Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mike15 είπε

μικρο κειμενο.λεγε οτι θες για την λειτουργια του,εγω σου εγραψα γενικα πως λειτουργει και τι κανει.ειναι πιο μεγαλο προβλημα απο αυτο που υποτιθεται οτι λυνει.

νομίζω ότι ξέρω πως λειτουργούν αλλά ευχαριστώ που μου το έγραψες.

  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

@mike15 fault μπορει να κανει οτιδηποτε. Αυτο ηταν απλα ενα παραδειγμα που εδωσα τοσο απλο αλλα τοσο χρησιμο για την ασφαλεια ολων (εννοειται οτι σε περιπτωση π χαλασει μπορεις να το δουλεψεις μονος σου).

Προφανως εισαι κλειδωμενος οτι δεν υπαρχει διαφορα σε ενα νεο αυτοκινητο με ενα 20ετιας αλλα δυστυχως εισαι εκτος πραγματικοτητας. Φυσικα η γνωμη σ δεν θα αλλαξει αλλα τουλαχιστον μην προσπαθεις να πεισεις κανεναν

(Εχω αμαξι τους 2000, 2021 &2025) ακομα και τα 2 τελευταια εχουν διαφορες 

 

  • Like 5
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NT1G είπε

νομίζω ότι ξέρω πως λειτουργούν αλλά ευχαριστώ που μου το έγραψες.

εγω εγραψα και αλλα αλλα εσυ εισαι επιλεκτικος στο τι διαβαζεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mike15 είπε

εγω εγραψα και αλλα αλλα εσυ εισαι επιλεκτικος στο τι διαβαζεις.

απάντησα μόνο σε αυτό που με έκανες quote.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ma3stros είπε

@mike15 fault μπορει να κανει οτιδηποτε. Αυτο ηταν απλα ενα παραδειγμα που εδωσα τοσο απλο αλλα τοσο χρησιμο για την ασφαλεια ολων (εννοειται οτι σε περιπτωση π χαλασει μπορεις να το δουλεψεις μονος σου).

Προφανως εισαι κλειδωμενος οτι δεν υπαρχει διαφορα σε ενα νεο αυτοκινητο με ενα 20ετιας αλλα δυστυχως εισαι εκτος πραγματικοτητας. Φυσικα η γνωμη σ δεν θα αλλαξει αλλα τουλαχιστον μην προσπαθεις να πεισεις κανεναν

(Εχω αμαξι τους 2000, 2021 &2025) ακομα και τα 2 τελευταια εχουν διαφορες 

 

εγω δεν εγραψα αυτο αλλα αν αυτο καταλαβες δεν μπορω να κανω κατι γιατι δειχνεις οτι εσυ εισαι κλειδωμενος.αν δεις τα πισω ποστ γραφω οτι δεν πρεπει να μιλας γενικα για παλια και νεα..οχι οτι δεν εχουν καμμια διαφορα.

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

απάντησα μόνο σε αυτό που με έκανες quote.

και εγω

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει παιδιά, το πιάσαμε το νόημα. Μας το λέτε 11 σελίδες τώρα για τα αυτοκίνητα που είναι σε ηλικία γάμου. Μπορούμε να πούμε και κάτι σχετικό με το θέμα;

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ.
54 minutes ago, mike15 said:

ενω ο οδηγος με το νεο αυτοκινητο παει στο συνεργειο τρεχατος? η' μηπως νομιζεις οτι δεν παει ,οτι δεν χαλαει.

2%??? μαλλον το αναποδο, αυτο ειναι το ποσοστο του τυχερου νεου αυτοκινητου που δεν χαλαει. πολλα παραδειγματα γειτονων διπλα μου απο ολες τις μαρκες.μερτσεντες εβγαλε μετα απο 60.000 εγκεφαλακι,χιουνται εβγαλε προβλημα στην αντλια λαδιου,αι-γκο εβγαλε προβλημα σε ντεποζιτο καυσιμου.

το αβενσις του φιλου μου ομως 20 χρονια ζει στον πλανητη της ηρεμιας .

Ειδικά νέος οδηγός με νέο αυτοκίνητο ακούει τραπ και κοιτάει όλη την ώρα το κινητό του ενώ οδηγεί. Τουλάχιστον εγώ αυτό βλέπω, σταματάμε στο φανάρι και το 90% κοιτάει τα κινητά. μερικοί κρατούν το κινητό ενώ οδηγούν. και μετά λέμε γιατί μας λέει η ευρώπη να έχουμε υποχρεωτικό αυτόματο φρενάρισμα στα αυτοκίνητα. 

Δεν σημαίνει ότι δεν θα χαλάσουν τα νέα αυτοκίμητα αλλά ΔΕΝ είναι έτσι όπως λες. Προσωπικα στα 10 corsa εταιρικά που έχουμε τα 2 έχουν θέματα. αλλά οι οδηγοί τους τα είχαν χρέπια, σπασμένα παντού γυρω γυρω, χωρίς προσοχή, δεν τους ένοιαζε. και μιλάμε για καταστάσεις που ο άλλος παίρνει μικρό αμαξι και το παει εθνικη μόνιμα εκτός ορίων ταχύτητας όσο πιάνει τελική και χωματόδρομο με 50χλμ/ωρα και μετά λέμε γιατί εσπασαν τα αμορτισερ και δεν παιρνάει πρώτο ΚΤΕΟ. εντάξει δεν φταίει ΠΑΝΤΑ το αμάξι για τα σφάλματα που βγάζει, φταίει και η χρήση. Το προσέχεις σε προσέχει. και τα προηγούμενα την ίδια τύχη είχαν των ίδιων συναδέλφων, χρέπια. Αλλά αν πέσεις στο προβληματικό νέο έχεις την εγγύση. Ο γείτονας μου έχει avensis 20 ετίας και του έχει φύγει όλο το βερνίκι και του έχει φάει το χρώμα γιατί ΔΕΝ μπορούσε να το βάλει σε εσωτερικό γκαράζ για 20 χρόνια. Επαναφορά χρώματος δεν γίνεται ρώτησε στους περισσότερους της αθηνας, μόνο βάψιμο. αυτό το κόστος το λαμβάνετε υπόψη όσοι λέτε για πάντα αυτοκίνητο 20ετίας? και στου γειτονα το avensis χάλασε το ανεμιστήρι του κλιματιστικου-heater κάνει σαν χελιδόνι όταν το ανοιγει ενοχλητικό. και μετά όταν το εφτιαξε του τρύπησαν τα σωληνάκια του aircon και επρεπε να βάλει χρώμα σε ψυκτικό για να δει που έχει τρυπήσει για να μην τα αλλάξει όλα, αλλά μόνο το σπασμένο. και το πίσω καθισμά του τρίζει (γνωστό θέμα το λένε και οι ταρίφες για αυτό λενε παρτε skoda και οχι avensis ταξι που ειναι πιο απλά) και μπορώ αν τον ρωτήσω να γράψω και άλλα οταν μου τα πει. Τα παράθυρα του έπεσαν τα πήγε για φτιάξιμο, στο ν. ηράκλειο στα γνωστά μαγαζια. τι να γραφουμε

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Razgriz είπε

Καθαρά ενημερωτικά λόγο γνώσης.

Η σύγκριση που κάνετε με τα αεροπλάνα είναι άτοπη.

Η απόσταση ειναι όσο μεγάλη όσο ανάμεσα σε ενα καρότσι οικοδομής με ένα αυτοκίνητο. 

Ο έλεγχος τον οποίο έχουν τα αεροπλάνα (αυτά που είναι κάτω από κάποιες αρχές, easa, faa, gcaa κτλ.) Είναι πάρα πολύ αυστηρός, εάν δεν ακολουθήσουν κατά γράμμα τους κανόνες, δεν θα πετάξουν.

 

Ισχύουν εν μέρει αυτά που λές, δεν είναι όλες οι εταιρείες πχ, μέλη της IATA, ούτε των παραπάνω που αναφέρεις και ως εκ τούτου δεν ακολουθούν "to the letter" τους ελέγχους και τα service intervals του κατασκευαστή.

Λές ότι έχεις γνώση και δεν το αμφισβητώ, από πρώτο χέρι όμως (αδερφός - Μηχανικός Α - με δικαίωμα υπογραφής, στο αεροδρόμιο του Heathrow), να σου πώ πως μου έχει πεί πολλές ιστορίες τρόμου, με αεροπορικές από τις 2 χώρες που είχαν μια μίνι σύγκρουση/πόλεμο την περασμένη εβδομάδα, μέχρι και ανάποδα φώτα κατεύθυνσης έχει δεί (για να καταλάβουν οι υπόλοιποι στα αεροσκάφη υπάρχουν σε κάθε φτερό ένα φώς διαφορετικού χρώματος, για να μπορεί ο επίγειος παρατηρητής να καταλαβαίνει την κατεύθυνση του αεροσκάφους που παρατηρεί). Εκεί λοιπόν δίνεται ένα warning στην αεροπορική - στο report που παραδίδει και υπογράφει ο μηχανικός- και αν το αεροπλάνο ξαναέρθει στο heathrow με το ίδιο πρόβλημα γίνεται blacklisted, και δεν του επιτρέπεται ξανά η πρόσβαση στο αεροδρόμιο. Δεν γνωρίζω αν είναι common practice, αλλά στο heathrow έτσι γίνεται (περισσότερα αν θες με Pm να μην κουράζουμε τους άλλους).

Ο αδερφός μου λοιπόν, όταν ξεκίνησε να δουλεύει τέλη 90 αγγλία, και με μια easy jet που μόλις είχε ξεκινήσει κάποια χρόνια πριν (πάλι όχι μέλος της IATA  - τότε τουλάχιστον) διαφήμιζε (και δεν έλεγε ψέμματα) ότι είχε τον νεότερο στόλο στον κόσμο . Είχα πετάξει 2 φορές με αυτή μέχρι που άκουσα την ατάκα από τον αδερφό μου "ούτε γράμμα δεν θα έστελνα με αυτούς", το ότι τα αεροσκάφη ήταν "καινούρια" δεν του έλεγε κάτι, είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στους μηχανικούς (θεωρούνταν από τους κορυφαίους) της Ολυμπιακής, όσο και της british (ο αδερφός μου τσέκαρε αεροσκάφη εταιρειών που ΔΕΝ είχαν τεχνική βάση στο heathrow, πολλά από αυτά από Ασία και Αφρική).

Στα αεροσκάφη λοιπόν (θα σεβαστώ φυσικά και την αντίθετη άποψη) εγώ προσωπικά ακολουθώ την συμβουλή του αδερφού μου, "καλύτερα παλιότερο αεροσκάφος με σωστή τεχνική κάλυψη , παρά νεότερο με service από τον μαστομήτσο από τα πετράλωνα που θα το κάνει όποτε του καπνίσει).

Μεταφέροντας λοιπόν αυτή την αναλογία, γιατί όντως ένα αεροπλάνο δεν είναι το ίδιο με ένα αυτοκίνητο, όπως μια νταλίκα δεν είναι ίδια με ένα παπί, και ένα τρακτέρ δεν είναι το ίδιο με ένα SUV, η αρχή (principle) δεν αλλάζει.

"Νέο" αυτοκίνητο πχ 3 ετών μπορεί (αν δεν έχει λεφτά ο ιδιοκτήτης πχ) να είναι χειρότερα συντηρημένο από το προηγούμενης γενιάς ίδιο αυτοκίνητο 10ετίας που έχει ο γείτονας και το συντηρεί με OEM ανταλλακτικά (ή και uprated όπως κάνω εγώ πχ). 

Ούτε θα με πείσει κανείς ποτέ πως ένα smart/ami/aygo του 2025 θα γίνει ποτέ ασφαλέστερο από ένα (καλοσυντηρημένο) volvo 850 της δεκαετίας του 90. Όσο είναι το παχος της κάθε κολώνας του volvo είναι το συνολικό πλάτος των αυτοκινήτων που προανέφερα. Αν ο Αμανατίδης αντί για smart είχε το συγκεκριμένο volvo όταν τράκαρε και τον είχαν εντατική για μέρες όταν έσκασε (με λίγα χλμ αν θυμάμαι καλά) στην κολώνα , θα έβαζε όπισθεν, και θα συνέχιζε την πορεία του (και ίσως να άφηνε την γύρω περιοχή χωρίς ρεύμα, γιατί η κολώνα θα είχε ξηλωθεί).

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Ειδικά νέος οδηγός με νέο αυτοκίνητο ακούει τραπ και κοιτάει όλη την ώρα το κινητό του ενώ οδηγεί. Τουλάχιστον εγώ αυτό βλέπω, σταματάμε στο φανάρι και το 90% κοιτάει τα κινητά. μερικοί κρατούν το κινητό ενώ οδηγούν. και μετά λέμε γιατί μας λέει η ευρώπη να έχουμε υποχρεωτικό αυτόματο φρενάρισμα στα αυτοκίνητα. 

bud just cooked all of gen z
δηλαδη δεν μπορουμε να ακουμε λιγο Lithe, 2Scratch, Kian Cyrs, Night Lovell οταν οδηγουμε. Οσον αφορα το κινητο, we don't do that here και ας ειμαστε gen z, αυτη ειναι η διαφορα...

3 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Αν ο Αμανατίδης αντί για smart είχε το συγκεκριμένο volvo όταν τράκαρε και τον είχαν εντατική για μέρες όταν έσκασε (με λίγα χλμ αν θυμάμαι καλά) στην κολώνα , θα έβαζε όπισθεν, και θα συνέχιζε την πορεία του (και ίσως να άφηνε την γύρω περιοχή χωρίς ρεύμα, γιατί η κολώνα θα είχε ξηλωθεί).

