Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Οταν εγω σε αλλο topic ειχα γραψει οτι υπαρχει διαχωρισμος pre-covid και post-covid με κοροιδευαν.

Απλως οι εταιριες ειδαν οτι θα αγορασουμε και αμαξια με πολυ χαμηλη ποιοτητα και ειπαν γιατι να την επαναφερουμε στα αρχικα επιπεδα...

Οτιδηποτε post covid ακομα και στο ιδιο μοντελο ειναι σκουπιδι και με μηδενικη μειωση στην τιμη...

κοιτα που σιγα σιγα ερχεστε στα λογια μου, ενα αμαξι του 2006 δεν εχει τιποτε να ζηλεψει απο ενα αμαξι του 2026 εκτος απο οτι ειναι λιγοτερα κυβικα με περισσοτερα αλογα (γκουχ γκουχ υψηλοτερη ειδκη ισχυς = υψηλοτερη αναξιοπιστια).

το 2005 ο καταναλωτης περιμενε πως οταν θα βαλει δερματινο σαλονι θα παρει πραγματικο δερμα 2mm παχους με ραφες απο ανθρωπο και αισθηση βελουδου, οχι φτηνιαρικη δερματινη 0.5 σαν τσιχαροχαρτο

ναι και τοτε το bafia το αγορασες με 12k τωρα με 20k και ποιοτικα ειναι υποδιεστερο.

Τωρα εχουμε αισθηση της ποιοτητας και οχι πραγματικη ποιοτητα μαγκες μου. Πραγματικη ποιοτητα θα βρεις πανω απο 60.000 ενω μεχρι το 2010 ηταν πληρως εφικτο να την βρεις στα 40.000. Αλλα ναι λενε λενε λενε οτι κανουμε προοδο

Πραγματικά δεν έχετε καμία σχέση με τον τομέα του αυτοκίνητου πάρα μόνο να ασχολείστε με obsolete technology όπως λένε και οι φίλοι μας οι αγγλοσάξονες! Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει τέτοια αγορά, όπως και στα κινητά με κουμπιά……εντάξει no problem, την εποχή που βγήκαν τα συγκεκριμένα οχήματα, τα οδηγήσαμε πολλά από αυτά, δόξα το θεό λόγο εργασίας και θέσης πέρασαν από τα χέρια μας πολλά leasing οχήματα, και τα είδαμε όλα η σχεδόν όλα!  όπως βολεύετε ο κάθε ένας, άσε εμάς να οδηγούμε  αυτοκίνητα αυτόματα με ολη την τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας και εσείς με τον «μαντρακα» κολοσυντηρημενο με πιστοποιήσεις, μαντρακας δε! Βέβαια στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας νομίζετε ότι θα τα πουλήσετε σε μερικά χρόνια με υπεραξία….εντάξει!

  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Timour21 είπε

Θα χτυπήσω λοιπόν ένα τέτοιο (όχι το ίδιο γιατί μάλλον θα έχει πουληθεί μέχρι τότε) και θα του μείνει προίκα μοτέρ και φανοποιία.

εμπ1

17 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

πουλήσετε σε μερικά χρόνια με υπεραξία….εντάξει

Εχουν ταξινομηθεί στην ελληνικη επικράτεια λιγοτερα απο 300 αμαξια, 1 απο αυτα ειναι το δικο μου. Αραξε λοιπον, οσο για το παλαιοτερο (26ετων) εχουν παραχθει μολις 4000 κομματια αυτης της εκδοσης. Δεν νομιζω υπαρχει χωρος αμφισβήτησης 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

εμπ1

Εχουν ταξινομηθεί στην ελληνικη επικράτεια λιγοτερα απο 300 αμαξια, 1 απο αυτα ειναι το δικο μου. Αραξε λοιπον, οσο για το παλαιοτερο (26ετων) εχουν παραχθει μολις 4000 κομματια αυτης της εκδοσης. Δεν νομιζω υπαρχει χωρος αμφισβήτησης 

Τι αμαξι ειναι?

  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Τι αμαξι ειναι

Για ευνοητους λογους δε τα αποκαλυπτω, καποια ατομα γνωριζουν. Ειναι τοσο σπανιο που σε μια μικρη πολη σαν αυτη που ζω εχεις πιθανοτητα 1/3 και 1/1 αν τα πετυχεις να βρεις εμενα...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, lector είπε

Ναι, ειναι συνεπεια καποιας ενεργειας του χρηστη, οχι αυθαιρετη αποφαση.

Μαλιστα κανει το αντιθετο απο αυτο που του λεει ο χρηστης. Καποιος θα την ελεγε και τελειως αυθαιρετη αποφαση(κοντρα στην εντολη του χρηστη), αλλα σωζει ζωες.

