Το οδικό δίκτυό σας βελτιώνεται με ταχείς ρυθμούς. Εχω εντυπωσιαστεί. Είναι καλύτερο από της Φινλανδίας. Ωστόσο, οφείλουμε να δούμε την αλήθεια κατάματα: η συμπεριφορά των ατόμων είναι πολύ συχνά παραβατική. Επειδή δεν υπάρχει επιβολή του νόμου, τα άτομα παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους και οδηγούν πολύ γρήγορα, κάνουν προσπεράσεις όπου θέλουν και ο καθένας ακολουθεί τους δικούς του νόμους. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Είναι αναγκαία η επιβολή του νόμου. Ετσι θα αλλάξει και η κουλτούρα σιγά σιγά. Η κουλτούρα αλλάζει, αλλά χρειάζεται χρόνος. 1
majunior Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου Στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στο Κέντρο» με τον Γιώργο Κουβαρά, ήταν καλεσμένος ο υπουργός προστασίας του πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοίδης (26/3/25). Αφού πρώτα κατηγορεί για τα τροχαία τα δίκυκλα, τα πεζοδρόμια κτλ, φτάνει στο σημείο να πει ο ίδιος (δεν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος!) ότι αν κάτσεις σε ένα κόκκινο φανάρι, θα δεις ότι σε κάθε γύρο, 3-4 περνάνε με κόκκινο! Ο ίδιος ο υπουργός που είναι υπεύθυνος για την αντιμετώπιση αυτής της παράβασης, τη διαπιστώνει σαν απλός παρατηρητής! Αμέσως μετά (στο 10:20) τον ρωτά ο δημοσιογράφος αν μήπως η αστυνόμευση δεν είναι αυστηρή και αυτός λέει ότι στο δήμο Αθηναίων, το 2023 διαπιστώθηκαν 15000 παραβάσεις, ενώ το 2024 50000 παραβάσεις. Αυτό λέει, δεν έφερε κάποιο αποτέλεσμα!!! (μήπως να τις κάνεις 100000;). Έκανε εντελώς γαργάρα το θέμα της αστυνόμευσης, χωρίς να εξηγήσει για ποιο λόγο η τροχαία είναι ανύπαρκτη. Αυτά από έναν άνθρωπο που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο υπουργείο επί σειρά ετών και με διάφορες κυβερνήσεις. 6
phanispal Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου Το διάβαζα κι εγώ το πρωί. Καλά τα λέει ο Άρι, αλλά πού να 'ξερε. 1
tutuyo Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου σιγα μην φερει και Αντιπαρο ειδαμε πως ψιλομαζευτηκε η κατασταση με την λεα μολις εσφιξαν τα πωπουδακια 2
Nabuko Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου 11 hours ago, majunior said: Έκανε εντελώς γαργάρα το θέμα της αστυνόμευσης, χωρίς να εξηγήσει για ποιο λόγο η τροχαία είναι ανύπαρκτη. Αυτά από έναν άνθρωπο που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο υπουργείο επί σειρά ετών και με διάφορες κυβερνήσεις. Συνελήφθη ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης να τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα Ο υπουργός οδηγούσε ο ίδιος το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο, όταν τροχονόμοι τον σταμάτησαν, στην περιοχή των Τεμπών, καθώς κινείτο με ιλιγγιώδη ταχύτητα και μάλιστα παραβίασε τη διπλή διαχωριστική γραμμή. Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εξήγησε ότι είναι τακτική του να κάνει τέτοιου είδους παραβάσεις για να τσεκάρει την αντίδραση των αστυνομικών οργάνων και απένειμε τα εύσημα στους τροχονόμους που τον σταμάτησαν. 😅 Όλα αυτά πριν 15 χρόνια 10
Vaguras Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου 12 hours ago, tutuyo said: Μια πολυ ενδιαφερουσα συνεντευξη πανω στο θεμα Αρι Βατάνεν: «Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ξεχωριζω αυτο Ας δούμε τη διαφορά, για παράδειγμα, ανάμεσα στη Σουηδία και την Ελλάδα. Στην Ελλάδα γίνονται τρεις φορές περισσότερα δυστυχήματα, αναλογικά με τον πληθυσμό. Πρέπει, λοιπόν, να είμαστε ειλικρινείς και να παραδεχτούμε ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα. Τι θα κάνουμε γι’ αυτό; Το οδικό δίκτυό σας βελτιώνεται με ταχείς ρυθμούς. Εχω εντυπωσιαστεί. Είναι καλύτερο από της Φινλανδίας. Ωστόσο, οφείλουμε να δούμε την αλήθεια κατάματα: η συμπεριφορά των ατόμων είναι πολύ συχνά παραβατική. Επειδή δεν υπάρχει επιβολή του νόμου, τα άτομα παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους και οδηγούν πολύ γρήγορα, κάνουν προσπεράσεις όπου θέλουν και ο καθένας ακολουθεί τους δικούς του νόμους. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Είναι αναγκαία η επιβολή του νόμου. Ετσι θα αλλάξει και η κουλτούρα σιγά σιγά. Η κουλτούρα αλλάζει, αλλά χρειάζεται χρόνος. Καλά πάει το ΑΙ, σιγά μην πήραν συνέντευξη απο τον Βατάνεν, πραγματικά η φαντασία μερικών δημοσιογράφων (απορώ γιατι αποκαλόυνται ακόμη έτσι) οργιάζει. Ξεκάθαρα ψέυτικη συνέντευξη για να περάσουν τα μηνύματα που θέλουν στον κόσμο. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου 9 hours ago, Vaguras said: Καλά πάει το ΑΙ, σιγά μην πήραν συνέντευξη απο τον Βατάνεν, πραγματικά η φαντασία μερικών δημοσιογράφων (απορώ γιατι αποκαλόυνται ακόμη έτσι) οργιάζει. Ξεκάθαρα ψέυτικη συνέντευξη για να περάσουν τα μηνύματα που θέλουν στον κόσμο. και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ & πρώην Ευρωβουλευτής Ari Pieti Uolevi Vatanen. Read more at: https://www.ioas.gr/teleutaia_nea/5681/20_chronia_I.O.AS.Panos_Mulonas__20_chronia_drasis_stin_upiresia_tis_Odikis_Asfaleias.htm/ Copyright © ΙΟΑΣ
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου 1 ώρα πριν, tutuyo είπε ειδαμε πως ψιλομαζευτηκε η κατασταση με την λεα μολις εσφιξαν τα πωπουδακια με την τακτικη Ε.Π.Χ.Α.Δ.Π. δεν εχεις ποτε προβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις