Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

μπαντιλικια με μηχανικο βρωμοτουρμποντιζελ και κολλημενη διαφορικουρα ειναι peak vibe ευχομαι να το ζησεις καποια στιγμη και να αλλαξει η γνωμη σου

Είμαι σίγουρος ότι είναι ωραία εμπειρία, όπως είναι και το να πέσεις απο το αεροπλάνο, να ρίξεις βολές με όπλο/τόξο/κανόνι/τανκ, να κατέβεις μια πλαγιά με snowboard/σκι/ποδήλατο/έλκηθρο/πατίνι, να καβαλήσεις άλογο/ζέμπρα/ελέφαντα, και χίλια δυο άλλα πράγματα που δεν έχω δοκιμάσει αλλά δε θα έλεγα όχι.

Μόνο ένα απο αυτά όμως, αυτό που ανέφερες, αισθάνονται πολλοί (όχι εσύ απ'όσο καταλαβαίνω, και είναι προς τιμή σου αυτό) ότι είναι δικαίωμά τους να το κάνουν στη διασταύρωση έξω απο το σπίτι μου μετά τα μεσάνυχτα.

  • Like 1
  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Μη φευγεις στάσου ειμαι και εγω εδώ.😁

Και μάλιστα  αναρωτιέμαι στο insomnia εχουν μαζευτεί καλοπληρωμένοι Έλληνες που δεν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν 30-40 χιλιάρικα να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο;;; Εάν τα είχα ή αν αμοιβόμουνα με το μισθό προ 20ετίας ενδεχομένως  έτσι για το γαμώτο και όχι ότι τόθελα τόσο πολύ , να μην τους χαλούσα το χατήρι να πήγαινα και γω σε καινούργιο. Με τη σύνταξη πείνας που μου δίνει σήμερα το κράτος όχι καινούργιο αλλά ούτε μεταχειρισμένο 10ετίας μπορώ να πάρω Οπότε συντηρώ αυτό που έχω και είναι 20 χρόνων το οποίο και με τα τωρινά δεδομένα δεν προβλέπω να το αλλαξω την επόμενη 10ετία όπως κάνει ένα πολύ μεγάλο να μην πω το μεγαλύτερο ποσοστό του Ελληνικού λαού.

Το να με μαλώνετε και να ξιφουλκείτε για την λάθος όπως πιστεύετε επιλογή μου δεν μπορεί να αλλάξει κάτι.😜

Νομιζω κι εσυ αδυνατεις να καταλαβεις κατι απλο: κανενας δεν ειπε οτι πρεπει να αγορασει καποιος καινουριο αυτοκινητο, ειδικα αν εχει μειωθει το εισοδημα του.

Το θεμα ειναι να μην εκθειαζουμε ομως αυτοκινητα 25 ετιας ή 40ετιας απλα επειδη τοτε μπορουσαμε να παρουμε αυτοκινητο καινουριο και τωρα πια δεν μπορουμε. Πχ:

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μια W123 ειναι καλυτερη απο την ακριβοτερη μερσεντα του 2025 its a fact


Αν καποιος δεν καταλαβαινει κατι τοσο απλο, δεν νομιζω οτι θα εχει ποτε δυνατοτητα να προχωρησει.

-----------------------------------------

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

κατα PPP XAXXAXAXA ο bud μας δουλευει

image.png.10b7d37536b2dbc0f2312c263bd7dbc4.png

 

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Γιατί δεν βάζεις το GDP per Capita (PPP).

Στην λίστα που βάζεις το Λουξεμβούργο είναι θέση 101 με 104822.

Tωρα ειδα το μηνυμα αυτο!!
Ο φιλος δεν μπορει να κατανοησει τι σημαινει per capita και καταληγει να συγκρινει συνολικα μεγεθη οικονομιων PPP...
Παρεθεσε πινακα που δειχνει την Ελλαδα να εχει νουμερα παρομοια με αφρικανικες χωρες , αλλα ξεχασε να αναφερει οτι ειναι αισθητα πανω απο Μονακο και Λουξεμβουργο, μιας και ο πινακας συγκρινει συνολικα μεγεθη οικονομιων PPP.
List of countries by GDP (PPP) - Wikipedia

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Δεν σας είπαμε να τα πετάξετε, ούτε σας τα κάψαμε.

