Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Flexi pipe για Α/C σε 2004 RHD Alfa GT 3.2 V6 αν μου βρεις σε κάνω χρυσό. Δύο χρόνια έψαχνα** κι εγώ και ο μηχανικός μου στην Αγγλία και δε βρήκαμε. Αναγκάστηκα να τα σκάσω για ανακατασκευή σε σπεσιαλίστα.

** Δεν το έκανα και σκοπό της ζωής μου να βρω το ανταλλακτικό, οπότε ιιιιίσως κάποιο μας ξέφυγε στο ψάξιμο. Αλλά στο χρόνο και δυνατότητες που υπάρχουν στα πλαίσια μια καθημερινής ζωής με υποχρεώσεις κλπ, δε βρέθηκε τπτ. Και έμεινα 2 χρόνια σχεδόν χωρίς Α/C. Σε πιο νότια χώρα δε θα το άντεχα με τπτ

Συμπάσχω, κάπου τόσο πήρε και σε μένα να βρώ σωλήνα A/C για ένα peugeot 306 του 99 - το παράλογο σε εμένα - είναι ότι το έψαχνα 5 χρόνια μετά (2004). Πλέον δεν υπάρχει πουθενά - ενώ το αμάξι υπάρχει ακόμα - gti6- και άρα δύσκολο να βρώ από άλλα αντίστοιχα με άλλους κινητήρες.

Για κάποια από αυτά τα ανταλλακτικά, λύσεις δίνονται από τους 3d printers (πχ πλαστικά φανάρια) για κάποια άλλα (που δεν μπορούν να τυπωθούν) μόνο custom λύσεις οι οποίες συνήθως είναι και ακριβές.

  • Like 2
  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, ghostaki είπε

lexi pipe για Α/C σε 2004 RHD Alfa GT 3.2 V6 (είναι συγκεκριμένο για αυτόν τον κινητήρα) αν μου βρεις σε κάνω χρυσό. Δύο χρόνια έψαχνα** κι εγώ και ο μηχανικός μου στην Αγγλία και δε βρήκαμε. Αναγκάστηκα να τα σκάσω για ανακατασκευή σε σπεσιαλίστα.

** Δεν το έκανα και σκοπό της ζωής μου να βρω το ανταλλακτικό, οπότε ιιιιίσως κάποιο μας ξέφυγε στο ψάξιμο. Αλλά στο χρόνο και δυνατότητες που υπάρχουν στα πλαίσια μια καθημερινής ζωής με υποχρεώσεις κλπ, δε βρέθηκε τπτ. Και έμεινα 2 χρόνια σχεδόν χωρίς Α/C. Σε πιο νότια χώρα δε θα το άντεχα με τπτ

part no ή VIN σε pm

48 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Συμπάσχω, κάπου τόσο πήρε και σε μένα να βρώ σωλήνα A/C για ένα peugeot 306 του 99 - το παράλογο σε εμένα - είναι ότι το έψαχνα 5 χρόνια μετά (2004). Πλέον δεν υπάρχει πουθενά - ενώ το αμάξι υπάρχει ακόμα - gti6- και άρα δύσκολο να βρώ από άλλα αντίστοιχα με άλλους κινητήρες.

ισως και να μπορουσα να σε βοηθησω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

part no ή VIN σε pm

ισως και να μπορουσα να σε βοηθησω

Μα εκεί είναι το θέμα, θεώρησα παράλογο να μην μπορεί να με υποστηρίξει η εταιρεία, όσον αφορά ένα αμάξι που ήταν 5 ετών. Ευτυχώς βοήθησε το εξωδικάκι/περισσότερο έγγραφη διαμαρτυρία από τον δικηγόρο μου (γιατί με την -τότε- Lion σταμάτησα να ασχολούμαι) που έστειλα στην μαμά εταιρεία στην Γαλλία. Μου έστειλαν με κούριερ το ανταλλακτικό, και το πλήρωσα και στην μισή τιμή. Έχω πάψει πλέον να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο, έγραψε 500Κ+ χλμ, έχω καταθέσει πινακίδες, και κάποια στιγμή ίσως να του βάλω ιστορικές.

 

Αν όμως ασχολείσαι με ανταλλακτικά, πές μου να σε έχω στα υπόψην, για το άλλο peugeot μου, περιμένω 1 μήνα σχεδον για κάτι ZRP μπιέλες και έναν sachs performance δίσκο και δεν βλέπω να έρχονται σύντομα.

Επεξ/σία από Timour21
Δημοσ.

        μαγκες παιζει ρολο και η ποιοτητα του αυτοκινητου   εχω chrysler pt cruiser του 2003 με 310.000 χιλιομετρα και ουτε η οροφη μου επεσε ουτε το χρωμα ξεβαψε ακομα και αν το πλυνω ειναι σαν καινουργιο . ποτε δεν το εβαλα σε παρκινγ και το τρωει ο ηλιος καθε μερα . δεν λεω εβγαλε μερικα θεματακια τπυ τυπου τρυπησαν 2 φορεσ τα ψυγεια . τα οποια ομως στην chrysler εκαναν 800 ευρω και οπως εγραψε ενασ φιλος πιο πανω εψαξα και βρηκα ιδια απο αλλο αυτοκινητο που εκανε 120 ευρο και τα αλλαξα . ειχε πεσει καποτε το ματι μουσε ενα συνεργειο ενα βιβλιο που ειχε το ανταλακτικο και διπλα  του σε στηλες 10 κωδικους του ιδιου ανταλακτηκου για διαφορετικα αμαξια με διαφορετικεσ τιμες . πχ τακακι για μερσεντες 200 ευρο το ιδιο για σκοντα 60 ευρο , η πλαστικο σωλινακι   200 για μερσεντεσ 50 για σκοντα 30 για χιουνται κλπ .. 

γενικα 2-3 εταιριες φτοιαχνουν τα ανταλακτικα γι αλογαριασμο τησ αυτοκινητοβιομηχανιας και τυπωνουν το σημα τουσ επανω και καλα γνησιο . ενω το οεμ ειναι στην ιδια γραμμη παραωγησ χωρισ το σημα και ειναι φτηνοτερο .. και στο κατω κατω υπαρχουν και πατεντες...

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Μα εκεί είναι το θέμα, θεώρησα παράλογο να μην μπορεί να με υποστηρίξει η εταιρεία, όσον αφορά ένα αμάξι που ήταν 5 ετών. Ευτυχώς βοήθησε το εξωδικάκι/περισσότερο έγγραφη διαμαρτυρία από τον δικηγόρο μου (γιατί με την -τότε- Lion σταμάτησα να ασχολούμαι) που έστειλα στην μαμά εταιρεία στην Γαλλία. Μου έστειλαν με κούριερ το ανταλλακτικό, και το πλήρωσα και στην μισή τιμή. Έχω πάψει πλέον να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο, έγραψε 500Κ+ χλμ, έχω καταθέσει πινακίδες, και κάποια στιγμή ίσως να του βάλω ιστορικές.

ΧΑΧΑΧΑ ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ

6 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

chrysler pt cruiser του 2003

κρατα το θα γινει συλλεκτικο αν δεν ειναι ηδη

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάστε τώρα και το παπαγαλάκι με τον περισπούδαστο τίτλο 

Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; 

Αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει τη χώρα μας τότε η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 5ετίας και των καινούριων απειλούνται με κατάρρευση.

Ριζικά μπορεί να αλλάξει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σε περίπτωση που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δεν δεχθεί τις αιτιολογίες της ελληνικής κυβέρνησης σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, την επιβολή του Περιβαλλοντικού Τέλους όπως επίσης και την απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 ή και παλαιότερες.

Πιο συγκεκριμένα αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει την Ελλάδα τότε στη χώρα μας θα επιβληθεί ένα υπέρογκο πρόστιμο το οποίο θα διατηρείται μέχρι να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησηςκαταργηθεί το Περιβαλλοντικό Τέλος και βέβαια αρθεί η απαγόρευση εισαγωγής παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

.....Το αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η Ελλάδα να κινδυνεύει να μετατραπεί και πάλι σε χωματερή της Ευρώπης καθώς ότι σαβούρα πωλείται σε άλλα κράτη μέλη θα καταλήγουν στη χώρα μας.

 
Δείτε ολόκληρο το άρθρο στο σύνδεσμο εδώ  https://www.carandmotor.gr/nea/i-ellada-kindyneyei-na-ginei-i-homateri-palaion-ih 
 
Δηλ. ο εν λόγω προσπαθεί να μας πείσει πόσο κακό θα είναι να υπάρξει η κανονική και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές νόρμες και διαδικασίες διακίνηση μεταχειρισμένων οχημάτων όπως ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες μέλη Ευρωπαικής Ένωσης. Δηλ. πόσο ηλίθιες και περιβαλλοντικά αναίσθητες είναι οι κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των άλλων χωρών μελών και πόσο  φροντίζει για το καλό μας η πολυχρονεμένη κυβέρνησή μας. 
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ΧΑΧΑΧΑ ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ

κρατα το θα γινει συλλεκτικο αν δεν ειναι ηδη

αστα ρε φιλε το πουλαω 5 χρονια τωρα αγγελια και δεν το παιρνει κανενας . ειναι αμαξι ειδικου κοινου . θελει να το παρει μαστορασ με μερακη . αλανιαρης και μερακλης . αλλα εχει παει και 4 νυφες στην εκκλησια . 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kalmik είπε

Δηλ. ο εν λόγω προσπαθεί να μας πείσει πόσο κακό θα είναι να υπάρξει η κανονική και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές νόρμες και διαδικασίες διακίνηση μεταχειρισμένων οχημάτων όπως ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες μέλη Ευρωπαικής Ένωσης. Δηλ. πόσο ηλίθιες και περιβαλλοντικά αναίσθητες είναι οι κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των άλλων χωρών μελών και πόσο  φροντίζει για το καλό μας η πολυχρονεμένη κυβέρνησή μας. 

εγω κι εσυ θα το πληρωσουμε το προστιμο δεν του νοιαζει

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kalmik είπε

Διαβάστε τώρα και το παπαγαλάκι με τον περισπούδαστο τίτλο 

Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; 

Αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει τη χώρα μας τότε η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 5ετίας και των καινούριων απειλούνται με κατάρρευση.

Ριζικά μπορεί να αλλάξει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σε περίπτωση που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δεν δεχθεί τις αιτιολογίες της ελληνικής κυβέρνησης σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, την επιβολή του Περιβαλλοντικού Τέλους όπως επίσης και την απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 ή και παλαιότερες.

Πιο συγκεκριμένα αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει την Ελλάδα τότε στη χώρα μας θα επιβληθεί ένα υπέρογκο πρόστιμο το οποίο θα διατηρείται μέχρι να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησηςκαταργηθεί το Περιβαλλοντικό Τέλος και βέβαια αρθεί η απαγόρευση εισαγωγής παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

.....Το αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η Ελλάδα να κινδυνεύει να μετατραπεί και πάλι σε χωματερή της Ευρώπης καθώς ότι σαβούρα πωλείται σε άλλα κράτη μέλη θα καταλήγουν στη χώρα μας.

 
Δείτε ολόκληρο το άρθρο στο σύνδεσμο εδώ  https://www.carandmotor.gr/nea/i-ellada-kindyneyei-na-ginei-i-homateri-palaion-ih 
 
Δηλ. ο εν λόγω προσπαθεί να μας πείσει πόσο κακό θα είναι να υπάρξει η κανονική και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές νόρμες και διαδικασίες διακίνηση μεταχειρισμένων οχημάτων όπως ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες μέλη Ευρωπαικής Ένωσης. Δηλ. πόσο ηλίθιες και περιβαλλοντικά αναίσθητες είναι οι κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των άλλων χωρών μελών και πόσο  φροντίζει για το καλό μας η πολυχρονεμένη κυβέρνησή μας. 

αυτο το site ειναι πιο χαζό  και απο το  Σαρηαμπαλίδη.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αυτο το site ειναι πιο χαζό  και απο το  Σαρηαμπαλίδη.

Το Euro 3 σταμάτησε στο τέλος του 2004. Δηλαδή αν καταργηθεί η νομοθεσία θα τρέξουν οι έμποροι να αγοράσουν αμάξια 20ετίας+ από την Ευρώπη για να τα πουλήσουν στην Ελλάδα; Τι κέρδος θα έχουν από αυτό;

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αυτο το site ειναι πιο χαζό  και απο το  Σαρηαμπαλίδη.

Ανήκει στον ίδιο όμιλο με την  iefimerida.gr γνωστή για τα φιλοκυβερνητικά της "αισθήματα"

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, kalmik είπε

Διαβάστε τώρα και το παπαγαλάκι με τον περισπούδαστο τίτλο 

Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; 

Αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει τη χώρα μας τότε η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 5ετίας και των καινούριων απειλούνται με κατάρρευση.

Ριζικά μπορεί να αλλάξει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σε περίπτωση που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δεν δεχθεί τις αιτιολογίες της ελληνικής κυβέρνησης σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, την επιβολή του Περιβαλλοντικού Τέλους όπως επίσης και την απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 ή και παλαιότερες.

Πιο συγκεκριμένα αν το Ευρωδικαστήριο καταδικάσει την Ελλάδα τότε στη χώρα μας θα επιβληθεί ένα υπέρογκο πρόστιμο το οποίο θα διατηρείται μέχρι να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησηςκαταργηθεί το Περιβαλλοντικό Τέλος και βέβαια αρθεί η απαγόρευση εισαγωγής παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

.....Το αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η Ελλάδα να κινδυνεύει να μετατραπεί και πάλι σε χωματερή της Ευρώπης καθώς ότι σαβούρα πωλείται σε άλλα κράτη μέλη θα καταλήγουν στη χώρα μας.

 
Δείτε ολόκληρο το άρθρο στο σύνδεσμο εδώ  https://www.carandmotor.gr/nea/i-ellada-kindyneyei-na-ginei-i-homateri-palaion-ih 
 
Δηλ. ο εν λόγω προσπαθεί να μας πείσει πόσο κακό θα είναι να υπάρξει η κανονική και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές νόρμες και διαδικασίες διακίνηση μεταχειρισμένων οχημάτων όπως ισχύει σε όλες τις άλλες χώρες μέλη Ευρωπαικής Ένωσης. Δηλ. πόσο ηλίθιες και περιβαλλοντικά αναίσθητες είναι οι κυβερνήσεις ΟΛΩΝ των άλλων χωρών μελών και πόσο  φροντίζει για το καλό μας η πολυχρονεμένη κυβέρνησή μας. 

Οι άνθρωποι είναι απλά ηλίθιοι και εγκάθετοι. Προσπαθούν να μας πούν πως στην χώρα με μ.ο ηλικίας τα 17.3 χρόνια θα τρέξει ο Ελληνας να αγοράσει σαπάκια 20ετίας απο Ε.Ε αντί να πάρει ενα 7ετίας με 5.000€. Εντομεταξυ ακόμα και Κροατία-Ρουμανία έχουν νεότερο στόλο, άντε συντομα θα μας περάσουν και ΟΛΑ τα βαλκάνια.

https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/
image.jpeg.a885e0c7d62a7e50ba5de280cd7f4e09.jpeg

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, lary7 είπε

Οι άνθρωποι είναι απλά ηλίθιοι και εγκάθετοι. Προσπαθούν να μας πούν πως στην χώρα με μ.ο ηλικίας τα 17.3 χρόνια θα τρέξει ο Ελληνας να αγοράσει σαπάκια 20ετίας απο Ε.Ε αντί να πάρει ενα 7ετίας με 5.000€. Εντομεταξυ ακόμα και Κροατία-Ρουμανία έχουν νεότερο στόλο, άντε συντομα θα μας περάσουν και ΟΛΑ τα βαλκάνια.

https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/
...

Δεν ξέρω για τα Βαλκάνια, αλλά από τα νούμερα της ACEA για τις χώρες που έχει νούμερα, η Ελλάδα είναι νούμερο 1 στα πιο παλιά αμάξια με μ.ο. 17,5 χρόνια , με το 80 % των αμαξιών να είναι από το 2013 και πιο παλιά.

Δημοσ.

Αναφέρομαι στα λοιπά βαλκάνια σαν περιοχές χαμηλότερου εισοδήματος απο εμάς που όμως έχουν λιγότερη φορολογία απο ότι εμείς και αποτελούμε μεγάλες αγορές μεταχειρισμένων.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ξερεις που ειναι η διαφορα στις αποψεις μας, εσεις λετε οτι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες παλαιων οχηματων δεν ειναι σαν και εμενα και εγω τους υπερασπιζομαι και λεω οτι ειναι σαν και εμενα

Ο φοιτητής με στάρλετ του 2001

Η φοιτήτρια με τσικουετσεντο 1998 

Ο βιοπαλεστης με το γκολφ του 2004 

Κτλ.

Λες ότι όσοι διαλέγουν παλαιά αυτοκίνητα το κάνουν λόγο αγάπης (που φυσικά και υπάρχει) και όχι λόγο οικονομικής δυσκολίας. 

Το μεγαλύτερο ποσοστό αγοράζει αυτοκινητο για να πάει από το Α στο Β. 

Αυτά τα άτομα πέρα από το βασικό σέρβις (που πολλές φορές δεν θα γίνει λόγο οικονομικής δυσκολίας ή απλά δεν τους ενδιαφέρει) δεν ασχολούνται με κάτι άλλο και ούτε και θέλουν να χαλάνε τόσα χρήματα σε κάτι την σειράς και δε παλιό. 

Είσαι λάθος στο να πιστεύεις οτι οι κόσμος έχει έμφυτη την σωστή συντήρηση των μηχανημάτων. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...