Τα ειπες ολα σε 3 γραμμες... Ακριβως!!!!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

ΕΛΛΑΔΑ

Ταλέντα στον αθλητισμό οι τραντάρηδες.
Καλομεταχειρισμένο: 20ετίας
Καλοσυντηρημένο σαν καινούργιο: 25ετίας

Εγώ έχω καλοσυντηρημένο 25ετίας (γελάνε και οι πέτρες) και δεν βρίσκω ανταλλακτικά για να το καλοσυντηρήσω και άλλο μέχρι να πεθάνει αυτό ή εγώ. Εν τω μεταξύ βλέπω αυτοκίνητα καλοσυντηρημένα σαν το δικό μου που το αγόρσα τότε 15.000€ (σε δραχμές τότε) να πωλούνται 3.000€ και σταυροκοπιέμαι και τσιμπιέμαι αν βλέπω όνειρο.

Η αγοραστική δύναμη του Έλληνα είναι μικρότερη πια από των Βαλκανίων της προηγούμενης εικοσαετίας. Για να ζήσουμε κάνουμε 2-3 δουλειές ο καθένας και έχουμε από 2-3 μεταπτυχιακά και πτυχία σε 2-3 ξένες γλώσσες.

Δυστυχώς μαζί σας τα παράλογα τα βλέπω λογικά. Δέλοοοοοοο....

  • Haha 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, lector είπε

Δεν ξερω τι ειναι η ηλεκτρονικη πεταλουδα γκαζιου και το συστημα ψεκασμου. Δε φοβαμαι κατι, απλα θεωρω περιττο (και ισως και ενοχλητικο) καποιο συστημα που δρα για εμενα χωρις εμενα.

Δηλαδη θα προτιμουσες ο αεροσακος να μην ανοιγει αυτοματα σε συγκρουση, αλλα να τον φουσκωνεις με μια τρομπα λιγο πριν τρακαρεις?

  • Like 1
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, link_z είπε

 

Η αγοραστική δύναμη του Έλληνα είναι μικρότερη πια από των Βαλκανίων της προηγούμενης εικοσαετίας. Για να ζήσουμε κάνουμε 2-3 δουλειές ο καθένας και έχουμε από 2-3 μεταπτυχιακά και πτυχία σε 2-3 ξένες γλώσσες.

 

Ας σταθούμε λίγο σε αυτό, είμαστε στον απόπατο του βαρελιού όσον αφορά το κατά κεφαλήν εισόδημα (οκ είμαστε πάνω από την Βουλγαρία, αλλά δείτε που είναι η Κύπρος πχ, η Κροατία, η Πολωνία - που πριν 30 χρόνια όπως έλεγε και ο Χάρυ Κλύν πήγαινες σε αυτές τις χώρες, και με μια κολινός, έβγαζες γκόμενα....), πρίν λίγα χρόνια κάναμε και την παγκόσμια πατέντα του "υποκατώτατου" μισθού, συνεχίζουμε να πληρώνουμε κερατιάτικα ΠΑΡΑΝΟΜΑ χαράτσια που μας επιβάλει το κράτος μας σε παράβαση της ευρωπαικής νομοθεσίας (και άντε να πώ ότι έχουμε εγχώρια παραγωγή να πείς οκ, ότι προσπάθειες έγιναν - δεν αναφέρομαι φυσικά στον "Χαοτικό" με τα 750 άλογα ανά λίτρο....που ακόμα το βγάζει- παλιότερα είχε κάνει προσπάθειες ο Θεοχαράκης - τις "σκότωσε" ο συνήθης πάλι ύποπτος, το τέρας που αποκαλούμε κράτος.

 

https://gr.euronews.com/business/2025/01/03/h-ftwxoterh-politeia-twn-hpa-konteyei-na-3eperasei-to-kata-kefalhn-aep-ths-germanias

 

Για ρωτήστε ένα παλικαράκι 20χρονο που δουλεύει 2 δουλείες (γιατί η πρώτη του καλύπτει μόνο το νοίκι) αν βγαίνει να αλλάζει αμάξι κάθε 15 χρόνια... γιατί τα στελέχη θα πάρουν το leasing τους, και τελικά αυτοί που μένουν για να αλλάζουν τα αμάξια (έχοντας την οικονομική δυνατότητα) είναι οι 30+ που έχουν ισως να έχουν έναν καλύτερο μισθό ή αυτοί που φοροδιαφεύγουν.

5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δηλαδη θα προτιμουσες ο αεροσακος να μην ανοιγει αυτοματα σε συγκρουση, αλλα να τον φουσκωνεις με μια τρομπα λιγο πριν τρακαρεις?

Το πιο γαμάτο, θα ήταν να μπορείς να επιλέξεις και πόσο θα τον φουσκώσεις, σαν τα αντίστοιχα παπούτσια του 90'!

Ετσι θα την γλύτωνε και η ΤΑΚΑΤΑ, θα έλεγε, it's not a bug, it's a feature!

Επεξ/σία από Timour21
Δημοσ.
37 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

bud just cooked all of gen z
δηλαδη δεν μπορουμε να ακουμε λιγο Lithe, 2Scratch, Kian Cyrs, Night Lovell οταν οδηγουμε. Οσον αφορα το κινητο, we don't do that here και ας ειμαστε gen z, αυτη ειναι η διαφορα...

Μπορείς να ακούς ότι θέλεις, ελευθερία έχουμε. αλλά επειδή το αυτοκίνητο 20ετίας ΔΕΝ θα έχει bluetooth πόσο μάλλον android auto/car play, την ώρα που οδηγάς θα προσπαθείς να αλλάξεις κομμάτι στο youtube στο κινητό. Δεν είναι κ πολύ σωστό, ειδικά για τους δίπλα σου. Για την ακρίβεια είναι παράνομο με τον κώδικα οδικής. Δεν όλη η gen Z ίδια αλλά τα περισσότερα άτομα και εκτός gen Z βγαίνουν σε ένα αυτοκινητόδρομο ολυμπία οδό πχ και αλλάζουν κομμάτια ενώ οδηγούν και βλέπεις το αμάξι να πάει σαν βάρκα στον γυαλό. εντάξει τι να το κάνουμε τα αμάξια 20ετίας δεν είχαν bluetooth, δεν είχαν android auto/car play.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Z βγαίνουν σε ένα αυτοκινητόδρομο ολυμπία οδό πχ και αλλάζουν κομμάτια ενώ οδηγούν και βλέπεις το αμάξι να πάει σαν βάρκα στον γυαλό. εντάξει τι να το κάνουμε τα αμάξια 20ετίας δεν είχαν bluetooth, δεν είχαν android auto/car play

ΓΡΑΦΩ CD μην σου πω κασέτες, αμα χρειαστει τωρα να αλλαξω cd βαζω τα γοννατα για κοντρα στο τιμονι.

ΧΑΧΑ ελα ρε συ, ειπαμε μην το φτανουμε στο αλλο ακρο η πλακα πλακα, αλλα δεν κανουμε απερισκεπτα πραγματα. Το κινητο δεν ακουμπιεται οταν οδηγαω, παρα μονο αν τιθεται σοβαρο θεμα καποιου δικου μου ανθρωπου

32 λεπτά πριν, link_z είπε

και δεν βρίσκω ανταλλακτικά για να το καλοσυντηρήσω

ελα σε εμενα ρε φιλε, οτι ευρωπαικο θελεις απο το 80 και μετα μπορω να στο βρω γνησιο OE καινουργιο. αρκει να εχεις το κασσερι

19 λεπτά πριν, Timour21 είπε

ΤΑΚΑΤΑ

TAKATAKATAKATAKATAKA TAK

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

ελα σε εμενα ρε φιλε, οτι ευρωπαικο θελεις απο το 80 και μετα μπορω να στο βρω γνησιο OE καινουργιο. αρκει να εχεις το κασσερι

Flexi pipe για Α/C σε 2004 RHD Alfa GT 3.2 V6 (είναι συγκεκριμένο για αυτόν τον κινητήρα) αν μου βρεις σε κάνω χρυσό. Δύο χρόνια έψαχνα** κι εγώ και ο μηχανικός μου στην Αγγλία και δε βρήκαμε. Αναγκάστηκα να τα σκάσω για ανακατασκευή σε σπεσιαλίστα.

** Δεν το έκανα και σκοπό της ζωής μου να βρω το ανταλλακτικό, οπότε ιιιιίσως κάποιο μας ξέφυγε στο ψάξιμο. Αλλά στο χρόνο και δυνατότητες που υπάρχουν στα πλαίσια μια καθημερινής ζωής με υποχρεώσεις κλπ, δε βρέθηκε τπτ. Και έμεινα 2 χρόνια σχεδόν χωρίς Α/C. Σε πιο νότια χώρα δε θα το άντεχα με τπτ

Επεξ/σία από ghostaki
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...