kalmik Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) Επί της ουσίας το πρόβλημα είναι το εξής: δεν μπορεί ο Έλληνας να είναι ευρωπαίος μέλος ΕΕ με δύο μέτρα και σταθμά. Να συμμορφώνεται με υποχρεώσεις, με ρήτρα υπερβολικού χρέους, με οδηγίες, με ενσωμάτωση ενωσιακής νομοθεσίας κλπ. και ταυτόχρονα αν κάπου τύχει να "ευνοείται" όπως στην αγορά μτχ. οχήματος να του ρίχνει το ελληνικό κράτος παράνομες (κατά το ευρωπαϊκό δίκαιο) επιβαρύνσεις. Αυτό φαίνεται με τον πιο κατανοητό τρόπο, όταν ένας έλληνας μετακομίσει π.χ. Γερμανία ή Ολλανδία για δουλειά και πάρει μαζί το (ελληνικό) αυτοκίνητό του. Σύμφωνα με την Ευρωπαική νομοθεσία, στο εξάμηνο θα υποχρεωθεί να αλλάξει πινακίδες. Όμως δεν θα πληρώσει τότε ούτε ταξινόμηση ούτε περιβαλλοντικά τέλη ούτε ...εκτελωνιστή (πως άλλωστε αφού υποτίθεται ότι δεν υπάρχουν τελωνειακά σύνορα ανάμεσα σε χώρες - μέλη) παρά μόνο κάποια ελάχιστα τυπικά έξοδα. Ο νοών νοείτω... Μια ακόμη παράνοια που δείχνει την ξεφτίλα του ελληνικού κράτους. Επεξ/σία 14 Μαϊου από kalmik 5 2
hyperlost Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 2 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: χαχα ρε φιλε ειναι ολα αλλαγμενα απο μπρος μεχρι πισω με COHLINE 2192 και στο μηχανοστασιο με COHLINE 2240, ολα τα ελαστομερη σωληνακια φρενων με καινουργια TRW (oem) Φρεσκαρισμενη μιζα απο εμενα, φρεσκαρισμενη αντλια βενζινης με γνησιο μοτερ, ανλτια λαδιου μετρημενη σαν καινουργια, καδενα καινουργια γνησια φρεσκαρισμενο δυναμο γνησιο magneton απο εμενα. Το πλαισιο μου ειναι πιο καθαρο απο οταν βγηκε, πλημμενο και περασμενο με dinitrol, σε προκαλω να βρεις ενα 1mm^2 διαβρωσης με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους Καταλαβαίνεις ότι ανήκεις στο 0.5% αυτών που διατηρούν γερασμένα οχήματα? Καταλαβαίνεις οτι δεν θα μπουν πολλοί στον κόπο να κάνουν τις αλλαγές και τις εργασίες που κάνεις εσυ? προφανώς κράτα το αμάξι σου που επειδή το προσέχεις ΔΕΝ θα σου βγάλει σοβαρά προβλήματα -Στατιστικά σίγουρα θα σου βγάλει μέταλο και πλαστικό είναι- στον ελληνικό δρόμο με τις λακούβες κινείται και τις κακοτεχνέιες. Επειδή για το υπόλοιπο 99,5% που δεν ειναι σαν εσένα οσοι έχουν αμάξια 25ετίας ανήκουν: - σε αυτούς που δεν μπορούν να πετάξουν λεφτά να πάρουν ένα όχημα γιατί τα βγάζουν πέρα με τους μισθους ελλάδας και η αλλαγή του αυτοκινήτου είναι το τελευταίο που τους απασχολεί - στους ηλικιωμένους ανω των 65 που αντιπροσωπεύουν το 60% του κράτους. Ειδικά η κατηγορία ανω των 80 που βγαίνει με τα αμάξια 25ετίας ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει αμάξι γιατί δεν καταλαβαίνουν το χειροφρενο που εγινε κουμπακι, ουτε γιατι παταει φρένο μονο του στην ανηφορα, ουτε γιατι δεν τους αφήνει να αλλάξουν λωρίδα χωρίς φλας κλπ 4
Giorgos241 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 1 hour ago, paylidis said: Σίγουρα προς τον πεζό. Σε μεγάλο ποσοστό κ στους επιβάτες. Το νέο όχημα δεν ξέρω αν είναι πιο ασφαλές για τον πεζό, ιδίως αν δεις και τις τεχνολογίες πως (δεν) λειτουργούν για να αποτρέψουν ατυχήματα. Και στην ορατότητα. Δεν κατηγορώ τους οδηγούς /καταναλωτές (εντελώς) για τα νέα σχέδια των οχημάτων αλλά δεν είναι λογικό πλέον να βλέπεις μεσαίο αμάξι και να είναι στο μέγεθος Sedan από το 2000 2 minutes ago, hyperlost said: Καταλαβαίνεις ότι ανήκεις στο 0.5% αυτών που διατηρούν γερασμένα οχήματα? Καθώς και εγώ ειμαι στην κατηγορία ιδιοκτητών, περισσότερο γιατί ότι καινούργιο έχω οδηγήσει δεν με εμπνέει, μπορώ να πω ότι ένα παλιό όχημα ναι σίγουρα θα βγάλει κάτι, πιθανώς να μην είναι τόσο οικονομικό όσο ένα καινούργιο αλλά θεωρώ ότι η υπερβολική αυτοπεποίθηση που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες σε άπειρους (και γαϊδάρους) οδηγούς θεωρώ ότι έχει παραγίνει. Τα μεταχειρισμένα που αναφέρει και το νήμα, παραμένουν ακριβά για αυτό που είναι. 4 minutes ago, hyperlost said: στους ηλικιωμένους ανω των 65 που αντιπροσωπεύουν το 60% του κράτους Σε αυτό μάλλον πρέπει να υπάρξει επανέλεγχος και προφανώς αφαίρεση του διπλώματος αφού πρώτα φτιάξουμε και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βέβαια εδώ που βρισκόμαστε σαν χώρα, αμφιβάλω αν θα γίνει ποτέ αστυνόμευση ή αναβάθμιση και σωστή χρήση / συντήρηση τέτοιων υποδομών. 2
Dinos1973 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 40 minutes ago, haHa said: Το διαβασαμε κι αυτο... Ο Μητσος απο τα Πετραλωνα θεωρει οτι ο μεσος οδηγος μπορει σε κατασταση πανικου να φρεναρει καλυτερα χωρις ABS. Δεν ειναι τυχαιο οτι ο Μητσος λογικα θα εχει αυτοκινητο 25+ετιας. μα εχει αυτοκινητο 25ετας οπως γραφει, αλλα εχει αλλαξει τα σωληνακια με καινουργια ποιο ανθεκτικα, μην παθει κα καμια νηλα στον δρομο. 7
JailbrokenDiesel Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα. ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα? Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του. ηρεμησε καπετανιο, οι περισσοτεροι κολλημενοι ειμαστε σε κηφησιας, συγγρου, βουλιαγμενης και παραλιακη, αυτο κ αν ειναι ευλογια 1 1
Timour21 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, hyperlost είπε Φιλε μου δεν είναι έτσι γιατί το αυτοκίνητο έχει ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ χρόνο ζωής απο τα άλλα που το συγκρίνεις αμεσα. Συγκρίνεις κάτι που βγαίνει μαζικά για τον μέσο καταναλωτή και μπορείς να αγοράσεις με κάτι που δεν μπορεί να αγοράσει τελικός καταναλωτής αλλά εταιρεία. Διαφέρει σε ΚΟΣΤΟΣ, πολυπλοκότητα, συντήρηση. Εκτός αν μου πεις ΠΟΥ μπορώ να αγορασω ενα Airbus A320 όχι μεγαλύτερο και να μου πεις και ΠΟΥ να το παω για σερβις. Ευρωπαικά αυτοκίνητα του 2000 στο εργοστάσιο ΠΡΙΝ ξεκινήσει η παραγωγή, έβλεπαν το επόμενο σχέδιο πως θα βγει στην ίδια παραγωγική διαδικασία ΧΩΡΙΣ αλλαγές, χωρίς πρόσθετο κόστος αλλά αντιθέτως με μείωση κόστους. Δηλαδή πριν παραχθεί μαζικά το μοντέλο Α έκδοση ΜΚ4 γινόταν προσομοίωση ή έλεγχος παραγωγής για το μοντελο Α έκδοση ΜΚ5, ουτε καν facelift. Το αεροπλάνο και το καράβι είναι άλλο ΠΡΟΙΟΝ με άλλο προσδόκιμο χρόνο ζωής, άλλα νουμερα πωλήσεων, άλλη πολυπλοκότητα και άλλο ΚΟΣΤΟΣ. Μπορεί εσυ να πιστευεις ότι η airbus πρόκειται να πουλήσει 1.000.0000 τεμάχια 320 σαν να ήταν τα νεα opel corsa ή yaris. Και τέλος ιμάντας αν σπάσει είναι ανάλογα με το όχημα. Σε corola μου έχει σπάσει ιμαντας , εχασα τα υδραυλικά στο ταξίδι