Επιπλεον, το traction control κανει κατι παρομοιο: κοβει το γκαζι ενω ο ιδιος ο χρηστης δινει την αντιθετη εντολη: να ειναι φουλ το γκαζι.
Τελος, το ESP κανει κατι αλλο οταν το πχ το αυτοκινητο υποστρεφει: παταει το φρενο ΜΟΝΟ στον εσωτερικο πισω τροχο, ωστε να μπορεσει να στριψει το αυτοκινητο. Αυτο δεν μπορει να το κανει ο χρηστης και μαλιστα δεν εδωσε καμια τετοια εντολη ο χρηστης. Την αποφαση την πηρε αυτονομα/αυθαιρετα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου που ειδε το αυτοκινητο να υποστρεφει.

 

Στις 14/5/2025 στις 12:26 ΠΜ, lector είπε

Ειναι λιγο τρομακτικο να λειτουργει ετσι αυθαιρετα ενα αμαξι.

Ποιος μου εγγυαται οτι αν φρεναρει μονο του, δε θα γκαζωσει και μονο του, γιατι ετσι;

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Επιπλεον, το traction control κανει κατι παρομοιο: κοβει το γκαζι ενω ο ιδιος ο χρηστης δινει την αντιθετη εντολη: να ειναι φουλ το γκαζι.
Τελος, το ESP κανει κατι αλλο οταν το πχ το αυτοκινητο υποστρεφει: παταει το φρενο ΜΟΝΟ στον εσωτερικο πισω τροχο, ωστε να μπορεσει να στριψει το αυτοκινητο. Αυτο δεν μπορει να το κανει ο χρηστης και μαλιστα δεν εδωσε καμια τετοια εντολη ο χρηστης. Την αποφαση την πηρε αυτονομα/αυθαιρετα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου που ειδε το αυτοκινητο να υποστρεφει.

Εχεις οδηγησει καλα βαθμονομημενο συστημα ευσταθειας ή μιλας γενικα?

Ολα τα καλα συστηματα ευσταθειας ειναι sporting devices, η δουλεια τους ειναι να συνεργαζονται με τον οδηγο.

Αν πχ μπεις με πολλα και παιξει λιγο η ουρα το ESP που ειναι φτιαγμενο για οδηγηση θα δει πως αντιδρας. Αν κανεις αυτο που πρεπει ουτε που θα εμπλακει, θα εμπλακει ΜΟΝΟ οταν πιστευει οτι το εχεις χασει ή προκειται να το χασεις στα επομενα ms. Ομοιως και το traction control θα σου φρεναρει τον ενα τροχο οταν πατινάρει αυτος ο ενας, αμα ο οδηγος ειναι ζιμπαμπουινος και συνεχιζει να παντοφλιαζει το δεξι πενταλ και χασουν την προσφυση αμφοτεροι τροχοι. ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΓΚΑΖΙ. 

Ομοιως και το ABS αν πεσεις στο φρενο σαν να ειναι διακοπτης θα μπει. 

Δεν ξερω τι συμβαινει αλλα το vibe που λαμβανω εδω ειναι πως δεν υπαρχουν οδηγοι, υπαρχουν μονο χειριστες. Ο καλος οδηγος "τρεχει" με το esp ενεργοποιημενο, χωρις το esp να επεμβαίνει 

  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Δεν ξερω τι συμβαινει αλλα το vibe που λαμβανω εδω ειναι πως δεν υπαρχουν οδηγοι, υπαρχουν μονο χειριστες. Ο καλος οδηγος "τρεχει" με το esp ενεργοποιημενο, χωρις το esp να επεμβαίνει 

Συμφωνώ και διαφωνώ ταυτόχρονα, εν μέρει και στα 2, ενώ esp δεν μου έχει παρέμβει ακόμα (μου ανάβει λαμπάκι όταν επέμβει) και ενώ το ABS ζήτημα είναι να μου έχει ενεργοποιηθεί 10 φορές σύνολο, όλες τις φορές που επενέβη, με έσωσε!

Και ναι μέν δεν είμαι και ο σουμάχερ, αλλά δεν είμαι και ο πλέον άμπαλος οδηγός, ειδικά για τους χειριστές που λές, και οι 3 αυτές τεχνολογίες (ABS, ESP, TC) θεωρώ ότι είναι απίστευτα χρήσιμες.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Timour21 είπε

ABS ζήτημα είναι να μου έχει ενεργοποιηθεί 10 φορές σύνολο, όλες τις φορές που επενέβη, με έσωσε!

Νομιζω σε εσωσε το EBD και οχι το abs, σε εσωσε η ηλεκτρονικη κατανομη πεδησης, αμαξι με μονο abs χωρις ebd φρεναρει χειροτερα, εκτος και αν το συνδιασες με μανουβρα αποφυγης που τοτε ναι εχεις δικιο το abs σε σωνει οντως, αν και το ενστικτο το δικο μου θα ηταν να μειωσω πιεση για να μανουβραρω το αμαξι

3 λεπτά πριν, Timour21 είπε

ABS, ESP, TC) θεωρώ ότι είναι απίστευτα χρήσιμες

ειναι αρκει να μην επαφίεσαι πανω τους για να "οδηγησεις γρηγορα", να σε βοηθουν τοσο οσο οταν χρειαζεται

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δεν ξερω τι συμβαινει αλλα το vibe που λαμβανω εδω ειναι πως δεν υπαρχουν οδηγοι, υπαρχουν μονο χειριστες. Ο καλος οδηγος "τρεχει" με το esp ενεργοποιημενο, χωρις το esp να επεμβαίνει 

Ο Μητσος απο τα Πετραλωνα οχι μονο εχει αυτοκινητο 25ετιας, αλλα εχει και απαραμιλλες οδηγικες ικανοτητες.

Επαναλαμβανω: μιλαμε για τον μεσο οδηγο, οχι για τον Μητσο απο τα Πετραλωνα.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Ο Μητσος απο τα Πετραλωνα οχι μονο εχει αυτοκινητο 25ετιας, αλλα εχει και απαραμιλλες οδηγικες ικανοτητες

Ναι ο Μητσος ισως να εχει υψηλες οδηγητικες ικανοτητες ποτε δεν ξερεις. Επισης ο Μητσος απο τα Κοτροναλωνα, ισως να οδηγει στο 99% του χρονου του στο 10% των οδηγητικων δεξιοτητων του ωστε να ειναι παντα (οσο περισσοτερο) ασφαλης ο ιδιος και οι λοιποι χρηστες του οδοστρωματος

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ναι ο Μητσος ισως να εχει υψηλες οδηγητικες ικανοτητες ποτε δεν ξερεις. Επισης ο Μητσος απο τα Κοτροναλωνα, ισως να οδηγει στο 99% του χρονου του στο 10% των οδηγητικων δεξιοτητων του ωστε να ειναι παντα (οσο περισσοτερο) ασφαλης ο ιδιος και οι λοιποι χρηστες του οδοστρωματος

Και μπραβο του. Αλλα δεν μιλαμε για τον Μητσο απο τα Πετραλωνα, αλλα για τον μεσο οδηγο.

Οποτε αν ο Μητσος απο τα Πετραλωνα θελει να ευλογησει τα γενια του, μπραβο του, αλλα μαλλον δεν ειναι στο σωστο μερος.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 αμαξι με μονο abs χωρις ebd φρεναρει χειροτερα, εκτος και αν το συνδιασες με μανουβρα αποφυγης που τοτε ναι εχεις δικιο το abs σε σωνει οντως, αν και το ενστικτο το δικο μου θα ηταν να μειωσω πιεση για να μανουβραρω το αμαξι

 

Δεν θυμάμαι τι είχα κάνει σε όλες τις περιπτώσεις, τελευταία φορά τον χειμώνα που ενεργοποιήθηκε το abs, ήμουν με πάρα πολύ λίγα χλμ (20? μπορεί να λέω και πολλά), είχα 100% την προσοχή μου στον δρόμο, και απλά πάτησα απαλά φρένο σε δρόμο γυαλί που είχαν χυθεί λάδια επάνω του - τα οποία δεν είχα αντιληφθεί γιατί όύτως ή άλλως έβρεχε , όταν φρέναρε τελικά, είχα περάσει και 10 πόντους το φανάρι με το κόκκινο. Χωρίς το abs/ebd θα είχα σταματήσει 1 μέτρο μετά στην μέση του δρόμου.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Charismo είπε

Ο Μήτσος από τα Πετράλωνα ποιος είναι ρε παιδιά;

Ένας made up μηχανικός, ο οποίος γαμεί και δέρνει.

  • Haha 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Charismo είπε

Ο Μήτσος από τα Πετράλωνα

o 11 χαρακτηρας της σειρας που τωρα εχει διαμερισμα εκει

2 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Δεν θυμάμαι τι είχα κάνει σε όλες τις περιπτώσεις, τελευταία φορά τον χειμώνα που ενεργοποιήθηκε το abs, ήμουν με πάρα πολύ λίγα χλμ (20? μπορεί να λέω και πολλά), είχα 100% την προσοχή μου στον δρόμο, και απλά πάτησα απαλά φρένο σε δρόμο γυαλί που είχαν χυθεί λάδια επάνω του - τα οποία δεν είχα αντιληφθεί γιατί όύτως ή άλλως έβρεχε , όταν φρέναρε τελικά, είχα περάσει και 10 πόντους το φανάρι με το κόκκινο. Χωρίς το abs/ebd θα είχα σταματήσει 1 μέτρο μετά στην μέση του δρόμου.

Ισχυει σε χαμηλα μ και ισως διαφορετικα μ ανα τροχο (EBD) βοηθαει

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...