Είπαμε απλώς να μη μολύνετε τα τόπικς με αλεπούδες, κρεμαστάρια, ζήλιες και ψώρες. :)

Φτιάξτε τότε ενα κλειστό θέμα να μπαίνουν μόνο όσοι έχουν αυτοκίνητα 3-4 χρόνων και κάτω και αφήστε τους ψωριάρηδες έξω να μη σας το μολύνουν😛

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 13/5/2025 στις 12:14 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Γηρασμένος ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ επικίνδυνος, ξεχωρίστε τα επιτέλους. Αυτό είναι καραμέλα που μας πουλάνε για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους.

Έχω αυτοκίνητο 26 ετών

γηρασμενος σημαινει οχι ΑΒS, οχι αεροσακους, κ.λπ.. δν λεω να εχει 1002 πραγματα πανω αλλα τα βασικα οπως ΑΒΣ και αεροσακους ναι.. επειδη εχουμε 1 αμαξι 26-27 χρονων μαντεψε τι δν εχει .. εαν στουκαρεις πουθενα εισαι εσυ και το σκαφος δν υπαρχει τπτ ... και επειδη οδηγαω και μηχανη  μια μηχανη χωρις ABS με μια που εχει ειναι η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ επειδη σου αρεσει να γραφεις και κεφαλαια και με χρωμα..

 

Μπραβο για την καλή συντήρηση αλλα αυτο δεν παυει να το κανει γερασμενο, και δν μιλαω για ρυπους επειδοσεις κλπ αυτα ξεχνατα .. μιλαμε για ασφαλεια εαν δν μπορεις νατ ο καταλαβεις αυτο παω πασο, εχεις δικιο ενα συμβατικο του 1995 π.χ. ενα πολο ειναι το ιδιο ασφαλης με ενα πολο του 2025.. καλα λες 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, mezger είπε

ότι είναι δικαίωμά τους να το κάνουν στη διασταύρωση έξω απο το σπίτι μου μετά τα μεσάνυχτα

δεν ενοχλουμε ποτε και κανεναν υπαρχουν μερη συνθηκες και ωρες που μπορεις προφανως

Δημοσ.
Στις 14/5/2025 στις 1:22 ΠΜ, lary7 είπε

Δεν θεωρώ πως προσβάλω κάποιον. Η συντριπτική πλειοψηφεία των οχημάτων +15 ετών είναι κακοσυντηρημένα ή ελλειπώς συντηρημένα, αυτοί που τα συντηρούν σωστά είναι η εξαίρεση στον κανόνα γιατί θέλει $$$ για να αλλάξεις τα πράγματα που χρειάζεται ενα αμάξι με χρόνια στην πλάτη. Ενα ασυντήρητο 5ετίας είναι σίγουρα πολύ πιο ασφαλές απο ένα ασυντήρητο 15ετίας. Ο σκοπός είναι να μπορεί κάποιος που εχει ενα Polo 9N χαρχαλο να δώσει 6-7-8 χιλιάρικα και να φέρει ενα Golf 7 ετιας σε καλη κατάσταση αντί να ψάχνει στην φουσκωμένη εγχώρια αγορά που ενα Golf 20ετίας πωλείται 5χιλιάρικα.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ασυντήρητα πράγματι, οπότε καταλαβαίνουμε ότι οι συντριπτικά περισσότεροι που έχουν παλιό αυτοκίνητο το κάνουν για λόγους κόστους και όχι από αγάπη στη μηχανοκίνηση. Αν το κράτος δεν έκανε αυτή την "παρανομία" για έσοδα, τα μεταχειρισμένα από Ευρώπη θα ήταν πολύ φθηνότερα και θα μπορούσαμε να έχουμε νεότερο στόλο.

Στις 14/5/2025 στις 10:41 ΠΜ, tutuyo είπε

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια. Εχουμε τον πιο γηρασμενο στολο γιατι λογο φτωχειας. Ολα τα αλλα ειναι παρηγορια στον αρρωστο

Ε ναι δεν το κάνουμε από άποψη, ποιός προτιμάει ένα μικρό/μεσαίο 20ετίας (μην πω 25ετίας) από 5ετίας; Εκτός από τον @11osmikrosmhtsos που για κάποιο λόγο δεν θέλει να παραδεχθεί τι συμβαίνει. Προφανώς αν είχα testarossa ή r32 δεν θα το πετούσα αλλά δεν μιλάμε για αυτά.

Στις 14/5/2025 στις 3:56 ΜΜ, kalmik είπε

Ας μην εκφυλιστεί το νήμα σε διάλογο επί μόνο ενός θέματος. Είναι βέβαιο ότι ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο έστω ακι εικοσαετίας είναι αρκετά ασφαλές, αν και δυστυχώς η υπευθυνότητα στη συντήρηση επαφίεται στον ...πατριωτισμό των Ελλήνων και όχι στη σωστή λειτουργία των ΚΤΕΟ, ως θα όφειλε. Περισσότερο από το μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων, ρόλο για την ασφάλεια παίζει το επίπεδο της συντήρησης. Λοιπόν στην Ελλάδα της κρίσης ούτε σωστή συντήρηση γίνεται ελλείψει χρημάτων σε μεγάλο βαθμό ούτε δυνατότητα αγοράς (από ιδιώτες) καινούργιων αυτοκινήτων υπάρχει (το 60% των αγορών καινούργιων είναι εταιρικά και βρισκόμαστε κάτω από το μισό -αθροιστικά- του προ κρίσης επιπέδου της αγορά). 

Ακόμα και τα καινούρια δεν συντηρούνται στην πλειοψηφία τους, μόνο τα βασικά. Σκασμένα αμορτισέρ, ξεχαρβαλωμένα ψαλίδια, λιωμένα λάστιχα βλέπουμε και στα καινούρια. Αλλά όσο παλιότερο τόσο περισσότερες ελλείψεις μαζεύονται.

Καινούρια είναι leasing τα περισσότερα διότι έτσι μεταθέτουμε το πρόβλημα στις καλένδες. Δεν έχει αγοραστική δύναμη ο Έλληνας του 2025, είναι ο φτωχός της ΕΕ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

γηρασμενος σημαινει οχι ΑΒS, οχι αεροσακους, κ.λπ.. δν λεω να εχει 1002 πραγματα πανω αλλα τα βασικα οπως ΑΒΣ και αεροσακους ναι.. επειδη εχουμε 1 αμαξι 26-27 χρονων μαντεψε τι δν εχει .. εαν στουκαρεις πουθενα εισαι εσυ και το σκαφος δν υπαρχει τπτ ... και επειδη οδηγαω και μηχανη  μια μηχανη χωρις ABS με μια που εχει ειναι η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ επειδη σου αρεσει να γραφεις και κεφαλαια και με χρωμα..

Οντως δεν εχει ABS αλλα ABS χωρις EBD αν ξερεις να φρεναρεις και εισαι σε συνθηκες ευθειας φρεναρει πιο αργα απο οτι συμβατικο φρενο, ενδεικτικα για το αμαξι που μιλαω 100-0 διχως ABS ~45m (χωρις μπλοκαρισμα, threshold ή εκει κοντα) με abs ~50m διοτι δεν εχει ebd με προσπαθεια και καλυτερο οδηγο απο εμενα διχως abs ισως να πλησιασει και τα ~40m δηλαδη συγκρισιμο νουμερο με τα σημερινα οχηματα... 26 χρονια μετα. Η διαφορα που την αποδεχτηκα ειναι οτι με abs διατηρεις την μεγιστη κατευθυντικοτητα κατα την διαδικασια της πεδησης χωρις να θυσιαζεις πεδη για να εχεις τιμονι.

Αεροασκο εχει 1 οπως και προεντατηρες στις μπροστινες ζωνες. Αυτο που δεν εχει ειναι καλη συμπεριφορα σε τρακαρισμα μερικης επικαλυψης διοτι δεν δοκιμαζοντας ετσι τοτε, σε full frontal ειναι μια χαρα η συμπεριφορα του. 

Σε υψηλες ταχυτητες ειναι βεβαιο πως η καμπινα των επιβατων θα εξαηλωθει και αλλωστε ειναι ενας απο τους κυριους λογους που λεω εγω οτι η προστασια της ζωνης ασφαλειας εχει αμεση εξαρτηση ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ της καμπινας.

Point being ενα αμαξι για leisure οδηγηση δεν σε απασχολει ποσο ασφαλες ειναι δεν εκτιθεσαι σε στατιστικα μεγαλο κινδυνο και γενικα μιλωντας δεν φοβασαι και τοσο... Ουτε καν που το σκεφτεσαι...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Συνήθως αλλά όχι πάντα κάποιος που κατέχει όχημα 25 ετών δεν έχει τη οικονομική δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο και πιθανώς δεν έχει ανάλογα  τη δυνατότητα της τέλειας συντήρησης. Γι αυτό βλέπεται παρατημένα στη τύχη τους αυτοκίνητα οσο αφορά τη συντήρηση να κυκλοφορούν γύρω σας. Πάντως τα περισσότερα από αυτά απλά εχουν την εικόνα παρατημένου οσο αφορά την αισθητική (χρώματα, βερνίκια καμένα, βαθουλώμματα κτλ.). Μηχανολογικά ίσως είναι άριστα η περίπου άριστα αν συνυπολογίσεις τα 25 χρόνια κυκλοφορίας. Αλλά και τέλεια να είναι σαφώς ρυπαίνουν περισσότερο λόγω διαφοράς euro4 με 6. 

Ολα τα αυτοκίνητα μετά περίπου το 2000 έχουν κατασκευαστικά όμοια σχεδίαση με τα σημερινά (κλωβοί ασφαλείας, ζώνες παραμόρφωσης, κτλ). Οτιδήποτε πρίν απ αυτό απλά δεν έχει σχεδιαστεί με τα σημερινά στάνταρντ ασφαλείας. Η θα είναι δομικά πολύ άκαμπτο και θα μεταφέρει την ενέργεια στους επιβάτες η εξαιρετικά εύκαμπτο και δεν θα προστατεύει οπως πρέπει αυτούς. 

Πάντως για να τελειώνω όταν συγκρίνεται παλιά καινούργια , συγκρίνεται όμοιες κατηγορίες η όμοια αυτοκίνητα. πχ πόλο του 5 με πόλο του 25 η μικρά του 5 με μικρά του 25. Ατοπο να συγκρίνεις Ε του 5 με i10 του 25, έλεος.

PS1 η W123 ανήκει σε μια εποχή που το νερό μπορεί να ήταν ακριβότερο απ τη βενζίνη σε πολλές χώρες , αλλά αν τα 'χεις  δε χαλάει και τσουλάει πολύ πιο ραφινάτα απο πολλά όμοια σημερινά , ενηγουέη θέλει τσέπη και ίσιους δρόμους χωρίς στροφές. 

PS2. Ο ιδιοκτήτης της 1ης παραγράφου εφ οσον το οχημά του δε χαλάει πολύ σωστά κρατάει και δε μπαινει σε οικονομικές περιπέτειες. Εξ' άλλου ο καλός οδηγός προσαρμόζει το οδηγημά του στις συνθήκες, κατάσταση δρόμου, κυκλοφορίας, κατάσταση οχήματος. 

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φτιάξτε τότε ενα κλειστό θέμα να μπαίνουν μόνο όσοι έχουν αυτοκίνητα 3-4 χρόνων και κάτω και αφήστε τους ψωριάρηδες έξω να μη σας το μολύνουν😛

Mην το λες σ' αυτόν. Αυτός κάνει κριτική χωρίς να έχει δικό του αμάξι, ακόμα με αυτά των γονιών του κυκλοφορεί που είναι 12 και 16 ετών

  • Haha 5
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οντως δεν εχει ABS αλλα ABS χωρις EBD αν ξερεις να φρεναρεις και εισαι σε συνθηκες ευθειας φρεναρει πιο αργα απο οτι συμβατικο φρενο, ενδεικτικα για το αμαξι που μιλαω 100-0 διχως ABS ~45m (χωρις μπλοκαρισμα, threshold ή εκει κοντα) με abs ~50m διοτι δεν εχει ebd με προσπαθεια και καλυτερο οδηγο απο εμενα διχως abs ισως να πλησιασει και τα ~40m δηλαδη συγκρισιμο νουμερο με τα σημερινα οχηματα... 26 χρονια μετα. Η διαφορα που την αποδεχτηκα ειναι οτι με abs διατηρεις την μεγιστη κατευθυντικοτητα κατα την διαδικασια της πεδησης χωρις να θυσιαζεις πεδη για να εχεις τιμονι.

πολλα λογια για να μου πεις οτι δν εχει ΑΒS, .. Αν ξερεις να φρεναρεις, Αν είσαι σε συνθηκες... πολλα τα ΑΝ και τα πρεπει.. 95/100 περνανε στοπ και δν ανοιγουν φλασ θα ξερουν να φρεναρουν? 4/100 ξερουν να φρεναρουν αλλα οταν πεταχτει κατι και πανικοβληθείς εκει θες το ΑΒS και 1/100 θα ξερει να φρεναρει θα εχει την ψυχραιμία..

βρηκαμε εναν ραλιστα  

 

19 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αεροασκο εχει 1 οπως και προεντατηρες στις μπροστινες ζωνες.

ε καλα ειπα δν πειραζει μονοθεσιο αλλωστε εχουμε τον ραλιστα... εχω αυτκινητο και 5ετιας και 29ετιας.. το παλιο εχει αλλο υφος δν λεω μαρεσει αλλα μην λεμε και οτι νανε.. 

καλα εαν το παμε και στις μηχανες καθε αποτομο φρεναρισμα χωρις ABS ειναι αγορα οικοπεδου  

19 λεπτά πριν, theologos είπε

Η θα είναι δομικά πολύ άκαμπτο και θα μεταφέρει την ενέργεια στους επιβάτες η εξαιρετικά εύκαμπτο και δεν θα προστατεύει οπως πρέπει αυτούς. 

σωστοτατος 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, theologos είπε

Πάντως για να τελειώνω όταν συγκρίνεται παλιά καινούργια , συγκρίνεται όμοιες κατηγορίες η όμοια αυτοκίνητα. πχ πόλο του 5 με πόλο του 25 η μικρά του 5 με μικρά του 25. Ατοπο να συγκρίνεις Ε του 5 με i10 του 25, έλεος.

Τι δεν ειναι καλυτερα τα αυτοκινητα 25ετιας ή ακομα και 40ετιας οπως μας λεει ο φιλος?
Δεν ειναι καλυτερο το polo του 1999 απο το polo του 2025?

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Τι δεν ειναι καλυτερα τα αυτοκινητα 25ετιας ή ακομα και 40ετιας οπως μας λεει ο φιλος?
Δεν ειναι καλυτερο το polo του 1999 απο το polo του 2025?

τσου

1 λεπτό πριν, theologos είπε

τσου

αλλά συμπληρώνω .....μια Ε του τότε με ενα πόλο του σήμερα ειναι

1 λεπτό πριν, theologos είπε

τσου

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Τι δεν ειναι καλυτερα τα αυτοκινητα 25ετιας ή ακομα και 40ετιας οπως μας λεει ο φιλος?
Δεν ειναι καλυτερο το polo του 1999 απο το polo του 2025?

διαβασα τα σχολια , στην αρχη νομιζα εισαι ακραιος αλλα πηγα πιο πισω και καταλαβα.... αυτο που καταλαβα ειναι οτι ενα αμαξι του 2015 και μετα  ισοδυναμη με ενα αμαξι του 1995 πακετο με εναν καλο οδηγο, εναν ραλιστα που ξερει πως να στριψει, φρεναρει, προβλέψει το μελλον , κλπ 

δεν θα βγαλεις ακρη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε σκεφτεί τον παράγοντα αδρεναλίνη;

Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα που για πλάκα πιάνουν τα 250km/h και 0-100 σε χρόνο ρεκόρ αλλά έχουμε παντού χαμηλά όρια ταχύτητας, χαμηλότερα από πριν 30 χρόνια. Τι να το κάνω το κανινούργιο αυτοκίνητο που πιάνει 0-200 σε 14sec αν φτάνω το όριο ταχύτητας σε 2sec και μετά πηγαίνω σαν κότα επειδή ανησυχώ για τις κάμερες ταχύτητας;

Το παλιό πήγαινε μέχρι 140km/h. Το καινούργιο πήγαινε μέχρι 180km/h. Όχι ότι θα οδηγούσε κάποιος συνέχεια με 180km/h αλλά και μια φορά στην κατηφόρα στον αυτοκινητόδρομο να έπιανε τα 180km/h ήταν απίστευτη η αδρεναλίνη και επιπλέον ήταν θέμα συζήτησης για μήνες αυτό το επίτευγμα!