και ανοιξε χριστουγεννα ολο το ταμπλό. Αν γίνει σε ΝΕΟ οδηγό που ΔΕΝ εχει οδηγήσει τιμόνι χωρίς υδραυλικά. μπορεί να του φύγει στην στροφή και να πάει ευθεία γιατί δεν ξέρει πόση δύναμη χρειάζεται να στρίψει χωρις υδραυλικά. Αν σπάσει όμως ιμαντας χρονισμού θα πάρεις όλο τον κινητήρα στον χέρι, τις βαλβίδες θα διαλύσει. θα κάνει μπαμ και τέρμα. οδική για συνεργείο. Ο περιορισμένος χρόνος ζωής από που προκύπτει, μπορείς να κάνεις quote κάποιον κατασκευαστή? Ότι ένα πλοίο - ένα αεροπλάνο και ένα αυτοκίνητο, έχουν διαφορετικά κόστη χαίρομαι που το επισημαίνεις, είχα την αίσθηση ότι και τα 3 είχαν την ίδια τιμή. Επίσης όσο ανεβαίνει η πολυπλοκότητα ανεβαίνουν και τα "points of failure". Tόσο τα αεροσκάφη λοιπόν, όσο και πλοία, μπορούν και φτάνουν τα χρόνια που φτάνουν, όταν η συντήρηση και τα service τους, γίνονται στους χρόνους που θέλει ο κατασκευαστής. Αν μια εταιρεία Α, κάνει τα service στα airbus της , στους προβλεπόμενους χρόνους, και μία Β εταιρεία, τα κάνει όποτε το θελήσει, περισσότερο θα εμπιστευτώ ένα 20ετίας αεροσκάφος της Α εταιρείας παρά το 2 ετών της Β εταιρείας. Την τρικυμία που με ρωτάς αν μπορείς να αγοράσεις airbus και που να το πας για service , την προσπερνάω. Σε μια πολύ πιο προηγμένη χώρα από την δική μας, με μακράν μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα όπως οι Ην. Πολιτείες, ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων είναι τα 16+ χρόνια https://autorecyclingworld.com/what-is-the-lifespan-of-a-vehicle-in-the-usa/ Κάποιοι "κουβαρντάδες" εδώ, θέλουν εμείς να τα πρεσάρουμε στην 15ετία. Και για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν αυτοκίνητα που θα έπρεπε να ανακυκλωθούν, ανεξαρτήτως ηλικίας. Το ξαναλέω για να το καταλάβει και ο πλέον άσχετος. Ένα αμάξι 15ετίας θα είναι χρόνια μπροστά σε ασφάλεια, αν αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα (και γενικότερα όλο το σύστημα πέδησης, ψαλίδια ακρόμπαρα, ρουλεμάν σέα μέα) από ένα 2ετίας που έχει φάει τα τακάκια και φρενάρει με τα μέταλλα όπως είπε κάποιος πιο πάνω. Τρανό παράδειγμα ατύχημα που έγινε στην εθνική οδό πριν κάποια χρόνια με ένα σχετικά καινούριο R8 (edit: διορθώνω, Porsche ήταν το αμάξι - R8 ήταν άλλο που ακολουθούσε), το οποίο όμως είχε ακατάλληλα/φθαρμένα λάστιχα. Το να χαλάσει ο κομπρέσορας του aircondition, να σπάσει ο ημάντας χρονισμού (ή να πηδήξει δόντι η καδένα) ή να τρυπίσει το δοχείο του νερού του υαλοκαθαριστήρα, θα βάλεις αλάρμ, θα κάνεις στην άκρη και θα πάρεις την οδική. Δεν θα πεθάνεις λοιπόν. Αστοχία υλικού μπορεί να υπάρξει και σε ανταλλακτικό που μόλις μπήκε στο αμάξι (είτε ημάντας, είτε τρόμπα, είτε λάμπα), έχω δεί σε 3ων ετών 208 να κόβει ημάντα στα 30Κ ενώ θεωρητικά έπρεπε να βγάλει 60Κ, προβλέπεται και συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αν εγώ λοιπόν πάρω καινούριο αμάξι και πώ ημάντα θα αλλάξω στα 100Κ και εσύ έχεις μεταχειρισμένο που το αλλάζεις στα 50Κ, περισσότερες πιθανότητες δίνω να σπάσει σε εμένα πρώτα (που έχω καινούριο) από εσένα που το έχεις μεταχειρισμένο (που και πάλι δεν είναι απόλυτο - όπως είπα αστοχία μπορεί να υπάρξει από το 1ο μέτρο που θα κάνει ένα ανταλλακτικό). Επεξ/σία 14 Μαϊου από Timour21 5
giwfys Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου On 13/05/2025 at 11:14, 11osmikrosmhtsos said: Γηρασμένος ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ επικίνδυνος, ξεχωρίστε τα επιτέλους. Αυτό είναι καραμέλα που μας πουλάνε για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους. Έχω αυτοκίνητο 26 ετών που είναι λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο, έχει μόλις 150.000 km και τα πάντα είναι καινούργια, αλλαγμένα με OE ή OEM. Το κρατάω από άποψη, όπως από άποψη είναι FIVA YOUNGTIMER, όπως από άποψη το οδηγώ καλοκαιρινό Σάββατο απόγευμα γιατί γουστάρω την αίσθηση που έχει ένα πλήρως μηχανικό πράγμα. Έχω ξοδέψει τουλάχιστον 1.5 φορές την αξία του σε αναπαλαίωση που συνεχίζεται σε ετήσια βάση. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ; Με αυτό που λες προσβάλλεις ιδιοκτήτες σαν και εμένα ΑΜΕΣΑ και δεν είμαι μόνο εγώ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ Εσυ μια χαρα το συντηρεις. Το 95% οχι ομως. Για να μην πω το 99%. 1
tutuyo Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) Τα χω τα 50χιλιαρικα αλλά δεν μαρεσει τίποτα και για αυτό κάθομαι στην παλιατζουρα Ένα μάστρο Τζεπέτο τι τον έχεις;😄 Επεξ/σία 14 Μαϊου από tutuyo 8
Dinos1973 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 3 minutes ago, giwfys said: Εσυ μια χαρα το συντηρεις. Το 95% οχι ομως. Για να μην πω το 99%. και εσυ τον πιστεψες.......
kalmik Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) Ας μην εκφυλιστεί το νήμα σε διάλογο επί μόνο ενός θέματος. Είναι βέβαιο ότι ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο έστω ακι εικοσαετίας είναι αρκετά ασφαλές, αν και δυστυχώς η υπευθυνότητα στη συντήρηση επαφίεται στον ...πατριωτισμό των Ελλήνων και όχι στη σωστή λειτουργία των ΚΤΕΟ, ως θα όφειλε. Περισσότερο από το μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων, ρόλο για την ασφάλεια παίζει το επίπεδο της συντήρησης. Λοιπόν στην Ελλάδα της κρίσης ούτε σωστή συντήρηση γίνεται ελλείψει χρημάτων σε μεγάλο βαθμό ούτε δυνατότητα αγοράς (από ιδιώτες) καινούργιων αυτοκινήτων υπάρχει (το 60% των αγορών καινούργιων είναι εταιρικά και βρισκόμαστε κάτω από το μισό -αθροιστικά- του προ κρίσης επιπέδου της αγορά). Επεξ/σία 14 Μαϊου από kalmik 1
Sorath Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 6 σελίδες ξεσκίστικε το θέμα. Πάμε παρακάτω..... Μιας και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι αλλάζουν συχνότερα αμάξια, δεν θα μας χάλαγε να ερχόντουσαν "φθηνά" μεταχειρισμένα απο έξω 5-7ετίας. Ακόμα κι έτσι, ο Μ.Ο ηλικίας του στόλου, θα έπεφτε δραματικά. 2
NT1G Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 8 λεπτά πριν, Sorath είπε 6 σελίδες ξεσκίστικε το θέμα. Πάμε παρακάτω..... Μιας και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι αλλάζουν συχνότερα αμάξια, δεν θα μας χάλαγε να ερχόντουσαν "φθηνά" μεταχειρισμένα απο έξω 5-7ετίας. Ακόμα κι έτσι, ο Μ.Ο ηλικίας του στόλου, θα έπεφτε δραματικά. Τα μτχ 5-7ετιας που λες απορροφούνται από την αγορά της ίδιας χώρας. Δεν περιμένουν να τα στείλουν στα Βαλκάνια.