Αυτό το απολάμβαναν χωρίς ESP, χωρίς τους σημερινούς δρόμους, χωρίς πολλούς ίππους, χωρίς πολλά κυβικά, μόνο αδρεναλίνη 100%!

Π.χ. ο δρόμος Πατρών-Πύργου είναι στα χαρτιά είναι τμήμα διεθνούς αυτοκινητόδρομου (https://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E55 ). Έχει αμέτρητα φανάρια (παράνομα), αμέτρητους αφύλακτους κόμβους (παράνομους), όριο 60km/h σε πολλά σημεία (παράνομες ταμπέλες,  με τον νόμο σε αυτοκινητόδρομο είναι 130km/h και σε Εθνική Οδό είναι 110km/h) και αν σου τύχει και τρακτέρ μπροστά ή μηχανάκι δεν πηγαίνεις σαν κότα επειδή δεν μπορείς να προσπεράσεις (έχουν βάλει παράνομα κολονάκια στην μέση και δεν μπορείς να προσπεράσεις), δεν υπάρχει καν ΛΕΑ (παράνομα).

 

5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μια W123 ειναι καλυτερη απο την ακριβοτερη μερσεντα του 2025 its a fact

W211 θα έλεγα αλλά όπως και να έχει η ποιότητα κατασκευής αυτή δεν υπάρχει πλέον. Σήμερα τα πάντα τρίζουν, όλο πλαστικό μέσα.

4 ώρες πριν, cabdik είπε

εγω λοιπον λεω οτι ΠΡΩΤΑ πρεπει να βγαζουμε σωστους οδηγους,

Επισης κι ενα σχολιο για τα αυτοκινητα του 2025.  η παγκοσμιοποιηση εχει βλαψει ανεπανορθωτα την κατασκευη των αυτοκινητων σημερα. πολλα κοινα μερη, πολλα ηλεκτρονικα συστηματα τα οποια αν συμβει βλαβη....!!!

ΥΓ  και τελικα καταφερα στο ΥΓ να σχολιασω το θεμα της ειδησης.....!!!  ειναι καιρος που η Ελλαδα κανει τα στραβα ματια στους Ευρ. κανονισμους, οσον αφορα τα τελη και την φορολογια των αυτοκινητων,  και θελει μετα ο μεσος Ελληνας να αλλαζει συχνα αυτοκινητο και να ειναι μεσα στις "συγχρονες" προδιαγραφες, και μαλιστα με μισθολογια Ουγκαντας......???   

+1 για τους σωστούς οδηγούς. Ένα θετικό που είναι τα ΜΜΜ οδηγεί δυστυχώς στην υποβάθμιση της ικανότητας οδήγησης. Όταν κάποιος οδηγεί εκτός πόλης μόνο Χριστούγεννα, Πάσχα και δεκαπενταύγουστο ουσιαστικά μαθαίνει από την αρχή οδήγηση, έχουν υποβαθμιστεί οι ικανότητες οδήγησης λόγω απραξίας.

+1 για την μειωμένη ποιότητα. Ιδιαίτερα από το 2020 τα προβλήματα στα καινούργια (problem in first three months) σχεδόν διπλασιάστηκαν. Είχα πετύχει στο Reddit το παρακάτω διάγραμμα:

car-reliability-is-bad-where-is-it-any-good-right-now-v0-h7dpdrawm7pc1.webp.2e85d07562b3d05053b3d7c9783046cd.webp

Για το ΥΓ, είναι κοινό μυστικό ότι οι μάντρες μεταχειρισμένων έχουν στοκ εκατομμυρίων ευρώ. Αν αύριο το πρωί καταργηθούν τα τέλη ταξινόμησης τότε θα πάθουν μεγάλη ζημιά. Προφανώς και έχουν κίνητρο να "επηρεάσουν" τους πολιτικούς ώστε να μην ψηφίσουν την κατάργηση των τελών ταξινόμησης.

 

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 1
Δημοσ.

Αν η μαφία των μαντράδων έχει "δόντι" στην κυβέρνηση, καλά κάνουν και κυκλοφορούν τα αντίστοιχα σενάρια (ο νοών νοείτω...) 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...