tutuyo Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 11 minutes ago, Sorath said: 6 σελίδες ξεσκίστικε το θέμα. Πάμε παρακάτω..... Μιας και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι αλλάζουν συχνότερα αμάξια, δεν θα μας χάλαγε να ερχόντουσαν "φθηνά" μεταχειρισμένα απο έξω 5-7ετίας. Ακόμα κι έτσι, ο Μ.Ο ηλικίας του στόλου, θα έπεφτε δραματικά. φυσικα! Αλλα εισαι η 2η και 3η χωρα, τα καλα μεταχειρισμενα εχουν ηδη πουληθει στις αλλες ευρωπαικες αγορες και σε εμας ερχεται ολη η σαβουρα. Για ποιο λογο να μη πωληθει ενα καλο μεταχειρισμενο 5 ετων εξω?
Timour21 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, tutuyo είπε φυσικα! Αλλα εισαι η 2η και 3η χωρα, τα καλα μεταχειρισμενα εχουν ηδη πουληθει στις αλλες ευρωπαικες αγορες και σε εμας ερχεται ολη η σαβουρα. Για ποιο λογο να μη πωληθει ενα καλο μεταχειρισμενο 5 ετων εξω? Αν αναφέρεσαι στους μαντράδες, επειδή είναι κωλοφάρα οι περισσότεροι, κοιτάνε να φέρουν ότι πιο σάπιο ή/και σπασμένο για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. Ως ιδιώτης όμως, έχεις την ίδια πρόσβαση στα μεταχειρισμένα που έχει και ένας γερμανός/γαλλος/ολλανδός/ιταλός ή ότι άλλο. Εγώ όποτε πήγα εξωτερικό για να φέρω αμάξι για μεταπώληση, ποτέ δεν αγόρασα κάτι που ξεπερνούσε τα 5 έτη (τελευταία φορά αρχές 16, έφερα μοντέλο 9/2011). Και το πούλησα μετα στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς, και έβγαλα και ένα καλό χαρτζιλίκι για τις 3 μέρες που έφαγα για τα πήγαινε-έλα. Αν δεν υπήρχε και το "χαράτσι" το οποίο αναφέρεται το παρόν τόπικ, τότε η τιμή θα ήταν ακόμα χαμηλότερη και θα συμπαρέσυρε -προς τα κάτω - και τις τιμές των εγχώριων μεταχειρισμένων. Επεξ/σία 14 Μαϊου από Timour21 6
paylidis Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 1 ώρα πριν, Giorgos241 είπε Το νέο όχημα δεν ξέρω αν είναι πιο ασφαλές για τον πεζό, ιδίως αν δεις και τις τεχνολογίες πως (δεν) λειτουργούν για να αποτρέψουν ατυχήματα. Και στην ορατότητα. Δεν κατηγορώ τους οδηγούς /καταναλωτές (εντελώς) για τα νέα σχέδια των οχημάτων αλλά δεν είναι λογικό πλέον να βλέπεις μεσαίο αμάξι και να είναι στο μέγεθος Sedan από το 2000 Διαφωνώ. Οι νέες τεχνολογίες βοηθούν πάρα πολύ - εάν δε τις ζήσεις (κ μάλιστα σε ποιοτική υλοποίηση όχι φθηνοδουλειες) δε το καταλαβαίνεις. Τα περί ορατότητας είναι εν μέρει σωστά. Αλλα Κ πάλι υπάρχουν τα βοηθήματα κ δεν είναι πλέον πρόβλημα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις